home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 284 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Din skade?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor mange skader har du haft det seneste år?
0
1-3
4-6
7-9
10+

Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 31 Udprint
Forfatter Emne: Din skade?  (Læst 141900 gange)
quuNix
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Din skade?
« Svar #345: 16 Mar 2011, 18:58 »

Er det grineren at være på morfin? Opstemt
Logged

Tja for en sjældent gangs skyld må jeg give vatpinden ret.

Marchena
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din skade?
« Svar #346: 16 Mar 2011, 19:05 »

@Njaourinho hehe godt ord igen. Sender min dybtfølte medlidenhed din vej Wink

@quuNix altså.. det er ganske enkelt fabelagtigt. Jeg grinte hele vejen mens jeg svævede. Det er selvfølgelig ikke skaden værd, men det var klart nogle af de sjoveste sekunder Smiley
Logged

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

quuNix
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Din skade?
« Svar #347: 16 Mar 2011, 19:14 »

Hej alle. Skal havde råd til min lyske som jeg har fået en mindre skade i. Det startede på skiferien da jeg faldt og nu når jeg spiller fodbold til træning kan jeg ikke sparke ordenligt. Hver gang jeg skyder og aflevere gør det virkelig ondt. Håber i kan hjælpe mig men jeg håber ikke jeg skal tage end pause nu

Jeg har præcist haft det samme for 1 år siden!
Logged

Tja for en sjældent gangs skyld må jeg give vatpinden ret.

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din skade?
« Svar #348: 18 Mar 2011, 19:03 »

Kan ikke hitte ud af om vi har utroligt mange håndboldspillere på forummet eller om dem vi har bare får utroligt mange skader, håndboldspillere virker i hvert fald kraftigt overrepræsenterede i den her tråd.

Har selv kun haft én skade i min "karriere". Spillede Basketball og til en træning fik jeg en bold rent ind på en mere eller mindre strakt lillefinger. Regnede med at den var forstuvet og tapede den så ellers sammen med en anden finger de næste træninger og kampe. Efter en måned gjorde den dog stadig ondt, og jeg gik til min læge, der sagde at den var brækket og vokset lidt forkert sammen. Kan ikke rette den fuldt ud i dag, men mærker ellers ikke noget til det overhovedet.
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

kanok
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Din skade?
« Svar #349: 19 Mar 2011, 13:34 »

Kan ikke hitte ud af om vi har utroligt mange håndboldspillere på forummet eller om dem vi har bare får utroligt mange skader, håndboldspillere virker i hvert fald kraftigt overrepræsenterede i den her tråd.

Det skal jeg ikke kunne svare dig på, men håndbold er generelt den sportsgren med flest store skader. Smiley

Eneste skader lige nu er en muskelskade/forstrækning i ryggen, samt en overbelastet ankel. Begge er opstået fordi de ikke har fået nok hvile efter træning efter min knæoperation. Anklen vred jeg om tre gange på to uger. Ikke særlig slemt, men den har aldrig nået at være 100 % klar. Ryggen har jeg forstrakt i et hopskud og den har heller ikke fået pause nok.
Det har kostet mig træningen i den her uge, men med ingen kamp i weekenden regner jeg med at træne igen tirsdag, holde fri torsdag pga. teori og kamp næste søndag. Smiley
Logged

styleez-o2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Din skade?
« Svar #350: 19 Mar 2011, 13:56 »

ligger selv her med en minisk skade.... 2 måneder igen, så der er endelig lys for enden af tunnelen.  At være skadet er det værste der kan ske.... næstefter kommer døden!
Logged

Liverpool FC!

"If Everton were playing at the bottom of the garden, I'd pull the curtains."
- Citat; Bill Shankly

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din skade?
« Svar #351: 19 Mar 2011, 19:54 »

Kan ikke hitte ud af om vi har utroligt mange håndboldspillere på forummet eller om dem vi har bare får utroligt mange skader, håndboldspillere virker i hvert fald kraftigt overrepræsenterede i den her tråd.

Har selv kun haft én skade i min "karriere". Spillede Basketball og til en træning fik jeg en bold rent ind på en mere eller mindre strakt lillefinger. Regnede med at den var forstuvet og tapede den så ellers sammen med en anden finger de næste træninger og kampe. Efter en måned gjorde den dog stadig ondt, og jeg gik til min læge, der sagde at den var brækket og vokset lidt forkert sammen. Kan ikke rette den fuldt ud i dag, men mærker ellers ikke noget til det overhovedet.

http://bedringbehandling.wordpress.com/2009/06/01/handbold-giver-flest-skader/
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Duffk90
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Din skade?
« Svar #352: 19 Mar 2011, 19:59 »

Personligt tror jeg man får flere skader i håndbold pga. det hårde gulv, det er bare en tanke, så jeg har ikke nogen bevæggrund.
Logged

Grønthandleren
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Din skade?
« Svar #353: 23 Mar 2011, 20:22 »

Jeg har erhvervet mig en svær smerte i min ene skulder. Det kom af at jeg uheldigvis tog af med den ene skulder i et fald, da modstanderen havde to hænder i ryggen på mig. Jeg kunne godt mærke slaget i momentet, men spillede dog kampen færdig.

Nu her, bagefter, har jeg svære smerter hver gang jeg spænder i skulderen - fx når jeg tager strømper af og på. Det gør fandens ondt, og kan slet ikke bruge den skulder, som tog i mod faldet.

