home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1134 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Diablo 3!
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 40 Udprint
Forfatter Emne: Diablo 3!  (Læst 137298 gange)
blomvikings
Manager

Sv: Diablo 3!
« Svar #75: 14 Maj 2012, 20:44 »

haha grineren billede !! Smiley

Men ja det kan man sagtens, det tager vel bare lidt længere tid at sætte sig ind i det, men det gælder jo alle spil, selv FM Smiley

Damse1994
Landsholdsspiller

« Svar #76: 14 Maj 2012, 20:59 »

Er det kun mig der synes det er blevet for meget WOW?

Har altid taget afstand til WOW da jeg synes det er noget ekstremt overnaturligt pis, lige som Harry Potter, Twillight og Ringenes herrre. Dog elskede jeg Diablo 2 og er virkelig ked af det ikke kan spilles på Win7, eller er der nogen der har fundet en måde? Har heller ikke spillet betaen af D3, men ligner det ikke WOW en hel del og er der overhovedet nogen af de kendte figurer med?

Guffenn
Førsteholdsspiller

« Svar #77: 14 Maj 2012, 21:01 »

Har altid taget afstand til WOW da jeg synes det er noget ekstremt overnaturligt pis, lige som Harry Potter, Twillight og Ringenes herrre. Dog elskede jeg Diablo 2 og er virkelig ked af det ikke kan spilles på Win7, eller er der nogen der har fundet en måde? Har heller ikke spillet betaen af D3, men ligner det ikke WOW en hel del og er der overhovedet nogen af de kendte figurer med?

Du kan godt spille D2 på Win7, du skal bare sørge for at du kører spillet som administrator, ved at højre klikke og vælge admin. Så mener jeg at det burde virke.

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Damse1994
Landsholdsspiller

« Svar #78: 14 Maj 2012, 21:04 »

Det lyder godt nok lækkert, det skal næsten prøves Wink

blomvikings
Manager

« Svar #79: 14 Maj 2012, 21:04 »

Det er netop ikke som WOW, og derfor skal jeg spille det.
Det fortsætter i samme spor som D2, dog med nogle features fro WOW, men ikke nogle dårlige synes jeg. I WOW skal man jo nærmest spille 24/7 for at følge med, dette er slet ikke tilfældet i D3 som jeg har forstået det!

Af figurer er der flere gengangere bare med modifikationer Smiley Wizard = Sorceres , Deamon Hunter = Assassin/Amazon , Barbar = siger sig selv Smiley osv.. Smiley

brøndby zupras
Reserveholdsspiller

« Svar #80: 14 Maj 2012, 21:06 »

Jeg glæder mig omega meget til klokken bliver 24:00, men har desværre kun fået lov til at være oppe til 01:00, men sådan er det når man går på privatskole Peace
Jeg skal spille sammen med en ven, jeg skal spille Witch Hunter og han skal være Munk. Vi ses måske derude engang Smiley

Liverpool, Brøndby og Real Madrid <3

blomvikings
Manager

« Svar #81: 14 Maj 2012, 21:11 »

Jeg glæder mig omega meget til klokken bliver 24:00, men har desværre kun fået lov til at være oppe til 01:00, men sådan er det når man går på privatskole Peace
Jeg skal spille sammen med en ven, jeg skal spille Witch Hunter og han skal være Munk. Vi ses måske derude engang Smiley

Lyder sgu godt !! Dog tror jeg ikke det er meget du får spillet :/ Kunne forestille mig at serverne går ned et par gange pga. overbelastning, og så skal de lige få det til at fungere.

Enged
Gæst

« Svar #82: 14 Maj 2012, 21:51 »

Det var da virkelig en mærkelig sammenligning. Skal vi lige tage Harry Potter som et eksempel? Er der vareulve med i begge? Tjek. Kan nogle skyde med ild? Tjek. Er der monstre med, der absolut ikke har rod i virkeligheden? Tjek. Kan de teleportere sig rundt uden noget cooldown? Nej, det er kun i Diablo, at de kan det. Render en zombie rundt med en armbryst, der er den stærkeste armbryst i hele verden? Nej, det er kun i Diablo.
Der er altså ingenting naturligt ved Diablo.
Hvis du end ikke ved, hvilke figurer der er med, kan du så tillade dig at sige, at det ligner WOW? Jeg spiller ikke selv WOW, så det er ikke fordi, jeg er blevet fornærmet.
Hvis det kan trøste dig, så kan jeg sige, at de har en del af de gamle lyde fra 2'eren med i 3'eren. Men det er jo nok overnaturligt, at kister lyder på samme måde.

