home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  1 Bruger, 1744 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Il vecchio
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Il vecchio  (Læst 10352 gange)
Chakana
Manager

Sv: Il vecchio
« Svar #15: 22 Jun 2008, 13:41 »

Tak alle sammen. Det skal være en blanding før at man få succes. Derfor har jeg tænkt lidt i forskellige baner, jeg vil købe meget unge talenter, som derved kan skabe et storhold på samme tid. Lidt ligesom Arsenal.

Men derudover har jeg også valgt at ville købe lidt ældre spillere, altså dem i starten af 20'erne.

Ja, gennemsnits alderen skal da lidt ned  Grin

Arsenal Football Club

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #16: 22 Jun 2008, 13:45 »

Ja tak! En blog med dig igen Peace
Jeg håber den bliver lige så lang som din Kings of ... , for den var intet mindre end fantastisk. Selvom Milan ikke lige er mit favorithold bliver det helt sikkert lige en blog jeg skal følge. Og så plejer du jo aldrig holde dig i en klub i 30 år.

Vuelve la ilusión

Chakana
Manager

« Svar #17: 22 Jun 2008, 13:49 »

Ja Kings of London var så fantastisk, og du fik skruet det mest sindsyge hold sammen!
Men der er bare noget fantastisk over Arsenal!

Arsenal Football Club

Niko
Gæst

« Svar #18: 22 Jun 2008, 15:27 »

MILIEANONEWS
       AC Milan køber rigtig mange spillere
          05:08:07 » AC Milan

En storklub, som skal gøre sig klar til at tage hele Italien med storm, for første gang i mange år, har brug forstærkninger. Det ved ’La inesperti’ også, for Milan har været ude med rigtig mange millioner for at skaffe sig et perfekt hold.

Det første Nikolaj Emil Birk Poulsen gjorde, var at hente intet mindre end 17 ungdomsspillere og fyre 30. Derfor ser ungdomsholdet ikke ud til at være italiensk, men det ser ud til at være bedre end Arsenals ungdomshold. De indkøbte spillere, kan ses her. De mest iøjnefaldende er klart Alessandro Tuia, Mamadou Sakho og Henri Saivet, men alle de unge ragazzi, har mulighed for at blive stjerner for Milan.

De unge spillere blev ikke købt for ret store summer, de fleste er faktisk blevet hentet for ingen ting. Derved har Milan haft mange penge til at handle ind på andre positioner, selvom man havde købt 17 spillere. AC Milans ledelse gik i tænkeboks sammen med Nikolaj Emil Birk Poulsen, og den første spiller de fik hentet til San Siro var den lynhurtige back, Marcelo. Marcelo er en utrolig god teknisk spiller, og han minder om Roberto Carlos på næsten alle punkter. Deres styrker og svagheder ligger de samme steder. Marcelo er måske lidt dårligere taktisk, men Carlos kunne også være en ung far til Marcelo.
Det unge talent blev anbefalet af Alexandre Pato, han blev lyttet til og nu er 60 millioner blevet brugt på en brasilianer.

De italienske aviser elsker når de store klubber fra Norditalien laver spektakulære indkøb. Et spektakulær indkøb, kan man kalde noget AC Milan lavede i dette transfervindue. Fodboldkendere ved hvem han er, men mange har aldrig hørt hans navn. João Moutinho er manden, som har været Milan dyreste indkøb i lang tid. Sporting Lissabon har mistet deres anfører, men han er kommet i gode hænder. Moutinho vil nemlig danne offensivmidtbane sammen med verdensstjernen Kaká. Deres indflydelse i spillet, deres fantastiske skud og blændende teknik kan sprætte ethvert forsvar op, hvilket vil hjælpe den ene mand på toppen hos Rossoneri. Moutinho kostede hele 200 millioner, som lidt billigere end forventet, men han var utrolig utilfreds, da Sporting lige havde solgt stjernen Liédson. Moutinho er en af Milans dyreste indkøb nogensinde, den dyreste har været en anden portugiser, nemlig Rui Costa. Han kostede 275 millioner for Rossoneri, og João er ofte blevet sammenlignet med ham. Et super indkøb, hvilket en tilfældig fan også ved.

- Nu har jeg været fodboldfanatiker i mange år, så João Moutinho kender jeg godt. Han har leveret super-præstationer for Sporting i mange år, og nu skal han gøre det for os. Han er i en ung alder, allerede nummer 10 for Portugal og har båret anførerbindet hos en af Portugals største klubber. Jeg er sikker på at han bliver en succes, og jeg vil elske at se ham og Kaká trylle sammen, forklarer Mauro Blasi.

AC Milan blev slået på målstregen af Juventus i kampen om Andrea Barzagli, ærgerligt for Milan mangler virkelig en god forsvarsspiller. Derfor gik man i jagt på endnu en portugiser, og heldigvis var der ingen stopklods i denne omgang. Chelsea spilleren, Ricardo Carvalho, vil nemlig de næste 2 år være spiller for Milan. Han har kostet noget nær det samme som Andrea Barzagli gjorde for Juventus, nemlig 127 millioner. Carvalho har i mange år været en meget undervurderet spiller. Man hører ikke ret meget til ham, men han gør sit arbejde flot og er en meget sikker sidste mand. Han viser sig ofte som en rutineret mand, der ved hvornår man sparke bolden ud og hvornår den skal holdes på banen. Endnu en superhandel, som gør forsvaret utrolig godt. Det vil højst sandsynligt komme til at se sådan ud: Zambrotta, Carvalho, Nesta og Oddo.

motZ
Gæst

« Svar #19: 22 Jun 2008, 15:37 »

Godt skrevet.

