home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 397 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  #R.I.P.# Los Culés (tidl. Arsenal & Heerenveen)
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 36 37 [38] 39 40 Udprint
Forfatter Emne: #R.I.P.# Los Culés (tidl. Arsenal & Heerenveen)  (Læst 185296 gange)
Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 75# Los Culés – Halvvejs (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #555: 27 Aug 2008, 21:51 »

Kom så Espanyol Rullende Øjne crazy

Ellers er updatesene stadig gode, trods det forfærdelige (hvis det ord kan beskrive det) valg af hold. Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 75# Los Culés – Halvvejs (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #556: 27 Aug 2008, 21:56 »

God update Wink

Hehe..

Det er da bare reklamme Wink he he Thumbs Up

Vi ved jo allesammen hvem der vinder Cool

Ja Barça Wink jeg har mødt dem tre gange.. spillet 3-3, vundet 2-0 og 4-1.. tror sgu ikke de kan slå os.. men de ligger trods alt nummer 3.. det bliver bare en fed kamp Thumbs Up

Kom så Espanyol Rullende Øjne crazy

Ellers er updatesene stadig gode, trods det forfærdelige (hvis det ord kan beskrive det) valg af hold. Thumbs Up

Tak for støtten Zone crazy

Mange tak.. ja det er jo ikke lige din smag.. men jeg er glad for at du læser med alligevel.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

dasmessi
Gæst
 
Sv: 75# Los Culés – Halvvejs (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #557: 27 Aug 2008, 21:57 »

Rigtig gode updates. Du holder sku niveauet. Dejligt Jimmy!
Held og lykke med Espanyol kampen!  Smiley
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 75# Los Culés – Halvvejs (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #558: 27 Aug 2008, 22:07 »

Rigtig gode updates. Du holder sku niveauet. Dejligt Jimmy!
Held og lykke med Espanyol kampen!  Smiley

Mange tak.. det er jeg glad for at du synes.. Thumbs Up

Mange tak igen Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
76# Los Culés – Not the Treble (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #559: 27 Aug 2008, 23:56 »


76# Los Culés – Not the Treble (tidl. Arsenal & Heerenveen)



Lazio - Barça 1-4
0-1 Torres '7
0-2 Babel '29
1-2 Mudingayi '68
1-3 Torres '83
1-4 Torres '90

Barça - Lazio 0-1
0-1 Braulio '74

Chelsea - Barça 1-0
1-0 Kießling '67

Barça - Chelsea 5-2
1-0 Torres '1
2-0 Fernández '9
3-0 Fernández '11
4-0 Fernández '13
4-1 Vela '53
4-1 Essien sent off '71
5-1 Kompany '74
5-2 J. Cole '90

Barça - Arsenal 2-2
1-0 Bojan '42
1-1 dos Santos '43
1-2 Adebayor '48
2-2 Torres '61

Arsenal - Barça 2-1
0-1 Bojan '38
1-1 Diaby '45
2-1 Fábregas '61

Barcelona kom skidt fra start i dette års udgave af Champions League, men José Soler fik vendt det dårlige spil til stor succes og de endte med at vinde gruppe H foran Inter, Panathinaikos og Sparta Prag. Det blev til tretten flotte point takket været fire sejre, én uafgjort og et nederlag. I 1/8-finalen trak man Serie A holdet Lazio, som hjemme på mægtige Olimpico blev udspillet og tabte med hele 4-1. Fernando Torres var kampens helt store oplevelse og han blev efter kampen kåret til Man of the Match med tre flotte mål i bagagen. Hjemme på Camp Nou stillede op med reserverne og det var tydeligt, at se at José Soler ville være tilfreds med et uafgjort resultat. Kampen blev afgjort i anden halvleg, da Braulio headede kampens eneste mål i kassen.

