home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  0 Brugere, 563 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Er FM blevet for realistisk?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint
Forfatter Emne: Er FM blevet for realistisk?  (Læst 15970 gange)
SoAP
Gæst

Sv: Er FM blevet for realistisk?
« Svar #60: 16 Jun 2008, 13:10 »

Synes ikke fm er for realistisk. Er i anden sæson og er lige blevet gennemtævet af Metz(!!!) i CL gruppespillet, så nej , det er ikke overdrevet realistisk

Metsu1
Manager

« Svar #61: 16 Jun 2008, 13:46 »

Synes ikke fm er for realistisk. Er i anden sæson og er lige blevet gennemtævet af Metz(!!!) i CL gruppespillet, så nej , det er ikke overdrevet realistisk

Problemet er, at man som spiller aldrig vil kunne drive Metz frem til samme resultat.

Jeg har startet et prøvespil med Bayern, for at prøve lidt forskelligt af rent taktisk og igen starter det med en katastrofe.

Stærkeste opstilling, alm. 4-4-2 med en def. og off. på midtbanen, så det er ikke alle mand frem. Vi taber 2-0 til Werder på mål af Pasanen og Mertesacker på 2 af de 3 skud, de har gennem hele opgøret indefor målrammen.

Det sker igen og igen, at man er overlegen i spil og chancer, men ens angribere/afsluttere er ALDRIG så effektive som modstandernes, hvilket er en af de ting, der hidser mig mest op i FM08.

Det er måske realistisk, at angriberne ikke bare smadrer mål ind, men så skal der være generelt og ikke bare for mig som spiller, men AI/CPU'en opnår generelt alt for urealistiske ting i forhold til det, man som spiller af FM08 kan opnå.

Yessir
Manager

« Svar #62: 16 Jun 2008, 14:55 »

Problemet er, at man som spiller aldrig vil kunne drive Metz frem til samme resultat.

Jeg har startet et prøvespil med Bayern, for at prøve lidt forskelligt af rent taktisk og igen starter det med en katastrofe.

Stærkeste opstilling, alm. 4-4-2 med en def. og off. på midtbanen, så det er ikke alle mand frem. Vi taber 2-0 til Werder på mål af Pasanen og Mertesacker på 2 af de 3 skud, de har gennem hele opgøret indefor målrammen.

Det sker igen og igen, at man er overlegen i spil og chancer, men ens angribere/afsluttere er ALDRIG så effektive som modstandernes, hvilket er en af de ting, der hidser mig mest op i FM08.

Det er måske realistisk, at angriberne ikke bare smadrer mål ind, men så skal der være generelt og ikke bare for mig som spiller, men AI/CPU'en opnår generelt alt for urealistiske ting i forhold til det, man som spiller af FM08 kan opnå.

Det lyder på mig som om at du laver et andet forkert med dine instuktioner undervejs i kampen. Hvis du kigger i en tråd som "hvem er din topscorer" så vil du se at angriberne rundt omkring på diverse computere rent faktisk smadrer mål ind.

TT: Jeg syntes bestemt ikke det er for svært, men til gengæld dejligt udfordrende. År efter år tager det lige et nøk op af i sværhedsgrad og realisme, og jeg må indrømme jeg er vild med det. FM er ikke bare hjernedød underholdning, det er et simulations spil af højeste klasse. Hvis jeg bare ville have et spil der skulle underholde mig uden jeg skulle sætte mig for meget ind i tingene, ville jeg nok gå efter nogen af de andre titler på markedet.

Thore
Manager

« Svar #63: 16 Jun 2008, 15:07 »

Jeg tillader mig igen at tvivle på, at salgstallene falder, og denne gang har jeg endda en afstemning på forsiden til at underbygge min påstand Wink

Personligt ville jeg derimod droppe FM, hvis det blev lettere, men det er der så andre der ikke vil, jeg tror ikke nogen af delene vil have den store indflydelse på det samlede salgstal, og så kan SI jo ligeså godt gå efter det, der er deres egen målsætning, nemlig at lave så realistisk en træner simulation som muligt.