Så spørgsmålet til jer er - kan man godt forstuve sin skulder? Eller har I andre bud på, hvad der er galt?
« Seneste Redigering: 23 Mar 2011, 20:26 af Grønthandleren » Logged

Marchena
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din skade?
« Svar #354: 14 Apr 2011, 19:15 »

Som jeg skrev tidligere, så brækkede jeg højre ankel og skubbede samtidigt min ankel lidt ud af position.
Her 4½ uge efter operationen har jeg ligger stille med min skinne indtil nu. Her i dag forsøgte jeg så at støtte, hvilket jeg måtte efter fire uger.
Det skete smertefrit og jeg blev derfor nysgerrig. Jeg tog min skinne af, og forsøgte at gå barfodet. Det var meeeeeget underligt kan man roligt sige. Det foregik nogenlunde smertefrit og jeg håber derfor, at jeg slipper for 2 ekstra ugers gips, når jeg skal til check-up d. 27.

Håber virkelig jeg snart bliver sat fri. At lægge i sengen i så lang tid af gangen er virkelig en træls oplevelse, men nu er der da lys for enden Smiley
Logged

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

Hej1234
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Din skade?
« Svar #355: 14 Apr 2011, 19:54 »

Hvert år, får jeg gennemsnitligt 5 skader. I år har min værste skader været, at ført rev jeg min akillesene over. Efter det så, den første kamp efter skaden, fik jeg så et trælår. Så kom jeg tilbage igen, og slog min fod. Siden har jeg ikke haft en skade Opstemt
Logged

Neymar <3<3<3<3<3<3

sindsygt
Gæst
 
Sv: Din skade?
« Svar #356: 27 Apr 2011, 16:49 »

Får snart 3 måneder siden var jeg til volley-træning, og der skulle jeg op og lægge en blokade, og det fik jeg da også gjort, men landende så ned på en andens fod, og vred på foden i samme bevægelse, så min fod fik et ordentligt vrid. Jeg fik is på tog det roligt og gik på krykker og det hele som man skal. 6 dage efter uheldet stod jeg så på ski i en hel uge - på smertestillende dog. Og den uge gik også helt fint, og jeg mærkede ikke noget til det, indtil slutnigen af marts, hvor jeg så vrikkede rundt på den til en fodboldtræning. Jeg kunne dog spille håndbold på den dagen efter. Nu her onsdag inden påske vrikkede jeg så rundt på den igen til en fodboldtræning, og der var det en slem omgang igen. Jeg gik dog rundt fra Palmesøndag til onsdag på den i London uden at mærke meget til det.
Mit problem er bare at min fod har været hævet lige siden første gang - altså i starten af februar.
Hvordan får jeg hævelsen til at gå væk?
Og hvordan kan jeg genoptræne den når hævelsen er væk?
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Din skade?
« Svar #357: 27 Apr 2011, 16:51 »

Lige nu har jeg problemer med ryggen. Jeg kan knække ryggen - ligesom med fingrene - og jeg tror det er skyld i at jeg nu har ondt. Hvad kan jeg gøre ved det?
Logged

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din skade?
« Svar #358: 27 Apr 2011, 17:37 »

Får snart 3 måneder siden var jeg til volley-træning, og der skulle jeg op og lægge en blokade, og det fik jeg da også gjort, men landende så ned på en andens fod, og vred på foden i samme bevægelse, så min fod fik et ordentligt vrid. Jeg fik is på tog det roligt og gik på krykker og det hele som man skal. 6 dage efter uheldet stod jeg så på ski i en hel uge - på smertestillende dog. Og den uge gik også helt fint, og jeg mærkede ikke noget til det, indtil slutnigen af marts, hvor jeg så vrikkede rundt på den til en fodboldtræning. Jeg kunne dog spille håndbold på den dagen efter. Nu her onsdag inden påske vrikkede jeg så rundt på den igen til en fodboldtræning, og der var det en slem omgang igen. Jeg gik dog rundt fra Palmesøndag til onsdag på den i London uden at mærke meget til det.
Mit problem er bare at min fod har været hævet lige siden første gang - altså i starten af februar.
Hvordan får jeg hævelsen til at gå væk?
Og hvordan kan jeg genoptræne den når hævelsen er væk?

Umiddelbart vil jeg sige du skal holde den i ro. Min erfaring er at det ligger sig over tid, men man skal ikke forseere det, fordi som kommer du til at døje med det i lang tid.
Til genoptræningen. Gå ture i skoven. Ud hvor du bruger anklerne og balancen. Det vil styrke den bedst, i stedet for at lave øvelser i et motionrum Smiley
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din skade?
« Svar #359: 25 Maj 2011, 22:16 »

Jeg har længe været plaget af en rygskade, men for nogle måneder siden forsvandt den så endelig. Efterfølgende har jeg trænet helt normalt på mit fodboldcollege, men sorterede nogle træningspas fra, grundet min frygt for overbelastning. Det har gået fint i forløbet, selvom jeg nogle gange har mærket til lidt ømhed.

Tidligere på aftenen, spillede jeg noget fodbold med nogle venner, og da jeg kom ind var mit knæ ømt. Under knæskalden, altså menisken. Jeg er så bange for, at det er noget alvorligt, selvom jeg sikkert godt kunne spille på nuværende tidspunkt

På mit college har vi en showkamp mod det almindelige skolefodboldhold i morgen, hvilket gør at jeg er usikker på, om jeg skal melde mig klar osv. Vil gerne spille, men vil ikke risikere noget, hvis det er noget alvorligt.

Evt. noget feedback på hvad jeg skal gøre, ville være rart. Smiley


Logged

Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 31 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010