home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 480 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  #R.I.P.# Los Culés (tidl. Arsenal & Heerenveen)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 37 38 [39] 40 Udprint
Forfatter Emne: #R.I.P.# Los Culés (tidl. Arsenal & Heerenveen)  (Læst 185110 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 77# Los Culés – Copa del Rey finalen (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #570: 28 Aug 2008, 22:34 »

Aldrig har jeg set så mange "tak" før i hele mit liv  funny

Men fabelagtig blok

KIU  Peace

Jeg er bare godt opdraget.. he he

Mange tak crazy
Logged

- Veni, vidi, vici -

dasmessi
Gæst
 
Sv: 77# Los Culés – Copa del Rey finalen (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #571: 28 Aug 2008, 22:45 »

Tillykke med Copa Del Rey. Du udspillede Espanyol for vildt da. Og bloggen bliver bare bedre og bedre. KIU Jimmy.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 77# Los Culés – Copa del Rey finalen (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #572: 28 Aug 2008, 23:09 »

Tillykke med Copa Del Rey. Du udspillede Espanyol for vildt da. Og bloggen bliver bare bedre og bedre. KIU Jimmy.

Mange tak dasmessi.. ja også i den grad.. det er jeg glad for at du synes.. tak for kommentaren Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
78# Los Culés – Gold Cup (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #573: 28 Aug 2008, 23:37 »


78# Los Culés – Gold Cup (tidl. Arsenal & Heerenveen)





De mexicanske favoritter var rejst over grænsen til USA for at deltage i Gold Cup, hvor de skal forsøge at vinde titlen for sjette gang. Mexico stiller op uden den skadet Carlos Vela og i de næste fjorten dage skal de kæmpe med Canada, Costa Rica, Cuba, El Salvador Guatemala, Haiti, Honduras, Jamaica, Panama, St. Vincent og U.S.A. om titlen. Mexico er endt i gruppe C, hvor de skal møde Cuba, Haiti og Honduras.


Truppen

Målmænd
Miguel Ángel Fraga
Francisco Guillermo Ochoa

Forsvar
Aarón Galindo
Carlos Salcido
Gonzalo Pineda
Omar Esparza
Joel Huiqui
Héctor Moreno
Francisco Javier Rodríguez
Ricardo Osorio
Edgar Castillo

Midtbane
Andrés Guardado
Édgar Andrade
Luis Ernesto Pérez
César Villaluz
Giovani dos Santos
Nery Castillo
Martín Galván

Angreb
Gastón Fernández
Ulises Dávila
Luis Ángel Landín
Roberto Nurse



José Soler havde valgt de ovenstående 22 spillere til at repræsentere Mexico ved Gold Cup og spillere tilbage betalte for hans tillid ved at gøre rent bord i gruppespillet. Mexico lagde ud med at slå Haiti med 4-0 og Cuba med 3-0 inden reserverne fik chancen i den sidste kamp mod Honduras, som blev slået med 4-1. Inden gruppespillet var færdigspillet måtte Mexico dog vinke farvel til Gastón Fernández og Giovani dos Santos, der begge forlod landsholdslejren med skader af 2-3 måneders varighed. I kvartfinalen trak man Honduras, som endnu engang blev kørt fuldstændigt over med 4-0.


I semifinalen kom man op imod Guatemala, som i deres kvartfinale besejrede Haiti med flotte 4-0. Semifinalen var hård og Guatemala hentede to føringer i kampen. Mexico kom nemlig foran både 1-0 og 2-1, inden de blå-klædte underdogs fik udlignet. I den forlængede spilletid blev Guatemala reduceret til ti mand efter en svinestreg og Mexico formåede at udnytte overtallet. Indskiftede Dávilla sikrede sejren på 3-2 med syv minutter igen og en finaleplads mod USA. USA vandt ikke overraskende 2-0 over Canada takket være mål af Freddy Adu og Benny Feilhaber. Det er nu fjerde gang, at de to hold står overfor hinanden i Gold Cup finalen og indtil videre har Mexico vundet alle fire.