I kvartfinalen trak man de engelske giganter fra Chelsea og på Stamford Bridge sikrede englænderne sig en smal 1-0 sejr takket være tyske Stefan Kießling. Angriberen kunne et efter hjørnespark prikke bolden over stregen efter dårligt forsvarsspil og det sikrede Chelsea et godt udgangspunkt inden returopgøret. Sejren fik dog ikke noget at betyde i sidste ende, da Matías Fernández på Camp Nou lammetævede Chelsea med de imponerende cifre 5-2. Den offensive midtbane stod for tre fabelagtige scoringer på blot fire minutter samt en enkelt assists. Chelsea er ude af den fornemme turnering med noget af et brag og giganter kan rejse hjem til England, hvor holdet også er i krise. Chelsea ligger på en skuffende 10. plads med seks runder igen nitten point efter førerholdet Manchester City.
 
I semifinalen trak man Solers tidligere arbejdsgiver Arsenal og englænderne var meget opsatte på at få hævn efter nederlaget i UEFA cup finalen sidste år.  Michael Laudrup har været Arsenal-træner i små to måneder efter, at Keld Bordinggaard blev fyret og det er hans første kamp på Camp Nou siden, at han blev fyret af Barcelona. Laudrup skal forsøge at genrejse Arsenal, som pt. meget skuffende er placeret på en alt andet end godkendt 13. plads. Laudrup har udtalt at han satser hele butikken på Champions League og det var ganske tydeligt på Camp Nou, hvor Barcelona meget heldigt fik 2-2. På Emirates var alt heldet dog opbrugt og til trods for et føringsmål sendte midtbane duoen Diaby & Fábregas Barcelona ud i mørket med to flotte langskudsscoringer.

Logged

- Veni, vidi, vici -

Tavares
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 76# Los Culés – Not the Treble (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #560: 28 Aug 2008, 08:34 »

Surt med Arsenal kampen Skuffet. Men kom op på hesten igen, og vind alle dine kampe (Undtagen mod Espanyol Rullende Øjne). Wink
Logged


Bruno Caboclo. Siger det bare.

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 76# Los Culés – Not the Treble (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #561: 28 Aug 2008, 17:02 »

Surt med Arsenal kampen Skuffet. Men kom op på hesten igen, og vind alle dine kampe (Undtagen mod Espanyol Rullende Øjne). Wink

Ja det var  Sur Det værste er faktisk at Real har mulighed for at genvinde CL.. Skuffet Men tak.. det kunne være fedt Thumbs Up Arghh.. de to vinder jeg vist også.. he he Thumbs Up Tak for kommentaren Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 76# Los Culés – Not the Treble (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #562: 28 Aug 2008, 17:24 »

Ærgeligt med nederlaget til Arsenal, som generelt er total overvurderet i FM efter min mening  Peace

Nu må du lige stramme dig lidt an og få hentet Real i ligaen (selvom det er dem, jeg holder med i Spanien  Wink )
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 76# Los Culés – Not the Treble (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #563: 28 Aug 2008, 18:17 »

Ærgeligt med nederlaget til Arsenal, som generelt er total overvurderet i FM efter min mening  Peace

Nu må du lige stramme dig lidt an og få hentet Real i ligaen (selvom det er dem, jeg holder med i Spanien  Wink )

Ja det var det træls.. har nok opbygget et for godt hold.. Peace

Jeg skal forsøge..  Wink Tak for kommentaren Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
77# Los Culés – Copa del Rey finalen (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #564: 28 Aug 2008, 21:36 »



77# Los Culés – Copa del Rey finalen (tidl. Arsenal & Heerenveen)




Lokalopgør summer altid af spænding og man kan altid fornemme at der er noget i luften. Slaget om Barcelona mellem Espanyol og FC Barcelona er ingen undtagelse og selvom kampen ikke spilles på hverken Lluis Companys eller Camp Nou er Barcelona fuld af liv. Den ene halvdel af byen er badet i blåt & hvidt, mens den anden fester i blåt & rødt. Det er femte gang, at de to hold tørner sammen under José Solers ledelse og indtil videre har Barcelona vundet tre og spillet én uafgjort. Gabriel Milito sidder ude med karentæne sammen med Daniel Agger efter at begge har modtaget for mange gule kort i pokalturneringen. Derudover må José Soler ser bort fra Miguel Veloso, Matías Fernández og Andrés Iniesta, mens Espanyol-træner Víctor Fernández må se bort fra Jon Jönsson og Simon Rolfes, som begge er ude med skader.


