home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23341
  1 Bruger, 538 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: rodeoneerer
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  F.C. Internazionale- " Back to the top in European football"
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint
Forfatter Emne: F.C. Internazionale- " Back to the top in European football"  (Læst 15044 gange)
ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. Internazionale- " Back to the top in Europe football"
« Svar #60: 08 Jun 2008, 12:26 »

Cencur og ManUtd. Hva fanden har i imod hans indkøbspolitik?. Det er hans blog, det er hans grafik, det er hans indkøb. Hvorfor skriver i ikke bare hvad der er godt, istedet for at bare kritisere over et enkelt indkøb, specielt dig ManUtd83.

Du er da dum at høre på..

Han spørger efter kommentarer og jeg kommenterer - kan helt ærligt ikke se, hvad der er galt i det og da slet ikke hvordan du kan blive så pissed over det.
Blogs bliver ikke bedre, hvis folk ikke kommer med konstruktiv kritik! Hvis alle bare skamroste alle blogs ville eventuelle fejl ikke blive rettet. Det er da i alles interesse at fc-hansen fik rettet op på noget af det der var galt med denne blog, så han selv bliver en bedre blogskriver og får flere faste læsere.

Der er ikke nogen grund til at komme med sådan et surt opstød.
Logged


EFBMANUTDX2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: F.C. Internazionale- " Back to the top in Europe football"
« Svar #61: 08 Jun 2008, 12:37 »

Du er da dum at høre på..

Han spørger efter kommentarer og jeg kommenterer - kan helt ærligt ikke se, hvad der er galt i det og da slet ikke hvordan du kan blive så pissed over det.
Blogs bliver ikke bedre, hvis folk ikke kommer med konstruktiv kritik! Hvis alle bare skamroste alle blogs ville eventuelle fejl ikke blive rettet. Det er da i alles interesse at fc-hansen fik rettet op på noget af det der var galt med denne blog, så han selv bliver en bedre blogskriver og får flere faste læsere.

Der er ikke nogen grund til at komme med sådan et surt opstød.



Helt enig. Konstruktiv kritik er i de fleste tilfælde, nødvendigt hvis en blog skal forbedres.
Synes at bloggen her er blevet betydelig bedre, netop pga den konstruktive kritik. Thumbs Up
Logged

Viva Ronaldo ! §

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. Internazionale- " Back to the top in Europe football"
« Svar #62: 08 Jun 2008, 12:59 »

nogle som lige vil kommenterer
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. Internazionale- " Back to the top in Europe football"
« Svar #63: 08 Jun 2008, 22:39 »

har jeg overhovedet nogen læserer
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

dasmessi
Gæst
 
Sv: F.C. Internazionale- " Back to the top in Europe football"
« Svar #64: 08 Jun 2008, 23:38 »

Jo mig. Peace.
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: F.C. Internazionale- " Back to the top in Europe football"
« Svar #65: 08 Jun 2008, 23:43 »


Inter-Roma 3-1     Fiorentina-Inter 2-0     Inter-Napoli 5-0     Cagliari-Inter 0-0     Inter-Schalke 04 2-0







Sæsonstart





Så startede sæsonen endelig. En sæson, mange Inter fans nok har set frem til, efter seneste sæsons fremragende resultater. Men denne sæson bliver mindst lige så ambitiøs. Klubben har forstærket sig med navne som Huntelaar og Riquelme og har ikke tabt i venskabskampene, så det var med stor forventning da vi endte på banen mod Roma. Her lidt om sæsonstarten i div. Turneringer:





Super cuppen:



Vi kom til super cuppen sprængfyldt med selvtillid. Vores opstart havde været fremragende, så i dag skulle vi spille bold med hovedstadsklubben. Og det begyndte fremragende. Zlatan får en friløber og svigter ikke, 1-0. Derefter fortsatte vi med at ligge et tungt pres på Roma og det gav pote. 30 min. spillede og 2-0 ved Zlatan. Derefter faldt vi lidt i cadence og lukkede romerne mere og mere ind i kampen, hvilket de udnyttede 4 min. før pausen da Mancini afdribler et halvt hold og scorer til 2-1, et fremragende mål af Brasilianeren, som jeg også har haft lidt flirt med. Anden halvleg var knap gået i gang, så havde Zlatan fuldendt sit hattrick. Det var, som så mange gange før, en solopræstationer og han var virkelig en enmandshær i dag. Så satsede vi defensivt og vandt pokalen og de 22 mio. som der lå til vinderen. 3-1. 





