home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:40:22 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
I går kl. 09:49:21 Fand23 Baren cykeltøj/cykelbutikker
14 Mar 2025, 18:23 andersnomanni Blogs SAF Challenge
12 Mar 2025, 23:24 g00n Blogs Minimalistic 2020
05 Mar 2025, 08:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
22 Feb 2025, 21:22 Broen13 Baren fm25
07 Feb 2025, 12:51 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23541
  0 Brugere, 661 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Fand23
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Verdens bedste fodboldspiller- Ever!!!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem har været Verdens bedste nogensinde?
Pele
Maradona
M.Laudrup
Messi
Christiano Ronaldo
Zlatan
van Basten
Ronaldinho
Henry
Zidane
Abedi Pele
Ronaldo, Milan
Totti
Platini
kaka
Anden

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: Verdens bedste fodboldspiller- Ever!!!  (Læst 43628 gange)
Niko
Gæst

Sv: Verdens bedste fodboldspiller- Ever!!!
« Svar #60: 09 Jul 2008, 19:24 »

Målmand: Oliver Kahn
I min levetid, der er på 14 år, har der været ret mange gode målmænd. De allerstørste navne har dog ikke været til stede, jo Schmeichel, men fulgte ikke så meget fodbold da jeg var omkring de 4-5 år. Derfor falder valget på Oliver Kahn fra Tyskland - oplært af selveste Sepp Maier, og derved blevet bedre. Han er en fantastisk målmand, der under VM 2002 viste at han var blandt verdens bedste. Oliver får min stemme - ikke at jeg er vild med ham, men han har været mest dominerende i mine øjne.

Forsvar: Sol Campbell
Endnu engang er min levetid indblandet, da jeg simpelthen kun har set meget få kampe af de rigtig store legender. Sol er også en af mine favoritspillere, hvorfor jeg vælger ham her. Han er tilmed også tidligere Arsenal-spiller, hvilket gør det hele bedre. Men Sol har i gennem mange år leveret gode præstationer, og gør det stadig. Han har et højt niveau, og jeg har set så mange kampe, hvor han ikke har spillet dårligt på nogen måde. En klasse forsvarsspiller. Jeg vælger ikke at nævne gengangerne som Maldini osv., da jeg aldrig har fulgt så meget med i italiensk-fodbold.

Midtbane: Zinedine Zidane
Hvad Zinedine Zidane kan gøre med en fodbold, er der kun én der gang - og det er ham selv. Zidane er en af de mest fremtrædende navne i fodboldens univers og han er derfor på min liste som den bedste midtbane. Franskmanden er førstevalget uden tvivl. Ingen har i de seneste 10 år kunne måle sig med ham, heller ikke Ronaldinho. Super fodboldspiller, der desværre fik en trist afsked på sin karriere. Mange unge drenge, vil med garanti huske ham for skallen og ikke for sin eminente boldkontrol.

Angreb: Ronaldo, uden tvivl
Intet kan blive pillet fra Ronaldo. Hans målstatisk vidner om det hele. Han er verdens bedste angriber nogensinde. Han bomber uanset hvor han er henne, og selvom der har været et par skandaler har han kunne præstere på banen. Han er fodboldens svar på Gud. Urørlig. Tænk hvis Ronaldo ikke havde det satans knæ, så havde han med sikkerhed lavet endnu flere mål end de nuværende tal. Skræmmende.

Den bedste: Ronaldo
Ronaldo er i mine øjne kåret som den bedste, da hans evner er fabelagtige. Han er en super-fodboldspiller - og bedre end alle andre. Han har rekorden for flest mål under Verdensmesterskaber ne, og det påvirker selvfølgelig mit valg. Han er den bedste - og vil være det mange år frem endnu.

fc-hansen
Manager

« Svar #61: 10 Jul 2008, 13:50 »

Som det ser ud netop nu er det Pele der fører, en stemme foran Maradona

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

-LFC-
Manager

« Svar #62: 18 Jul 2008, 02:05 »

Bedømmer udelukkende spillere jeg har set.

