home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  2 Brugere, 471 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Det italienske landshold
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Det italienske landshold  (Læst 13529 gange)
vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Det italienske landshold
« Svar #15: 13 Jun 2008, 09:31 »

Materazzi er go' - vel er han den klareste definition på et svin, men ikke desto mindre har han - som DNE siger - erfaring de er nødt til at trække utroligt meget på, hvis de skal videre i turneringen....

Jeg satser på X ved halvleg og Rumænien i 2.
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Det italienske landshold
« Svar #16: 13 Jun 2008, 10:46 »

Han ser ikke ud til at være i speciel god form, han lavede ihvertfald nogle fejl og kostede vist nok (Er ikke sikker) et mål.
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Det italienske landshold
« Svar #17: 13 Jun 2008, 11:06 »

Nå, det ser ud til, at i hvert fald Del Piero og Chiellini, kommer til at starte inde i aften, antageligt på bekostning af Di Natale og Materazzi.

Desuden tyder det også på, at det bliver Gattuso der mister sin plads på midten, og ikke Ambrosini... Og i forsvaret tyder det på, at Panucci mister pladsen til fordel for Grosso.

Kilde

Del Piero ind lyder fornuftigt, og det gør Grosso også for den sags skyld, jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal mene om, at det til syneladende bliver Gattuso der bliver sat af. Når det er en stor arbejdsindsats der kræves, er hans løbepensum altså guld værd, han løver jo som regel 10-11km i løbet af en kamp, og kæmper til det sidste.

At Materazzi tilsyneladende bliver sat af, kan måske skyldes, at Donadoni er bange for, at han skal være overtændt til kampen, og dermed være i risiko for at trække rødt alt for tidligt i kampen.
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Det italienske landshold
« Svar #18: 13 Jun 2008, 15:00 »

Eftersom mange herinde er uenige i Roberto Donadoni’s dispositioner (hvilket jeg i den grad også er), synes jeg det kunne være sjovt at se, hvordan I ville stille op mod Rumænien, hvis I var i hans sko.

Min start 11’er ville se således ud:

Buffon

Zambrotta - Barzagli - Materazzi - Grosso

Gattuso - Pirlo - De Rossi

Del Piero(c) - Di Natale

Toni


Dette tror jeg vil skabe langt mere balance i de forskellige kæder. Samtidigt får Andrea Pirlo en masse frihed i kraft af hans plads centralt på banen, som han kan udnytte til fulde ved at sende sine velkendte afleveringer fremad banen. I front har vi to hængende angribere, der bringer en masse kreativitet på banen, mens vi har den koldblodige målmaskine Luca Toni til de afgørende kasser. Den mest optimale startopstilling samt formation i mine øjne.

Kom med jeres indspark!
Logged

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Det italienske landshold
« Svar #19: 13 Jun 2008, 15:14 »

Synes næsten det skal være tættere på en 4-4-2, som kunne ligne den her.

Buffon

Zambrotta-Barzagli-Materazzi-Grosso

Camoranesi-Pirlo-De Rossi-Di Natale

Toni-Del Piero

Kan helt ærligt ikke se det fantastiske ved Gattuso, og jeg synes ikke tre centralt orienterede midtbanespillere er nødvendigt i en kamp mod Rumænien som SKAL vindes. Del Piero kunne naturligvis være en slags hængende angriber, men Toni skal jo ligge oppe i boksen. Fløjene kan trække ind i banen så der også bliver plads til fremløb af de to offensive backs.
Logged


Bave
Gæst
 
Sv: Det italienske landshold
« Svar #20: 13 Jun 2008, 15:32 »

Jeg ville nok stille op sådan her:

Buffon

Zambrotta - Barzagli - Materazzi - Grosso

Gattuso - Pirlo - De Rossi

Di Natale

Toni - Del Piero(c)
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Det italienske landshold
« Svar #21: 13 Jun 2008, 15:41 »

Att. ManUtd83: Rumænien spillede, så vidt jeg husker, selv med 3 mand på midten mod Frankrig, og hvis vi begynder at sammenligne er Gattuso, Pirlo og De Rossi uendelige klasser over Rumæniens midtbanefolk.

At du ikke kan se det fantastiske ved Gattuso undrer mig også, og det ville jeg skam også sige, hvis jeg ikke var Milan-fan. Trods 3-0 nederlaget til Holland var han den, der løb mest på banen. Manden kæmper røven ud af bukserne hvert evigt eneste gang, og er helt klart én af de bedste defensive midtbanespillere i Europa - uden tvivl. Men nu er dette også en smagssag, da det er forskelligt fra person til person, hvilke spillestil man foretrækker.
Logged

ManutdogBIF
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Det italienske landshold
« Svar #22: 13 Jun 2008, 15:47 »

Jeg ville nok stille op sådan her:

Buffon

Zambrotta - Barzagli - Materazzi - Grosso

Gattuso - Pirlo - De Rossi

Di Natale

Toni - Del Piero(c)


Den opstilling ville jeg også vælge Smiley
Med et par offensive backs, som kommer op og slår en masse indlæg til Toni!
Logged

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Det italienske landshold
« Svar #23: 13 Jun 2008, 15:49 »

Att. ManUtd83: Rumænien spillede, så vidt jeg husker, selv med 3 mand på midten mod Frankrig, og hvis vi begynder at sammenligne er Gattuso, Pirlo og De Rossi uendelige klasser over Rumæniens midtbanefolk.

