home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  1 Bruger, 671 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Suicides 2019.
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Suicides 2019.  (Læst 4012 gange)
Suicide
Landsholdsspiller

Suicides 2019.
« : 08 Jun 2008, 12:05 »

Suicides 2019 spil. Nu er jeg så parat til at dele mit spil med alle jer brugere på vores fantastiske FmFreaks.dk,

Sæson:
Sæsonen er som tidligere skrevet, 2019.

Database:
Den originale. (Stor)

Patch:
Jeg mener jeg startede spillet op, efter den første patch var udkommet, men den anden patch er senere hen blevet tilføjet.

Ligaer:
England: Coca Cola League 1 og derover.
Frankrig: Ligue 1 Orange.
Tyskland: Bundesligaen.
Italien: Seria A.
Skotland: SPL
Spanien: LaLiga

Spændende facts:
I England er Liverpool netop vendt tilbage til den øverste række, efter en sæson i CC Championship. Chelsea er ikke længere fast inventar i toppen, men er mere svingende i præstationer. Arsenal har lige vundet mesterskabet for anden gang i træk, i de 2 sæsoner inden da endte de som nr. 2, og inden det vandt de også, så Arsenal har holdt deres plads i toppen af engelsk fodbold. Man. Utd. har også været svingende i deres foregående sæsoner, de vandt senest mesterskabet i 2015/16. England har mistet deres status som europæisk magtfaktor og har nu kun 3 hold med i Champions League.
Den franske liga er stadig væk domineret af Lyon, kun en enkelt gang har de misset mesterskabet, det var i 2015/16 sæsonen, hvor de endte som nr. 2. Det vil sige at de i det spil som jeg har kørende har vundet hele 11 gange, ud af tolv mulige. 3 franske hold har mulighed for at deltage i Champions League.
I Tyskland har det været meget varieret, hvem der er løbet med mesterskabet. Bayern München har dog i alle sæsoner været med omkring toppen. Også fra Tyskland deltager 3 hold i Champions League.
I Italien, har det lige som i Tyskland har det været en pose blandede bolsjer, hvem der vandt, i alle sæsoner har de fire store dog været inde omkring toppen, Roma, Inter, AC Milan og Juventus, har alle gjort det godt. I den seneste sæson fik Genoa en rigtig flot placering som nr. 2 i Seria A. Hele fire hold har adgang til Champions League fra Italien.
I Skotland har SPL været præget af Rangers dominans, efter en økonomisk krise i Celtic, som der dog op til sæsonen 2019 er blevet rettet op på. Kun 2 hold fra Skotland deltager i Champions League.
I Spanien har Real Madrid taget mesterskabet otte gange, hvor af de 5 var i træk, fra 2011/12 frem til 2015/16, hvor de senest vandt. Senest har Barcelona vundet 2 gange i træk. Ligesom fra Italien, er der også 4 hold med i Champions League fra Spanien.
I Champions League står engelske hold for de seneste fire år i træk. Ellers har det været blandet, hvem der har vundet, Spanien er dog noteret for 4 Champions League titler.
EM er blevet vundet af Tyskland og senest har Sverige vundet to gange i træk.
Argentina, Elfenbenskysten og U.S.A. har, hver vundet VM en enkel gang i mit spil.

BEMÆRK: Jeg har trukket mig tilbage i spillet, så alt du skal gøre er at oprette en manager og vælge en klub. Datoen for spillets begyndelse er den 29 Juni.

Link: Her kan du downloade spillet

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Suicide
Landsholdsspiller

Sv: Suicides 2019.
« Svar #1: 08 Jun 2008, 12:22 »

Hvis der er andre ting I vil vide, er i velkommen til at skrive her i tråden, så skal jeg nok på bedste vis, forsøge at svarer Smiley

vesperGT
Manager

« Svar #2: 08 Jun 2008, 12:24 »

Hvis der er andre ting I vil vide, er i velkommen til at skrive her i tråden, så skal jeg nok på bedste vis, forsøge at svarer Smiley

Hvad med Valencia og BIF Huh

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #3: 08 Jun 2008, 12:26 »

Danmark har jeg som skrevet ikke med i spillet, Valencia sluttede 5 i 18/19, året før som nr. 4 og året inden da vandt de det spanske mesterskab.

Ostehaps
Reserveholdsspiller

« Svar #4: 08 Jun 2008, 12:27 »

Hvem har du spillet med??

vesperGT
Manager

« Svar #5: 08 Jun 2008, 12:28 »

Danmark har jeg som skrevet ikke med i spillet, Valencia sluttede 5 i 18/19, året før som nr. 4 og året inden da vandt de det spanske mesterskab.

Har de vundet Champions ?

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #6: 08 Jun 2008, 12:30 »

Hvem har du spillet med??

Jeg startede i Watford, som nu er med i toppen af engelsk fodbold, og har klaret sig flot i Uefa Cuppen de seneste sæsoner.
Efter to sæsoner ved dem skiftede jeg til Wolfsburg, hvor jeg bla. hentede det tyske mesterskab, derefter gik turen til Italien, hvor Juventus ventede, dem sikrede jeg en Uefa Cup titel med, og senest har jeg reddet mit hjertehold Celtic fra deres økonomiske krise, og i mit eget spil, hvor jeg ikke har trukket mig tilbage, men stadig spiller med Celtic håber jeg på at kan vinde det skotske mesterskab.

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #7: 08 Jun 2008, 12:31 »

Har de vundet Champions ?
Nope men nr. 2 i 2018

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #8: 04 Jul 2008, 14:40 »

Nogen der har prøvet det?

Zulue
Manager

« Svar #9: 04 Jul 2008, 14:42 »

Jeg prøvede, men det virkede ikke for mig. Tror jeg lavede en fejl i downloadningen, så det er ikke et problem du skal tænke på. Shockeret

MR. Baun
Reserveholdsspiller

« Svar #10: 04 Jul 2008, 14:59 »

Hvordan henter man det har prøvet at trykke på dit link og så kom det der rapidshare frem men kan ikke hente det? Smiley

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #11: 04 Jul 2008, 15:01 »

Du trykker på free user og venter de sekunder der nu skal gå inden du kan downloade det, det virker fint ved mig Smiley

MR. Baun
Reserveholdsspiller

« Svar #12: 04 Jul 2008, 15:02 »

Okay Smiley
Mange tak Smiley

MR. Baun
Reserveholdsspiller

« Svar #13: 04 Jul 2008, 15:58 »

Det virker ikke ved mig der står :  Der er tilstødt en alvorlig fejl og systemet lukker ned. Enfejl der er sket Baun/C:/Users/Baun/Documents/Sports Interactive/Football Manager 2008/ crash dumps
Hvad kan jeg gøre ved dette problem? Skuffet

Newton Heath
Manager

« Svar #14: 04 Jul 2008, 16:02 »

Jeg skal da prøve den her.  Thumbs Up
Lyder godt. Jeg tror jeg skal prøve at bringe Liverpool tilbage på toppen.

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010