home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:52:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  0 Brugere, 621 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Forventninger til Football Manager 2007
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint
Forfatter Emne: Forventninger til Football Manager 2007  (Læst 15988 gange)
Thore
Manager

Sv: Forventninger til Football Manager 2007
« Svar #30: 23 Apr 2006, 15:46 »

Tja nu kan man jo ikke gøre det som manager, men bestyrelsen burde måske gøre det hvis man har et kæmpe overskud.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Woodfarm
Reserveholdsspiller

« Svar #31: 26 Apr 2006, 20:50 »

Jeg kunne godt tænke mig, at man kunne indstille, hvem der skal overtage f. eks. venstrebackens plads, når han er ude til behandling. Det er nemlig rimelig frustrerende at have et kæmpe hul i forsvaret, når man bare kunne rykke f. eks. venstrekanten tilbage.

wirenfeldt
Gæst

« Svar #32: 29 Apr 2006, 15:27 »

Jeg så gerne at man fik flere muligheder for at udbygge træningsanlæg, selv stifte fodboldskoler i andre lande, selv vælge lande, vælge hvad der skal forbedres i klubben (Her tænker jeg igen på træningsanlæg osv.).. Altså dermed have lidt flere muligheder.. Så kunne man vælge dem på en liste, og hvis økonomien var til det, og bestyrelsen mener det er iorden, så kunne man få lov til det.. Synes jeg kunne være fedt Smiley

Kaw
Ynglingespiller

« Svar #33: 30 Apr 2006, 21:19 »

jeq synes det taqer for lanq tid af spille en sæson, det kunne være fedt at man liqsom i fifa manager kunne spille
kampene hurtiqere for det tager en del tid af spille kampene (synes jeq Smiley

Hb køge.
FCK.
United.

Gaylord
Førsteholdsspiller

« Svar #34: 30 Apr 2006, 21:39 »

jeq synes det taqer for lanq tid af spille en sæson, det kunne være fedt at man liqsom i fifa manager kunne spille
kampene hurtiqere for det tager en del tid af spille kampene (synes jeq Smiley

I de perioder, hvor sæsonen ikke er så spændende, hvis man f.eks. ikke har noget at vinde eller allerede har vundet mesterskabet, så plejer jeg bare at se kampen tekst samtidig med at jeg bruger CMspeeder. På den måde tager kampene ikke så længe...

Kaw
Ynglingespiller

« Svar #35: 30 Apr 2006, 21:45 »

I de perioder, hvor sæsonen ikke er så spændende, hvis man f.eks. ikke har noget at vinde eller allerede har vundet mesterskabet, så plejer jeg bare at se kampen tekst samtidig med at jeg bruger CMspeeder. På den måde tager kampene ikke så længe...
det tager stadiq lænqe sys jeq (: (med tekst)
- hvad er CMspeeder ?

Hb køge.
FCK.
United.

Rooland
Manager

« Svar #36: 04 Maj 2006, 15:59 »

Jeg kunne godt tænke mig pressekonferencer.H vor der var mange spørgsmål journalisterne spurgte om,fodboldskoler.

Dusty78DK
Manager

« Svar #37: 13 Maj 2006, 19:30 »

Jeg mangler stadig at udviklingen i klub reputations bliver mere "organisk". Hvis jeg gør Genoa til et tophold, der spiller med i toppen af italiensk fodbold bør det være muligt efter et par stabile sæsoner i toppen at kunne tiltrække sig gevaldigt bedre sponsoraftaler, spillerlønninger etc. På samme måde, hvis Man Utd rykker ned til league one burde deres reputation halveres etc.

Derudover savner jeg det træningssystem, der var med i CM 03/04. Det virker på mig mere realistisk at fortælle hodet hvilke fodboldøvelser de skal lave etc. i stedet for at stille på nogle slides som om man satte skatteniveauet i SIMCITY.

Derudover vil jeg gerne have købtelementet styrket omkring trænere. Måske kunne man forestille sig at Barcelona kunne "byde" Genoa penge for at få lov til at overtage mig før min kontrakt udløber. Det eksisterer delvist nu, men kunne godt forbedres. Noget lignende findes i virkeligheden. 

ZhotLog
Gæst

« Svar #38: 13 Maj 2006, 19:47 »

Jeg savner, ligesom Wirenfeldt, flere muligheder med trænings anlægget, og måske en større indflydelse på Stadion udvidelsen? Især ideén med Talentlejre i udlandet er noget der virkelig fascinerer mig! At kunne have sin eget lille ghanesiske talent fabrik  Opstemt  Nøøøøøjj..  Grin

jens-lyn88
Førsteholdsspiller

« Svar #39: 16 Maj 2006, 14:46 »

Jeg mener at der er brug for et privat liv, det kunne gøre den personlige del af spillet mere interessant.

En anden ting jeg sys mangler er Talentlejre rundt omkring i verden. Og overvågning af yngre spillere end kun til u-18 holdene.

Manchester, Dortmund & FC København 4-Ever

Love United - Hate Glazer!!

jens-lyn88
Førsteholdsspiller

« Svar #40: 16 Maj 2006, 14:48 »

En anden ting er osse at man har mere kontakt til medierne og at ens medie udsagn f.eks. har indflydelse på hvordan ens sponsorer er over for en og man skal osse selv have mulighed for at vælge diverse sponsorer.

Cool

jens-lyn88
Førsteholdsspiller

« Svar #41: 16 Maj 2006, 14:55 »

Så er det mig igen, men jeg savner osse muligheder for at tage på trænignslejr med sit hold.

Thorøe
Reserveholdsspiller

« Svar #42: 18 Maj 2006, 15:19 »

Mener helt klart at din ide om dødboldsituationer burde implanteres!! Ville tilføje såillet en helt ny dydbe!!

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #43: 21 Maj 2006, 21:19 »

Jeg synes at det er alt for urealistisk med hensyn til spillerkøb. Der er nogle gange man skal byde 3 gange så meget som de er værd.  Og i kontrakten er der mange gange at de ikke gider til klubben selvom man giver dem 3 gange så meget i løn end den de har i deres nuværende klub.

wirenfeldt
Gæst

« Svar #44: 22 Maj 2006, 20:33 »

Jeg synes at det er alt for urealistisk med hensyn til spillerkøb. Der er nogle gange man skal byde 3 gange så meget som de er værd.  Og i kontrakten er der mange gange at de ikke gider til klubben selvom man giver dem 3 gange så meget i løn end den de har i deres nuværende klub.

Det er rigtig.. Men et eller andet sted skal det heller ikke være sådan at de skifter pga. pengene.. Ta' en mand som Henry, han skrev under på en kontrakt med hjertet, ikke med $-tegnene i hans øjne..

Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010