08.57: Babel fører bolden over midten og spiller bolden udenom den fremstormende Espanyol-spiller. Messi afdribler Riera og spiller bolden ned mellem Pinola & Bruno, hvor Torres står klar til at modtage bolden. Torres kommer uden problemer rundt om García og hamrer bolden op i højre hjørne uden chance for Kameni, som blot kan se bolden ende i nettet.

15.20: Chiellini kaster bolden ind til Moutinho, som triller bolden ind i feltet til Bojan. Angriberen tager et træk ud mod Moutinho, inden at han spiller bolden videre til Torres, som står omkring det lille felt. Han får vendt rundt og trykket af, men Kameni kommer godt ned og få blokeret inden at forsvaret clearer bolden. Kompany samler op og han spiller ned af kanten til Chiellini. Han finder Aquino, som med et veltimet indlæg sender bolden ind mod Bojan, som stiger til vejrs. Han får sendt et godt hovedstød afsted, men Kameni er hurtig på stregen og forsvaret må give et hjørnespark. Barcelona får to hjørnespark ud af det, men de bliver aldrig farlige.

18.43: Rafinha kaster bolden ind til Messi, som hurtigt spiller bolden tilbage til højrebacken. Han finder Babel, som efter et træk spiller bolden på tværs til Moutinho. Portugiseren sender en lang, flad bold ind i feltet, hvor Messi helt umarkeret modtager bolden inden Sánchez og García kommer stormende. Med et elegant træk snyder han begge og finder Bojan på kanten af det lille felt. Herfra kan Bojan med en tør inderside sende bolden i nettet til 2-0.

20.26: Di Gennaro jagter sammen med Chiellini bolden, men her kommer venstrebacken først og spiller bolden tilbage til Váldes, som sparker bolden op til Bojan. Efter lidt frem og tilbage ender bolden på højrekanten hos Messi, som skruer bolden forbi Riera frem mod Torres. Han sprinter fra García og er helt alene med Kameni, som stormer ud. Torres stopper op og lobber elegant bolden ind over Kameni og over i det lange hjørne til 3-0.

25.06: Babel fører bolden frem og han finder Messi et par meter fra feltet og den lille argentiner spiller bolden til Rafinha, men Pinola tackler bolden ud til indkast. Rafinha kaster bolden til Babel, som med en førstegangsafleveri ng finder Torres. Han vender om, snyder García ligesom ved det første mål og sender et hårdt skud mod højre hjørne. Torres få desværre få meget skru i bolden og den går lige forbi mål og ender i sidenettet.

41.18: Bruno finder Sani, som hurtigt sender bolden tilbage til Neymar, som hårdt presset af Moutinho får sendt bolden videre til Jonatas. Han får bolden uden om Nordtveit og pludselig er Sani næsten alene med Kompany. Han tager først et skridt til venstre og så til højre inden at han med en flad afslutning sender bolden ind helt ude ved højre stolpen uden chance for Valdés, som blev fanget på det forkerte ben.

43.21: Det starter med et Kameni-udspark, som heades frem mod Bojan af Nordtveit. Bojan opfanger bolden og løber fra sin markering, men da han når feltet virker han rådvild. Hans afslutning er derfor ikke særlig god og Kameni kommer ud og får blokeret. Returbolden ender hos Bojan, som tager et skridt til højre side inden han hamrer bolden i nettet til 4-1.

45+: Espanyol har tid til et sidste angreb, men Sani er ikke villig til at slippe bolden. Han afdribler tre forsvarer inden Nordtveit kaster sig ned foran hans afslutning. Bolden ender for fødderne af Riera, som uden problemer kan sende bolden i nettet til pauseføring 4-2 til Barcelona.

