home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:40:22 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
I går kl. 09:49:21 Fand23 Baren cykeltøj/cykelbutikker
14 Mar 2025, 18:23 andersnomanni Blogs SAF Challenge
12 Mar 2025, 23:24 g00n Blogs Minimalistic 2020
05 Mar 2025, 08:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
22 Feb 2025, 21:22 Broen13 Baren fm25
07 Feb 2025, 12:51 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23541
  0 Brugere, 664 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Fand23
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Verdens bedste fodboldspiller- Ever!!!
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem har været Verdens bedste nogensinde?
Pele
Maradona
M.Laudrup
Messi
Christiano Ronaldo
Zlatan
van Basten
Ronaldinho
Henry
Zidane
Abedi Pele
Ronaldo, Milan
Totti
Platini
kaka
Anden

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: Verdens bedste fodboldspiller- Ever!!!  (Læst 43654 gange)
MichaelHarlev
Gæst

Sv: Verdens bedste fodboldspiller- Ever!!!
« Svar #105: 01 Feb 2009, 18:07 »

Målmand: I mit liv, Buffon.
Forsvar: Maldini/Puyol
Midtbane: Ronaldinho
Angreb: Ronaldo! Uden tvivl.

-LFC-
Manager

« Svar #106: 01 Feb 2009, 21:28 »

og han er kun 24 år.. om +10år vil han være en større legende end pele, maradona, laudrup og alle andre..
Yeah right...

Zone 43
Manager

« Svar #107: 01 Feb 2009, 21:33 »

Yeah right...

Spillede han for Liverpool ville du garanteret være enig i det :-)

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #108: 01 Feb 2009, 21:34 »

Casillas
Nesta
Zidane
Ronaldo - Den ægte.

-LFC-
Manager

« Svar #109: 01 Feb 2009, 21:38 »

Spillede han for Liverpool ville du garanteret være enig i det :-)
Nej... Godt nok hader jeg United af hele mit hjerte, men for det første så ville han aldrig kunne nå samme niveau i Liverpool, da hans attitude og spillestil ikke passer ind. For det andet overgår hans teknik slet slet ikke folk som Messi, Zidane, Ronaldo den ægte, Ronaldinho, Kaka og andre store spillere. Desuden når han aldrig sådan en sæson som sidste igen.

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #110: 01 Feb 2009, 21:42 »

Nej... Godt nok hader jeg United af hele mit hjerte, men for det første så ville han aldrig kunne nå samme niveau i Liverpool, da hans attitude og spillestil ikke passer ind. For det andet overgår hans teknik slet slet ikke folk som Messi, Zidane, Ronaldo den ægte, Ronaldinho, Kaka og andre store spillere. Desuden når han aldrig sådan en sæson som sidste igen.

Er fuldstændig uenig! Hans teknik og driblinger er sgu da klart på niveau med dem du nævner. Dsuden mener jeg at det er fremragende at en fløjspiller har scoret over 20 mål i 2 sæsoner i træk. 43 mål sidste sæson er sgu sjælden en midtbanespiller opnår, hvis det overhovedet er sket eller nogensinde sker.

-LFC-
Manager

« Svar #111: 01 Feb 2009, 21:53 »

Jeg er ikke enig i det. Synes slet ikke hans boldbehandling er ligeså vild som dem jeg nævner. Prøver ikke, at sige, at han er dårlig, men synes bare dem jeg nævner er de bedste fra det her årtusinde. Han er tilgengæld pissehurtig, målfarlig og rimeligt komplet, da han også kan med hovedet og han var self. verdens bedste sidste sæson, men hans indflydelse på United-holdet er slet ikke den samme i denne sæson som i sidste sæson. Barcelona ville ikke være så vanvittige, hvis de havde Ronaldo istedet for Messi.

sindsygt
Gæst

« Svar #112: 01 Feb 2009, 21:56 »

Især ikke efter de 2 mål Messi scorede i aften...
Mener dog at Ronaldo og Messi er de bedste spillere på hver sin måde Thumbs Up

ManUtd83
Manager

« Svar #113: 01 Feb 2009, 22:10 »

Fuldstændig enig. Tror aldrig rigtig Cristiano Ronaldo bliver så stor en legende som de navne du nævner.

Messi viser flere og flere nye ting, og han er jo helt outstanding! Ser man på speed, teknik, balance og driblinger er han den bedste nogensinde. Derudover overrasker han mig gang på gang - for nogle uger siden hamrede han et langskudsmål ind og i dag var det en super placeret flugter med den kolde højre ben. Det er ting som jeg ikke tidligere havde set fra hans side i hvert fald.

Claudio
Førsteholdsspiller

« Svar #114: 01 Feb 2009, 22:15 »

Fuck hvad du mener om Cristiano Ronaldo kan nå. Fakta er at han havde en hjernedød, HJER-NE-DØD siger jeg, sæson sidste år. Nu har Messi så denne sæson, så er han bedre generelt og på længere sigt, fordi det er nu at messi slår til?

