home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 613 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Tour de France Eksperten
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: Tour de France Eksperten  (Læst 23967 gange)
Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Tour de France Eksperten
« : 07 Jul 2008, 01:37 »

Tour de France Eksperten





De få der kender mig fra dengang jeg var aktiv på Pcmgeeks.dk under nicket Pcmcoolcity kan huske jeg lavede en slags blog hver dag, hvor jeg kom med mine favoritter og kommentarer.
Det er det jeg vil gøre her også. Jeg vil ikke, ligesom de mange andre "blogs" oddse, men bare give mit bud.

Som jeg tidligere i Tour de France tråden har skrevet ang. morgendagens etape, så tror jeg mest på Robert Hunter fra Barloworld på tredje etape.

Dette er en meget lille "update" - Fra fjerde etape af, og frem kommer der længere og flere detajler i mine indlæg.

Håber i følger med

Eksperten

EDIT :

Her var hvad jeg skrev i Tour de France tråden ang. dagens etape.

- "I morgen er der ingen bjerge, og der venter en tidskørelse på tirsdag, derfor er det oplagt at det bliver en massespurt.
Jeg har selv en lille fidus til at Robert Hunter fra Barloworld tager sejren i morgen. Dog kan McEwen også godt være et godt spil, med tanke om det sidste sving er 220 meter fra målstregen, og vejen er 8,5 meter bred.

De to vil være mine favoritter, og så Agritubels Casper som outsider til at køre sig i top 3."
« Seneste Redigering: 07 Jul 2008, 02:16 af Shaft » Logged


Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Tour de France Eksperten
« Svar #1: 07 Jul 2008, 01:39 »

Du er en vaske ægte cykelekspert. Du burde være kommentator i stedet for Rolf Sørensen Wink Det kan godt gå hen og blive dyrt for oddsdrengene Cool
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour de France Eksperten
« Svar #2: 07 Jul 2008, 01:47 »

Du er en vaske ægte cykelekspert. Du burde være kommentator i stedet for Rolf Sørensen Wink Det kan godt gå hen og blive dyrt for oddsdrengene Cool

Jep jeg er en vaskeægte cykelekspert, fordi jeg ramte rigtigt med to ting på gårdagens etape Grin
Logged


Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Tour de France Eksperten
« Svar #3: 07 Jul 2008, 01:49 »

EXACTLY! Opstemt
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour de France Eksperten
« Svar #4: 07 Jul 2008, 01:54 »

Der er ikke mange eksperter, der gør det godt nu om dage (som om jeg kender noget til fortiden) - så jeg håber lidt på nogle spændende bud på etapevindere, hvor den ikke ser helt åben ud - ligesom gårsdagens etape Smiley
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour de France Eksperten
« Svar #5: 07 Jul 2008, 02:16 »

Lige for at få det med - Kommer her hvad jeg udtalte om dagens etape i Tour de France tråden

- "I morgen er der ingen bjerge, og der venter en tidskørelse på tirsdag, derfor er det oplagt at det bliver en massespurt.
Jeg har selv en lille fidus til at Robert Hunter fra Barloworld tager sejren i morgen. Dog kan McEwen også godt være et godt spil, med tanke om det sidste sving er 220 meter fra målstregen, og vejen er 8,5 meter bred.

De to vil være mine favoritter, og så Agritubels Casper som outsider til at køre sig i top 3."
Logged


Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour de France Eksperten
« Svar #6: 07 Jul 2008, 22:55 »

Cholet - Cholet 29,5 km.




Efter det overraskende udbrud som holdte hjem igår, venter der feltet en enkelstart.
Enkelstarten er direkte flad uden de store forhindringer. Derfor er det også på rå power sejren skal hentes, og hvis nogle har det, så er det Fabian Cancellara fra CSC.

Cancellara vil altid være en favorit på de lange enkelstarter, men faktum er rent faktisk han endnu ikke har vundet en enkelstart i Tour de France, hvis man ikke tæller prologerne med.

Derfor har jeg også en fidus til Quick-Steps Devolder, som jeg tror kører i top 3.
Min favorit til sejren er Cadel Evans, som altid er en glimrende enkelstart rytter, og som skal vinde tid her, hvis han skal vinde Tour de France.

Derfor vil jeg spille mine penge på Cadel Evans hvis jeg var dig.
Logged


Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour de France Eksperten
« Svar #7: 08 Jul 2008, 23:54 »

Cholet - Châteauroux 232 km.




