home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1385 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Tour De France 2008
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 28 Udprint
Forfatter Emne: Tour De France 2008  (Læst 71100 gange)
NichlasKirk
Gæst
 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #180: 09 Jul 2008, 15:32 »

I morgen.

Ja i morgen

Du skal bare mobbe mig? Cool
Logged

Djævlen
Gæst
 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #181: 09 Jul 2008, 15:36 »

Som Vesper sagde i chatten, kunne han lave en "Michael Rasmussen"? Smiley Ellers er han bare ikke en rytter jeg kan lide, men sådan er det jo. Smiley

Det er han slet ikke stabil nok til. Sidst år kunne han jo ikke sidde med de bedste i bjergene, hvorfor skulle han pludselig det i år? Michael Rasmussen var langt bedre end Soler er.

For det meste pga. skader. Lang skadespause i efteraaret ogsaa igen i Giroen.

Det kan man jo ikke bruge til noget. Smiley
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #182: 09 Jul 2008, 15:38 »

Det er han slet ikke stabil nok til. Sidst år kunne han jo ikke sidde med de bedste i bjergene, hvorfor skulle han pludselig det i år? Michael Rasmussen var langt bedre end Soler er.

Det kan man jo ikke bruge til noget. Smiley
Sad han ikke også kun i prikker, fordi M.R var i gult?
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Djævlen
Gæst
 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #183: 09 Jul 2008, 15:43 »

Sad han ikke også kun i prikker, fordi M.R var i gult?

På de fleste etaper. Til sidst "gav" M.R. ham dog den prikkede trøje, da han udelukkende gik efter gult.
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #184: 09 Jul 2008, 16:10 »

Men at man har den prikkede bjergtrøje, betyder altså ikke nødvendigvis, at man er en af Tourens bedste ryttere. Jeg ved godt, at vi danskere gjorde et stort nummer ud af det, fordi Michael Rasmussen vandt den, men der er reelt to-tre ryttere, som både kan og vil tage den prikkede bjergtrøje. Det er en billig trøje.
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #185: 09 Jul 2008, 16:13 »

Men at man har den prikkede bjergtrøje, betyder altså ikke nødvendigvis, at man er en af Tourens bedste ryttere. Jeg ved godt, at vi danskere gjorde et stort nummer ud af det, fordi Michael Rasmussen vandt den, men der er reelt to-tre ryttere, som både kan og vil tage den prikkede bjergtrøje. Det er en billig trøje.

Men ikke desto mindre en trøje der KAN skabe legender: Ørnen Fra Toledo Rullende Øjne
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #186: 09 Jul 2008, 18:40 »

Men at man har den prikkede bjergtrøje, betyder altså ikke nødvendigvis, at man er en af Tourens bedste ryttere. Jeg ved godt, at vi danskere gjorde et stort nummer ud af det, fordi Michael Rasmussen vandt den, men der er reelt to-tre ryttere, som både kan og vil tage den prikkede bjergtrøje. Det er en billig trøje.

Hvorfor ser du den prikkede som en billig trøje?
Med legender som Rominger, Virenque, Jalabert pg Rasmussen som vindere i nyere tid, er det en trøje med en god historie imo. Og enhver der ender med denne trøje, har vundet den på baggrund af seervenlig kørsel. Det kan da kun værdsættes  Smiley
Logged


vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #187: 09 Jul 2008, 18:42 »

Hvorfor ser du den prikkede som en billig trøje?
Med legender som Rominger, Virenque, Jalabert pg Rasmussen som vindere i nyere tid, er det en trøje med en god historie imo. Og enhver der ender med denne trøje, har vundet den på baggrund af seervenlig kørsel. Det kan da kun værdsættes  Smiley

"Enig-Knappen"
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #188: 09 Jul 2008, 19:12 »

Hvorfor ser du den prikkede som en billig trøje?
Med legender som Rominger, Virenque, Jalabert pg Rasmussen som vindere i nyere tid, er det en trøje med en god historie imo. Og enhver der ender med denne trøje, har vundet den på baggrund af seervenlig kørsel. Det kan da kun værdsættes  Smiley

Som sagt: Fordi meget få ryttere kører efter den. Rasmussen har, så vidt jeg husker, kun haft Moreau og De la Fuente som konkurrenter, når han har vundet den. Og De la Fuente er altså ikke en værdig modstander for Michael Rasmussen.

