home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1184 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Diablo 3!
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 40 Udprint
Forfatter Emne: Diablo 3!  (Læst 137310 gange)
snaever
Landsholdsspiller

Sv: Diablo 3!
« Svar #105: 15 Maj 2012, 12:42 »

Er mega hooked på at investere i Diablo 3! Men tror i helt seriøst, at man kan finde ud af at spille, hvis man tidligere kun lige har snuset til diablo 2?  Cool
Man får jo sådan set alt afvide i starten. Det eneste du skal gøre er jo sådan set at gøre hvad de siger og følge efter kortet! Wink

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #106: 15 Maj 2012, 13:51 »

@Ulle
Diablo spillene er generelt nemme at lære, og hvis du evt. samtidig har et par venner der kan give dig et tip eller to, burde du ikke støde på problemer

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

ulle94
Landsholdsspiller

« Svar #107: 15 Maj 2012, 14:41 »

@Ulle
Diablo spillene er generelt nemme at lære, og hvis du evt. samtidig har et par venner der kan give dig et tip eller to, burde du ikke støde på problemer

Jojo, mange af mine venner sidder opslugt af spillet netop nu!  Grin Men Diablo må vel også minde lidt om WOW (om man vil det eller ej) tænker jeg, og der har jeg trods alt lidt erfaring.  Smiley

Guffenn
Førsteholdsspiller

« Svar #108: 15 Maj 2012, 14:50 »

Jeg tænkte at hvis der nu er nogen som har lyst til at spille, så kunne vi smide vores BattleTags herind så vi kunne finde hinanden Wink

Jeg smider hvertfald lige mit; Hansen#2501.

Ses derinde!

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

blomvikings
Manager

« Svar #109: 15 Maj 2012, 15:29 »

Jeg tænkte at hvis der nu er nogen som har lyst til at spille, så kunne vi smide vores BattleTags herind så vi kunne finde hinanden Wink

Jeg smider hvertfald lige mit; Hansen#2501.

Ses derinde!

God ide Smiley

MatBlom#2450

Guldbrand
Blogmester

« Svar #110: 15 Maj 2012, 16:25 »

Nogle der har købt spillet over Battle.net, og har haft gode eller dårlige erfaringer med det?

TripleX9
Landsholdsspiller

« Svar #111: 15 Maj 2012, 16:26 »

Nogle der har købt spillet over Battle.net, og har haft gode eller dårlige erfaringer med det?

Godt nok WOW jeg har købt. .men har købt både US og EU version, og havde slet ingen problemer Smiley

blomvikings
Manager

« Svar #112: 15 Maj 2012, 16:29 »

Jeg har selv lige købt det, dog har jeg endnu ikke hentet det ned, da jeg er på job. Men alt er gået "smertefrit" indtil nu, og når jeg logger ind står den klar til at downloade Smiley

Guldbrand
Blogmester

« Svar #113: 15 Maj 2012, 16:32 »

Jeg har lige købt det, så nu håber jeg ikke på nogen problemer, andet end de 7-8 timer !! som det tager at downloade..   Græder   ticked off

Men Blizzard er vel om nogen pålidelige, så jeg forventer heller ingen problemer..

TripleX9
Landsholdsspiller

« Svar #114: 15 Maj 2012, 16:43 »

Jeg har lige købt det, så nu håber jeg ikke på nogen problemer, andet end de 7-8 timer !! som det tager at downloade..   Græder   ticked off

Men Blizzard er vel om nogen pålidelige, så jeg forventer heller ingen problemer..

Supporten er i hver fald super, hvis du skulle få nogen problemer, men tvivler på problemer...  Havde kun fat i supporten fordi jeg skulle bruge en US adresse, for at kunne få US versionen Smiley... Så god fornøjelse om nogen timer Wink

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #115: 15 Maj 2012, 17:11 »

Spillet er købt på Battlenet her, og jeg måtte indstallere hele lortet igen efter at jeg havde slukket for downloaderen for tidligt. Selv o mder står i Blizzard downloaderen at downloadet er færdigt IKKE sluk den. Den slukker sig selv og setup menuen popper op af sig selv.

Eller er spillet utrolig fedt, og det her skal der bruges masser, masser og masser af timer på! Thumbs Up

19-18!

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #116: 15 Maj 2012, 17:17 »

Spillet er købt på Battlenet her, og jeg måtte indstallere hele lortet igen efter at jeg havde slukket for downloaderen for tidligt. Selv o mder står i Blizzard downloaderen at downloadet er færdigt IKKE sluk den. Den slukker sig selv og setup menuen popper op af sig selv.

Eller er spillet utrolig fedt, og det her skal der bruges masser, masser og masser af timer på! Thumbs Up

Hehe gjorde det samme bare 2 gange. som den gode Jemil påpeger, lad den endelige være den starter spillet/installeren op automatisk  Thumbs Up

Thaurat al Shabab

brøndby zupras
Reserveholdsspiller

« Svar #117: 15 Maj 2012, 17:20 »

Jeg fik heller ikke spillet igår, og det gør det ikke bedre at når man får af vide fra kammeraten, han lige efter jeg slukkede, kom han ind -.-
Nå men, har fået spillet lidt idag, og er kommet i lvl 9, er kommet til et sted hvor jeg bare ikke kan komme videre, så hvis der er nogen der er højere eller samme lvl så sig lige til Smiley
Stedet hedder Fields of Mizery Smiley Ellers må jeg bare vente til at kammeraten kommer hjem fra træning  Peace
Håber i nyder spillet derude Smiley
EDIT: Mit battletag er Fizzminister#2482
« Seneste Redigering: 15 Maj 2012, 17:23 af brøndby zupras » Logged

Liverpool, Brøndby og Real Madrid <3

Drillo
Gæst

« Svar #118: 15 Maj 2012, 17:24 »

Hvor lang tid står jeg installering fast ved Diablo 3 Setup > Updating setup files?

For den når ca. 50% også går den hurtigt op til en 85-90% og så tilbage til 50% er ved at være ret træt af at vente.
Det er det aller første der kommer frem når, man klikker på den fil der hedder Diablo 3 setup.exe

Håber at der er nogen der  kan hjælpe.
« Seneste Redigering: 15 Maj 2012, 17:28 af Drillo » Logged

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #119: 15 Maj 2012, 17:37 »

Jeg fik heller ikke spillet igår, og det gør det ikke bedre at når man får af vide fra kammeraten, han lige efter jeg slukkede, kom han ind -.-
Nå men, har fået spillet lidt idag, og er kommet i lvl 9, er kommet til et sted hvor jeg bare ikke kan komme videre, så hvis der er nogen der er højere eller samme lvl så sig lige til Smiley
Stedet hedder Fields of Mizery Smiley Ellers må jeg bare vente til at kammeraten kommer hjem fra træning  Peace
Håber i nyder spillet derude Smiley
EDIT: Mit battletag er Fizzminister#2482

Fizzministe... hold dig nu bare til din shaman i wow ikk?  Thumbs Up

Thaurat al Shabab

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 40 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010