home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:52:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  1 Bruger, 601 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Forventninger til Football Manager 2007
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint
Forfatter Emne: Forventninger til Football Manager 2007  (Læst 16021 gange)
Dusty78DK
Manager

Sv: Forventninger til Football Manager 2007
« Svar #45: 22 Maj 2006, 20:36 »

Det er rigtig.. Men et eller andet sted skal det heller ikke være sådan at de skifter pga. pengene.. Ta' en mand som Henry, han skrev under på en kontrakt med hjertet, ikke med $-tegnene i hans øjne..

Jo, men det hører jo til sjældenhederne i virkelighedens verden. Pengene styrer det hele, og sådan er det.  Djævel

wirenfeldt
Gæst

« Svar #46: 22 Maj 2006, 20:38 »

Jo, men det hører jo til sjældenhederne i virkelighedens verden. Pengene styrer det hele, og sådan er det.  Djævel
Det er rigtig ja Smiley

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #47: 24 Maj 2006, 22:35 »

Ja, det er korrekt. Spillere med sjæl i ens klub burde heller ikke skifte for pengenes skyld, men jeg tænkte nu mere på at klubberne burde acceptere, hvis man byder meget mere end spillernes værdi. Sådan er det bare ikke i FM 2006 Ubeslutsom

bachpoulsen
Førsteholdsspiller

« Svar #48: 28 Maj 2006, 14:56 »

jeg synes det ville være en god ide at give mange flere muligheder til talentspejderne f.eks. at sende dem ud til ungdomturneringer rundt om i verden.... det gør de jo osse i virkeligheden....

"Og der har vi ham med hans karateristiske hårpagt. Sat med en ribbensteg."

AlexSN
Landsholdsspiller

« Svar #49: 28 Maj 2006, 17:39 »

Må indrømme at jeg synes ideen om presse konferencer genial  Shockeret
Ville være for fedt hvis man efter kampen blev hevet ind et konference rum ligesom man kender dem fra Mourinho's "specielle" udtagelser  Rullende Øjne
Hvis man synes det bliver irriterende burde man jo så bare sige ingen kommentar og gå videre  Smiley

-KNM-
Manager

« Svar #50: 29 Maj 2006, 14:17 »

Der bør være mulighed for at de store klubber i Italien skal kunne ansætte dommere. Alt andet er urealistisk!

wirenfeldt
Gæst

« Svar #51: 29 Maj 2006, 23:51 »

Der bør være mulighed for at de store klubber i Italien skal kunne ansætte dommere. Alt andet er urealistisk!
funny funny

Heavil
Reserveholdsspiller

« Svar #52: 30 Maj 2006, 18:52 »

Ville være for fedt hvis man efter kampen blev hevet ind et konference rum ligesom man kender dem fra Mourinho's "specielle" udtagelser  Rullende Øjne
Hvis man synes det bliver irriterende burde man jo så bare sige ingen kommentar og gå videre  Smiley

Du kan jo bare kommentere din modpart efter hver kamp, som det er nu.. Det du snakker om her, lyder meget som noget fra FIFA manager, og det ville da være forfærdeligt..

Heavil
Reserveholdsspiller

« Svar #53: 30 Maj 2006, 18:56 »

Jamen nu plejer jeg jo at at ramme rigtigt med mine bud på udgivelsesdatoerne, så jeg vil da byde ind på fredag den 27. october eller fredag den 3. november, som udgivelsesdato.

Det lyder rigtigt nok med 3. november som udgivelsesdato, men så laver de nok samme finte som før, og udgiver spillet en uge tidligere..

Dusty78DK
Manager

« Svar #54: 30 Maj 2006, 19:05 »

Jeg er med: MERE INTERAKTION MED PRESSEN!

Jeg prøvede på et tidspunkt det ellers meget dårlige spil "4-4-2", men det fedeste del ved spillet var når man blev ansat som manager og skulle holde pressemøde og svare på spørgsmål om ambitioner. Så det vil jeg gerne have noget mere af.

Freddie1112
Gæst

« Svar #55: 31 Jul 2006, 13:28 »

det er skidt at man mange gange skal betalle 2 til 3 gange så meget for en spiller end han er værd

Freddie1112
Gæst

« Svar #56: 31 Jul 2006, 13:31 »

det er skidt at man mange gange skal betalle 2 til 3 gange så meget for en spiller end han er værd altså i football manager 2006 jeg håber det bliver bedre i 2007

Borelli BB
Landsholdsspiller

« Svar #57: 31 Jul 2006, 13:34 »

Mere presse, flere rygter og så også referater fra bestyrelsesmøder. Det ville være fremragende.

Og ja, det eneste gode 4-4-2 har, er pressemøderne :-).

Metsu1
Manager

« Svar #58: 31 Jul 2006, 14:34 »

Jeg synes at det er alt for urealistisk med hensyn til spillerkøb. Der er nogle gange man skal byde 3 gange så meget som de er værd. Og i kontrakten er der mange gange at de ikke gider til klubben selvom man giver dem 3 gange så meget i løn end den de har i deres nuværende klub.

Jeg synes også det er dødirriterende, at man skal byde 4 gange så meget som de er værd, det skal laves om.

Man kan sige, at hvis de afviser kontrakten selvom du byder 3 gange så meget, så er det jo bare fordi de ikke gider den klub du er i, det synes jeg er fair nok. Jeg er dog som sagt, mega irriteret over at man skal betale de her mega overpriser og så kommer CPU'en selv med nogle latterlige bekøb/byttehandler i tide og utide.

Jeg fik et bud på Lucas Neill i Rovers på kr. 3.250.000 + De la Cruz, som var 2.500.000 værd. Neill var vurderet til 22.000.000, det er latterligt. Jeg hævede prisen til 35.000.000 uden De La Cruz, det gik de med til, det er sgu da for mærkeligt.

wirenfeldt
Gæst

« Svar #59: 31 Jul 2006, 14:40 »

Man kan sige, at hvis de afviser kontrakten selvom du byder 3 gange så meget, så er det jo bare fordi de ikke gider den klub du er i, det synes jeg er fair nok. Jeg er dog som sagt, mega irriteret over at man skal betale de her mega overpriser og så kommer CPU'en selv med nogle latterlige bekøb/byttehandler i tide og utide.
Det passer ikke helt det du siger der.. Jeg har f.eks tilbudt en spiller 250.000 kr. pr. uge, hvor han gik til en løn på 13.000, og ikke spillede ret mange førsteholdskampe.. Og her sagde han så, at han afviste, men gerne så at grundlønnen blev hævet.. Og hvis jeg så hæver den med 100.000 mere, så siger han det samme.. Se, DET er urealistisk..
Men, der er jo også de spillere som siger de ikke vil skifte, pga kærligheden til klubben, eller som du nævner, fordi de ikke kan lide klubben ..

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010