Målmand: Gianluigi Buffon, Parma, Juventus og Italien.
I de 8 år jeg har set fodbold, er der mange målmænd som har været rigtig gode. bl.a. Casillas (Som bliver bedre og bedre), Lehmann, Oliver Kahn, Santiago Cañizares, Francesco Toldo osv. men der er i mine øjne en der skiller sig ud. Gianluigi Buffon, verdens dyreste målmand nogensinde og den bedste siden Schmeichels velmagtsdage. Uhyre stabil, dropper meget sjældent og har ingen umiddelbare svagheder udover, at han nok tager for få. Er ved at blive overhalet af Iker Casillas, som har haft en fantastisk sæson for Real Madrid i år, men der skal umiddelbart gå nogle sæsoner som denne, før jeg vil kalde Casillas for en bedre målmand end Buffon alltime!

Forsvar: Paolo Maldini, AC Milan og Italien.
40 år og stadig klasse. Han er ikke så voldsomt stabil som tidligere og er tit skadet, men hvad kan man forvente af en 40-årig som har spillet fodbold på topniveau i 25 år snart. Viste da Milan røg ud af CL, at han stadig har klassen. Efter min mening var han Milans bedste i begge kampe. Solid defensivt og gik også med frem når muligheden bød sig, og han er sgu af en 40-årig at være. En levende legende og vil formegenligt være den allerstørste Milan-spiller i de næste mange mange år. Læste også noget om. at flere af hans sønner skulle være særdeles talentfulde ligeså. En anden kandidat kunne være Lilian Thuram, ikke den store leder, men han var suveræn i sine år i Juventus ligesom han var VM06's anden bedste forsvarsspiller efter Cannavaro. Ydermere synes jeg også man skal nævne, at manden har opnået hele 142 landskampe. De sidste 20 kunne måske være blevet spillet af en spiller som Mexés, men alligevel er det et uhyre højt tal at opnå på et europæisk landshold også endda Frankrig, hvor tålmodigheden hos trænerne er meget lille, hvis spillerne underpræsterer, men det har Lilian Thuram sådan set aldrig gjort før han kom til Barca.

Midtbane: Zinedine Zidane, Cannes, Bordeaux, Juventus, Real Madrid og Frankrig & Joan Roman Riquelme Boca Juniors, Barcelona, Villarreal, Boca Juniors og Argentina.
Har valgt 2 spillere til denne position. Verdens bedste nogensinde og en af de allermest betydende spillere for et hold nogensinde. Zinedine Zidane er valgt fordi han er den allerbedste fodboldspiller nogensinde. Selvom han var temmelig stor fysisk, havde han en gudsbenådet teknik. Måden han tog bolden videre på, sparkede til den, hans tæmninger, hans driblinger, det var simpelthen ufatteligt smukt, at se på. Har mange gode Zidane minder gennem tiderne. Hans flugter i CL finalen mod Leverkursen, at han vendte bagud 1-0 mod England med Frankrig til 2-1 sejr via. et fantastisk frispark og straffe. Også var der VM i 2006. Det startede skidt i gruppespillet, men i knock-out runderne var det Zinedine Zidane og alle de andre. Spillede en flot kamp mod Spanien og scorede et fint mål, men så var der kvartfinalen mod Brasilien. En fuldkommen guddommelig indsats. I en alder af 34 ydmygede han de brasilianske superstjerner fuldkomment. Han lavede altid de rigtige afleveringer, de rigtige tricks og overblikket var i perioder ligeså godt som da han var på toppen i starten af dette årtusinde. Selvfølgelig var det også ham der lavede assist til Frankrigs mål, da han via. sit geniale overblik, så at Henry mærkeligt nok var fri ved bagerste stolpe på et frispark. I semifinalen var han ikke ligeså god, men han spillede alligevel en rigtig god kamp. I finalen var han også rigtig god. Scorede det frækkeste straffespark også endda i en finale. Var tæt på at sende Frankrig på sejrskurs i den forlængede spilletid med et stenhårdt hovedstød, men Buffon forhindrede det som bekendt via en klasseredning. Så var der skallen, som Cesc siger, at mange unge drenge nok vil huske ham for istedet for teknikken! Jeg vil dog ikke. Jeg er af den mening måske kontroversielle mening, at hvis Materazzi har sagt det han har sagt, så er det fortjent. Jeg havde nok reageret ligesådan, hvis der var en der havde fyret sådan noget af til mig, havde jeg gjort det samme, eller ihvertfald pandet idioten en lige højre! Zidane er den bedste nogensinde og der er en grund til, at jeg stadig får trykt Zidane 10 på de franske trøjer jeg som regel køber op til slutrunder!