Damse1994
Landsholdsspiller

« Svar #83: 14 Maj 2012, 21:54 »

Det var da virkelig en mærkelig sammenligning. Skal vi lige tage Harry Potter som et eksempel? Er der vareulve med i begge? Tjek. Kan nogle skyde med ild? Tjek. Er der monstre med, der absolut ikke har rod i virkeligheden? Tjek. Kan de teleportere sig rundt uden noget cooldown? Nej, det er kun i Diablo, at de kan det. Render en zombie rundt med en armbryst, der er den stærkeste armbryst i hele verden? Nej, det er kun i Diablo.
Der er altså ingenting naturligt ved Diablo.
Hvis du end ikke ved, hvilke figurer der er med, kan du så tillade dig at sige, at det ligner WOW? Jeg spiller ikke selv WOW, så det er ikke fordi, jeg er blevet fornærmet.
Hvis det kan trøste dig, så kan jeg sige, at de har en del af de gamle lyde fra 2'eren med i 3'eren. Men det er jo nok overnaturligt, at kister lyder på samme måde.

Kunne næsten ikke lade være med at grine over det, for du har fuldstændig ret, hvorfor kan jeg ikke udstå Harry Potter men elskede Diablo 2 ved jeg ikke?!

Enged
Gæst

« Svar #84: 14 Maj 2012, 21:58 »

Kunne næsten ikke lade være med at grine over det, for du har fuldstændig ret, hvorfor kan jeg ikke udstå Harry Potter men elskede Diablo 2 ved jeg ikke?!
Jeg ville også bare udstille dit dårlige ordvalg.
Det er to vidt forskellige underholdningsmedie r. For det første er det ene en bog/film og det andet et spil, og så er det to forskellige universer. Man behøver jo ikke at elske alt, der kan sættes i samme bås. Slet ikke når den bås hedder "overnaturlig". Det ville være ligesom at sige, at du hvis du kan lide frikadeller, så kan du også lide frøer, fordi begge dele er mad. Wink

Edit:
Jeg kan også lige fortælle, at Yousee holder "ødelæg diablo release"-fest i hele landet. Dem der er kunder der, får hapset deres internet i to timer mellem 01 og 06. De skal lave et eller andet fjollet, der er rigtig ringe planlagt.

Enged
Gæst

« Svar #85: 14 Maj 2012, 22:01 »

Forresten så kan I også se nogle asiatere, der spiller Diablo 3 her. Det er live. Smiley Jeg tror nok, at de er kommet til 2. act. Jeg har ikke lige fulgt med.

Swizz CataR
Manager

« Svar #86: 14 Maj 2012, 22:25 »

Kongekommentar Enged Tunge Var flad af grin.. Jo, Diablo2 var vist også lidt ufin i kanten hvad angik realismen. Bare en smule..

Naturligvis er der sket noget fra D2 til D3. Det er jo for fanden gået 10 år og mere til, og der er sket utrolig meget i spilverdenen. Som jeg ser det, så har de i D3 tilføjet væsentlig mere historie og dybde i historie i sig selv, end der var i de forrige spil. Men altså i D2 var der jo en særskilt disk bare til de få korte videoer - bare for at sætte det lidt i sammenhæng.

Jeg tror kun at D3 bliver en kæmpe succes, om ikke andre steder, så i hvert fald hjemme i min stue. Jeg er heller ikke fan af WOW, og der hvor jeg rigtig godt kan lide forskellen er, at det sociale stadig er minimeret til langt mindre grupper og at man stadig har følelsen af, at man ene mand kan gå i krig mod hele hære af zombier. I WOW synes jeg (jeg har aldrig kunnet holde lysten kørende end til mere end begyndelsen (lvl 25 ca.)), at man modsat kun kæmper mod én eller få ad gangen. I Diablo-serien føler man jo virkelig, at man bare smadrer sig vej gennem masserne, og så er det sq lidt ligegyldigt, hvordan tingene ser ud.

... men nu er jeg jo så også kæmpe fan i forvejen..

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

TMazz
Førsteholdsspiller

« Svar #87: 14 Maj 2012, 22:45 »

Jeg ville også bare udstille dit dårlige ordvalg.
Det er to vidt forskellige underholdningsmedie r. For det første er det ene en bog/film og det andet et spil, og så er det to forskellige universer. Man behøver jo ikke at elske alt, der kan sættes i samme bås. Slet ikke når den bås hedder "overnaturlig". Det ville være ligesom at sige, at du hvis du kan lide frikadeller, så kan du også lide frøer, fordi begge dele er mad. Wink

Edit:
Jeg kan også lige fortælle, at Yousee holder "ødelæg diablo release"-fest i hele landet. Dem der er kunder der, får hapset deres internet i to timer mellem 01 og 06. De skal lave et eller andet fjollet, der er rigtig ringe planlagt.

http://ekstrabladet.dk/kup/elektronik/spil/article1759313.ece

De har rykket det til kl.03.00, pga. Diablo3. Hvis det gør nogen forskel, hvis der er nogle der skal game all-night.

brøndby zupras
Reserveholdsspiller

« Svar #88: 15 Maj 2012, 00:19 »

Error 37 min bare røv  ticked off

Liverpool, Brøndby og Real Madrid <3

snaever
Landsholdsspiller

« Svar #89: 15 Maj 2012, 00:24 »

Græder

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 40 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010