Gode indkøb. Bare ind med alle de unge og ud med de gamle, når man snakker Milan.

kasperbp12
Manager

« Svar #20: 22 Jun 2008, 15:41 »

vildt god update og igen godt skrevet og syge indkøb og vildt ungdomshold med mange nye stjerne som du selv siger. Syg blog! KIU

Niko
Gæst

« Svar #21: 22 Jun 2008, 16:11 »

MILIEANONEWS
       Sorprendente Moutinho!
          26:08:07 » AC Milan

Sæsonen blev sparket i gang imod Chievo på udebane, hvor man var små favoritter. Chievo har spillet godt fodbold, og de har et par fantastiske fodboldspillere, men João Moutinho gav en lektion i hvordan fodbold skal spilles, når det er bedst.

Kampen startede ud med buller og brag, da Kaká modtog en super aflevering fra Alexandre Pato. Kaká hamrede knaldhårdt til læderkuglen, men Chievos keeper, Squizzi, lavede et formidabelt indgreb og boksede bolden over mål. Milan sad på løjerne. Victor Obinna fik dog alligevel en friløber imod Dida, for Milan forsvaret var gået lidt for langt frem. Hans ugennemtænkte afslutning fik langt forbi mål, og så gik det hurtigt den anden vej. Milan fik indkast helt oppe ved hjørneflaget, og Oddo smed hurtigt bolden ind til Pirlo som forsøgte sig. Pirlos forsøg, røg hen til João Moutinho, der også hamrede til den. Bolden ramte Mandelli og havnede i målet til 0-1. Udebaneafsnittet gik derefter amok!

Førstehalvlegs imponerende fodbold fra Milans side var slet ikke færdigt, for midtbanespilleren med nummer 28 på ryggen, João Moutinho, tryllede som Rune Klan. Han ville have bolden hele tiden, og hver gang han havde bolden, kom der noget godt ud af det. I det 25. Minut, gjorde han Chievo-forsvaret helt lamme, hvorefter han koldt og fladt sparkede bolden ind bag Squizzi. Sangene om Moutinho var skrevet, og de blev sunget på fylde drøn, for hans eminente spillestil hævede Milans spil. Chievo skabte ikke rigtig noget stort, før i starten af anden halvleg, hvor de havde et par gode forsøg. Dida stod en sikker kamp, og gjorde det ikke besværlig for sig selv. Derfor kom der ingen mål nede i Milans ende, men en portugiser var ikke færdig med at trylle endnu…

Ronaldo var hevet på banen i stedet for Alexandre Pato i pausen, og det var en smart omrokering. Ronaldo fandt hurtigt sammen med de offensive-kreatører, og de skabte nogle frygtindgydende kombinationer sammen. Omkring det 70. Minut, lavede de endnu engang en drabelig kombination, hvorefter João Moutinho stod alene med Squizzi… Gæt selv resten - 0-3!!!

Chievo 0-3 Milan
14’ Mandelli, Davide 0-1 (own)
25’ Moutinho, João 0-2
72’ Moutinho, João 0-3
MOM: Moutinho, João

Niko
Gæst

« Svar #22: 22 Jun 2008, 16:35 »

Kommer nok med en enkelt update mere i dag. (:

Tak for jeres kommentarer.

mullebabz
Juniorspiller
**

« Svar #23: 22 Jun 2008, 16:54 »

Det er bare godt skrevet Cesc og gode indkøb, men måske skulle der en lidt yngre en end Carvalho, men det er jo en smagssag(;
Skriv mig på listen med faste læsere.

Real Madrid tager kraftfisme alle titlerne i år!

Niko
Gæst

« Svar #24: 22 Jun 2008, 17:03 »

Det er bare godt skrevet Cesc og gode indkøb, men måske skulle der en lidt yngre en end Carvalho, men det er jo en smagssag(;
Skriv mig på listen med faste læsere.

Tænkte også godt over det da jeg købte ham, men en sikker defensiv skal være gammel. Derfor købte jeg ham i stedet for et par andre jeg havde kig på. Carvalho er jo utrolig rutineret, og jeg har aldrig sagt at jeg vil lave en kæmpe forvandling. Derfor købte jeg ham, da han virkelig er super!

Tak, er glad for at du læser med.

mullebabz
Juniorspiller
**

« Svar #25: 22 Jun 2008, 17:26 »

Tænkte også godt over det da jeg købte ham, men en sikker defensiv skal være gammel. Derfor købte jeg ham i stedet for et par andre jeg havde kig på. Carvalho er jo utrolig rutineret, og jeg har aldrig sagt at jeg vil lave en kæmpe forvandling. Derfor købte jeg ham, da han virkelig er super!
Det har du selvfølgelig ret i.

Real Madrid tager kraftfisme alle titlerne i år!

Chakana
Manager

« Svar #26: 22 Jun 2008, 18:00 »

God update igen.
Man må sige at du får noget for pengene, i form af Moutinho!

Arsenal Football Club

dasmessi
Gæst

« Svar #27: 22 Jun 2008, 19:21 »

Så dejligt du er startet igen, Cesc. Dette er endnu en utrolig blog fra din side. Dine indkøb er sindsyg gode, især af Moutinho som viser sig at være valuta for pengene. Og gode updates. KIU!.  Peace

Niko
Gæst

« Svar #28: 22 Jun 2008, 19:28 »

Tror ikke jeg når at lave update, da jeg vil skrive om 10 kampe. Skal se også se fodbold og sådan, så i må vente til i morgen. (:

Tak for jeres fantastiske kommentarer - de holder humøret højt.

Bave
Gæst

« Svar #29: 22 Jun 2008, 19:32 »

Rigtig God Update Thumbs Up

OT :
Du gider vel ikke ligge din DB op?
Leder efter en der er opdateret Smiley

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010