home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Jul 2024, 13:17 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 570 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Tour De France 2008
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 28 Udprint
Forfatter Emne: Tour De France 2008  (Læst 68620 gange)
LouisNott
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #210: 10 Jul 2008, 18:45 »

Ja slet ikke overrasket over at ricco vinder den, da han jo er en enormt eksplosiv afslutter. Havde dog, som du siger, forventet mere at Cunego, da han normalt også er en god afslutter, men havde store problemer med bare at sidde med, og Moreau. den man har mistet min tillid fuldtstændig, for bare et par år siden var han den største konkurrent til kyllingen om den prikede, men kan ikke engang sidde med de bedste mere.

Jeg tror ikke du skal undervurdere Moreau for tidligt. Han skal nok komme med noget mere, end det udbrud han viste her for nogle dage siden. Jeg er næsten overbevist om at han på en eller anden måde kan finde et angreb frem i de kommende dage i Pyranæerne eller Alperne.
Logged

Wonder Jones
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #211: 10 Jul 2008, 18:48 »

Jeg er helt enig. Moreau har set skidt ud i touren de sidste par år, men han har alligevel altid en god dag på et eller andet tidspunkt. Han skal nok vise noget, det er jeg helt overbevist om!
Logged

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #212: 10 Jul 2008, 21:48 »

Riccó
Valverde
Kirchen
Cunego
A. Schleck
Piepoli
Botcharov
Trofimov
Mori

Ikke just et prangende hold, men jeg tror først og fremmest på Cunego i top 3 (dermed point til Mori), mens jeg sagtens kunne se Trofimov, Botcharov og A. Schleck i top 15. Piepoli ser vi nok ikke i dag, men vidste ikke hvem jeg ellers skulle tage.
Så fik man lige et glimt af dig på dagens etape. Wink

Jeg kan virkelig ikke forstå at folk tror Cunego kan ende så langt fremme. Han gjorde det godt for noget tid siden, men han skuffer gang på gang. Han ender et godt stykke fra top-3 tror jeg.

Min top 3:

1. Evans - Utrolig stabil i bjergene. Har samtidig vist i år at ha godt kan angribe. Og så kører han også nogle fantastiske enkeltstarter.

2. Valverde - Er god i bjergene, og har samtidig den speed der skal til for at sætte folk af. Også rigtig god på enkeltstarter.

3. Sastre - Hvis han kunne blive lidt bedre på enkeltstarterne, ville han godt kunne ryge længere op. Man så dog lidt sidste år at han ikke er blandt de allerbedste i bjergene, så er lidt usikker på om han overhovedet ender i top-3.
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #213: 10 Jul 2008, 21:51 »

Jeg kan virkelig ikke forstå at folk tror Cunego kan ende så langt fremme. Han gjorde det godt for noget tid siden, men han skuffer gang på gang. Han ender et godt stykke fra top-3 tror jeg.

Jeg tror nu ikke, at Djævlen spåede Cunego til en top tre-placering i det samlede klassement, men blot på dagens etape. På papiret var den også skræddersyet til ham, men han var altså for svag.
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #214: 10 Jul 2008, 21:54 »

Jeg tror nu ikke, at Djævlen spåede Cunego til en top tre-placering i det samlede klassement, men blot på dagens etape. På papiret var den også skræddersyet til ham, men han var altså for svag.
Var nu heller ikke ment til Djævlen, men bare sådan til "folk"..
Logged

Djævlen
Gæst
 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #215: 10 Jul 2008, 21:55 »

Jeg mente uden tvivl kun på dagens etape Wink
I øvrigt er jeg nu nummer 564 i DR's managerspil. Hvilken placering ligger ham, der fører FmFreaks' pulje på?
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #216: 10 Jul 2008, 22:32 »

Jeg mente uden tvivl kun på dagens etape Wink
I øvrigt er jeg nu nummer 564 i DR's managerspil. Hvilken placering ligger ham, der fører FmFreaks' pulje på?
16 tror jeg .. sindssygt Shockeret
Logged

Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #217: 10 Jul 2008, 22:34 »

Hvem er det der fører? Smiley
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #218: 10 Jul 2008, 22:36 »

Flashdance United (16)   Kenneth Jensen
- har dog ingen idé om, hvem brugeren er. Kenned' giv dig til kend'ed. Smiley (Rimer næsten.)
Logged

Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #219: 10 Jul 2008, 22:36 »

Haha, ja. Næsten Grin
Men det kunne være rigtig fedt at høre hvem det er.
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #220: 10 Jul 2008, 22:42 »

Flashdance United (16)   Kenneth Jensen
- har dog ingen idé om, hvem brugeren er. Kenned' giv dig til kend'ed. Smiley (Rimer næsten.)

Det er den bruger der engang hed Bennithehill. Jeg ved ikke om brugernavnet er skiftet siden. Længe siden jeg lige har talt med ham Smiley
Logged


Chelidze90
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #221: 10 Jul 2008, 22:43 »

Mener han for en del år siden også vandt den samlede stilling inde på DR
Logged

- fordi jeg kan.

"Sådan undgår du trænerfyring i Madrid: Vind ikke mesterskabet!

Af: Del Bosque, Capello og Schuster"

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #222: 10 Jul 2008, 22:47 »

16 tror jeg .. sindssygt Shockeret

Ikke så sindssygt.. Sidste eller forrige år endte jeg også 11'er - og det er endda uden at følge med i noget som helst cykling udover tour de france.

Der skal dog væsentligt mere kredit til bennithehill. Den mand ved sgu noget om det...
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Djævlen
Gæst
 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #223: 10 Jul 2008, 22:50 »

Ikke så sindssygt.. Sidste eller forrige år endte jeg også 11'er - og det er endda uden at følge med i noget som helst cykling udover tour de france.

Der skal dog væsentligt mere kredit til bennithehill. Den mand ved sgu noget om det...

Hahaha, ja det kan jeg sgu godt huske - der levede du godt og grundigt på PaRo^s (eller hvad han hedder), freakstars, og mine tips - samt at kopiere bennithehills hold naturligvis.
Logged

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #224: 11 Jul 2008, 00:53 »

Hahaha, ja det kan jeg sgu godt huske - der levede du godt og grundigt på PaRo^s (eller hvad han hedder), freakstars, og mine tips - samt at kopiere bennithehills hold naturligvis.

...og alligevel endte jeg over alle jer tabere.

(PS. Så er du vist lidt sød ved dig selv, når du nævner dig i den sammenhæng)
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 28 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010