Så er der Juan Roman Riquelme, manden der gjorde mig til Villarreal fan, selvom han havde forladt klubben da jeg begyndte at holde mig. Den - i mine øjne -  mest udslagsgivende spiller på et hold siden Diego Maradonas herredømme i Napoli. Villarreal var noget svagere generelt dengang de havde Riquelme, end de er i dag. Alligevel nåede de under Riquelmes herredømme på den offensive midtbane en semifinale i CL og en bronze, hvilket sagtens kunne være endt med en CL og La Liga titel med dagens Villarreal hold (Ja, man har vel lov til at drømme lidt Tunge), men Riquelme var fantastisk i Villarreal. Han kunne alt. Hvorfor tror i, at Diego Forlán blev topscorer i 04/05? Bare kig på hvor tit han lavede den rigtige afleveringer til ham eller en anden, der splittede modstanderforsvaret totalt og sendte Forlán fri med målmanden fra modstanderholdet. En duel som Forlán for det meste vandt. Riquelme var ikke hurtig, nej næsten det modsatte, men alligevel var han temmelig farlig mand til mand med sin driblestyrke. Han var også selv en trussel mod mål via. sin fantastiske sparketeknik ved både langskud, frispark og straffespark. Jeg husker bl.a. en CL-kvartfinale mod Inter i 05/06, hvor han fra en mærkelig spids vinkel knalder et stenhådt skud ind på Toldo som er lige ved at gå i mål. Desværre var han lidt ustabil psykisk og Lehmann vandt tydeligt den psykiske duel da Riquelme skulle sparke straffesparket i overtiden på Highbury mod Arsenal. Desværre brændte han, hvilket fuldkommen ødelagde det for ham i Villarreal. Noget jeg tildels stadig er sur over i dag. Han er dog eftersigende klasse i Boca, hvilket glæder mig, for Juan Roman Riquelme er et legendarisk boldgeni, der dog nok hurtigt vil blive gemt af størstedelen af ikke argentinere og ikke Villarreal fans.

Angreb: Ronaldo, Cruzeiro, PSV, Barcelona, Inter, Real Madrid, Milan og Brasilien.
Så er der Ronaldo. En mand Frank Arnesen kan være stolt umådelig stolt over at have opdaget, for han er imo. uden tvivl den bedste angriber der nogensinde har eksisteret. Hurtig, driblestærk og MEGET træfsikker. Ufattelig mange mål gennem tiderne. Fanden tage det pokkers knæ, havde han ikke haft det kunne han være den allerstørste. Bedre end Pelé, Zidane, Maradona osv. Han vil dog altid være en legende i mine øjne.

Den allerbedste: Zinedine Zidane.
Min beskrivelse, hans mange meritter og de 3 FIFA-awards taler for sig selv. Smiley

Kæft man, jeg har skrevet en mindre novelle om dette emne. Opstemt

fc-hansen
Manager

« Svar #63: 18 Jul 2008, 02:06 »

super roman du fik smidt op der LFC Smiley

hay que joder?

-LFC-
Manager

« Svar #64: 18 Jul 2008, 02:08 »

Hehe, når snakken falder på Zidane og Riquelme kan jeg blive ved i evigheder. Opstemt

fc-hansen
Manager

« Svar #65: 18 Jul 2008, 02:09 »

Hehe, når snakken falder på Zidane og Riquelme kan jeg blive ved i evigheder. Opstemt
Også to klassespillere Wink

hay que joder?

Fm_Zep
Ynglingespiller

« Svar #66: 22 Jul 2008, 17:37 »

Målmand ; Buffon * reflekser og målmandsevner fåes bare ikke bedre.

Forsvar ; Puyol * mestrer både hurtighed, tackling og kommer højst i de fleste dueller..Forsvarer bliver bedre end Puyol
Midtbane ; Zico * forstår ikke hvorfor han ikke er nævnt før..Han havde et kanont langskud, geniale nøgle afleveringer og så kunne han vender kampen helt selv. Det er en sand midtbane general.

Angriber ; Torres * Kølig, lynhurtig, stærk nok, arrogant. Så har man verdens bedste angriber.

Liverpool !!!

Brøndby !!!

