home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  2 Brugere, 621 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Sommerens bedste transfer
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: Sommerens bedste transfer  (Læst 12324 gange)
Rossonero
Gæst

Sommerens bedste transfer
« : 06 Jul 2008, 14:25 »

Transfervinduet er endnu ikke dømt slut, men vi kan med lethed diskutere de forskellige ryk i det evigt transformerende puslespil indtil videre. I denne tråd skal vi, brugere, komme med vores indvendinger og melde ud hvilken transfer man synes har været den bedste. Redegørelse for dit valg ønskes naturligvis, så lad os håbe vi kan få det!

I min bog har AC Milan gjort sig et klasse køb i Mathieu Flamini. Han havde en sublim sæson hos The Gunners, og jeg har set ham levere formidable præstationer gang på gang. At han så er erhveret gratis skader ikke spor (; Derudover må man give den op for Barcelona, som endeligt fik fat på Dani Alves, der nok skal hæve øjenbryn i Barcelona-trøjen.

Dog foretrækker jeg den førstnævnte. Han skal sgu nok tryllebinde Milan-fans.

Your turn!

PGReimer
Førsteholdsspiller

Sv: Sommerens bedste transfer
« Svar #1: 06 Jul 2008, 14:33 »

Er glad for Atletico Madrids indkøb af Heitinga og Ujfalusi som jeg synes er den forstærkning til defensiven der har manglet. Mens købet af Pongolle.

Også glæder jeg mig til at se Brøndbys nye mand i aktion Opstemt Og Citys 180 millioner køb af Jo Peace

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #2: 06 Jul 2008, 14:39 »

Jeg forstår simpelthen ikke at engelske klubber bliver ved med at købe brasilianere, argentiner osv.
De passer jo overhovedet ikke ind!

Men det bedste køb efter min mening, er AGF's køb af Nando Rafael.
Vanvids køb til en lille klub som AGF.

Af de lidt større køb, vil jeg ligesom Rossonero, fremhæve købet af Flamini.
Fremragende ung tilføjelse til Milans pensionister Wink.

Jeg er selv stor Arsenal tilhænger, og det er meget trist at vi mister ham. Også på fri. Skuffet

vesperGT
Manager

« Svar #3: 06 Jul 2008, 14:41 »

Samir Nasri til Gunners

Zone 43
Manager

« Svar #4: 06 Jul 2008, 14:46 »

Hvidovre har hentet en masse gode offensive kræfter i bl.a. Boateng og Cieslewicz.. Ellers må jeg nævne Ben Arfa til Marseille. Dejlig køb..

Samir Nasri til Gunners

Han er da ikke skiftet endnu?

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

fc-hansen
Manager

« Svar #5: 06 Jul 2008, 14:48 »

GF har præsteret en super handel i Rafael Nando

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Rossonero
Gæst

« Svar #6: 06 Jul 2008, 14:50 »

Ja. Rafael Nando’s skifte til AGF er i mine øjne helt klart det største højdepunkt i det danske marked.

Roslev3
Reserveholdsspiller

« Svar #7: 06 Jul 2008, 14:57 »

Jeg synes Milans køb af Flamini er det bedste fordi det er på fri transfer. Derudover synes jeg købene af Dani Alves, (Ronaldinho) og Nasri også er rigtig gode.

Zulue
Manager

« Svar #8: 06 Jul 2008, 15:03 »

Rafael Nando varmer her i Århuis, der udover ghaneseren også har hentet Dan Thomassen, som jeg også glæder mig til at se igen.
Flamini og Dani Alves er også nogle super-indkøb, men jeg forventer stadig at sommerens indkøb - enten om man er for eller imod det - bliver Ronaldo til Real Madrid; verdens største transfersum - men om han bliver Sommerens bedste transfer, bliver jo så et helt andet spørgsmål.

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #9: 06 Jul 2008, 15:21 »

Jeg er ked af at miste Crouch, det er nærmest ligefør at man bliver Portsmouth fan, med de indkøb de præsentere, først Jermain Defoe (Januar) og nu Peter Crouch.
Jeg syntes det er et godt indkøb for Portsmouth som nu har en sprudlende offensiv, og endda med forholdsvis mange englændere.

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

NichlasKirk
Gæst

« Svar #10: 08 Jul 2008, 19:13 »

Borring, Danny Califf og Ipsa til FC Midtjylland, fuldstændig geniale transfers, for ikke at glemme Kim C som også er en god forstærkning Smiley

MLL
Manager

« Svar #11: 08 Jul 2008, 19:16 »

Alexander Farnerud og Jon Jönsson er geniale signinger.

Derudover synes jeg årets genistreg må være den OB lavede, med salget af Borring! Flot af Kim Brink

Tilbage på FmF Opstemt

Grasshoppers
Landsholdsspiller

« Svar #12: 08 Jul 2008, 19:17 »

Lekic, Bælum, Tømrer og alle de andre til Silkeborg.. Klasse!!

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #13: 08 Jul 2008, 19:25 »

Borring, Danny Califf og Ipsa til FC Midtjylland, fuldstændig geniale transfers, for ikke at glemme Kim C som også er en god forstærkning Smiley
Useriøst. Mener ikke at Borring kan betegnes som andet en en overilet og overbetalt transfer. Spiller han nu som en fast landsholdsspiller, der har spillet maange sæsoner i PL i de næste sæsoner, vil jeg tage disse ord tilbage. Ellers synes jeg at dine transfers lugter lidt af FCM-fan ;-)
I DK: Rafael Nando og i udlandet vil jeg sige en spiller som Flamini. Ellers synes jeg også Valencia har gjort et scoop med Maduro.

pl15
Lilleputspiller
*

« Svar #14: 08 Jul 2008, 19:25 »

Helt enig  med Grasshoppers om at Silkeborg har lavet de bedste handler endtil videre, hvis man kigger på hvilke navne de har hent til en 1. divisions klub.

En klub i Danmark! der er kun en klub i Danmark! Der kun en klub i Danmark!! Klubben = SILKEBORG IF
http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=14275.msg395546#msg395546

Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010