Efter den overraskende gule trøje til Gerolsteiner og Schumacher, kan vi forvente at det bliver en massespurt, på trods af længden. Grunde til at tro det, er at den gule trøje betyder al hverdens for Gerolsteiner, især i deres kamp for en sponsor. Og at der rent faktisk kun er en enkel sprinter der har vundet en etape, nemlig Thor Hushovd.
Det forventes at hold som Milram, og Colombia vil køre udbrudet ind sammen med Gerolsteiner for at give deres sprinter Zabel og Cavendish chancen. Derudover har Gerolsteiner også Förster og Haussler til en spurt.

Selve afslutningen i morgen byder på en lang lige opløbsstrækning på 1.600 m. Og på en dejlig bred vej på 8,5 m.

Jeg tror rent faktisk på to ryttere i morgen, som jeg er lidt i tvivl om hvem jeg vil anbefale. De to er Oscar Freire og Marc Cavendish.
Cavendish har vi endnu ikke set i en spurt, men morgendagens etape ligger perfekt til ham. Og med hjælp fra Ciolek skal han nok ende højt oppe, hvis ikke etapens længde slår ham ud.
Freire derimod har haft to muligheder til at køre en sejr hjem, begge gange uden det store resultat. Derfor burde jeg ikke vælge ham, men jeg har en fornemelse for at det kan blive ham der tager sejren.

Derfor vælger jeg Oscar Freire til at tage 5. Etapes etapesejr.

God Tour
Logged


Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour de France Eksperten
« Svar #8: 09 Jul 2008, 00:04 »

Spændende .. Tror ikke selv på Oscar Freire, men derimod på McEwen, der ser ud til at have genfundet raseriet, der gør ham til Tourens bedste sprinter. Smiley Freire skal nok gå i top5, men vinde tror jeg ikke. Ellers ligger den godt til Hushovd.
Logged

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tour de France Eksperten
« Svar #9: 09 Jul 2008, 00:05 »

Jeg er også på Freire! Jeg er overbevist om, at han ville have vundet den sprint, hvor Hushovd vandt, hvis ikke Cancellara havde forsøgt sig.
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

absalonsen
Gæst
 
Sv: Tour de France Eksperten
« Svar #10: 09 Jul 2008, 00:10 »

Jeg har selv spillet Hushovd over Freire, så håber på Hushovd. Jeg har selv en fidus til Cavendish. Tror han kan hive den hjem, hvis han får optimale 'optakt' til spurten. Tror også på, at Hunter overrasker. Tror han kører ind i top fem.
Logged

kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tour de France Eksperten
« Svar #11: 09 Jul 2008, 00:15 »

Jeg tror på McEwen. Han virkede skarp på den etape som Dumoulin vandt, og plejer altid at tage en af de tidlige etaper. Desuden virker han også til at være lidt sur, hvilket plejer at være en god ting for ham Thumbs Up

Så efter en hviledag i dag, tror jeg at han har kræfterne til at vinde.
Logged

It's gonna be legendary

United-styrer
Gæst
 
Sv: Tour de France Eksperten
« Svar #12: 09 Jul 2008, 10:03 »

Freire tror jeg ikke på. De to første etaper lå umiddelbart godt til ham, men han kunne slet ikke køre med om sejren. I stedet tror jeg, at McEwen vil udnytte, at han endelig får en mulighed.
Logged

sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour de France Eksperten
« Svar #13: 09 Jul 2008, 10:18 »

Jeg tror Cancellara vil prøve at smutte fra feltet kort før mål, for han har noget at revancere efter i går, og efter dagens etape kommer der til at gå et stykke tid før han skal bruges igen, så mon ikke han vil forsøge at tage en etapesejr inden han skal "hvile" sig på de kommende etaper...?
Logged


Slikkel
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tour de France Eksperten
« Svar #14: 09 Jul 2008, 10:27 »

Jeg tror på Robbie idag, men kan godt være Sheriffen får ret .. men måske en Jens Voigt får lov at køre ?

Men kan godt være der kommer en kæmpe overraskelse idag Opstemt

men ved ikke om jeg er ekspert ..
« Seneste Redigering: 09 Jul 2008, 10:36 af Slikkel » Logged

Vi skal alle være her.

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010