home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 1503 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Il vecchio
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: Il vecchio  (Læst 10351 gange)
Niko
Gæst

Il vecchio
« : 22 Jun 2008, 12:34 »

MILIEANONEWS
       Ancelotti får en fyreseddel
          08:07:07 » AC Milan

Store spillere og et hattrick i Champions-league finaler er kommet til Milan under Carlo Ancelotti’s ledelse. Hans fantastiske kunnen for Milan stopper dog i dag, da Milan har fået nye tanker, og det går rygter om at de vil lave en slags ”Arrigo Sacchi”. Arrigo kom første gang til klubben i år 1987, hvor han vandt Scudetto’en samme år. Han hæv i sin 8-år lange periode også en masse andre trofæer til Milano, bl.a. 2 Champions League titler, ligesom Ancelotti har gjort. Det spændende ved valget af Arrigo Sacchi, var at han kom som en ukendt træner, der havde trænet nede i Serie C2. Det er ret hotte rygter om at man vil gøre det samme igen.

Ancelotti er en stor mand i Italien, og han er meget berømt, uanset hvor han befinder sig. Carlo har været igennem mange ting, bl.a. at være foran 3-0, hvorefter hans hold, Milan, har tabt på straffespark. Alle husker denne kamp, så holdenes navne behøver ikke blive nævnt. Champions League finalen i år 2005, var en af de negative sider, men dem er der få af. AC Milan har nemlig fået banket et fantastisk hold sammen, hvor man både har et par unge talenter og store stjerner, som Pirlo og Gattuso.

Carlo Ancelotti har ikke magtet at få AC Milan til at vinde Serie A siden år 2004, og det imponere ikke ledelsen i Rossoneri mere. Derfor har Milan valgt at smide ham på porten, da de vil have nye kræfter, som kan udtænke nye ting med De Aldrene Drenge. Champions League har Milan været alt dominerende i, men at vinde hjemme i Italien, vil altid være vigtigst.

Alt kan ske, og mange navne er inde omkring jobbet. Hvem den heldige person er, bliver offentliggjort om få dage.

GHERTESTEAS
Gæst

Sv: Il vecchio
« Svar #1: 22 Jun 2008, 12:37 »

Så var du der igen Cesc.

Godt at se at du forhåbentlig har fået lysten igen.

(Alt dette sagde hun også i går)

Dau
Førsteholdsspiller

« Svar #2: 22 Jun 2008, 12:41 »

Altid spændende med Milan blogs, vil helt sikkert følge med. Smiley

Rolig nu, pust ud, træk vejret..

Chakana
Manager

« Svar #3: 22 Jun 2008, 12:42 »

One more Wink

Jeg ser frem til denne blog Smiley

Arsenal Football Club

Niko
Gæst

« Svar #4: 22 Jun 2008, 12:43 »

Tak for opbakningen. Jeg spiller med en datebase som jeg selv har lavet, da jeg opdatere transfers hver eneste dag. Derfor har jeg både Flamoney og Zambrotta på holdet. (:

Chakana
Manager

« Svar #5: 22 Jun 2008, 12:45 »

Hvornår kommer den første update? Smiley

Arsenal Football Club

kasperbp12
Manager

« Svar #6: 22 Jun 2008, 12:51 »

super god start og ser megt frem til at følge med i denne blog og håber den holder rigtig længe! KIU

Newton Heath
Manager

« Svar #7: 22 Jun 2008, 12:54 »

Er lige selv startet med en Milan blog her på siden.
Håber ikke at folk overser min nu når du også er startet med en.
Men det bliver da spændende et se hvordan det vil gå for dig. Wink
God start i hvert fald!  Opstemt

Bave
Gæst

« Svar #8: 22 Jun 2008, 12:54 »

Glæder mig til at læse mere om AC Milan Thumbs Up

-Benja-
Gæst

« Svar #9: 22 Jun 2008, 13:00 »

Du kunne ikke holde blogskriveriet væk Smiley Men dejligt at se du er tilbage, dog bryder jeg mig ikke så meget om klubvalget, men skal nok følge med alligevel..

Niko
Gæst

« Svar #10: 22 Jun 2008, 13:20 »

MILIEANONEWS
       Dansk træner kommer til Milan
          10:07:07 » AC Milan

Hvis man siger Danmark og tænker på fodbold, vil navnet Michael Laudrup hos de fleste komme frem som det første. AC Milan har ikke haft mulighed for at skaffe sig Michael Laudrup, da han ikke søger et job i Italien, men derimod har Rossoneri hentet en ukendt træner.