I pausen bliver en småskadet Ryan Babel erstattet af Ronaldinho, mens João Moutinho bliver erstattet af Santi Cazorla.

54.28: Espanyol spiller bolden hurtigt rundt med korte førstegangsafleveri nger og Barcelona-spillere kan ikke komme til. De falder på stribe, mens Espanyol tryller sig igennem og bolden ender hos Neymar. Han kigger op og finder elegant Sani, som blæser bolden langt over mål.

55.51: Cazorla finder Ronaldinho, som med en maskeret aflevering finder Messi. Hårdt presset spillet han bolden tilbage til Cazorla, som med en førstegangsafleveri ng finder Aquino i boksen. Den lille kantspiller vender godt rundt og Kameni leverer en drømmeredning af dimensioner. Bojan er næste mand over bolden, men skuddet går lige forbi stolpen.

67.45: Jonatas sparker hjørnespark og Di Gennaro stiger til vejrs. Denne gang er det Valdés med en fabelagtig drømmeredning giver endnu et hjørnespark. Jonatas sparker endnu engang bolden indover og denne gang får Sánchez hovedet på. Valdés får lappen på og efter lidt tumult kan han samle bolden op.

73.08: Messi sender et hjørnespark indover og Nordtveit får hovedet på. Kameni redder på stregen og så kan Nordtveit selv fumle bolden over stregen til 5-2.

79.52: Jonatas fører bolden frem, men mister den til Ronaldinho. Han sparker bolden frem mod Bojan, som sprinter fra forsvaret og er alene med Kameni. Han sparker hårdt og højt, men Kameni får handskerne på og han tvinges til at give hjørnespark. Kompany trasker ud til hjørneflaget for at sparke og med et veludført spark finder han Nordtveit i boksen. Nordmanden har oceaner af tid og han kan uden problemer sparke bolden ind bag Kameni til vanvittige 6-2.

85.53: En grim tackling fra Di Gennaro udløser et gult kort og et frispark, som Chiellini tager sig af. Italieneren sender bolden ind i boksen, hvor flere Barcelona-spillere stiger til vejrs, men det er alligevel forsvaret som clearer bolden. Di Gennaro sender bolden uden Chiellini og Aquino frem til Sani ved midtercirkelen. Ronaldinho er hurtigt over ham, stjæler bolden og spiller den ud til Aquino. Han afdribler et par mand før han sender bolden ind mod Bojan, men her kommer Sánchez højest og header bolden ud af boksen. Efter lidt tumult sendes Vaz Te alene afsted mod mål, men til trods for en god afslutning redder Valdés og giver hjørnespark. Det bliver dog aldrig farligt og Barcelona får uden problemer clearet bolden.

89.03: Sani modtager bolden fra egne rækker, men igen stjæler Ronaldinho bolden og spiller den frem mod Torres. Han vender om og hamrer bolden i nettet til det vanvittige resultat 7-2. En fantastisk præstation af én helt fantastisk spiller i en helt fantastisk kamp.

90+: Chica kaster bolden ind til Riera og Espanyol spiller igen bolden godt rundt. Sani afdribler denne gang Ronaldinho inden han finder en helt umarkeret Jonatas, som vender om og har helt frit løb mod mål. I slutsekunderne presses han hårdt af både Kompany og Nordtveit, men han holder hovedet koldt og scorer endnu det tiende mål i kampen.

En fuldstændig vanvittig kamp ender med det ligesom vanvittige 7-3 resultat til Barcelona, som kan løfte Copa del Rey trofæet for første gang siden 1998. Det er i øvrigt 25. gang at Barcelona vinder turneringen og det er spansk rekord. Hvis Espanyol havde vundet kampen havde det været deres femte Copa del Rey trofæ.

