home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 1474 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Il vecchio
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Il vecchio  (Læst 10350 gange)
Niko
Gæst

Sv: Il vecchio
« Svar #30: 22 Jun 2008, 19:35 »

Rigtig God Update Thumbs Up

OT :
Du gider vel ikke ligge din DB op?
Leder efter en der er opdateret Smiley

Tak.

Kender et sted, hvor du kan downloade en. Min er næsten magen til den, jeg har dog lidt nyere transfers med. Du kan finde linket i Hvem skal jeg være - Tråden dér.

-Benja-
Gæst

« Svar #31: 22 Jun 2008, 19:36 »

Det er rigtig lækkert det her Cesc, det lover rigtig godt! Det jeg vil sige at du er på vej mod 'Kings of' niveauet. Sikke du får handlet, det er nogle super spændende indkøb og Moutinho beviser allerede i første kamp at han er alle pengene værd.

Bave
Gæst

« Svar #32: 22 Jun 2008, 19:42 »

Tak.

Kender et sted, hvor du kan downloade en. Min er næsten magen til den, jeg har dog lidt nyere transfers med. Du kan finde linket i Hvem skal jeg være - Tråden dér.

Tusind Tak Smiley

andersfa123
Gæst

« Svar #33: 22 Jun 2008, 20:06 »

Rigtig fed blog! God måde du skriver på! Thumbs Up

Quagmire
Reserveholdsspiller

« Svar #34: 22 Jun 2008, 21:12 »

Endnu en lækker blog fra din side Cesc

Chakana
Manager

« Svar #35: 23 Jun 2008, 14:47 »

Hvornår kommer næste update, og hvad handler den om?

Arsenal Football Club

Niko
Gæst

« Svar #36: 23 Jun 2008, 18:18 »

Hvornår kommer næste update, og hvad handler den om?

Updaten handler om de første par kampe, men da jeg er alene hjemme, skal jeg selv stå for maden. Så den kommer nok lidt sent i dag. (:

Robuni
Gæst

« Svar #37: 23 Jun 2008, 18:20 »

Flot blog-start Wink Håber da vi når på niveau med King of - bloggen Smiley

Zulue
Manager

« Svar #38: 23 Jun 2008, 19:16 »

Updaten handler om de første par kampe, men da jeg er alene hjemme, skal jeg selv stå for maden. Så den kommer nok lidt sent i dag. (:

P - I - Z - Z - A.

Wink

Fin blog, Cesc, mangler stadig det sidste, men overall ser det oka ud. Smiley

Dau
Førsteholdsspiller

« Svar #39: 23 Jun 2008, 20:04 »

Rigtig flot blog indtil videre, glæder mig til du rigtigt kommer igang. Din grafik er simpel, men meget passende, og der er ikke så meget negativt at sige om dine skriveegenskaber. Ingen tvivl om du har forbedret både dine skriftlige såvel som grafiske kompetancer, siden jeg sidst læste med på en af dine blogs (Snakker ikke om dine seneste, men om dit niveau for ~1 år siden) Smiley

Hvordan har du financieret dine indkøb, for en herre som Moutinho overskrider da allerede Milans fastsatte budget? Og hvorfor skriver du "MILIEANO"? Så vidt jeg ved, er det ikke Milano på noget sprog Smiley

Rolig nu, pust ud, træk vejret..

Niko
Gæst

« Svar #40: 23 Jun 2008, 20:19 »

Rigtig flot blog indtil videre, glæder mig til du rigtigt kommer igang. Din grafik er simpel, men meget passende, og der er ikke så meget negativt at sige om dine skriveegenskaber. Ingen tvivl om du har forbedret både dine skriftlige såvel som grafiske kompetancer, siden jeg sidst læste med på en af dine blogs (Snakker ikke om dine seneste, men om dit niveau for ~1 år siden) Smiley

Hvordan har du financieret dine indkøb, for en herre som Moutinho overskrider da allerede Milans fastsatte budget? Og hvorfor skriver du "MILIEANO"? Så vidt jeg ved, er det ikke Milano på noget sprog Smiley

Lad mig starte med at sige mange tak for din kommentar. Den sætter jeg meget pris på.

Jeg har financieret mine indkøb, da jeg jo har andre lidt i databasen, hvor jeg har gjort et par transferbudgetter lidt mere realistiske. Det vil sige, at jeg i Rossoneri's klubkasse lagde omkring 550 mio.. Jeg havde ikke ret mange penge til at starte med, men så spurgte jeg om flere - og derved at de 3 spillere kommet til klubben.