-LFC-
Manager

« Svar #67: 22 Jul 2008, 17:40 »

Midtbane ; Zico * forstår ikke hvorfor han ikke er nævnt før..Han havde et kanont langskud, geniale nøgle afleveringer og så kunne han vender kampen helt selv. Det er en sand midtbane general.
Det er sikkert rigtigt nok, men har du nogensinde set ham spille udover hvis du evt. har på YouTube? Wink

Fm_Zep
Ynglingespiller

« Svar #68: 22 Jul 2008, 17:50 »

Zidane holdte et højt niveau over flere år. Det har Ronaldinho ikke gjort, endnu i hvert fald, så nej. Jeg vil ikke sige at han er en mulighed.

Kan det blive mere latterligt?...Ronaldinho forbedrede sig selv lige fra sit første år i PSG..De år han spillede der steg hans værdi for klubben med mange millioner..Ronaldin ho holdt det niveau, nej, han forbedrede hans eget til tops...Så kom han til Barcelona..og blev ved med at forbedre i 2 år..Da han toppede..og nu ved at takke af..I de 5 år hvor han var i henholdsvis PSG og Barcelona var han blandt den absolutte top5. Han nuværende form har ik været imponerende..men fuck det..Han har holdt det niveau i flere år..Akkurat ligesom Zidane..hvem der så gjorde det bedst af de 2 er en personlig ting da de er meget tæt..NUFF SAID

Liverpool !!!

Brøndby !!!

Fm_Zep
Ynglingespiller

« Svar #69: 22 Jul 2008, 17:51 »

Det er sikkert rigtigt nok, men har du nogensinde set ham spille udover hvis du evt. har på YouTube? Wink

Ja Smiley selvfølgelig ikke i virkeligheden..men har overværet hele kampen fra den tidsrække Smiley Derfor jeg er så imponeret

Liverpool !!!

Brøndby !!!

fc-hansen
Manager

« Svar #70: 22 Jul 2008, 18:07 »

Ja Smiley selvfølgelig ikke i virkeligheden..men har overværet hele kampen fra den tidsrække Smiley Derfor jeg er så imponeret
han skal i hvert fald med hvis man snakker bedste skytte på frispark Smiley

hay que joder?

Tumle3175
Reserveholdsspiller

« Svar #71: 31 Jul 2008, 10:14 »

Målmand: Peter Schmeichel
Forsvar: John Terry
Midtbane: Michael Laudrup
Angreb: Maradona

United-styrer
Gæst

« Svar #72: 31 Jul 2008, 10:41 »

Kan det blive mere latterligt?...Ronaldinho forbedrede sig selv lige fra sit første år i PSG..De år han spillede der steg hans værdi for klubben med mange millioner..Ronaldin ho holdt det niveau, nej, han forbedrede hans eget til tops...Så kom han til Barcelona..og blev ved med at forbedre i 2 år..Da han toppede..og nu ved at takke af..I de 5 år hvor han var i henholdsvis PSG og Barcelona var han blandt den absolutte top5. Han nuværende form har ik været imponerende..men fuck det..Han har holdt det niveau i flere år..Akkurat ligesom Zidane..hvem der så gjorde det bedst af de 2 er en personlig ting da de er meget tæt..NUFF SAID

Det er altså noget vrøvl efter min mening. Der er ingen tvivl om, at han udviste stort potentiale i sin PSG-tid, men i de fleste kampe excellerede han primært som entertainer. Det var først, da han kom til Barca, at han for alvor fik vinger og rykkede helt op i sværvægterklassen.

PaulyLong
Reserveholdsspiller

« Svar #73: 31 Jul 2008, 11:02 »

Mål: Oliver Kahn

Forsvar: John Terry (godt nok stadig aktiv)

Midtbane: Gianfranco Zola

Angreb: Alan Shearer  260 mål i Premier League er da vist nok en præstation mange andre lige skal hamle op med først

Men ellers synes jeg det er umligt at skulle sige at en spiller er den bedste ever  især når de stadigvæk er aktive. men lad os se om de ikke er med om 10 år men ellers ville jeg da ikke være bleg for at give C Ronaldo min stemme for hvis han kan præstere det som han lige har gjort denne sæson er det ingen tvivl om at han skulle toppe den liste
Spillere som C. Ronaldo, Messi og Kaka er spillerer der lige er i starten af deres karrierer derfor burde de slet ikke være med på listen

Chelsea FC

Shaft
Manager

« Svar #74: 31 Jul 2008, 11:47 »

Målmand - Yashin

Forsvar - Maldini

Midtbane - Maradona (Ser ham som en offensiv midtbane spiller)

Angreb - Ronaldo(Den gamle) og Pelé

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 12 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010