Angriberen José Flores sikrede Guatemala en flot 3. plads foran Canada med bronzekampens eneste scoring og det var endda til trods for at Guatemala spillede med en mand i undertal i en times tid. Der var også masser af dramatik i finalen, hvor Mexico overvandt to hurtige scoringer fra hjemmebanefavoritte rne. Ulises Dávilla blev kampens helt store oplevelse med to flotte scoringer med højrefoden. En meget lige kamp endte med at Mexico for sjette gang kunne løfte Gold Cup-trofæet, mens USA endnu engang havde misbrugt Gold Cup finalen.

Mexico - USA 3-2
0-1 Adu '5
1-1 Landín '6
1-2 Salcido own goal '12
2-2 Dávilla '69
3-2 Dávilla '90

Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 78# Los Culés – Gold Cup (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #574: 29 Aug 2008, 08:41 »

Så har bloggen rundet 11.070 læsere..  Thumbs Up

Det betyder at det er min 3. mest læste blog og med 39 sider er det min næstlængste blog.. det er da lidt sejt.. Det er dejligt at i læser med.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 78# Los Culés – Gold Cup (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #575: 01 Sep 2008, 15:49 »

Lækkert med sejren i Gold Cup. Bloggen her er en perle og en af bedste jeg i min tid har set herinde  Thumbs Up
KIU GeePee
Logged

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 78# Los Culés – Gold Cup (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #576: 01 Sep 2008, 16:29 »

Mexicos landshold er ikke det der intreserer mig mest, så kom nu igen med Barca igen Wink
( Selvom siden har været lukket. Så ald skyld lægges på Sunbao eller Acido Grin )
Men alligevel, pænt nice resultater i Gold Cupen, så det er jo bare helt fint  Peace
Kip IT op  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 01 Sep 2008, 16:31 af jemil » Logged

19-18!

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 78# Los Culés – Gold Cup (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #577: 01 Sep 2008, 17:18 »

Lækkert med sejren i Gold Cup. Bloggen her er en perle og en af bedste jeg i min tid har set herinde  Thumbs Up
KIU GeePee

Mange tak.. Det er jeg stolt over at du synes.. tak for kommentaren Thumbs Up

Mexicos landshold er ikke det der intreserer mig mest, så kom nu igen med Barca igen Wink
( Selvom siden har været lukket. Så ald skyld lægges på Sunbao eller Acido Grin )
Men alligevel, pænt nice resultater i Gold Cupen, så det er jo bare helt fint Peace
Kip IT op Thumbs Up

Tjaa.. Mexico er med at til at skabe variation, men der kommer nok noget Barca senere.. Shockeret

Jep jep.. det vil jeg gøre.. tak for kommentaren.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

dasmessi
Gæst
 
Sv: 78# Los Culés – Gold Cup (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #578: 01 Sep 2008, 18:34 »

Tillykke med videredeltagelsen samt det med antal læsere. Det er fandme flot Jimmy!
EDIT: Hvorfor er Carlos Vela ikke med?
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 78# Los Culés – Gold Cup (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #579: 01 Sep 2008, 18:38 »

Tillykke med videredeltagelsen samt det med antal læsere. Det er fandme flot Jimmy!
EDIT: Hvorfor er Carlos Vela ikke med?

Mange tak dasmessi..

til din edit: Dette er fra sidste update:
Mexico stiller op uden den skadet Carlos Vela
Logged

- Veni, vidi, vici -

dasmessi
Gæst
 
Sv: 78# Los Culés – Gold Cup (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #580: 01 Sep 2008, 18:42 »

Aarh, okay. Synd. Hvor lang tid lyder skaden på?
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 78# Los Culés – Gold Cup (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #581: 01 Sep 2008, 18:55 »

Aarh, okay. Synd. Hvor lang tid lyder skaden på?

Små to uger - men det var nok til at han ikke måtte blive udtaget.. ticked off
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
79# Los Culés – GULD (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #582: 01 Sep 2008, 19:13 »


79# Los Culés – Mestre (tidl. Arsenal & Heerenveen)




What comes up must come down” har man levet højt på i Barcelona-lejren hele sæsonen når snakken er faldet på ærkerivalerne fra Real Madrid. Hovedstadsklubben har til tider været foran med hele ti point, men stille og roligt har Barcelona ædt Reals store forspring. I 35. spillerunde overhalede Barcelona sågar Real Madrid og førstepladsen blev ikke givet tilbage selvom det ”kun" blev til én uafgjort og to sejre for Barcelona. Real vandt ellers to af sine kampe, men 0-0 mod Murcia i sidste runde sikrede Barcelona definitivt sig et forspring på to point. Guldet endte derfor for andet år i træk i Barcelona, mens Real har udskiftet sidste års bronzemedaljer med sølv. Espanyol har været sæsonens positive overraskelse og de tager det sidste sæt medaljer med tilbage til Barcelona.