Navnet, MILIEANO, bruger jeg, da jeg gerne vil have lidt nyt med. Altså det er lidt en kliché at kalde det for Milano, så jeg tænkte lidt kreavtivt - og jeg synes selv det lyder fedt.

mullebabz
Juniorspiller
**

« Svar #41: 23 Jun 2008, 20:44 »

Hvornår kommer næste update, Cesc:)?

Real Madrid tager kraftfisme alle titlerne i år!

Niko
Gæst

« Svar #42: 23 Jun 2008, 22:50 »

MILIEANONEWS
       Super-Ronaldo i hopla!
          22:10:07 » AC Milan

Der er sket mange ting i Milan det seneste stykke tid. Både gode og dårlige oplevelser er blevet til, heldigvis er der kun kommet én negativ ting i løbet af de første 8 kampe. Siena har været onde ved Milan, som måtte spille det meste af kampen med 10 mand. Marcelo begik en lille sviner foran dommeren, og det blev han straffet på. De andre på holdet på også straffet, for førstepladsen røg via. nederlaget i denne kamp…

Ronaldo har vist sig fra sin bedste side, og været utrolig målfarlig. Han har genfundet sin fantastiske form fra VM 2002, hvor han scorede på samlebånd. Hans hurtige ryk med kuglen og glæde ved spillet er kommet tilbage, og den offensiv kvartet med Kaká, Moutinho og Ronaldo blomstrer mere end nogensinde. De offensive kræfter, suppleret med den hårdtarbejdende Gianluca Zambrotta, imponere gang på gang, og deres spil er nærmest en anelse arrogant. Ronaldo har nettet 6 gange i løbet af sine 7 kampe, hvor 2 af dem har været som indskifter. En beundringsværdig statistisk, som det altid har været for Ronaldo.

Efter den flotte kamp imod Chievo, skulle Milan møde oprykkerne Bologna. Bologna regnes ikke for at være en stor trussel, og det blev de heller ikke. Milan kørte med sikkerhed en sejr hjem på hele 3-0. At lave 3 mål i en kamp er svært, og når modstanderen er Fiorentina, bliver det ikke bedre.
Trods en masse gode forsøg, så måtte Milan nøjes med en 1-1'er imod et stærkt hold i Serie A. At få røde kort er kommet lidt på mode når Milan spiller, hvilket Lazio fik at føle. Seedorf blev fældet, og så blev Lazio-spilleren Kew Jaliens udvist. Milans fantastiske styrmand, Andrea Pirlo, fik samme tur, da han gav Ledesma en psykopatisk tackling. Klammeriet skulle nu spilles af 20 spillere, men det gjorde ikke begivenheden værre. Milan kørte stensikkert en flot sejr hjem på 2-0.

Milans efterfulgte med flotte kampe, som bl.a. endte med 3-2 over Sampdoria og 3-0 over Torino, men så skete det, Siena snød milaneserne. AC Milan, som var tippet til en kæmpe sejr, måtte se sig slået, men sådanne ting kan ske og man kom op på hesten igen. Lecce blev nemlig slået paf med hele 5-0, hvor en debutant stjal billedet.

Den unge exceptionelle franskmand, Henri Saivet, har i en alder af 16 år nemlig allerede debuteret for AC Milan. Han var med fra start i kampen mod Lecce, da han med overbevisende præstationer for ungdomsholdet, fik chancen. Han greb den med glæde, og fik titlen som kampens bedste spiller. Udover sin titel som man of the match, så lavede han også 2 flotte mål fra mange meters afstand. Saivet virker allerede til at være rustet til Serie A nu, men han skal stadig forbedre sig. Han får dog god hjælp til at udvikle sig, for den aldrene Ronaldo er sat til at give ham råd og tips til at forbedre sig. De er begge fantastiske afsluttere, og Ronaldo kan sikkert give et par smarte tricks til Saivet.

Det hele er gået fint, så man kan godt stille sig tilfreds med starten i Serie A denne sæson.

Dau
Førsteholdsspiller

« Svar #43: 23 Jun 2008, 23:00 »

Fin opdatering. Vil dog bare lige minde dig om at Ronaldo er skadet i knæet (igen), og det er meget tvivlsomt at han overhovedet kommer til at spille fodbold igen - bør du måske lige implementere i din database. Dog fantastisk for dit hold, at du har ham klar Smiley

Rolig nu, pust ud, træk vejret..

kasperbp12
Manager

« Svar #44: 23 Jun 2008, 23:02 »

god update og rigtig godt skrevet. KIU

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010