Come on. Cristiano Ronaldo skal nok vise Messi hvordan man triller den bold. Messi er i min bog slet ikke på Cristiano Ronaldos niveau, når det kommer til at være komplet, eller blot at kunne trille den bold som en perle (IKKE POLITIETS BETYDNING) på snor imellem benene....

Der er sgu da ingen, der ryger mentholsmøger

ManUtd83
Manager

« Svar #115: 01 Feb 2009, 22:18 »

Easy tiger...

Du kan da ikke helt ærligt mene, at Cristiano Ronaldos driblinger, teknik og kreativitet er bedre end Messis? Det eneste jeg kan pege på Ronaldo kan, som Messi ikke kan er at heade og losse et frispark ukontrolleret mod mål.

superpew
Landsholdsspiller

« Svar #116: 01 Feb 2009, 22:27 »

Må sige Cristiano Ronaldo, og det var også hvad jeg stemte. Selvom han ikke har været i fodboldverdenen mange år, så synes jeg han er fantastisk.

Aldrig nogensinde har jeg oplevet en spiller med så fantastiske dribleevner. Hans fantastiske skud er prikken over i'et.

Må indrømme, at jeg også var tæt på at stemme på Pelé, da manden jo var fantastisk. Han sluttede karrieren med en fantastisk statistik, men kender som sagt ikke nok til det - til netop at vælge ham som den bedste nogensinde. Maradonna er også super, og man glemmer jo aldrig hans fantastiske driblemål som han er så kendt for.

Det blev altså Cristiano Ronaldo. Synes bare han er fantastisk, og kan ikke se hvem der skulle overgå ham. En af grundene er jo som sagt også, at jeg ikke husker meget fra gamle dag.

/superpew Thumbs Up

EDIT: Og jeg har ikke brug for, at få af vide at Messi eller en eller anden er den bedste. Det er jo bare min mening, og sådan er det.

Brug tid på andet gutter. (:
« Seneste Redigering: 01 Feb 2009, 22:29 af superpew » Logged

plutonium
Manager

« Svar #117: 01 Feb 2009, 22:27 »

Ronaldo er en fantastisk komplet spiller. Men faktum er, at hans teknik ikke er bedre end Messis eller andre i den liga. Den er heller ikke dårligere. Der findes ikke spillere i verden der overgår de to og deslige med hensyn til teknik. Men dermed siger man altså ikke, at den ene er bedre end den anden, for de bruger deres teknik forskelligt. Ronaldo er en mere komplet spiller, hvor Messi mere har spidskompetencer og et vidunderligt flair for spillet.

Som det er nævnt, så kan Messi lige pludselig gøre noget, man ikke anede han kunne, hvorimod Ronaldo sjældent overrasker. Han er 'bare' en sindsygt god spiller, med et skyhøt bundniveau. Jeg mener stadig at Cristiano er verdens bedste fodboldspiller (selvom jeg selv er mere til spillere som Gerrard og lignende typer), i det perspektiv, at han har holdt et skyhøjt niveau i ca. 3 år. Messi var så skadet sidste år, at jeg ikke synes man kan kalde ham verdens bedste endnu. Men kan han holde niveauet, så er det i mine øjne dødt løb mellem de to.

De er fantastiske, men på hver deres måde.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

GraZiaZ
Reserveholdsspiller

« Svar #118: 01 Feb 2009, 22:30 »

Easy tiger...

Du kan da ikke helt ærligt mene, at Cristiano Ronaldos driblinger, teknik og kreativitet er bedre end Messis? Det eneste jeg kan pege på Ronaldo kan, som Messi ikke kan er at heade og losse et frispark ukontrolleret mod mål.

LOOOL
Ronaldo har alligevel scoret 13 kasser i denne sæson, og han har slet ikk nået sit niveau, han har været skadet og er først ved at spille sig op. Messi er jo en dribler i en liga uden de fysisk stærke forsvarsspillere som i PL, om en måned beviser Ronaldo at han er verdens bedste.

Og topic: Hvis vi snakker ever! Ja så er der et par kandidater Maradona, George Best, Eric Cantona og Zinedine Zidane.

El Kun
Landsholdsspiller

« Svar #119: 01 Feb 2009, 22:32 »

Det var dog den stiveste afstemning nogensinde. Maradona og Pele er så afgjort de to bedste spillere gennem tiden, nogle stjerner kommer lige under (garrincha, Zico, Gerd Müller, Beckenbauer, Bobby Robson, Eusebio, Cruyff, Platini, Van Basten og Di Stefano) Hvis man nævner andre har man enten en IQ på under 60 eller drukket af natpotten! Messi og Ronaldo, come on, man sammenligner heller ikke en Opel med en Ferrari

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 12 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010