home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 501 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Tour de France Eksperten
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Tour de France Eksperten  (Læst 23963 gange)
Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tour de France Eksperten
« Svar #15: 09 Jul 2008, 10:54 »

Jeg tror Cancellara vil prøve at smutte fra feltet kort før mål, for han har noget at revancere efter i går, og efter dagens etape kommer der til at gå et stykke tid før han skal bruges igen, så mon ikke han vil forsøge at tage en etapesejr inden han skal "hvile" sig på de kommende etaper...?

Fuldstændig enig. Har tænkt præcis den samme tanke, og tror på ham idag (:
Logged

steeval
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Tour de France Eksperten
« Svar #16: 09 Jul 2008, 17:14 »

det er sku godt ramt.. Cavendish foran Freire!!! Peace
Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour de France Eksperten
« Svar #17: 09 Jul 2008, 18:45 »



Jeg tror rent faktisk på to ryttere i morgen, som jeg er lidt i tvivl om hvem jeg vil anbefale. De to er Oscar Freire og Marc Cavendish.
Cavendish har vi endnu ikke set i en spurt, men morgendagens etape ligger perfekt til ham. Og med hjælp fra Ciolek skal han nok ende højt oppe, hvis ikke etapens længde slår ham ud.
Freire derimod har haft to muligheder til at køre en sejr hjem, begge gange uden det store resultat. Derfor burde jeg ikke vælge ham, men jeg har en fornemelse for at det kan blive ham der tager sejren.

Derfor vælger jeg Oscar Freire til at tage 5. Etapes etapesejr.

God Tour

Så vidt jeg husker var Cavendish da med i hovedfeltets spurt oå 3 etape?

Men god tråd, nyder at læse den og du argumenterer dejligt for dine valg som jeg også for det meste er enig i  Thumbs Up
Logged


United-styrer
Gæst
 
Sv: Tour de France Eksperten
« Svar #18: 09 Jul 2008, 19:05 »

Verdensklasse. Du anbefaler to ryttere, og de bliver nummer et og to. Det er sgu godt tippet - og grunden til, at jeg ikke fører en ekspertblog Tunge
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour de France Eksperten
« Svar #19: 10 Jul 2008, 00:52 »

Først tak for kommentarne.. Det er spændende at høre jeres mening Smiley

Det var så bare lige en skam det var i den omvendte rækkefølge jeg anbefalede Cavendish og Freire, men det går nok Wink
Logged


Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour de France Eksperten
« Svar #20: 10 Jul 2008, 00:57 »

Aigurande - Super-Besse 195,5 km.




Så kommer den første afslutning op af et bjerg i årets tour. Etapen begynder relativt fladt, og først efter 70 kilometer finder vi den første bjergspurt, op af en kategori 4 stigning. Derefter begynder det at at flade lidt ud, inden Col de la Croix-Morand og Super-Besse inden for de sidste små 50 kilometer, begge kategori 2 stigninger.

Selve Super-Besse flader ud op i mod toppen, inden det går op af igen. Af den grund tror jeg ikke der bliver skabt nogen stor tidsforskel, og en gruppe på de 15 stykker kommer formentlig hjem sammen. Her er min favorit i spurten så Cunego, som jeg vil anbefale jer at spille på. Ellers er Samuel Sanchez fra Euskatel også en godt bud.

Held og lykke.
Logged


Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour de France Eksperten
« Svar #21: 10 Jul 2008, 00:58 »

Maa ogsaa give mig foer dine gaet, simply amazing i de fleste tilfaelde .. Hvem tror du paa til i morgen? Kan for foerste gang ikke selv se etapen, men synes - med en masse taktiske overvejelser in mente - at Frank Schleck kan snuppe en lidt overraskende sejr.

