home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 238 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Det italienske landshold
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Det italienske landshold  (Læst 13486 gange)
Rossonero
Gæst
 
Det italienske landshold
« : 12 Jun 2008, 23:07 »

Nu ved jeg udmærket godt at der eksisterer en EM-tråd, men jeg mener verdensmestrene er berettiget til deres egen tråd. Aktuelle og diskutable emner i sammenhæng med det italienske landshold er der adskillige af, hvor vi passende kan lægge ud med starten på EM, som mildest talt kan beskrives som en ren og skær fiasko.

Det har generelt været en svag sæson i det italienske, og om det er det, der har en effekt på det italienske landshold, tør jeg ikke at udtale mig om. Nu har vi dog chancen for at starte på en frisk, når Donadoni og Co. tørner sammen med Rumænien i morgen. Rumænerne anskaffede sig et pragtfuldt resultat mod Frankrig, men jeg er sikker på at vi tager dem!

Nu håber jeg så sandelig at man redder bod på den dårlige start og leverer en præstation af rang. Jeg vil i hvert fald ikke stille mig tilfreds med mindre end 2 mål, men en sejr ville da være et plaster på såret.

Hvad siger I? Når verdensmestrene langt eller er det bare ikke deres tid til atter at skinne igennem?

Jeg tror og håber på det førstnævnte!
Logged

Vikingen
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Det italienske landshold
« Svar #1: 12 Jun 2008, 23:14 »

Italien flopper i år
Logged

96232.99

Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Det italienske landshold
« Svar #2: 12 Jun 2008, 23:16 »

Jeg tror de flopper stort i år. Hvilket jeg bestemt ikke ville have noget i mod Smiley
Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Bave
Gæst
 
Sv: Det italienske landshold
« Svar #3: 12 Jun 2008, 23:19 »

Jeg tror at Italien følger med Holland videre fra Gruppe C da Frankrig på ingen måde har imponeret mig.

Men synes at vi skal spille med mere end en angriber da det nok var en af grundene til at der ikke blev scoret nogen mål fra vores side.
Logged

Christopher10
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Det italienske landshold
« Svar #4: 12 Jun 2008, 23:20 »

Nu er det altså kun en kamp de har tabt Wink
(og vi må jo ikke glemme holland vinder EM)

Men håber da italien flopper, hader italiensk fodbold !!!!
Logged


Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Det italienske landshold
« Svar #5: 12 Jun 2008, 23:22 »

Jeg tror at Italien følger med Holland videre fra Gruppe C da Frankrig på ingen måde har imponeret mig.

Men synes at vi skal spille med mere end en angriber da det nok var en af grundene til at der ikke blev scoret nogen mål fra vores side.

Tror jeg også.

Forza Italia!!
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Det italienske landshold
« Svar #6: 12 Jun 2008, 23:23 »

De skal nok komme igen, hvis altså Donadoni finder ud af, hvorfor de tre Milanspillere, han stillede med på midtbanen, som regel aldrig spiller samtidig i Milan... Ambrosini ud, De Rossi ind, og giv så Pirlo en lidt mere fri, offensiv rolle, så er kæderne pludselig bundet meget bedre sammen.

I kampen mod Holland så man jo nærmest et "hold" hvor 7 mand forsvarede, og tre mand der aldrig var hjemme på egen banehalvdel (hvor utroligt det så end lyder, med de fordomme Italiensk fodbold er offer for). De skal spille mere som et hold, og det kræver altså, at kæderne bliver bundet bedre sammen på midtbanen. Og så ville det i øvrigt nok ikke være en dårlig ide, at lade Del Pierro starte inde, eller i det mindste overdrage anførerbindet til en markspiller, som har lidt bedre mulighed for at styre hele holdet, Buffon kunne jo dårligt nok se de tre forreste i den første kamp...
Logged

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Det italienske landshold
« Svar #7: 12 Jun 2008, 23:25 »

Italien og Donadoni er, desværre Rossonero, nødt til at se bort fra en midtbane kun bestående af Milan folk. Et hold der har underpræsteret så kraftigt i år og specielt Pirlo er simpelthen ikke berettiget en plads i startopstillingen og især ikke når man har både Aquillani og De Rossi fra Roma, et hold der var helt fremme i ligaen og gjorde livet surt for både Man. Utd. og Real Madrid, i truppen. Pirlo vil være helt eminent når holdet skal holde en føring og spille på kontraangreb.

Ydermere har Del Piero, som jeg ikke bryder mig om, været den klart bedst spillende i Serie A i år. En sådan mand skal starte inde, så når Donadoni får klippet snorerne som Berlusconi holder i den anden ende, vil Italien gå EM-finalen i møde.
Logged

Bave
Gæst
 
Sv: Det italienske landshold
« Svar #8: 12 Jun 2008, 23:32 »

Italien og Donadoni er, desværre Rossonero, nødt til at se bort fra en midtbane kun bestående af Milan folk. Et hold der har underpræsteret så kraftigt i år og specielt Pirlo er simpelthen ikke berettiget en plads i startopstillingen og især ikke når man har både Aquillani og De Rossi fra Roma, et hold der var helt fremme i ligaen og gjorde livet surt for både Man. Utd. og Real Madrid, i truppen. Pirlo vil være helt eminent når holdet skal holde en føring og spille på kontraangreb.

Ydermere har Del Piero, som jeg ikke bryder mig om, været den klart bedst spillende i Serie A i år. En sådan mand skal starte inde, så når Donadoni får klippet snorerne som Berlusconi holder i den anden ende, vil Italien gå EM-finalen i møde.