Jeg har aldrig oplevet noget lignende og jeg er ovenud lykkelig for resultatet. Vi har satset hårdt på pokalturneringen og det har nu båret frugt. Jeg er stolt af mine drenge og de har uden tvivl gjort mindst halvdelen af Barcelonas indbyggere meget glade. Jeg synes, at vi har løst en svær opgave til perfektion med de forudsætninger vi havde før kampen og jeg er yderst tilfreds med vores spil i dag. Babel på den centrale midtbane var et sats, som vi uden tvivl skal prøve igen. Han spillede en stor kamp, men ingen kommer i nærheden af Fernando Torres. Han var her, der og alle vegne, hvilket han stort set har været hele sæson. Hvis ikke han ender som årets køb, årets spiller og topscorer bliver jeg yderst skuffet. Liverpool må føle snydt nu.”, José Soler


Espanyol - Barça 3-7
0-1 Torres '10
0-2 Bojan '20
0-3 Torres '21
1-3 Sani '42
1-4 Bojan '44
2-4 Riera '45
2-5 Nordtveit '74
2-6 Nordtveit '82
2-7 Torres '90
3-7 Jonatas '90

MoM: Fernando Torres (9)



Note: Undskyld til RCD for resultatet og til jer andre: Jeg har aldrig oplevet noget lignende i min Managerkarriere. Det er fuldstændig vanvittigt og samtidigt megafedt. Det er sådan en kamp, som går over i historien, som Classic Copa del Rey finaler/kampe.
Logged

- Veni, vidi, vici -

Tavares
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 77# Los Culés – Copa del Rey finalen (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #565: 28 Aug 2008, 21:40 »

Det er sgu iorden med resultatet Peace. Håbede dog på et Espanyol comeback (Tjoo jeg er jo fan Peace). Men rigtig godt skrevet, og glæder mig til at høre mere Smiley
Logged


Bruno Caboclo. Siger det bare.

MrTennis
Gæst
 
Sv: 77# Los Culés – Copa del Rey finalen (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #566: 28 Aug 2008, 21:41 »

Fed update, og vildt resultat Opstemt

TILLYKKE
Logged

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 77# Los Culés – Copa del Rey finalen (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #567: 28 Aug 2008, 22:00 »

Fedr resultat Jimmy, og du ved jo jeg læser med Wink

RCD skal nok klare sig, han er jo vant til modgang Peace

Og eftersom Nordtveit jo scorer et par kasser, så tillader jeg mig til at tro at du bruger Vondras taktik, eller..?

Keep It Up Blogmester Thumbs Up
Logged

19-18!

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 77# Los Culés – Copa del Rey finalen (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #568: 28 Aug 2008, 22:26 »

Det er sgu iorden med resultatet Peace. Håbede dog på et Espanyol comeback (Tjoo jeg er jo fan Peace). Men rigtig godt skrevet, og glæder mig til at høre mere Smiley

he he.. godt at du tager det pænt.. Peace Ja det kan jeg skam godt forstå.. hvis nu de havde scoret til 3-4 havde det været en helt andet kamp.. Mange tak.. det er jeg glad for at du synes.. tak for kommentaren Thumbs Up

Fed update, og vildt resultat Opstemt

TILLYKKE

Mange tak & jeg er helt enig..

Mange tak igen og tak for kommentaren Thumbs Up

Fedr resultat Jimmy, og du ved jo jeg læser med Wink

RCD skal nok klare sig, han er jo vant til modgang Peace

Og eftersom Nordtveit jo scorer et par kasser, så tillader jeg mig til at tro at du bruger Vondras taktik, eller..?

Keep It Up Blogmester Thumbs Up

Tak jemil.. ja det gør jeg.. Wink

He he.. det må vi jo håbe.. Grin

Ja jeg bruger Vondras.. det er jo genialt... Thumbs Up

Det vil jeg da gøre - mange tak for kommentaren Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

RaúlGonzálezBlanco
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: 77# Los Culés – Copa del Rey finalen (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #569: 28 Aug 2008, 22:31 »

Aldrig har jeg set så mange "tak" før i hele mit liv  funny

Men fabelagtig blok

KIU  Peace
Logged

FCK i hjertet.

Sider: 1 ... 36 37 [38] 39 40 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010