home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 597 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Sommerens bedste transfer
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint
Forfatter Emne: Sommerens bedste transfer  (Læst 12350 gange)
Grasshoppers
Landsholdsspiller

Sv: Sommerens bedste transfer
« Svar #30: 08 Jul 2008, 21:05 »

Nagel prøver nok at slå rekorden om at rykke ned flest gange.. Så god er han godt nok heller ikke!

Niko
Gæst

« Svar #31: 08 Jul 2008, 21:18 »

Hertha BSC Berlin 70 Kampe 16 Mål
Borussia Mönchengladbach 45 Kampe 9 Mål

Den statistisk gør ikke ligefrem Nando Rafael bedre. Han er da godt nok målfarlig, og hvor mange af disse kampe har han startet på banen? Kun få i Hertha. 

Jeg er sikker på at han bliver god, men som jeg siger, er han ikke transfervinduets bedste handel. I Danmark er han ikke engang, så hvorfor i hele verden?

fc-hansen
Manager

« Svar #32: 08 Jul 2008, 21:24 »

Den statistisk gør ikke ligefrem Nando Rafael bedre. Han er da godt nok målfarlig, og hvor mange af disse kampe har han startet på banen? Kun få i Hertha. 

Jeg er sikker på at han bliver god, men som jeg siger, er han ikke transfervinduets bedste handel. I Danmark er han ikke engang, så hvorfor i hele verden?
Han er jo erhvervet på en fri transfers så vidt jeg husker, og med disse to klubber + Ajax, har knægten et meget fint cv. Derudover har han også et super blik for medspillerne, så der er en del assist til ham gennem karrieren også. Men du kan da have ret i at Verdens bedste her over sommeren er måske en lige lovligt godt prædikat at give handlen, men et super køb det er det Wink

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #33: 08 Jul 2008, 21:25 »

Lige en lille reminder. FM er ikke irl og derfor skal vi overhovedet ikke vurdere spillere irl udfra præstationer i fm!

Tvivler på mange har set Nando i aktion?

fc-hansen
Manager

« Svar #34: 08 Jul 2008, 21:28 »

Lige en lille reminder. FM er ikke irl og derfor skal vi overhovedet ikke vurdere spillere irl udfra præstationer i fm!

Tvivler på mange har set Nando i aktion?
har jeg gennem bundesligatransmiti onerne fra 2sport, og jeg må sige at jeg er temmelig imponeret. Fantastisk teknisk og fysisk

hay que joder?

Yessir
Manager

« Svar #35: 08 Jul 2008, 21:30 »

Nope men det giver ham erfaring fra den bedste og næstbedste tyske række. Nagel kan prale med erfaringer klubber der rykker ned, impressive...

At han så samtidig har været et af Ajax største talenter i mange år, men har manglet tiltro fra trænerne/blevet brugt forkert er en anden side af sagen, og vi har før set AGF hente spillere med potentiale der bare floppede i klubben. Dladla & Valencia for bare at nævne to.

Det eneste jeg er uenig med dig i, er sådan set din lovprisning af Horsens indkøb  Wink

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #36: 08 Jul 2008, 21:33 »

Nope men det giver ham erfaring fra den bedste og næstbedste tyske række. Nagel kan prale med erfaringer klubber der rykker ned, impressive...

At han så samtidig har været et af Ajax største talenter i mange år, men har manglet tiltro fra trænerne/blevet brugt forkert er en anden side af sagen, og vi har før set AGF hente spillere med potentiale der bare floppede i klubben. Dladla & Valencia for bare at nævne to.
Det er vel ikke et argument? Handlen af Nando bliver ikke ringere, fordi spillere har tendens til at floppe i GF. Tror Dioh Williams og Nando kommer til at danne en dræber-duo. Kan slet ikke finde plads til Graulund.

fc-hansen
Manager

« Svar #37: 08 Jul 2008, 21:36 »

Det er vel ikke et argument? Handlen af Nando bliver ikke ringere, fordi spillere har tendens til at floppe i GF. Tror Dioh Williams og Nando kommer til at danne en dræber-duo. Kan slet ikke finde plads til Graulund.
Tror også at Ove P er af den opfatning. Graulund for først frataget anførerbindet, hvilket indikerer at han ikke længere er sikker på en plads i 11'eren. At han ikke engang er et emne som vice kaptajn, syntes jeg siger lidt om hans pt. status.

hay que joder?

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #38: 08 Jul 2008, 21:57 »

Tror også at Ove P er af den opfatning. Graulund for først frataget anførerbindet, hvilket indikerer at han ikke længere er sikker på en plads i 11'eren. At han ikke engang er et emne som vice kaptajn, syntes jeg siger lidt om hans pt. status.
Synes mere det siger noget om GF's ledelse og måde at håndtere ting på. Uprofessionel.

Yessir
Manager

« Svar #39: 09 Jul 2008, 19:06 »

Argument for hvad? Jeg skrev det som et fact, intet andet...

Schytte
Landsholdsspiller

« Svar #40: 09 Jul 2008, 19:11 »

Garay til Madrid. Alves til Barca. Flamini til Milan

lauritse
Reserveholdsspiller

« Svar #41: 10 Jul 2008, 19:55 »

Synes at AGFs køb af Nando Rafael er fantastisk, og viser at AGF har høje ambitioner. So far, er det - hvis man spørger mig - den bedste transfer i Danmark i dette transfervindue.
Udenlands, synes jeg at Milans handel med Flamini er rigtig god, men også Leverkusens køb af Renato Augusto, samt Tottenhams køb af Giovani dos Santos og Luka Modric, er tre gode handler.
Synes dog ikke som sådan man kan vurdere om det har været en god handel, før sæsonen er mindst 10-12 kampe gammel, men på papiret, er disse fire transfers rigtig, rigtig gode.

GF <3

jimmi90
Førsteholdsspiller

« Svar #42: 10 Jul 2008, 19:59 »

det er Farnerud til brøndby men det bliver c. ronaldo om nogle uger som skrifter til real madrid

Brøndby
Real Madrid
Liverpool

Yessir
Manager

« Svar #43: 10 Jul 2008, 22:45 »

Glæder mig også rigtig meget til at se en spiller som Thorvaldsson tørne ud for Esbjerg. Tror han går hen og bliver en rigtig farlig herre og kunne sagtens kandidere til årets handel i dansk fodbold.

fc-hansen
Manager

« Svar #44: 10 Jul 2008, 22:49 »

Synes mere det siger noget om GF's ledelse og måde at håndtere ting på. Uprofessionel.
Syntes da netop det er meget proffesionelt, hvis man ikke ser ham som en starter mere skal han da heller ikke have bindet, så enkelt er det Smiley

hay que joder?

Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010