home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 428 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  #R.I.P.# Los Culés (tidl. Arsenal & Heerenveen)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 38 39 [40] Udprint
Forfatter Emne: #R.I.P.# Los Culés (tidl. Arsenal & Heerenveen)  (Læst 185298 gange)
Django1337
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 79# Los Culés – MESTRE (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #585: 01 Sep 2008, 23:48 »

Tak for dejlig læsning og jeg håber du vender stærkt tilbage når 09'eren udkommer! Smiley
What Cencur wrote! Wink
Logged

Rigtige mænds kvinder har strækmærker i mundvigen

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #PAUSE# Los Culés (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #586: 02 Sep 2008, 00:00 »

Deejlig læsning du gav os Jimmy. Virkelig synd at du stopper bloggen nu, men man KAN bare ikke spille uden motivation. Den mest intresante del i denne blog, var efter min mening med spanske Barcelona, eftersom så mange blogger om Arsenal synes jeg selv. Heerenveen var ikke heelt min kop te, men Barcelona var perfekt at blogge om ( selvom jeg nu engang er Real fan, hehe.)

Du vandt jo lige et par titler i savet, så man må da sige at blogge nhar været en kæmpe succes? Ikke sandt? Nå, men det synes jeg ihvertfald. Din blog er praktist talt den eneste jeg læser her på siden lige nu, men nu hvor den stopper, så mister blog sectionen på FMF megen kvalitet. Dette er den bedste blog jeg nogensinde har læst. Det er ihvertfald min mening Jimmy.

Det skuffer mig dog, at du ikke har været forbi Manchester United, og vinde mesterskabet nogle gange dernede. Burde være cool vis du havde gennembanket dit gamle Arsenal mandskab gult og blåt. Hvordan går det i øvrigt med Arsenal udsen dig? Har de stadig en fantastisk trup, og vinder de stadig den ene turnering efter den anden? Og hvad med Heerenveen? Hvordan går det med dem? Måske har du skrevet det et sted, men så må du dyybt undskylsde at jeg ikke har fået det med. Hehe..

Kunne være dejligt hbis du ville lave en sidste update. Altså måske en opsummering af alle dine sæsoner som manager for henholdsvis Arsenal, Heerenveen og Barcelona. Kunne måske gavne dem der ikke har læst heelt med. og lidt off topic. Kunne man måske få lov til at se Manchester United hold?  Kunne være spændende at se hvordan det har gået mit favoritthold. 

Men alt i alt. Bedste blog til dato som jeg læst. Og jeg håber sandelig at du kommer med en lignende klasseblog i 09´eren, vis du altså vil spille den udgave. Men det regner jeg da med at du vil, hehe. Du ved at jeg altid har læst med her, og det var alt fra Jemil i denne omgang

Heia Jimmy !  Thumbs Up


Logged

19-18!

dasmessi
Gæst
 
Sv: #PAUSE# Los Culés (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #587: 02 Sep 2008, 11:12 »

Tusind tak for en kæmpe god læsning Jimmy. Ærgeligt du har mistet lysten, håber ikke den stopper officielt, for dette er den bedste blog du har lavet.
Good work Jimmy!
Logged

Tavares
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #PAUSE# Los Culés (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #588: 02 Sep 2008, 11:17 »

Som Cencur sagde tak for en dejlig læsning, og håber at se dig stærkt tilbage, når 09 kommer Smiley.
Logged


Bruno Caboclo. Siger det bare.

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #PAUSE# Los Culés (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #589: 02 Sep 2008, 12:32 »


mange tak for en gang dejlig læsning og inspiration. vil se frem til når du gør dit comeback Opstemt
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 79# Los Culés – MESTRE (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #590: 02 Sep 2008, 14:15 »

Tak for dejlig læsning og jeg håber du vender stærkt tilbage når 09'eren udkommer! Smiley

Det var så lidt.. Det gør jeg sikkert.. jeg afviser heller ikke muligheden for en sidste 08-blog, men tror det ikke.. Peace

What Cencur wrote! Wink

Så kan du jo passende læse hvad jeg skrev til ham crazy

Deejlig læsning du gav os Jimmy. Virkelig synd at du stopper bloggen nu, men man KAN bare ikke spille uden motivation. Den mest intresante del i denne blog, var efter min mening med spanske Barcelona, eftersom så mange blogger om Arsenal synes jeg selv. Heerenveen var ikke heelt min kop te, men Barcelona var perfekt at blogge om ( selvom jeg nu engang er Real fan, hehe.)

