home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 412 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  Hvordan har din dag været ?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: Hvordan har din dag været ?  (Læst 32064 gange)
Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan har din dag været ?
« Svar #60: 30 Maj 2012, 09:25 »

Ja kort og godt handler det vel om følgende:

Kan der spares?
Hvor store er konsekvenserne?
Vil jeg kunne gøre det uden at få dårlig samvittighed?

Som en af de ældre jeg går på grundforløb med siger.
"Det er ens eget valg om man vil snyde. Så længe man bare er klar over konsekvenserne for det og er klar til at tage dem"
Logged


blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan har din dag været ?
« Svar #61: 30 Maj 2012, 09:30 »

Okay..

Jeg skal ikke selv være for hellig mht. busbilletter, der har jeg da som yngre "snydt". Men altså, sådan noget som licens osv. der gider jeg simpelthen ikke snyde, dyrere er det heller ikke. Og jeg kender nogen for hvem det har fået konsekvenser i form af bøde osv.
Så det orker jeg ikke.
Logged

ask-ikk
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvordan har din dag været ?
« Svar #62: 30 Maj 2012, 09:42 »

Okay..

Jeg skal ikke selv være for hellig mht. busbilletter, der har jeg da som yngre "snydt". Men altså, sådan noget som licens osv. der gider jeg simpelthen ikke snyde, dyrere er det heller ikke. Og jeg kender nogen for hvem det har fået konsekvenser i form af bøde osv.
Så det orker jeg ikke.

+1
Jeg synes simpelthen busbilleterne er uendelig høje, og indtil videre er der ikke sket nogen form
for nedskæringer på dem, tværtimod. Jeg tvivler på, at hvis folk lod være med at snyde ville det
ændre en skid. Så ville staten bare være glade for den ekstra indtægt.
Men det er selvfølgelig bare min personlige holdning :-)
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan har din dag været ?
« Svar #63: 30 Maj 2012, 10:02 »

Jeg husker stadig tydeligt de kæmpe busreklamer med Søvndal hvor der stod: "40% billigere tog- og busbilletter i københavn" hahahaha, han er så meget til grin.
Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvordan har din dag været ?
« Svar #64: 30 Maj 2012, 10:26 »

Har aldrig selv snydt med billetter til bus og tog. Det må være op til folks egen samvittighed og - eventuelle - pengepung.
Ligeså mht. licens, så betaler jeg også denne, selvom den irriterer mig grænseløst, da jeg føler det er penge ud i luften. Der er dog stadig enkelte ting jeg får ud af DR (trods for at det jo er en 'medielicens') og det kan jeg så se uden at føle at jeg tar' røven på nogen.

Men well, well, well - kan folk leve med deres snyd overfor deres medborgere, så er det deres eget problem.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan har din dag været ?
« Svar #65: 31 Maj 2012, 21:45 »

Rigtig god dag Smiley

Gamet fifa det meste af dagen, og så til en god træning i Helsinge, med knald på. Stod ganske habilt i dag, og fik enda lavet en dejlig sparkefinte på en af mine kammerater som er angriber Grin
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan har din dag været ?
« Svar #66: 31 Maj 2012, 21:47 »

Rigtig god dag Smiley

Gamet fifa det meste af dagen, og så til en god træning i Helsinge, med knald på. Stod ganske habilt i dag, og fik enda lavet en dejlig sparkefinte på en af mine kammerater som er angriber Grin

Du må da have lavet noget crime også?
Nægter at tro på at du har haft en dag uden der er sket noget badass!
Logged


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan har din dag været ?
« Svar #67: 31 Maj 2012, 21:51 »

Du må da have lavet noget crime også?
Nægter at tro på at du har haft en dag uden der er sket noget badass!

Smed min joystick tre gange ind i væggen da jeg tabte i fifa, uden at det gik i stykker crazy
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan har din dag været ?
« Svar #68: 31 Maj 2012, 21:52 »

Smed min joystick tre gange ind i væggen da jeg tabte i fifa, uden at det gik i stykker crazy

BADASS!
Logged


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan har din dag været ?
« Svar #69: 31 Maj 2012, 21:54 »

Cool Men jeg må nok indrømme at når det kommer til at tage røven på samfundet så er du KONGEN Grin
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan har din dag været ?
« Svar #70: 31 Maj 2012, 21:59 »

Har ikke lavet så meget specielt i dag. Var sammen med nogle venner i nat, som endte i en klipning (ikke speciel pæn!). Vi stod op kl. 11, og tog ud til en spørgetime om DIO, som jeg skal til eksamen til i morgen. Resten af dagen er gået med intet og så lidt DIO forberedelse. Jeg ved ikke helt, hvordan jeg skal gribe det lort an, men nu må vi se.

Thumbs Up

Edit: Glemte helt, at der kom Ringenes Herre nu. Mega optur! Opstemt
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvordan har din dag været ?
« Svar #71: 31 Maj 2012, 22:04 »

Jeg har måske haft en af de værste dage i mit liv. Jeg tror jeg lider af eksamensangst. Jeg sov kl 2 i nat, og skulle op kl 7 og til eksamen i spansk (hvor jeg måske kan 3-4 ord), siden kl 14 har jeg så siddet på mit værelse, og forberedt mig på AT eksamen i morgen, som jeg er total bange for skal fucke up. Derudover kan jeg intet spise, selvom jeg er uendeligt sulten. Ps. Jeg er sygt træt

Pps. Jeg skal være så tæske stiv til distortion i morgen. Det fortjener jeg efter en uge med 3 eksaminer.
« Seneste Redigering: 31 Maj 2012, 22:07 af MS » Logged

Manchester United

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan har din dag været ?
« Svar #72: 31 Maj 2012, 22:08 »

Bare tag det stille og roligt MS.. Uanset karakter så lever du nok stadig bagefter.. Bare gør dit bedste så kan ingen forlange mere af dig Opstemt
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvordan har din dag været ?
« Svar #73: 31 Maj 2012, 22:10 »

Bare tag det stille og roligt MS.. Uanset karakter så lever du nok stadig bagefter.. Bare gør dit bedste så kan ingen forlange mere af dig Opstemt

Jamen jeg ved det godt. Og det er derfor det er så usselt. Har aldrig haft det så ringe her. Men det har bare været en stressende tid. Kæresten og jeg gik fra hinanden, og eksaminer der vælter ned over hinanden. Giv mig den røde hue på Grin! Men tak for pep talken Wink
Logged

Manchester United

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvordan har din dag været ?
« Svar #74: 31 Maj 2012, 22:12 »

Ro på, MS. Du er jo United-mand, og vi klarer os altid! Held og lykke med i morgen. Smiley
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010