home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:28:13 Bubbles Blogkonkur... #18 - Danish Viking Wa...
09 Jun 2024, 20:52 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
08 Jun 2024, 20:32 szukizek Blogkonkur... 12# Hjertet banker kun...
03 Jun 2024, 20:58 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23327
  0 Brugere, 98 Gæster Online.

Indlæg: 1132831 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: milesy1991
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Verdens bedste fodboldspiller- Ever!!!
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem har været Verdens bedste nogensinde?
Pele
Maradona
M.Laudrup
Messi
Christiano Ronaldo
Zlatan
van Basten
Ronaldinho
Henry
Zidane
Abedi Pele
Ronaldo, Milan
Totti
Platini
kaka
Anden

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: Verdens bedste fodboldspiller- Ever!!!  (Læst 40328 gange)
MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Verdens bedste fodboldspiller- Ever!!!
« Svar #30: 09 Jul 2008, 16:47 »

Kan man andet end at stemme på den eneste 10`er i verden

FRANCESCO TOTTI # 10

Smiley

Så sandt, så sandt!
Fantastisk fodboldspiller
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Verdens bedste fodboldspiller- Ever!!!
« Svar #31: 09 Jul 2008, 16:47 »

Men hvorfor har ingen stemt på Platini? Han var da fantastisk god
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Verdens bedste fodboldspiller- Ever!!!
« Svar #32: 09 Jul 2008, 16:48 »

Så sandt, så sandt!
Fantastisk fodboldspiller
fantastisk Lama ja Smiley ej han er sku en god boldspiller
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Verdens bedste fodboldspiller- Ever!!!
« Svar #33: 09 Jul 2008, 16:49 »

Mit bud:

Målmand: Peter Schmeichel
Der er ikke mange der har været i nærheden af Schmeichels niveau, da han var på toppen, han ligger dog nok i skarp konkurrence med folk som Lev Yashin, Gordon Banks, og Dino Zoff, men dem har jeg nu engang ikke set nok, til at kunne give min stemme.

Forsvar: Paolo Maldini
Manden er en legende, og vil i min historiebog i hvert fald altid stå som den bedste nogensinde.

Midtbane: Diego Armando Maradona
Efter min mening verdens bedste fodboldspiller nogensinde, Maradona på toppen får alle de andre store navne til at blegne, det som Ronaldinho kan med en bold, når han står i dyb koncentration om det, kunne Maradona stå og gøre, mens han gav interviews. Han var i en klasse for sig, bare synd at karrieren skulle slutte som den gjorde, med et par dopingdomme, og at han siden har haft så mange problemer som han har. Det piller dog ikke ved, at han som spiller, for mig, står som den største nogensinde.

Angreb: Marco van Basten
Manden der er skyld i, at jeg i dag er Milan fan. Han var en del af det fantastiske Milan hold, der styrede Europa, før Cruijffs dream team tog over. Det er muligt mine briller er lidt farvede lige netop i dette tilfælde, men for mig vil van Basten står som den bedste angriber nogensinde (så længe vi siger at Maradona var midtbanespiller  Wink). Ærgerligt han måtte indstille karrieren så tidligt.
Logged

Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Verdens bedste fodboldspiller- Ever!!!
« Svar #34: 09 Jul 2008, 16:49 »

det vil jeg da også mene Ronaldinho har gjort. Han spillede suverænt godt i PSG, de 2-3 år han var der, uden udfald. Så røg han til barca hvor han ihvertfald har haft 2 supersæsoner.

Hvis du regner 4 sæsoner for noget særligt, så kig på Zidane. Så får du et chok.
Han spillede flot i den franske liga. Både i Cannes og Bordeaux. Så røg han til Italien. Nærmere bestemt Juventus. Han havde lidt problemer med at falde til på grund af han slet ikke var i en god nok fysisk form til Serie A's topniveau endnu. Men der gik ikke lang tid før det hele vendte igen, og så startede hans karriere for alvor. I sin tid med Juventus vandt han det italienske mesterskab + en Champions League finale i bagagen. Samtidig vandt han både EM og VM for Frankrig i den tid han spillede i Juventus. Han var kongen af Torino. Også da han blev solgt til Real. Og, ja. Du ved jo selv hvor godt han spillede i Real. Han vandt jo næsten alt. Så.. Hvis du prøver at sammenligne Ronaldinho og Zidane med hinanden vil du se en stor forskel Wink
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Verdens bedste fodboldspiller- Ever!!!
« Svar #35: 09 Jul 2008, 16:50 »

Lamt, at folk stemmer på Laudrup.
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Verdens bedste fodboldspiller- Ever!!!
« Svar #36: 09 Jul 2008, 16:50 »


Du må vist være blevet tabt som lille  Peace

Ja, 10-12 gange...

