home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 996 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Tour De France 2008
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 28 Udprint
Forfatter Emne: Tour De France 2008  (Læst 71089 gange)
Andreas93
Gæst
 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #195: 10 Jul 2008, 15:15 »

Det er de officielle "tidstagere" osv. til Tour de France. Det har de været i mange år.

okay tak Thumbs Up jeg har bare aldrig vidst hvad de betød.
Logged

LouisNott
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #196: 10 Jul 2008, 15:16 »

okay tak Thumbs Up jeg har bare aldrig vidst hvad de betød.

Helt fint, og så lidt. Smiley

.. det ved du så nu  Thumbs Up

EDIT:

Hvem har I så som jeres vinder idag? Jeg tror selv på Kim Kirchen, der har vist fantastisk form, og stor sprinterevne. Jeg tror sagtens han kan - med lidt held - tage revance for første etape i forhold til Valverde, som jo som bekendt styrtede i går.

Ellers har jeg en Cunege, som også sagtens kan afslutte godt - hvis han ellers kan holde til det.
« Seneste Redigering: 10 Jul 2008, 15:23 af louisnott » Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #197: 10 Jul 2008, 15:37 »

Well ifølge mit tourhold tror jeg på:

Cunego (C) <-- Som Captain, er han sjovt nok også min favorit Wink
Devolder
Dupont
Gregorio
Kreuziger
Kirchen
Moreau
Voeckler
Ricco

At jeg rent faktisk på det oprindelige hold havde sat både Chavanel og Bichot på, hvor det så crashede da jeg ville godkende holdet, kan godt pisse mig lidt af Smiley
Logged


Djævlen
Gæst
 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #198: 10 Jul 2008, 16:03 »

Riccó
Valverde
Kirchen
Cunego
A. Schleck
Piepoli
Botcharov
Trofimov
Mori

Ikke just et prangende hold, men jeg tror først og fremmest på Cunego i top 3 (dermed point til Mori), mens jeg sagtens kunne se Trofimov, Botcharov og A. Schleck i top 15. Piepoli ser vi nok ikke i dag, men vidste ikke hvem jeg ellers skulle tage.
Logged

sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #199: 10 Jul 2008, 16:06 »

Jeg tror også på Kirchen, med Samuel Sanchez som outsider. Valverde virker hæmmet af sit styrt, men måske er det skuespil  Rullende Øjne
Logged


Djævlen
Gæst
 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #200: 10 Jul 2008, 16:13 »

Jeg husker da flere etaper sidste aar, hvor Soler kom ind efter Contador og Rasmussen. F.eks. kom han ind som nummer 3 paa 14. etape med en lidende Leipheimer paa hjul. Jeg synes sgu, at han koerte stabilt i bjergene selvom han havde en enkelt dag. At han ikke har vundet noget er saa lidt loegn. Han vandt en etape og loebet Tour de Burgos foran Valverde, Piepoli vist nok ogsaa og flere andre rimlig staerke ryttere. Saa styrtede han og roeg ud resten af saesonen inden han havde et anonymt foraar og styrtede i Giroen. Han er ikke saa daarlig som du vil goere ham til. Smiley

Soler har jo intet vist. Tour de Burgos er et sekundært løb, man kan bruge til intet, når man åbenbart udråber sig selv til bjergkonge. Det er sgu ikke der, man skal præstere. At han styrter konstant er jo i den grad ikke med til at gøre ham til en bedre rytter - det er en svaghed.

Etapen til Tignes - hvor endte han der? Jo, han endte 8'48" efter etapevinderen.
Så vandt han etapen dagen efter.
På etapen til Plateau-de-Beille endte han 12'15" efter.
15. etape endte han 9'00" efter Vinokourov.
På etapen til Col d’Aubisque endte han som nummer 5 - efter Michael Rasmussen, Leipheimer, Contardor og Cadel Evans. 1'25" efter.

