home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  1 Bruger, 1807 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Il vecchio
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: Il vecchio  (Læst 10354 gange)
Niko
Gæst

Sv: Il vecchio
« Svar #45: 24 Jun 2008, 06:41 »

Fin opdatering. Vil dog bare lige minde dig om at Ronaldo er skadet i knæet (igen), og det er meget tvivlsomt at han overhovedet kommer til at spille fodbold igen - bør du måske lige implementere i din database. Dog fantastisk for dit hold, at du har ham klar Smiley

Tak. Den havde jeg ikke lige opdaget, og heldigvis for det. Wink

god update og rigtig godt skrevet. KIU

Mange tak kasperbp12.  Smiley

andersfa123
Gæst

« Svar #46: 24 Jun 2008, 07:50 »

Rigtig god update!
Hold din skrivestil! KUTGW Thumbs Up

Niko
Gæst

« Svar #47: 24 Jun 2008, 18:47 »

Rigtig god update!
Hold din skrivestil! KUTGW Thumbs Up

Mange tak skal du have.

Jeg er snart klar med 2 updates. (:

EDIT: Ej, gider ikke lige at lave update i dag.
« Seneste Redigering: 24 Jun 2008, 19:50 af Cesc » Logged

Chakana
Manager

« Svar #48: 24 Jun 2008, 19:52 »

Mange tak skal du have.

Jeg er snart klar med 2 updates. (:

EDIT: Ej, gider ikke lige at lave update i dag.

Aaaaaaaaaaargh Cesc, havde lige glædet mig Opstemt

Arsenal Football Club

Niko
Gæst

« Svar #49: 25 Jun 2008, 14:56 »

AC Milan - Unirea Urziceni, San Siro, UEFA CUP 1. runde første kamp

Kig på billedet, og du ser en racerbil. En racerbil er et vartegn for fart og tempo, hvilket man kan sige AC Milan fik deres første runde i UEFA Cuppen. Truppen bar præg af en tæt Serie A-sæson, for mange reserver var med. Dog huserede João Moutinho stadig rundt på banen, og Kaká var det mest fremtrædende navn på bænken.

Modstanderen var ukendt for alle Milan-spillere, hvorfor man ikke greb nogen chancer i starten af opgøret. Men lidt efter lidt, fandt med svaghederne og forcerne på Unirea Urzincenis hold. En af svaghederne var fodrappe modstandere, og det første mål blev også scoret på en friløber. Cristian Brocchi var manden bag den første fuldtræffer, og målet var rigtig godt. Pato spillede en eventyrlig kamp, hvorfor han også blev noteret for en assist til kampens andet mål. Den portugisiske stjerne, João Moutinho, var nemlig kampens næste målscorer.

Hvordan man spiller simpelt fodbold, med hurtige pasninger og en sikker midtbane, viste Milan et godt billede på. Især da Moutinho blev udskiftet - og Kaká kom på banen. Kaká satte sig hurtigt i respekt, da han i flere omgange lavede dræber-stikninger og flotte detaljer med bolden. Kaká lavede også kampens sidste mål, der resulterede i en sejr på hele 3-0 over Unirea Urziceni.

Unirea Urziceni - AC Milan, Tineretului, UEFA CUP 1. runde anden kamp

At være et sammenhold er noget af det vigtigste i fodboldens verden. Derfor skal man ligesom disse insekter, stå sammen, hvilket Milan også gjorde i denne kamp – trods modstand fra dommerens røde kort…

Det røde kort, blev nemlig smækket op i Kaladzes ansigt kort tid efter kampens begyndelse. Han lavede en meget hård tackling på Paul Manta, hvilket dermed blev en tidlig badebillet. En badebillet, der kom alt for tidligt. Trods den svækkelse, gjorde milaneserne et sikkert stykke håndværk. Pato spillede som en bevægelig angriber, der åbnede kampen med en flot scoring fra 20 meters afstand. Bolden fløj som en kanonkugle igennem tremmerne og de få tilrejsende tilskuere brød ud i begejstring. Glæden var dog kortvarig, for Unirea Urziceni udlignede kort tid efter. Et flot mål, som Dida ingen chance havde for at nå.

Derved skulle Milan stramme an igen, hvilket de også gjorde. Kaká blev nemlig sendt på banen, og ligesom i den første kamp, satte han sig hurtigt ind i kampen og lavede et klimaks. Med en sukkerbold i fødderne på Pato, kunne den unge angriber tydelig give kritikkerne igen, for han buldrede på flot vis bolden i kassen til 1-2. Kaká gjorde som det passede ham, og inden længe skulle han selv score til 1-3. Det blev i slutningen af kampen, og det sikrede Milan en deltagelse i gruppespillet.

Samlet endte opgørene med 6-1 til milaneserne.

Niko
Gæst

« Svar #50: 26 Jun 2008, 08:41 »

Kommer med et par updates i dag. (:

Håber i glæder jer!

JimmyGP
Manager

« Svar #51: 26 Jun 2008, 09:05 »

Igen en flot update.. glæder mig til at høre mere.. tillykke med sejrene.. Dejligt at reserverne også kan vinde..

- Veni, vidi, vici -

andersfa123
Gæst

« Svar #52: 28 Jun 2008, 17:43 »

Snart update?

Fredi
Førsteholdsspiller

« Svar #53: 28 Jun 2008, 17:55 »

Kanon blog, Cesc.
Det er virkelig klasse og jeg følger helt klart din fremragende blog.
KUTGW !!

Niko
Gæst

« Svar #54: 28 Jun 2008, 21:14 »

I skal nok få en update, men lysten til Football Manager er ikke speciel stor lige pt., derfor har i ikke modtaget noget fra mig de sidste 3 dage. Vil ikke stoppe bloggen, da jeg er sikker på at lysten kommer igen på et tidspunkt.

andersfa123
Gæst

« Svar #55: 28 Jun 2008, 22:14 »

I skal nok få en update, men lysten til Football Manager er ikke speciel stor lige pt., derfor har i ikke modtaget noget fra mig de sidste 3 dage. Vil ikke stoppe bloggen, da jeg er sikker på at lysten kommer igen på et tidspunkt.

Jeg venter spændt Opstemt

Pepe
Gæst

« Svar #56: 07 Jul 2008, 01:07 »

Er bloggen officielt slut? Opstemt

Chelsea5
Lilleputspiller
*

« Svar #57: 07 Jul 2008, 09:01 »

Kan du ikke smide et SS af din taktik og Pato's og Moutinho's stats?
Eventuelt også din "transfer-histoie" da jeg gerne vil se hvem de 17 ungdomsspillere er, udover de "sædvanlige" saivet, sakho og tuia.

Chelsea5
Lilleputspiller
*

« Svar #58: 07 Jul 2008, 09:02 »

Udover det, en rigtig god blog, som jeg trofast læser med på.

Niko
Gæst

« Svar #59: 07 Jul 2008, 11:42 »

Kan du ikke smide et SS af din taktik og Pato's og Moutinho's stats?
Eventuelt også din "transfer-histoie" da jeg gerne vil se hvem de 17 ungdomsspillere er, udover de "sædvanlige" saivet, sakho og tuia.

Læs lige den update igen. Så er der et link tæt på teksten, hvor der står Sakho osv.  Wink

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010