Zaragoza, Valencia, Villareal og Sevilla tager sig af de efterfølgende pladser, mens Celta Vigo og Racing Santander i denne anden ende af tabellen rykker ud. Real Sociedad er meget skuffende det sidste hold, som forlader Primera Dívision og de tre hold erstattes af Osasuna, Gimnástic og Xerez.

Fernando Torres har sikret sig titlerne ”Årets køb, Årets spiller og Årets topscorer”, hvilket er meget fortjent. Den 29-årige angriber har spillet sit livs bedste sæson og det virker til at han bliver bedre gang for gang. I Primera Dívision har han scoret 33 mål i 32 kampe og i alt er det blevet til 50(1) kampe med 48 mål til følge. Dertil skal der medregnes de syv mål han har scoret på landsholdet i ni optrædener og Fernando Torres har nu rundet 101 kampe med 65 mål til følge i den spanske landsholdstrøje. Han har sammen med angrebskollegaen Bojan Krkic skabt frygt i ethvert forsvar og de to spanierne supplerer hinanden godt i både Barcelona og på landsholdet.

De har været støttet godt op af Lionel Messi, Vincent Kompany og Víctor Valdés, som alle har haft en god sæson. Men det gælder for hele Barcelona-holdet og alle har haft en rigtig god sæson. Carles Puyol siger uden tvivl farvel til førsteholdsfodbold på Camp Nou eftersom, at han i 35 spillerunde rundede sin Ligakampnummer 400 for Barcelona. Den 35-årige forsvarsspiller har spillet i Barcelona siden 1996/1997 og med 92 landskampe i bagagen har Puyol næsten prøvet alt. Det er blevet til både UEFA Cup trofæet, Champions League, Copa del Rey, tre gange Supercopa de España og fire spanske mesterskaber. Sidst men ikke mindst blev han europamester i 2008 sammen med sine landsmænd.


« Seneste Redigering: 01 Sep 2008, 21:08 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
#PAUSE# Los Culés (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #583: 01 Sep 2008, 22:11 »

Pause

Jeg er desværre nød til at pause den blog, da jeg har mistet lysten til at spille Football Manager. Jeg har spilet lidt på et andet save for at genfinde lysten til manager og til mit Arsenal – Heerenveen – Barcelona save. Det lykkes desværre ikke og siger jeg sikkert stop for denne gang. Jeg tager mig en pause fra FM og fra blogskriveriet for denne gang, men jeg vil ikke afvise at denne blog vender tilbage eller at jeg laver en sidste FM08. Men for nu er det pause..

Tak til alle som har kommenteret;

Cesc, -Benja-, Søren91, kasperbp12, Newton Heath, vesperGT, Cristopher10, NicolasFelipe, Ghertesteas, Gerrarden, Zulue, Ssbman, Zone43, Shaft, John Spurs, Bennybenny, kie, Marchang, cerra, larsenkrelle, Metsu1, Sej007, MichaelHarlev, Jemil, smoothly, mullebabz, Bilic, M-T, Grønthandleren,dasmessi, Pepe, Toni, -KNM-, Kerzhakov, motZ, Schytte, Jakob E, stimo92, Nagero, verdenskrig, -LFC-, Bodte, JakobHove, coKey, Krellz, Cencur, Fmmad, Django1337, Rossonero, Sheriffen87, Balian, Jarkel, Suicide, Rooland, Drillo, Jallerpapie, FC Barcelona, RCD, MrTennis & RaúlGonzálezBlanco


Mvh. JimmyGP

Logged

- Veni, vidi, vici -

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 79# Los Culés – MESTRE (tidl. Arsenal & Heerenveen)
« Svar #584: 01 Sep 2008, 22:13 »

Tak for dejlig læsning og jeg håber du vender stærkt tilbage når 09'eren udkommer! Smiley
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Sider: 1 ... 37 38 [39] 40 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010