home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23575
  0 Brugere, 768 Gæster Online.

Nyeste Bruger: datarecovee
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  Humor, god som dårlig!
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 119 120 [121] 122 123 ... 154 Udprint
Forfatter Emne: Humor, god som dårlig!  (Læst 617367 gange)
Njaourinho
Landsholdsspiller

Sv: Humor, god som dårlig!
« Svar #1800: 01 Dec 2010, 22:25 »

Synes denne liste var meget sjov. Måske folk kan relatere til nogle af dem? Smiley

1. I think part of a best friend's job should be to immediately clear your computer history if you die.

2. Nothing sucks more than that moment during an argument when you realize you're wrong.

3. I totally take back all those times I didn't want to nap when I was younger.

4. There is great need for a sarcasm font.

5. How the hell are you supposed to fold a fitted sheet?

6. Was learning cursive really necessary?

7. Map Quest really needs to start their directions on # 5. I'm pretty sure I know how to get out of my neighborhood.

8. Obituaries would be a lot more interesting if they told you how the person died.

9. I can't remember the last time I wasn't at least kind of tired.

10. Bad decisions make good stories.

11. You never know when it will strike, but there comes a moment at work when you know that you just aren't going to do anything productive for the rest of the day.

12. Can we all just agree to ignore whatever comes after Blue Ray? I don't want to have to restart my collection...again.

13. I'm always slightly terrified when I exit out of Word and it asks me if I want to save any changes to my ten-page technical report that I swear I did not make any changes to.

14. "Do not machine wash or tumble dry" means I will never wash this - ever.

15. I hate when I just miss a call by the last ring (Hello? Hello? **** it!), but when I immediately call back, it rings nine times and goes to voice mail. What did you do after I didn't answer? Drop the phone and run away?

16. I hate leaving my house confident and looking good and then not seeing anyone of importance the entire day. What a waste.

17. I keep some people's phone numbers in my phone just so I know not to answer when they call.

18. I think the freezer deserves a light as well.

19. I disagree with Kay Jewelers. I would bet on any given Friday or Saturday night more kisses begin with Miller Lite than Kay.

20. I wish Google Maps had an "Avoid Ghetto" routing option.

21. Sometimes, I'll watch a movie that I watched when I was younger and suddenly realize I had no idea what the heck was going on when I first saw it.

22. I would rather try to carry 10 over-loaded plastic bags in each hand than take 2 trips to bring my groceries in.

23. The only time I look forward to a red light is when I'm trying to finish a text.

24. I have a hard time deciphering the fine line between boredom and hunger.

25. How many times is it appropriate to say "What?" before you just nod and smile because you still didn't hear or understand a word they said?

26. I love the sense of camaraderie when an entire line of cars team up to prevent a jerk from cutting in at the front. Stay strong, brothers and sisters!

27. Shirts get dirty. Underwear gets dirty. Pants? Pants never get dirty, and you can wear them forever.

28. Is it just me or do high school kids get dumber & dumber every year?

29. There's no worse feeling than that millisecond you're sure you are going to die after leaning your chair back a little too far.

30. As a driver I hate pedestrians, and as a pedestrian I hate drivers, but no matter what the mode of transportation, I always hate bicyclists.

31. Sometimes I'll look down at my watch 3 consecutive times and still not know what time it is.

32. Even under ideal conditions people have trouble locating their car keys in a pocket, finding their cell phone, and Pinning the Tail on the Donkey - but I'd bet my *** everyone can find and push the snooze button from 3 feet away, in about 1.7 seconds, eyes closed, first time, every time!

Ariana Grande
Manager

« Svar #1801: 02 Dec 2010, 01:42 »

Synes denne liste var meget sjov. Måske folk kan relatere til nogle af dem? Smiley

2. Nothing sucks more than that moment during an argument when you realize you're wrong.

9. I can't remember the last time I wasn't at least kind of tired.

11. You never know when it will strike, but there comes a moment at work when you know that you just aren't going to do anything productive for the rest of the day.

15. I hate when I just miss a call by the last ring (Hello? Hello? **** it!), but when I immediately call back, it rings nine times and goes to voice mail. What did you do after I didn't answer? Drop the phone and run away?

21. Sometimes, I'll watch a movie that I watched when I was younger and suddenly realize I had no idea what the heck was going on when I first saw it.

22. I would rather try to carry 10 over-loaded plastic bags in each hand than take 2 trips to bring my groceries in.

25. How many times is it appropriate to say "What?" before you just nod and smile because you still didn't hear or understand a word they said?