Du vandt jo lige et par titler i savet, så man må da sige at blogge nhar været en kæmpe succes? Ikke sandt? Nå, men det synes jeg ihvertfald. Din blog er praktist talt den eneste jeg læser her på siden lige nu, men nu hvor den stopper, så mister blog sectionen på FMF megen kvalitet. Dette er den bedste blog jeg nogensinde har læst. Det er ihvertfald min mening Jimmy.

Det skuffer mig dog, at du ikke har været forbi Manchester United, og vinde mesterskabet nogle gange dernede. Burde være cool vis du havde gennembanket dit gamle Arsenal mandskab gult og blåt. Hvordan går det i øvrigt med Arsenal udsen dig? Har de stadig en fantastisk trup, og vinder de stadig den ene turnering efter den anden? Og hvad med Heerenveen? Hvordan går det med dem? Måske har du skrevet det et sted, men så må du dyybt undskylsde at jeg ikke har fået det med. Hehe..

Kunne være dejligt hbis du ville lave en sidste update. Altså måske en opsummering af alle dine sæsoner som manager for henholdsvis Arsenal, Heerenveen og Barcelona. Kunne måske gavne dem der ikke har læst heelt med. og lidt off topic. Kunne man måske få lov til at se Manchester United hold?  Kunne være spændende at se hvordan det har gået mit favoritthold. 

Men alt i alt. Bedste blog til dato som jeg læst. Og jeg håber sandelig at du kommer med en lignende klasseblog i 09´eren, vis du altså vil spille den udgave. Men det regner jeg da med at du vil, hehe. Du ved at jeg altid har læst med her, og det var alt fra Jemil i denne omgang

Heia Jimmy !  Thumbs Up


Mange tak jemil.. det sker jo desværre engang i mellem.. Græder nej det er helt umuligt.. Skuffet Oki.. Jeg har nu nydt alle tre hold på hver sin måde selvom det ikke blev til trofæer med Heerenveen.. Wink

Jo savet var en stor succes med masser af trofæer.. kan ikke huske dem alle, men de kan findes på side 1 http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=15411.0 under "Pokalskabet".. Ej det er jeg da ked af at høre.. håber du overlever og at du finder en anden blog at følge med i.. Mange tak jemil.. det er jeg meget stolt over at du synes Thumbs Up

Jeg har en lille regel, der går ud på at jeg ikke må overtage en tidligere rival og det er Manchester United jo, selvom det er mit ynglingshold.. Peace Arsenal blev nummer tretten i sidste sæson, men de vandt Champions League.. Men de har vundet FA Cuppen, UEFA Cuppen og Champions League.. Wink


En update om hvordan det er gået eller hvad? Jeg er ikke helt med på hvad du mener.. Wink




Mange tak.. Det er jeg stolt over at du synes.. Thumbs Up Det gør jeg sikkert og tak for en meget lang kommentar Thumbs Up
Tusind tak for en kæmpe god læsning Jimmy. Ærgeligt du har mistet lysten, håber ikke den stopper officielt, for dette er den bedste blog du har lavet.
Good work Jimmy!


Det var så lidt.. Ja det sker jo desværre engang i mellem.. Hmm.. Om det er min bedste blog ved jeg ikke helt, men det var været et super spil.. Wink Tak dasmessi Thumbs Up

Som Cencur sagde tak for en dejlig læsning, og håber at se dig stærkt tilbage, når 09 kommer Smiley.

Det var så lidt.. det tror jeg godt du kan regne med.. Peace

mange tak for en gang dejlig læsning og inspiration. vil se frem til når du gør dit comeback Opstemt

Selv tak.. jeg er altid glad for at kunne inspirere.. tak for det Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #PAUSE# Los Culés (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #591: 02 Sep 2008, 21:05 »

Nå, de typiske United køb er i Manchester United, så ingen særlig overraskelse der :Rullende Øjne

Det jeg mener med den sidste update er, at du kunne bringe en lille reportage om hver sæson i den her blog. Det vil sikkert give et godt indblik i hele din blog, og også overfor dem der lige er begyndt at læse osv Smiley
Logged

19-18!

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #PAUSE# Los Culés (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #592: 02 Sep 2008, 21:36 »

Nå, de typiske United køb er i Manchester United, så ingen særlig overraskelse der :Rullende Øjne

Det jeg mener med den sidste update er, at du kunne bringe en lille reportage om hver sæson i den her blog. Det vil sikkert give et godt indblik i hele din blog, og også overfor dem der lige er begyndt at læse osv Smiley

Ja intet nyt under solen der.. Måske Kaka? kan ikke huske at have set ham i United før.. Peace

Hmm.. Det vil jeg da lige overveje..  Wink
Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 38 39 [40] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010