God Tour.
Logged

Wonder Jones
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tour de France Eksperten
« Svar #22: 10 Jul 2008, 01:02 »

Ikke for at gå for off-topic, men har bemærket at mange satser på Mcewen på sprint-etaper. Læste en overskrift af en artikel (tv2?) hvor MCEwen siger at han ikke vil fokusere på den grønne trøje, men derimod på at hjælpe Evans. Det er trist, jeg er stor fan af McEwen og håber han vil vise lidt. Han kunne jo ikke dy sig forleden hvor han lige spurtede sig til en 5. plads Smiley
Logged

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

njandersen
Gæst
 
Sv: Tour de France Eksperten
« Svar #23: 10 Jul 2008, 01:08 »

Aigurande - Super-Besse 195,5 km.




Så kommer den første afslutning op af et bjerg i årets tour. Etapen begynder relativt fladt, og først efter 70 kilometer finder vi den første bjergspurt, op af en kategori 4 stigning. Derefter begynder det at at flade lidt ud, inden Col de la Croix-Morand og Super-Besse inden for de sidste små 50 kilometer, begge kategori 2 stigninger.

Selve Super-Besse flader ud op i mod toppen, inden det går op af igen. Af den grund tror jeg ikke der bliver skabt nogen stor tidsforskel, og en gruppe på de 15 stykker kommer formentlig hjem sammen. Her er min favorit i spurten så Cunego, som jeg vil anbefale jer at spille på. Ellers er Samuel Sanchez fra Euskatel også en godt bud.

Held og lykke.

Er meget enig i, at en Cunego kunne være en godt bud. Selv ville jeg nok satse mine penge på Kirchen som har vist klasse i spurtene, og bjerget i morgen ligger perfekt for ham - ikke for stejle procenter. Dog tror jeg ikke på, at der kun kommer en gruppe på 15 hjem. Så slemt er bjerget slet ikke. Rytterne er stadig relativt friske og sidste år så man større grupper på komme hjem til sidst på hårdere etaper. Men vi får se.
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour de France Eksperten
« Svar #24: 10 Jul 2008, 02:40 »

Maa ogsaa give mig foer dine gaet, simply amazing i de fleste tilfaelde .. Hvem tror du paa til i morgen? Kan for foerste gang ikke selv se etapen, men synes - med en masse taktiske overvejelser in mente - at Frank Schleck kan snuppe en lidt overraskende sejr.

God Tour.

Læs højre oppe ang. i morgen.

Frank kunne være et udemærkede bud. Det kommer helt an på, hvordan status er i feltet ved Super-Besse.

Er meget enig i, at en Cunego kunne være en godt bud. Selv ville jeg nok satse mine penge på Kirchen som har vist klasse i spurtene, og bjerget i morgen ligger perfekt for ham - ikke for stejle procenter. Dog tror jeg ikke på, at der kun kommer en gruppe på 15 hjem. Så slemt er bjerget slet ikke. Rytterne er stadig relativt friske og sidste år så man større grupper på komme hjem til sidst på hårdere etaper. Men vi får se.

Jo jeg må indrømme jeg også selv er meget i tvivl om det bliver på de 15 ryttere.. Muligvis er det dobbelte også et godt bud.. Spændende bliver det i hvertfald.
Logged


Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour de France Eksperten
« Svar #25: 10 Jul 2008, 02:57 »

Læs højre oppe ang. i morgen.

Frank kunne være et udemærkede bud. Det kommer helt an på, hvordan status er i feltet ved Super-Besse.

Jo jeg må indrømme jeg også selv er meget i tvivl om det bliver på de 15 ryttere.. Muligvis er det dobbelte også et godt bud.. Spændende bliver det i hvertfald.

Hehe Zulue's indlæg er skrevet 57 sek efter dit, så højst sandsynligt indtastet samtidig med dit  Smiley
Endnu en gang godt skrevet, jeg er ikke overraskende endnu engang enig i det meste du skriver  Thumbs Up
Logged


simonob
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour de France Eksperten
« Svar #26: 10 Jul 2008, 05:04 »

Aigurande - Super-Besse 195,5 km.




Så kommer den første afslutning op af et bjerg i årets tour. Etapen begynder relativt fladt, og først efter 70 kilometer finder vi den første bjergspurt, op af en kategori 4 stigning. Derefter begynder det at at flade lidt ud, inden Col de la Croix-Morand og Super-Besse inden for de sidste små 50 kilometer, begge kategori 2 stigninger.

