Suicides 2019 spil. Nu er jeg så parat til at dele mit spil med alle jer brugere på vores fantastiske FmFreaks.dk,
Sæson:
Sæsonen er som tidligere skrevet, 2019.
Database:
Den originale. (Stor)
Patch:
Jeg mener jeg startede spillet op, efter den første patch var udkommet, men den anden patch er senere hen blevet tilføjet.
Ligaer:
England: Coca Cola League 1 og derover.
Frankrig: Ligue 1 Orange.
Tyskland: Bundesligaen.
Italien: Seria A.
Skotland: SPL
Spanien: LaLiga
Spændende facts:
I England er Liverpool netop vendt tilbage til den øverste række, efter en sæson i CC Championship. Chelsea er ikke længere fast inventar i toppen, men er mere svingende i præstationer. Arsenal har lige vundet mesterskabet for anden gang i træk, i de 2 sæsoner inden da endte de som nr. 2, og inden det vandt de også, så Arsenal har holdt deres plads i toppen af engelsk fodbold. Man. Utd. har også været svingende i deres foregående sæsoner, de vandt senest mesterskabet i 2015/16. England har mistet deres status som europæisk magtfaktor og har nu kun 3 hold med i Champions League.
Den franske liga er stadig væk domineret af Lyon, kun en enkelt gang har de misset mesterskabet, det var i 2015/16 sæsonen, hvor de endte som nr. 2. Det vil sige at de i det spil som jeg har kørende har vundet hele 11 gange, ud af tolv mulige. 3 franske hold har mulighed for at deltage i Champions League.
I Tyskland har det været meget varieret, hvem der er løbet med mesterskabet. Bayern München har dog i alle sæsoner været med omkring toppen. Også fra Tyskland deltager 3 hold i Champions League.
I Italien, har det lige som i Tyskland har det været en pose blandede bolsjer, hvem der vandt, i alle sæsoner har de fire store dog været inde omkring toppen, Roma, Inter, AC Milan og Juventus, har alle gjort det godt. I den seneste sæson fik Genoa en rigtig flot placering som nr. 2 i Seria A. Hele fire hold har adgang til Champions League fra Italien.
I Skotland har SPL været præget af Rangers dominans, efter en økonomisk krise i Celtic, som der dog op til sæsonen 2019 er blevet rettet op på. Kun 2 hold fra Skotland deltager i Champions League.
I Spanien har Real Madrid taget mesterskabet otte gange, hvor af de 5 var i træk, fra 2011/12 frem til 2015/16, hvor de senest vandt. Senest har Barcelona vundet 2 gange i træk. Ligesom fra Italien, er der også 4 hold med i Champions League fra Spanien.
I Champions League står engelske hold for de seneste fire år i træk. Ellers har det været blandet, hvem der har vundet, Spanien er dog noteret for 4 Champions League titler.
EM er blevet vundet af Tyskland og senest har Sverige vundet to gange i træk.
Argentina, Elfenbenskysten og U.S.A. har, hver vundet VM en enkel gang i mit spil.
BEMÆRK: Jeg har trukket mig tilbage i spillet, så alt du skal gøre er at oprette en manager og vælge en klub. Datoen for spillets begyndelse er den 29 Juni.
Link:
Her kan du downloade spillet