Grunden til jeg skrev det, var, at jeg havde sådanne tråde, om hvem der vra de bedste, og all-star hold osv. Smiley
Men sgu nok bare havde holdt mig væk så Wink

Målmand: Den gode dansker
Forsvar: Maldini
Midtbane: Zinedine Zizou Zidane
Angreb: Van Basten
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Verdens bedste fodboldspiller- Ever!!!
« Svar #37: 09 Jul 2008, 16:51 »

Lamt, at folk stemmer på Laudrup.

Undskyld, men hvorfor i alverden er det lamt? Vi befinder os på en dansk side plus at Laudrup blev kåret til den bedste undlænding i Spanien igennem den gyldne årgang med Schuster, Maradona, Rivaldo, Ronaldo, Dinho Romario osv osv...
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Verdens bedste fodboldspiller- Ever!!!
« Svar #38: 09 Jul 2008, 16:52 »

Disse tråde er ubrugelige. For afstemningen kan aldrig blive stor nok Smiley
Udnskyld, men hvorfor i alverden er det lamt? Vi befinder os på en dansk side, Laudrup blev låret til den bedste undlænding i Spanien igennem den gyldne årgang med Schuster, Maradona, Rivlado, Ronaldo, Dinho Rimario osv osv...
Fordi - vi søger den aller bedste , og det kan bare ikke være laudrup, i forhold til så mange.
Logged

Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Verdens bedste fodboldspiller- Ever!!!
« Svar #39: 09 Jul 2008, 16:53 »

Udnskyld, men hvorfor i alverden er det lamt? Vi befinder os på en dansk side, Laudrup blev låret til den bedste undlænding i Spanien igennem den gyldne årgang med Schuster, Maradona, Rivlado, Ronaldo, Dinho Rimario osv osv...

Det er rigtigt. Men har DU set ham spille, da han spillede i Spanien? Nej, det har du ikke. Da var du knap nok født Opstemt
Kan du forstå hvad jeg mener? Wink
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Verdens bedste fodboldspiller- Ever!!!
« Svar #40: 09 Jul 2008, 16:57 »

Hvis du regner 4 sæsoner for noget særligt, så kig på Zidane. Så får du et chok.
Han spillede flot i den franske liga. Både i Cannes og Bordeaux. Så røg han til Italien. Nærmere bestemt Juventus. Han havde lidt problemer med at falde til på grund af han slet ikke var i en god nok fysisk form til Serie A's topniveau endnu. Men der gik ikke lang tid før det hele vendte igen, og så startede hans karriere for alvor. I sin tid med Juventus vandt han det italienske mesterskab + en Champions League finale i bagagen. Samtidig vandt han både EM og VM for Frankrig i den tid han spillede i Juventus. Han var kongen af Torino. Også da han blev solgt til Real. Og, ja. Du ved jo selv hvor godt han spillede i Real. Han vandt jo næsten alt. Så.. Hvis du prøver at sammenligne Ronaldinho og Zidane med hinanden vil du se en stor forskel Wink
Ja men Ronaldinho var jo også helt unik inden han kom til Europa, hvor han tryllebandt alle i Brasilien og var tæt på at fører gremio til mesterskabet, før han til et kæmpechok for mange valgte PSg, fremfor klubber som Real Madrid og Man Utd. Men det var et klogt valg, for han spillede helt forrygende, og blev efter et par sæsoner solgt til storklubben Barcelona, som på daværende tidspunkt var i ruiner, og lå og kæmpede om nedrykning. Men Ham + et par andre nyindkøb, stjal fudtstændig rampelyset i la primera, og blev Topscorer og assist mester i sin første sæson hvor barca sensationelt endte to'er efter Valencia (Gudeklubben Smiley). Hans gode spil overførte han til næste sæson hvor han i tredje mistede magien, men dog i enkelte momenter viste hvad han kunne. Derefter kan vi så goidt blive enige om at han ikke har været pranglende, men stadigvæk en af de bedste verdenen nogensinde har set Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Verdens bedste fodboldspiller- Ever!!!
« Svar #41: 09 Jul 2008, 17:01 »

Disse tråde er ubrugelige. For afstemningen kan aldrig blive stor nok :)Fordi - vi søger den aller bedste , og det kan bare ikke være laudrup, i forhold til så mange.