Det er korrekt, at Rominger vandt trøjen i 1993, men det gjorde han ikke, fordi han kørte efter den, men blot som en sidegevinst. Hvis en stærk bjergrytter beslutter sig for at køre efter bjergtrøjen, så har han rigtig gode muligheder for at få den. Det var det, Virenque gjorde. Det var det, Jalabert gjorde. Det var det, Rasmussen gjorde. Og de ofrede ofte topplaceringer i klassementet på den konto.

Jeg siger ikke, at de ryttere, der vinder bjergtrøjen, er dårlige ryttere, for det siger sig selv, at de fire, du nævner, var klasseryttere. Men megen konkurrence har de altså ikke fået.
Logged

Djævlen
Gæst
 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #189: 09 Jul 2008, 19:22 »

Piepoli vinder den i øvrigt i år, samtidig med at han vinder på Alpe d'Huez! Wink
Logged

kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #190: 09 Jul 2008, 19:26 »

Piepoli vinder den i øvrigt i år, samtidig med at han vinder på Alpe d'Huez! Wink

Mon ikke han går efter giroen og vueltae ligesom sidste år,eller har han meldt ud at han ville køre for alvor i touren?
Logged

It's gonna be legendary

Djævlen
Gæst
 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #191: 09 Jul 2008, 19:32 »

Mon ikke han går efter giroen og vueltae ligesom sidste år,eller har han meldt ud at han ville køre for alvor i touren?

Giroen er overstået. Hans store tidstab på etaperne kan vurderes på to måder: enten smider han tid for at kunne køre afsted på samme måde som Michael Rasmussen, eller så er han forfærdeligt svag i år. Jeg tror ikke, at verdens bedste bjergrytter stiller op til Tour de France, med Alpe d'Huez på landkortet, blot for at være svag. Bjergetaper er hans speciale, og da han tidligere har kørt Giro d'Italia (hvor han var svag, og udgik efter små 15 etaper), så synes jeg bare det tyder på, at bjergtrøjen + sejr på verdens mest omtalte bjerg i cykelsammenhæng sammen med Ventoux, må være hans mål :-)
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #192: 09 Jul 2008, 20:22 »

Det er han slet ikke stabil nok til. Sidst år kunne han jo ikke sidde med de bedste i bjergene, hvorfor skulle han pludselig det i år? Michael Rasmussen var langt bedre end Soler er.

Det kan man jo ikke bruge til noget. Smiley
Jeg husker da flere etaper sidste aar, hvor Soler kom ind efter Contador og Rasmussen. F.eks. kom han ind som nummer 3 paa 14. etape med en lidende Leipheimer paa hjul. Jeg synes sgu, at han koerte stabilt i bjergene selvom han havde en enkelt dag. At han ikke har vundet noget er saa lidt loegn. Han vandt en etape og loebet Tour de Burgos foran Valverde, Piepoli vist nok ogsaa og flere andre rimlig staerke ryttere. Saa styrtede han og roeg ud resten af saesonen inden han havde et anonymt foraar og styrtede i Giroen. Han er ikke saa daarlig som du vil goere ham til. Smiley
Logged

Andreas93
Gæst
 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #193: 10 Jul 2008, 15:10 »

er der en der kan svare mig på, om hvorfor der nogen gange står oppe under kilometer mærket, Csc?
Logged

LouisNott
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Tour De France 2008
« Svar #194: 10 Jul 2008, 15:13 »

er der en der kan svare mig på, om hvorfor der nogen gange står oppe under kilometer mærket, Csc?

Det er de officielle "tidstagere" osv. til Tour de France. Det har de været i mange år.
Logged

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 28 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010