Jeg siger heller ikke de falder. Jeg siger hvis de falder, så ændre SIgames noget  Smiley

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

SoAP
Gæst

« Svar #64: 16 Jun 2008, 15:17 »

Du spiller vel med patch ikke? Smiley

Mernild
Landsholdsspiller

« Svar #65: 16 Jun 2008, 23:41 »

Nu bliver Wolves nævnt nogle gange. Og netop Wolves har jeg lige vundet Uefa Cuppen med og er med helt i toppen i Premier League samt videre fra gruppespillet i Champions League. Så intet er umuligt. Man skal bare tage sig den tid det tager.

Metsu1
Manager

« Svar #66: 17 Jun 2008, 00:19 »

Du spiller vel med patch ikke? Smiley

Yes, jeg spiller med 8.0.2 patchen  Wink

Xavi_Hernandez
Reserveholdsspiller

« Svar #67: 17 Jun 2008, 00:28 »

Jeg har efterhaanden hoert problemet med de mange chancer og faa maal beskrevet mange gange.. jeg har slet ikke det problem.. det virker meget ligeligt fordelt. I nogen kampe er det mig der har faa chancer men scorer maalene og i nogen kampe er det CPU'en.. Ganske realistisk..

Barcá - Més que un club

Josep Guardiola, Xavi Hernandez & Rafa Marquez

AGF - De hviiiiiie' fra Fredensvang

Diddlidoo, Fæjlhaber og Lumbinho!

Xavi_Hernandez
Reserveholdsspiller

« Svar #68: 17 Jun 2008, 00:31 »

Det passer ikke.. Hvis man tager sig tiden til det og goer de taktisk rigtige ting kan det godt lade sig goere.. Har b.la. slaet Barcelona med 2-0 og jeg var FCK.. De havde 24 skud, jeg havde 4, men jeg nettede to gange.. Man kan godt, hvis man virkelig goer noget ud af taktikken.. Det er sjaeldent at jeg gider, men i den ene kamp gjorde jeg alt jeg kunne og med succes.

Barcá - Més que un club

Josep Guardiola, Xavi Hernandez & Rafa Marquez

AGF - De hviiiiiie' fra Fredensvang

Diddlidoo, Fæjlhaber og Lumbinho!

Thore
Manager

« Svar #69: 17 Jun 2008, 00:31 »

Jeg har efterhaanden hoert problemet med de mange chancer og faa maal beskrevet mange gange.. jeg har slet ikke det problem.. det virker meget ligeligt fordelt. I nogen kampe er det mig der har faa chancer men scorer maalene og i nogen kampe er det CPU'en.. Ganske realistisk..

Jeg har fundet frem til, at min hold gør det bedre hvis jeg går på ferie, og lader min ass. manager styre holdet  funny

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Rooland
Manager

« Svar #70: 17 Jun 2008, 00:59 »

Yessir
Manager

« Svar #71: 17 Jun 2008, 02:21 »

Manniche
Landsholdsspiller

« Svar #72: 17 Jun 2008, 07:39 »

Nu man skal huske at hvis man har et hold kan de ikke få samme resultater som i virkeligheden! det er jo DIG der skal lave taktikken og styre holdet.. Hvis man skulle vinde/tabe over alle de hold man gjorde i virkeligheden skulle vi jo slet ikke lave taktikken eller noget!? Så skulle vi bare se dem styre sig selv

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Metsu1
Manager

« Svar #73: 17 Jun 2008, 07:48 »

DEt eksempel med FCN kampen viser netop det problem, jeg ofte har og som jeg har skrevet om tidligere.

Gang på gang er modstanderne skarpere end mine spillere i afslutningerne, hvilket betyder, at jeg også taber mange af de kampe, som jeg både styrer med boldbesiddelse og afslutninger.

Jaja, nu er der en masse, der vil sige, at det også sker i virkeligheden og det gør det også, men bare ikke igen og igen for det samme mandskab.

Rooland
Manager

« Svar #74: 17 Jun 2008, 08:10 »

Jeg ser en urealistisk ting der, og det er Getafes 1 plads.
Resten kan ligeså vel skyldes at du har været taktisk inkompetent

Du syntes åbenbart ikke det er urealistisk, at modstanderen ALTID er skarpere end en selv?

Du syntes åbenbart ikke det er urealistisk, at modstanderen ligepludselig spiller superoffensivt, kommer foran på de 2 næste (og eneste) skud og så ikke får flere skud i kampen?

Huh

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010