Man står ude på en pløjemark, hvor et seniorhold løber rundt og tonser efter bolden. Det er en stor omgang kluddermor, men der er potentiale. Træneren står og bliver helt medrevet i kampen dramasser, flere og flere tilråd ud til spillerne kommer. De forstår intet, men de prøver at få spillet til at flyde lidt bedre. Det sker, og det hele går op i en højere enhed. Sådan kan man sige Nikolaj Emil Birk Poulsens karriere er skredet frem. Med stor fight og mange taktiske overvejelser i kampens hede, har han nu fået jobbet som AC Milan-træner. Hvilket overrasker ham en del.

- At få jobbet som træner i en af verdens største klubber havde jeg ikke regnet med, men nu hvor jeg er her, vil jeg lære sproget rigtig hurtigt og finde mig tilrette. Da jeg ikke er så erfaren vil min snor sikkert være kort, så det handler om at koncentrere sig og hjælpe spillerne. Det er klart at folk gerne ser en mere erfaren herre på posten, men uerfarne har lavet store ting i Milan før, fortæller Nikolaj Emil Birk Poulsen.

Nikolaj Emil Birk Poulsen har allerede fået tilskrevet sig et kælenavn i de italienske aviser og blade. ’La inesperti’ er navnet, og dansk oversat betyder det ’den uerfarne’. Om Nikolaj kan skrabe navnet væk fra sig, kan ses i løbet af de næste 2 år, hvor hans kontrakt løber. Pengene er store i Milano, og mon ikke man får brugt dem rigtigt. Det er hvert fald en stor hjælp til at vinde Serie A.

Har du allerede nogen spiller i overvejelserne?
"Jeg ville lyve hvis jeg sagde at jeg ikke havde tænkt på det. Selvfølgelig har jeg tænkt på det, og jeg har allerede skabt mig idéer til hvilke lande jeg skal kigge i. Brasilien vil jeg gerne have nogle af mine talentspejdere hen, da jeg gerne ser vi forsætter den brasilianske invasion i Milan. Italienske spillere vil jeg også gerne have, men det skal ikke kun være en italiensk trup - det er for kedeligt."

Du er den eneste dansker i AC Milan, vil du hente nogen nye folk ind i staben?
"Tja. Jeg har et par gode danske venner, som jeg godt kunne tænke mig at arbejde sammen med. Men Milans stab er gamle Milan-spillere, og det vil jeg ikke ødelægge. Det er som at lave straffespark på sig selv. Jeg har et par danske trænere i tankerne, men det vil jeg diskutere med ledelsen."

Er du for uerfaren til jobbet?
"Jeg har ikke prøvet det før, så det kan jeg ikke svare på. Men vil jeg ikke mene. Jeg ved en masse om fodbold, så på den måde, kan jeg godt være med. Måske er Milan ikke lige så attraktive under min ledelse, men vi kan stadigvæk hente gode spillere."

kasperbp12
Manager

« Svar #11: 22 Jun 2008, 13:30 »

god update og rigtig godt skrevet og glæder mig allerede til at høre om transferne da jeg ved du kan hente fortrinlige spillere til enhver klub! KIU

Chakana
Manager

« Svar #12: 22 Jun 2008, 13:33 »

God update Cesc!
Ligesom kasperbp12, glæder jeg mig til at høre om transfers. Vil lige spørge om du vil satse på at købe talenter, eller om du køber erfarne spillere?
KUTGW

Arsenal Football Club

mullebabz
Juniorspiller
**

« Svar #13: 22 Jun 2008, 13:36 »

God blog cesc, glæder mig til transfers.

Real Madrid tager kraftfisme alle titlerne i år!

Niko
Gæst

« Svar #14: 22 Jun 2008, 13:38 »

Tak alle sammen. Det skal være en blanding før at man få succes. Derfor har jeg tænkt lidt i forskellige baner, jeg vil købe meget unge talenter, som derved kan skabe et storhold på samme tid. Lidt ligesom Arsenal.

Men derudover har jeg også valgt at ville købe lidt ældre spillere, altså dem i starten af 20'erne.

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010