29. There's no worse feeling than that millisecond you're sure you are going to die after leaning your chair back a little too far.

Dem kan jeg bestemt relatere til Opstemt

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #1802: 27 Dec 2010, 18:14 »

Real Madrid.

Det er en Joke i sig selv.

Fernando
Gæst

« Svar #1803: 27 Dec 2010, 18:20 »

Vor er du plat Tunge

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #1804: 27 Dec 2010, 18:23 »

Fernando
Gæst

« Svar #1805: 27 Dec 2010, 18:27 »

Har læst dem og du og de er stadig platte! Tunge

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #1806: 27 Dec 2010, 18:28 »

Har læst dem og du og de er stadig platte! Tunge
lol bare fordi du er Real Madrid "fan"

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #1807: 27 Dec 2010, 18:40 »

lol bare fordi du er Real Madrid "fan"

Du er da Barcelona "fan"

Daniel SS
Ynglingespiller

« Svar #1808: 27 Dec 2010, 18:52 »

For det første; Den der har du taget fra en på PCMGeeks.
For det andet; Kan du aldrig få nok af at nedgøre Real Madrid, ja du opretter sågar en tråd fyldt med latterlige og platte Real Madrid-jokes.
Tror ikke jeg er den eneste der efterhånden er træt af det. Mange siger det desuden til dig.

19. 5. 2012.

Fernando
Gæst

« Svar #1809: 27 Dec 2010, 18:58 »

Daniel det er jo fair nok at han opretter en ny tråd da han jo nok ikke vidste den her fandtes, men han må nu godt kigge lidt bedre efter næste gang han skal finde en tråd.

Jeg forstår ikke hvorfor du hele tiden skal nedgøre Real madrid og dens fans. Tunge

Daniel SS
Ynglingespiller

« Svar #1810: 27 Dec 2010, 19:03 »

Det er helt i orden, ja. Men det var heller ikke det essentielle. Det essentielle var det som du selv skriver "Jeg forstår ikke hvorfor du hele tiden skal nedgøre Real madrid og dens fans. "

19. 5. 2012.

Wicked Sick!
Gæst

« Svar #1811: 27 Dec 2010, 19:04 »

Det er nu ikke kun Real Madrid, han er da også ganske god til hovere inde i Chelsea Tråden..

Enged
Gæst

« Svar #1812: 27 Dec 2010, 19:09 »

Det her er en tråd til humor, og ingen af jer kommer med ret meget. Wink Fair nok at gøre opmærksom på, at man ikke synes at Messi1987s ageren og humor har været specielt god, men det skal ikke blive til et stort kor af folk der ikke bryder sig om det. Smiley

Ariana Grande
Manager

« Svar #1813: 29 Dec 2010, 01:31 »

En ung mand vil købe en julegave til sin nye kæreste.

Da de ikke har kendt hinanden særlig længe, bestemmer han sig for et par handsker, da han føler, at det vil være passende romantisk, men ikke for personligt.

I selskab med kærestens søster går han i Magasin og køber et par hvide handsker. Søsteren købte et par trusser til sig selv.

Under indpakningen forveksler ekspedienten pakkerne, så kærestens søster får handskerne og han trusserne.

Uden at kontrollere indholdet sender den unge mand gaven til sin kæreste sammen med følgende tekst:

"Jeg valgte disse, da du normalt ikke har nogen på når vi går ud om aftenen. Havde det ikke været for din søster, havde jeg valgt en lidt længere model med knapper, men hun bruger de korte, der er lettere at tage af.

Disse er i en sart farve, men damen, som jeg købte dem af, viste mig sine egne, som hun havde brugt de sidste tre uger, og de var kun ubetydeligt beskidte. Jeg fik hende til at prøve dine og de passede hende udmærket.

Jeg ville ønske, at jeg kunne være der for at sætte dem på dig første gang, da der højst sandsynligt kommer til at være andre hænder, der kommer i kontakt med dem, inden vi ses igen.

Husk at blæse luft i dem inden du lægger dem væk, da de højst sandsynligt bliver fugtige under brug.

Tænk på hvor ofte jeg vil kysse dem gennem året, jeg håber, at du vil have dem på for mig fredag aften.

P.S. Den sidste nye mode er at bære dem nedrullet med lidt pels synlig."

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #1814: 29 Dec 2010, 01:36 »

ROFLMAO! Fuck lyder som en joke, hvis det er sandt vil jeg gerne høre hendes reaktion xD...

Sider: 1 ... 119 120 [121] 122 123 ... 154 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010