Serie A:




Vi lagde desværre ud med et nederlag på 0-2 til Fiorentina. En kamp, der fortjent blev vundet af Firenze holdet da vi intet havde at skyde med. Når vi endelig blev farlige var det en tilfældighed, eller også lidt trylleri fra Zlatan. Helhedsindtrykket fra denne kamp var ikke godt, men specielt Zlatan viste at han var i topform. Efter det skuffende nederlag til Fiorentina, tog vi imod Napoli, den stortsatsende Sydklub. Og de fik da også at føle fra start at Inter ikke spillede med om mesterskabet, år efter år, for sjov. 3 min. er der spillet så ligger bolden i Napoli målet. Det er den store argentinske Forward, Julio Cruz, der meget sikkert bringer os foran. Det ville Martin Laursen følge op på og han kom højest på en hjørnesparksbold og sendte læderet i kassen. Jacob Hansen har været meget udskældt for dette køb, da mange kritikere mener at dette køb er lavet på baggrund af nationaliteten hos Martin, men der lukkede han vist munden på kritikerne. Og hvis ikke han gjorde det der, gjorde han det i hvert fald 5 min. efter pausen da han laver sit andet sæsonmål. Og selvfølgelig igen med hovedet. Den store dansker har ikke bare imponeret rent offensivt, men også defensivt har han i denne sæson stået fejlfrit. Zlatan ville selvfølgelig også lege med og han gør det til både 4- og 5-0, hvilket også blev slutresultatet. Den sidste ligakamp jeg vil fortælle om i denne omgang, var en mindre god en for Inter. Vi skulle Cagliari, altid et svært sted og spille, men et sted mægtige Inter skulle hente tre point, hver gang. Kampen startede Skidt for Inter vi havde bolden 70% af tiden, men kunne ikke skabe de fornødne målchancer, så første halvleg endte målløs. Drengene havde fået en ordentlig tur i pausen og det kunne ses. Zlatan virkede meget tændt og skabte flere store chancer. Martin Laursen havde også mange gode hovedstødsforsøg, men uden held. Kampen gav ligadebut til Riquelme, dog kun en halvleg, da han var meget fysisk træt og det var ikke nogen stor debut af Argentineren. Vi ksabte masser af chancer i anden halvleg, men kampen endte som den startede, uden mål.




Champions League:




Kampen mod Schalke var en meget vigtig kamp, da dette jo var den første i CHL gruppespillet. Men vi var meget karantæneramt, grundet den famøse kamp mod Valencia sidste, havde vi mange karantæner og vi var nød til at ændre på fem pladser i 11’eren + hive upåagtede Mario Balotelli op på bænken, dog kom han ikke i kamp. Men kampen blev da spillet og det med Inter klart dominerende rolle. Bare et minut er der spillet, så bringer den svenske guldfugl, Zlatan Ibrahimovic, os på 1-0. Og med de mange karantæner, blev situationen ikke ligefrem forbedrede, da vores eneste højreback i aften, Zanetti, måtte udgå med en skade efter bare 30 min. Ind kom Viera og chivu måtte over at spillehøjre backen, hvorefter Maxwell blev sat ned på venstre og Riquelme ud på Venstre kanten. Og Viera sender os i den syvende himmel da han 1 minut før pausen kommer højest på en dødbold og bringer os foran 2-0. Anden halvleg kørte vi hjem på Cruise control og vandt denne kamp sikkert 2-0. En god start i CHL.