Selve Super-Besse flader ud op i mod toppen, inden det går op af igen. Af den grund tror jeg ikke der bliver skabt nogen stor tidsforskel, og en gruppe på de 15 stykker kommer formentlig hjem sammen. Her er min favorit i spurten så Cunego, som jeg vil anbefale jer at spille på. Ellers er Samuel Sanchez fra Euskatel også en godt bud.

Held og lykke.

Tør man sige en "ekspert" imod ? Opstemt Tjah.. Måske vil det være "for nemt" at sige Valverde eller Kirchen, men det er mine bud... Cunego er uden tvivl min 3'er, men tror nu mere han vil lege med på de helt store etaper... Han lugter nok gult i Paris til næste år, eller om 2 år.. Smiley Dermed ikke sagt at han ikke vil vinde idag, for det vil enhver i feltet vel ?
Jeg siger Valverde eller Kirchen, fordi de er så eksplosive i en afslutning... Så hvis "favorit-gruppen" på de 15, som jeg nok oss tror blir lidt større, kommer samlet mod afslutningen, tror jeg altså på en af de to.. ^^ Smiley Hvis Cunego skal vinde, skal han angribe, som jeg ser det... Valverde og Kirchen kan lave hullet i en afslutning... Valverde er nok den bedste af de to, som tidligere set, men jeg tror mest på Kirchen faktisk, og den mand må også være pumpet op på selvtillid pt... Og så kan Brian Holm vidst kun være tilfreds med de første etaper... Smiley
Gilbert kan være det helt frække odds, evt. i et Top-3-spil.. Wink
Det må blive mine anbefalinger.. Wink (Jeg betaler ikke tabte indskud tilbage, hvis i følger mine råd, og de ikke holder.. Dog skal jeg nok dele glæden med jer, hvis det holder.. Opstemt)
Men en skarp vurdering af dagens etaper, og et godt initiativ i denne tråd.. Det er jo altid farligt at begynde på sådan noget, for hvis det går helt galt de første 4-5 etaper, blir man sku nok kritiseret pænt meget.. Men det er Flot af dig, må jeg sige.. Opstemt Held og lykke fremover, både med analyserne og spillet.. Smiley
« Seneste Redigering: 10 Jul 2008, 05:06 af simonob » Logged

  ~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

absalonsen
Gæst
 
Sv: Tour de France Eksperten
« Svar #27: 10 Jul 2008, 15:08 »

Jeg tror selv på enten Andy eller Ricco. Tvivler på at favoritterne rør specielt meget på sig, men det er klart, at hvis en favorit angriber, vil flere nok følge med. Derimod tror jeg, at vi ser ryttere, som nok ikke kan være med i det lange løb, røre på sig. Dermed ikke sagt at hverken Andy eller Ricco kan være med, men tror CSC satser mere på både Sastre og Frank, mens Ricco ikke er i topform.

:-)
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Tour de France Eksperten
« Svar #28: 10 Jul 2008, 17:27 »

Jeg har selv spillet Hushovd over Freire, så håber på Hushovd. Jeg har selv en fidus til Cavendish. Tror han kan hive den hjem, hvis han får optimale 'optakt' til spurten. Tror også på, at Hunter overrasker. Tror han kører ind i top fem.

Jeg tror selv på enten Andy eller Ricco. Tvivler på at favoritterne rør specielt meget på sig, men det er klart, at hvis en favorit angriber, vil flere nok følge med. Derimod tror jeg, at vi ser ryttere, som nok ikke kan være med i det lange løb, røre på sig. Dermed ikke sagt at hverken Andy eller Ricco kan være med, men tror CSC satser mere på både Sastre og Frank, mens Ricco ikke er i topform.

:-)

Hvorfor spiller jeg ikke på det, jeg siger?  Tunge Peace
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour de France Eksperten
« Svar #29: 10 Jul 2008, 17:31 »

Forstod ikke helt dit indlæg. Du troede på Andy og Ricco, men siger samtidig CSC nok satser på andre og Ricco ikke er i topform?
Det lyder lidt selvmodsigende  Huh
Logged


Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010