At du ikke kan se det fantastiske ved Gattuso undrer mig også, og det ville jeg skam også sige, hvis jeg ikke var Milan-fan. Trods 3-0 nederlaget til Holland var han den, der løb mest på banen. Manden kæmper røven ud af bukserne hvert evigt eneste gang, og er helt klart én af de bedste defensive midtbanespillere i Europa - uden tvivl. Men nu er dette også en smagssag, da det er forskelligt fra person til person, hvilke spillestil man foretrækker.

1. Den kamp så jeg ikke, så det kan jeg ikke udtale mig om, og har heller ikke taget deres sandsynlige opstilling med i mine overvejelser. Selvfølgelig er de italienske bedre end de rumænske.

2. Jeg ved skam godt at Gattuso løber og fighter, men synes sjældent jeg ser ham gøre mere end det. Det ved jeg godt er en kvalitet i sig selv, men jeg synes, at De Rossi gør det samme og han har bedre offensive kvaliteter. At bruge både Gattuso og De Rossi er lidt for overdrevet i betragtning af, at kampen SKAL vindes.
Kampen burde sagtens kunne vindes uden Gattuso.
Logged


Rossonero
Gæst
 
Sv: Det italienske landshold
« Svar #24: 13 Jun 2008, 16:01 »

Nu tager jeg udgangspunkt i kampen mod Holland.

Forsvaret hang slet, slet ikke sammen og derfor mener jeg, det er nødvendigt, at der ligger to ’’lidt’’ defensivt orienterede midtbanespillere, der kan balancere spillet. Det er så til opgave for Pirlo at holde de to led sammen (de 2 defensive og de 2 offensive), hvilket han har overblikket samt overskuddet til at håndtere. Samtidigt giver det en masse plads til de offensive backs, som har fri plads til at komme frem, når det er tid til at angribe.

Gattuso gør da helt klart mere end det. Han er ikke lige den spiller, der falder mest i øjnene, hvorfor du nok har fået den opfattelse, som du har. Hans løbeture og fighter mentalitet skinner helt klart mest igennem, men han vinder adskillige bolde, når han spiller, og han er ekstrem hurtig til at sende bolde videre og holde fodfæstet ved lige.
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Det italienske landshold
« Svar #25: 13 Jun 2008, 16:22 »

Det seneste jeg har læst, tror det var på tipsbladet.dk, er at Donadoni overvejer at gå over til en smal 4-3-1-2 med Cassano og Toni helt på toppen, og Del Piero i rollen som Trequartista (evt kunne Del Piero og Cassano bytte plads), for at dele det kreative ansvar lidt ud, så det ikke er Pirlo, der skal stå med det hele, som i kampen mod Holland, hvor han samtidig også havde alt for store defensive pligter, til også at kunne bære det fulde kreative ansvar. Det synes jeg lyder som en fornuftig disposition, så sådan kunne jeg også godt finde på at sætte angrebet.

Midtbanen skulle eftersigende komme til at bestå af Pirlo, Ambrosini og De Rossi. At De Rossi skal ind er jeg enig i, men at det skal være på bekostning af Gattuso har jeg lidt svært ved at greje, jeg havde hellere pillet Ambrosini ud, men lad os nu se.

Forsvaret kunne meget vel komme til at bestå af Grosso, Chiellini, Barzagli og Zambrotta. Jeg er enig i at Panucci skal ud, til fordel for den mere offensive back, Grosso, specielt hvis der skiftes til den smalle formation, hvor det er alt afgørende, at man får sine backs med frem over kanterne. Chiellini frem for Materazzi kan være fornuftigt, i det tilfælde, at Materazzi er for tændt til kampen, for der bliver ikke råd til tidlige udvisninger. Så ja måske et fornuftigt forsvar, det er nu engang Donadoni der er tættest på truppen, og ved hvilken sindstilstand de lige pt befinder sig i.
Logged

Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Det italienske landshold
« Svar #26: 13 Jun 2008, 20:00 »

Hvad sker der!?
Logged

Bave
Gæst
 
Sv: Det italienske landshold
« Svar #27: 13 Jun 2008, 20:02 »

Det er jo helt til grin det her.

Men vi for jo et mål underkendt som var klart Onside så vi bliver jo snydt for sejren Skuffet
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Det italienske landshold
« Svar #28: 13 Jun 2008, 20:03 »

Lige meget hvad bekræfter det bare hvad jeg altid har sagt: Selv om man bliver snydt for et straffe, skal man ikke tude, hvis man ikke vinder.... Det er fodbold, og "i" er bare ikke bedre.....

PUNKTUM
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Det italienske landshold
« Svar #29: 13 Jun 2008, 20:08 »

Lige meget hvad bekræfter det bare hvad jeg altid har sagt: Selv om man bliver snydt for et straffe, skal man ikke tude, hvis man ikke vinder.... Det er fodbold, og "i" er bare ikke bedre.....

PUNKTUM
SÅ Fucking hørt Shockeret Thumbs Up


Italien Raus... I har ikke fortjent at gå videre fra den her gruppe.. Magen til destruktivt spil skal man fandme lede længe efter ticked off


Plus at italien altid skal=  Græder, og give andre skylden når de ikke vinder crazy
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010