home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  1 Bruger, 484 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Din skade?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvor mange skader har du haft det seneste år?
0
1-3
4-6
7-9
10+

Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 31 Udprint
Forfatter Emne: Din skade?  (Læst 141754 gange)
Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din skade?
« Svar #315: 20 Jan 2011, 18:08 »

Nej, ikke helt, VK. Har fundet lidt på nettet som forklare det bedst:
Schlatters / Slatter forekommer udelukkende hos ældre børn og unge voksne. Tilstanden er udtryk for en overbelastning af senen mellem knæskallen og skinnebenet. Smerten lokaliseres enten hovedsageligt til en ene eller den anden ende af senen, ofte ind mod de respektive vækstzoner i de to knogler. Ved Schlatters kan vækstprocessen i zonerne blive forstyrret. Volley- og basketball eller gentagne lange fodboldspark vil bidrage til irritation i knæskallen.



Så mit knæ var utrolig ømt, så jeg har måtte holde en pause på 2 år fra at hoppe på trampolin, løbe and what so ever. Det eneste jeg har måtte, som var at motionere udover at gå, var at cykle. Jeg må dog ikke spille fodbold før om en måneds tid, så lidt øv
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din skade?
« Svar #316: 20 Jan 2011, 18:11 »

Okay det lyder ellers til at minde meget om det, men der findes sikkert flere varianter af det.. Har selv haft springerknæ, men efter en tur i værnepligten hvor man går utroligt meget ned i knæ og laver flere ting som er godt for knæene er min skade forsvundet, så det er lækkert nok Opstemt
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Din skade?
« Svar #317: 21 Jan 2011, 21:26 »

Har været til læge idag. Hun sagde at pga. at jeg spiller fodbold og løber og sprinter osv. at jeg træner min muskel på ydersiden af låret, hvilket trækker min knæskal ud af. Jeg har fået at vide, at jeg skal cykle med intenst tempo et kvarter, hver dag i 6 uger. Smiley
Så får vi at se hvordan det kommer til at gå.
Logged

Hala Madrid!

Grønthandleren
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Din skade?
« Svar #318: 09 Mar 2011, 20:23 »

Så kom årets første skade.
Jeg har heldigvis ikke tendens til at blive skadet og dette er også en af de mindre af slagsen. Til træning i går fik jeg et mindre vrid i knæet, men heldigvis er hverken ledbånd eller menisk skadet. Mit knæ er dog lettere hævet i dag, hvilket jeg kunne forvente - Så en mindre pause til mig, desværre.
Logged

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din skade?
« Svar #319: 09 Mar 2011, 21:17 »

Den tråd havde jeg ikke set før Opstemt

Hm der var du heldig grøndthandleren, at det ikke var være.

Jeg har nu gået med en skade i knæet i et par måneder. Når jeg strækker benet, så meget jeg nu kan, så lyder det som når du knuser en håndfuld chips. Fik først taget røgentbilleder, men de viste ikke noget, så gik turen til Valdemar og til en scanning, den viste så at jeg havde flækket den ydre menisk i mit højre knæ, det bliver så til en operation i morgen tidlig klokken 8.15. Jeg tror personligt at jeg får problemer med at side stille i de 2 uger ham Troels der skal skærer i mig siger jeg skal ligge stille. Han siger at 2 uger og så kan jeg spille fodbold igen. Smiley
Logged

chackpercom
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Din skade?
« Svar #320: 09 Mar 2011, 21:33 »

vi lige fortælle om en skade jeg virkelig havde svært ved at komme af med. Skal dog siges at det sidste halve år har jeg ikke været skadet overhovedet. min ene års skadeshelvede endelig ovre Opstemt

men den skade jeg snakkede om var en lyskeskade, som bare blev ved med at komme igen og igen og igen...

den døjede jeg med i et halv år, hvilket gjorde at jeg endte med at jeg kun fik spillet halvdelen af sæsonens kampe og at jeg aldrig kom i ordentlig form.

Glæder mig nu bare til at vi igen skal til at starte med fodbold heroppe i Thisted Smiley
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Din skade?
« Svar #321: 09 Mar 2011, 21:36 »

For et år siden sprang jeg mit korsbånd i venstre knæ, og efter 10 måneders genoptræning og et mislykket efterskole ophold på fodboldlinien, er det ved at være okay igen. Mærker lidt til det engang imellem, men det er ikke det vilde, og jeg glæder mig bare til at prøve det på fodboldbanen til sommer. Halleluja!
Logged

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din skade?
« Svar #322: 09 Mar 2011, 21:48 »

hehe jeg har kun haft 2 skader i min fodboldtid...

begge gange var de eneste 2 stævner hvor mine forældre ikke var med ude og kigge...