Laudrup er bestemt med i toppen af de allerbedste nogensinde, måske ikke den bedste (det vil dog altid være et personligt skøn), men efter min mening er han absolut oppe omkring top 10... At stemme på Brian Laudrup ville være useriøst, men Michael Laudrup hører bestemt til blandt de allerbedste nogensinde.
« Seneste Redigering: 09 Jul 2008, 17:04 af DNE » Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Verdens bedste fodboldspiller- Ever!!!
« Svar #42: 09 Jul 2008, 17:02 »

Disse tråde er ubrugelige. For afstemningen kan aldrig blive stor nok :)Fordi - vi søger den aller bedste , og det kan bare ikke være laudrup, i forhold til så mange.
Kan han da. Hvorfor er han så kåret til bedste udlænding, gennem de sidste 50 år, og han er da også blevet kåret til verdens bedste fodboldspiller, og har haft et ligeså unikt cv som Zidane, cruyff, Maradona osv. Han var da suverænt en af de bedste, og kan sagtens bruges her.

Afstemningslisten kan du have ret i aldrig kan blive stor nok, men derfor er der muligheden "Anden" hvor du så bare kan skrive navnet i tråden
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Verdens bedste fodboldspiller- Ever!!!
« Svar #43: 09 Jul 2008, 17:03 »

Ja men Ronaldinho var jo også helt unik inden han kom til Europa, hvor han tryllebandt alle i Brasilien og var tæt på at fører gremio til mesterskabet, før han til et kæmpechok for mange valgte PSg, fremfor klubber som Real Madrid og Man Utd. Men det var et klogt valg, for han spillede helt forrygende, og blev efter et par sæsoner solgt til storklubben Barcelona, som på daværende tidspunkt var i ruiner, og lå og kæmpede om nedrykning. Men Ham + et par andre nyindkøb, stjal fudtstændig rampelyset i la primera, og blev Topscorer og assist mester i sin første sæson hvor barca sensationelt endte to'er efter Valencia (Gudeklubben Smiley). Hans gode spil overførte han til næste sæson hvor han i tredje mistede magien, men dog i enkelte momenter viste hvad han kunne. Derefter kan vi så goidt blive enige om at han ikke har været pranglende, men stadigvæk en af de bedste verdenen nogensinde har set Smiley

Ronaldinho var ingenlunde fremragende i PSG. Bl.a. har hans manager udtalt:  Ronaldinho was too focused on the Parisian nightlife rather than on his football, and his holidays in Brazil would always drag on and never end at the scheduled times. Det er jo ikke rosende ord, og at du skriver uden udfald er jo decideret forkert. I den sisdte sæson, hvor han spillede udemærket var han vosomt ustabil, og viste sig kun i glimt. De han blev solgt på var hans præstation under VM. I Paris solgte han sig ikke for godt.

Men okay, du virker i indlægget til at være ligeglad med facts. Barcelona kæmpede ikke om nedrykning. De var lige blevet sekser i ligaen. Det gik ikke for godt(mest pga Van Gaal), men at de var tæt på nedrykning funny
« Seneste Redigering: 09 Jul 2008, 17:07 af kerzhakov » Logged

It's gonna be legendary

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Verdens bedste fodboldspiller- Ever!!!
« Svar #44: 09 Jul 2008, 17:14 »

Kan han da. Hvorfor er han så kåret til bedste udlænding, gennem de sidste 50 år, og han er da også blevet kåret til verdens bedste fodboldspiller, og har haft et ligeså unikt cv som Zidane, cruyff, Maradona osv. Han var da suverænt en af de bedste, og kan sagtens bruges her.

Afstemningslisten kan du have ret i aldrig kan blive stor nok, men derfor er der muligheden "Anden" hvor du så bare kan skrive navnet i tråden

Laudrup er aldrig kåret som verdens bedste fodboldspiller. Han er kåret som årets spiller i både Danmark og Spanien, og som bedste udlænding i Spanien fra 1974-1999 og som bedste Danske fodboldspiller nogensinde. Men aldrig som verdens bedste, det er der så til gengæld andre spillere, der har været udlændinge i Spanien, i den periode Laudrup er kåret som den bedste, der har, så kan man selvfølgelig drage konklusioner deraf...
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010