I år... ja, der styrter han i neutral zone :-)
Logged

LouisNott
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #201: 10 Jul 2008, 16:14 »

Damiano Cunego
David Moncoutie(pengenød Opstemt)
Ricardo Ricco
Sylvain Chavanel
Leonardo Piepoli
Samuel Sanchez
Stefan Schumacher
Andy Schleck
Kim Kirchen (C)

Tjaeh, ikke ligefrem noget fantastisk hold, og jeg håber for alt i verden at Kirchen vinder.. eller at udbrudet holder... hvad det så nok ikke gør. Som skrevet var jeg i pengenød, så var nødt til at anskaffe mig folk som Moncoutie og Piepoli, som vi nok alligevel ikke får at se specielt meget til i dag. Rullende Øjne
Logged

sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #202: 10 Jul 2008, 16:28 »

Damiano Cunego
David Moncoutie(pengenød Opstemt)
Ricardo Ricco
Sylvain Chavanel
Leonardo Piepoli
Samuel Sanchez
Stefan Schumacher
Andy Schleck
Kim Kirchen (C)

Tjaeh, ikke ligefrem noget fantastisk hold, og jeg håber for alt i verden at Kirchen vinder.. eller at udbrudet holder... hvad det så nok ikke gør. Som skrevet var jeg i pengenød, så var nødt til at anskaffe mig folk som Moncoutie og Piepoli, som vi nok alligevel ikke får at se specielt meget til i dag. Rullende Øjne

Har næsten samme hold, men istedet for Piepoli og Chavanel har jeg Thomas Lövkvist og Ryder Hesjdal  Tunge
Logged


GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #203: 10 Jul 2008, 16:49 »

Tror Cunego, Valverde eller Kim Kirchen vinder i dag Smiley

Har smidt penge på Kirchen som vinder, og valverde i top 3 Peace
Logged

stimo92
Gæst
 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #204: 10 Jul 2008, 16:55 »

Tror Cunego, Valverde eller Kim Kirchen vinder i dag Smiley

Har smidt penge på Kirchen som vinder, og valverde i top 3 Peace
tror ikke nogen af dem vinder, jeg tror måske en Evans vinder.
Logged

Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #205: 10 Jul 2008, 17:01 »

Så begynder stigningen
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #206: 10 Jul 2008, 18:18 »

Hvor er det bittert, at Andy Schleck taber 45 sekunder, fordi en eller anden klovn (kunne ikke se, om det var Schumachers eget ansvar) styrter.

Ellers en etape som forventet. Det eksploderede til slut. Fin kørsel af CSC-rytterne, men utrolig ærgerligt med Andy.

Og så var det noget overraskende at se Cunego være så svag.
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #207: 10 Jul 2008, 18:22 »

Hvor er det bittert, at Andy Schleck taber 45 sekunder, fordi en eller anden klovn (kunne ikke se, om det var Schumachers eget ansvar) styrter.

Ellers en etape som forventet. Det eksploderede til slut. Fin kørsel af CSC-rytterne, men utrolig ærgerligt med Andy.

Og så var det noget overraskende at se Cunego være så svag.

Tabte han så meget? - Sagde de ikke noget om at hvis der var styrt så tæt på mål blev der ikke tidstab.
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #208: 10 Jul 2008, 18:24 »

Tabte han så meget? - Sagde de ikke noget om at hvis der var styrt så tæt på mål blev der ikke tidstab.

Skru op næste gang Wink
Normalt er der intet tidstab, hvis man styrter indenfor 3 km., men på udvalgte bjergetaper gælder den regel ikke. Smiley
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #209: 10 Jul 2008, 18:28 »

Hvor er det bittert, at Andy Schleck taber 45 sekunder, fordi en eller anden klovn (kunne ikke se, om det var Schumachers eget ansvar) styrter.

Ellers en etape som forventet. Det eksploderede til slut. Fin kørsel af CSC-rytterne, men utrolig ærgerligt med Andy.

Og så var det noget overraskende at se Cunego være så svag.
Ja slet ikke overrasket over at ricco vinder den, da han jo er en enormt eksplosiv afslutter. Havde dog, som du siger, forventet mere at Cunego, da han normalt også er en god afslutter, men havde store problemer med bare at sidde med, og Moreau. den man har mistet min tillid fuldtstændig, for bare et par år siden var han den største konkurrent til kyllingen om den prikede, men kan ikke engang sidde med de bedste mere.
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 28 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010