Jeg synes da at Pirlo var en af Italiens klart bedste så kan ikke se hvorfor han ikke skulle være berettiget en plads startopstilling men synes da at Ambrosini skal ud og De Rossi ind.

Hvis nu at Berlusconi styrer Donadoni med snore som du skriver burde Inzaghi så ikke også være med i truppen?
Logged

trippen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Det italienske landshold
« Svar #9: 12 Jun 2008, 23:49 »

Pirlo var ikke en af Italiens klart bedste....Hele holdet spillede som om de havde vundet kampen på forhånd og den indstilling holder ikke under et EM. Del Piero og Cassano udrettede lige så meget offensivt som Pirlo gjorde og de var immervæk på banen i kortere tid en ham. Ja Pirlo er en klassespiller, men i øjeblikket og denne sæson har han absolut ikke været prangende. At han var Italiens klart bedste for 2 år siden under VM kan han og samtlige Milan fans ikke leve på mere.....

Og der er grænser for hvad de snore kan klare....
Logged

Bave
Gæst
 
Sv: Det italienske landshold
« Svar #10: 13 Jun 2008, 00:07 »

Pirlo var ikke en af Italiens klart bedste....Hele holdet spillede som om de havde vundet kampen på forhånd og den indstilling holder ikke under et EM. Del Piero og Cassano udrettede lige så meget offensivt som Pirlo gjorde og de var immervæk på banen i kortere tid en ham. Ja Pirlo er en klassespiller, men i øjeblikket og denne sæson har han absolut ikke været prangende. At han var Italiens klart bedste for 2 år siden under VM kan han og samtlige Milan fans ikke leve på mere.....

Og der er grænser for hvad de snore kan klare....

På et hold der spillede utrolig skidt så synes jeg da at Pirlo var en af de eneste man lagde mærke til.

Nu er Del Piero og Cassano jo i Italiens taktik mere Offensivt orienteret end Pirlo så det er da klart at de på mindre tid når at udrette ligeså meget som Pirlo offensivt.

Og Pirlo var ikke Italiens bedste ved VM for to år siden det var Canavaro.
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Det italienske landshold
« Svar #11: 13 Jun 2008, 00:24 »

Æv, det var nok det landshold som jeg mindst havde lyst til at diskutere, men så længe man holder sig til emnet selvom man egentligt ikke kan li' det kan man vel godt diskutere med. Ærgeligt, at der er så mange der hader Frankrig pga. den arrogance der bare giver dem forøget vindermentalitet. Nå, men Italiens åbning var jo fornærmende ringe og de eneste der holdte et nogenlunde niveau var Buffon der selvom han lukkede 3 mål ind, stod fint. Pirlo spillede også fornuftigt, men havde nogle fejlafleveringer som han ikke plejer at lave. At Ambrosini blev foretrukket fremfor De Rossi må være pga. Donadonis Milan fortid for enhver fodboldkyndig kan umuligt påstå, at Ambrosini er bedre end De Rossi. Italiens nøgle til succes er ind med Fabio Grosso og Del Piero¨og ud med Panucci og måske Materazzi. Men jeg håber dog, at Donadoni ikke gør det, for jeg ser helst Italien ryge ud med et brag. Der skal nemlig tages hævn for 9. juli på mandag! Djævel

Allez France! Thumbs Up
Logged

Jimmi.Pop
Gæst
 
Sv: Det italienske landshold
« Svar #12: 13 Jun 2008, 01:18 »

Håber ikke de går viderer.

Det er da for latterligt at stille med 3 defensive midtbanespillere, og så alligevel blive udspillet på den måde.
Ren til grin. Opstemt
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Det italienske landshold
« Svar #13: 13 Jun 2008, 06:28 »

Det er lidt svært at svare på dit spørgsmål om Italien kan slå Rumænien, eftersom jeg ikke så dem mod Frankrig, men sådan som de spillede mod Holland, tvivler jeg - uden at kende alle Rumæniens spillere - at de får det svært, fordi for mig at se gad mange af de italienske spillere ikke rigtigt at løbe for bolden mod Holland efter de kom bagud, noget som man på så højt niveau og med så mange øjne følgende en selv, SKAL gøre.

Så om Italien vinder skal jeg ikke kunne sige, men jeg håber ikke de kan have det godt med sig selv, hvis ikke de begynder at kæmpe mere for boldene i kampen i aften.
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Det italienske landshold
« Svar #14: 13 Jun 2008, 09:26 »

Pirlo lavede ikke ret meget offensivt, fordi han med Ambrosini ved siden af sig, var tvunget til at arbejde for meget defensivt, fordi det simpelthen var for meget for Ambrosini at klare alene. Havde de stillet med De Rossi, var den defensive opgave i gode hænder, og Pirlo kunne tænke mere frit og offensivt, og mon ikke også det bliver opskriften i aften.

Det ville være direkte dumt, at sætte Materazzi af, med mindre han er skadet. Vel er han ikke specielt sympatisk, og chancen for at han trækker et kort af den ene eller anden farve, vil altid være til stede, ja den vil faktisk være ret stor, men han har en uvurderlig rutine, og det var da også først da han blev skiftet ud mod Holland, at Italienerne for alvor faldt sammen (hvis jeg husker korrekt).

Men ja, det ville være fornuftigt at sætte en angriber mere på banen, så der var en mere, til at skabe lidt uro inde omkring feltet, og derved skabe lidt mere plads for Toni (og omvendt).
Logged

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010