Første gang:
24 Juni. 2006
Jeg rev et ledbånd over i venstre knæ fordi jeg ikke ramte bolden da den trillede ned i et hul... ticked off
mega nedtur at skulle gå med krykker i 6 uger og dermed var min sommerferie spoleret

Anden gang:
2 Oktober. 2007
Jeg var til et "Speciel Olympics" stævne i Kina hvor jeg under den sidste kamp stødte ind i en modstander der efterfølgende fik sparket til min hånd (spørg mig ikke hvordan for jeg kan ikke selv huske noget) jeg endte med at flække ringefingeren på langs og skulle åbenbart have hele armen i gibs i 2 måneder for så at få at vide herhjemme at det ikke havde været nødvendigt... ticked off
men alligevel en fed tur
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Frederikbjerg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din skade?
« Svar #323: 09 Mar 2011, 21:58 »

hehe jeg har kun haft 2 skader i min fodboldtid...

begge gange var de eneste 2 stævner hvor mine forældre ikke var med ude og kigge...

Første gang:
24 Juni. 2006
Jeg rev et ledbånd over i venstre knæ fordi jeg ikke ramte bolden da den trillede ned i et hul... ticked off
mega nedtur at skulle gå med krykker i 6 uger og dermed var min sommerferie spoleret

Anden gang:
2 Oktober. 2007
Jeg var til et "Speciel Olympics" stævne i Kina hvor jeg under den sidste kamp stødte ind i en modstander der efterfølgende fik sparket til min hånd (spørg mig ikke hvordan for jeg kan ikke selv huske noget) jeg endte med at flække ringefingeren på langs og skulle åbenbart have hele armen i gibs i 2 måneder for så at få at vide herhjemme at det ikke havde været nødvendigt... ticked off
men alligevel en fed tur

Hold da op.. Du har været heldig nok, med at du kun har haft 2 skader. Men hvilke 2..... Det lyder til, at ha' været et par hårde omgange!  Cool Rimelig tuff!
Logged

If you can't join them, beat them.


PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din skade?
« Svar #324: 09 Mar 2011, 22:01 »

Hold da op.. Du har været heldig nok, med at du kun har haft 2 skader. Men hvilke 2..... Det lyder til, at ha' været et par hårde omgange!  Cool Rimelig tuff!

hehe ja men som sagt er det også de eneste 2 stævner jeg har været til hvor hverken mor eller far har været med
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Frederikbjerg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din skade?
« Svar #325: 09 Mar 2011, 22:02 »

hehe ja men som sagt er det også de eneste 2 stævner jeg har været til hvor hverken mor eller far har været med

Ja, det er godt nok uheldigt. Uanset hvor gammel man bliver, så er ens forældre altid gode, at have ved ens side. Især når man slår sig. Smiley
Logged

If you can't join them, beat them.


PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din skade?
« Svar #326: 09 Mar 2011, 22:07 »

Ja, det er godt nok uheldigt. Uanset hvor gammel man bliver, så er ens forældre altid gode, at have ved ens side. Især når man slår sig. Smiley

hehe...
min far har ellers næsten altid været med... men det er vel logisk eftersom han har været min træner i 9 år
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Frederikbjerg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din skade?
« Svar #327: 09 Mar 2011, 22:08 »

hehe...
min far har ellers næsten altid været med... men det er vel logisk eftersom han har været min træner i 9 år

Ja, hehe. Det kan jeg godt se logikken i. Smiley Har også altid selv haft min far som træner, det er lig med massere af fordele.
Logged

If you can't join them, beat them.


Duffk90
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Din skade?
« Svar #328: 09 Mar 2011, 22:10 »

Har aldrig rigtigt haft skader, men får meget nemt sår på benene der kan gøre det svært at give fuldt ud Skuffet
Logged

PEAST
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din skade?
« Svar #329: 09 Mar 2011, 22:12 »

Ja, hehe. Det kan jeg godt se logikken i. Smiley Har også altid selv haft min far som træner, det er lig med massere af fordele.

ja hvis man er stjernespilleren på sit hold så ja
ellers er det ikke andet en traumer på traumer Græder
Logged

PSN: PEAST 

JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!

Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 31 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010