Konklusion:



En lidt blandede start i ligaen hvor vi efter 3 kampe har prøvet samtlige scenarier. Dog mener jeg at vi i hvert fald i anden halvleg i Cagliari, viste at vi er et tophold og spillede som et. Desværre udeblev målene. Men starten i CHL har ikke været til at sætte en finger på. Slå Inter med et halvt andet hold, hvor de stiller i stærkeste, må siges at være ret godt. Og super cuppen vandt vi på fantastisk vis over rivalerne fra Rom. Så en middelmådig start med pil op vil jeg sige.
   



Italienske Supercup
Italienske Liga
Uefa Champions League



Transfer


Derudover lukkede transfervinduet også, jeg jeg må sige jeg kom ud med et smil på læben. Vi handlede godt ind og de nye spillere skal nok blive guld værd for os:

Tilgang:
Martin Laursen, beløb 112 mio.
Huntelaar, beløb 150 mio.
Riquelme, beløb 90 mio.

Afgang: 
Dejan Stankovic, beløb 200 mio.
Her ville det heller ikke gøre noget at få smækket nogle billeder op.  Ubeslutsom
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. Internazionale- " Back to the top in Europe football"
« Svar #66: 09 Jun 2008, 00:14 »

At du har gjort Materazzi er meget ærgeligt i en ellers god blog. Købet af Martin Laursen undrer mig også lidt. Han er en god backup som du siger, men det er mange penge for en spiller som er gammel og langsom. De andre køb er klasse! Thumbs Up

Der er mange ting der er ganske fine, men også meget der kan forbedres. Hvad vil jeg ikke nævne, da min seng kalder. Peace
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. Internazionale- " Back to the top in Europe football"
« Svar #67: 09 Jun 2008, 16:57 »

At du har gjort Materazzi er meget ærgeligt i en ellers god blog. Købet af Martin Laursen undrer mig også lidt. Han er en god backup som du siger, men det er mange penge for en spiller som er gammel og langsom. De andre køb er klasse! Thumbs Up

Der er mange ting der er ganske fine, men også meget der kan forbedres. Hvad vil jeg ikke nævne, da min seng kalder. Peace
Kan du så ikke nævne det nu?
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

dasmessi
Gæst
 
Sv: F.C. Internazionale- " Back to the top in Europe football"
« Svar #68: 09 Jun 2008, 16:58 »

FC-hansen. Nu går jeg også snart i dine fodspor. Smiley
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. Internazionale- " Back to the top in Europe football"
« Svar #69: 09 Jun 2008, 16:59 »

FC-hansen. Nu går jeg også snart i dine fodspor. Smiley
Okay
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Bave
Gæst
 
Sv: F.C. Internazionale- " Back to the top in Europe football"
« Svar #70: 09 Jun 2008, 17:00 »

Savner nogle billeder Ubeslutsom
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: F.C. Internazionale- " Back to the top in Europe football"
« Svar #71: 09 Jun 2008, 17:01 »

Her ville det heller ikke gøre noget at få smækket nogle billeder op.  Ubeslutsom
Så er vi da 2. Smiley
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. Internazionale- " Back to the top in Europe football"
« Svar #72: 09 Jun 2008, 17:06 »

Savner nogle billeder Ubeslutsom
Ja ved det, men fik tidligere kritik fra mine billeder og blev bedt om at slette dem, men kan være jeg snakker med en sød grafikker om det Wink læser du med bave?
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Bave
Gæst
 
Sv: F.C. Internazionale- " Back to the top in Europe football"
« Svar #73: 09 Jun 2008, 17:08 »

Ja ved det, men fik tidligere kritik fra mine billeder og blev bedt om at slette dem, men kan være jeg snakker med en sød grafikker om det Wink læser du med bave?

Ja jeg læser da med Wink

Kommentere bare ikke så tit Wink

Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. Internazionale- " Back to the top in Europe football"
« Svar #74: 09 Jun 2008, 17:10 »

Ja jeg læser da med Wink

Kommentere bare ikke så tit Wink


vil du ikke gøre det lidt mere så? Smiley
motivere mig nemlig mere når jeg får kommentarer Wink
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010