home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 529 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  F.C. Internazionale- " Back to the top in European football"
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: F.C. Internazionale- " Back to the top in European football"  (Læst 15077 gange)
fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. Internazionale- " Back to the top in Europe football"
« Svar #30: 07 Jun 2008, 14:43 »

Hov, mig der så forkert. My bad Smiley back to topic.
ja må vi hellere til dem der gider læse med kommer updaten om 10 min.
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. Internazionale- " Back to the top in Europe football"
« Svar #31: 07 Jun 2008, 15:22 »












En dansker, en argentiner og en hollænder klar for Inter






Så er de første transfers i hus for Inter. Det drejer sig om den argentinske superstar Juan roman Riquelme, der tiltræder på en 3 årig Kontrakt. Riquelme, som spillede for Boca juniors, ser meget positivt på at vende tilbage til Europa.” Jeg er utrolig glad for at kunne stå her i dag og blive præsenteret i Inter. Jeg ser meget frem til at komme tilbage til Europa, da jeg, da jeg skiftede til Boca, gjorde opmærksom på at jeg på et tidspunkt ville vende tilbage til Europa” sagde en tydeligvis meget glad Riquelme. Manager Jacob Hansen var da heller ikke sen til at rose denne argentinske midtbanekreatør. ”Jeg er meget, meget stolt over at det lykkes os at tilknytte Juan her i dag. Han er en stor profil og vil altid være det og da det netop var sådan en spillertype, som vi skulle bruge, gik puslespillet jo let op, da vi kunne erhverve ham for ca. 100 mio. dkr. Han får 10 tallet og det gør han, da han minder meget om en 10’er på banen. Han er fremragende teknisk, sublimt overblik, fantastisk sparketeknik”. Det næste navn, der skulle præsenteres, var en dansker, hvis fortid b. la lå i Italien, nemlig den danske midtstopper Martin Laursen.

Den 1. 88 høje dansker tiltræder på en 2 årig aftale og blev købt fri fra Aston Villa, for noget der ligner 100 mio. dkr. Laursen var meget positiv over at vende tilbage til Italiensk fodbold og så det som en fremgang i karrieren.”Jeg er en meget glad mand, med de udsigter til at spille på højeste plan. Jeg er også utrolig beæret over at blive scoutet af en så stor klub som Inter. Jeg ved godt at når samtlige mænd er klar, vil jeg nok tilbringe mest tid på bænken, Men kan jeg gøre det godt, tror jeg også på muligheden for at blive fast inventar på holdet” sagde en meget glad dansker. En anden dansker, nemlig manager Jacob Hansen udtalte således om sin nye stopper. ”Martin har været i mit søgelys længe, allerede i min OB tid forsøgte jeg at gafle ham, men det var ikke muligt. Så nu er jeg meget glad over at kunne præsentere ham. Han får trøje nummer 3 og bliver en meget vigtig del af defensiven, nok ikke altid som starter, men i så fald, som sikker backup. Han er en meget dygtig spiller, som er utrolig stærk med hovedet, han holder koncentrationen i samtlige 90 minutter og er garant for at levere en god indsats” sagde manager Jacob Hansen og som det fremstod i teksten får Martin Laursen, nummer 3.
En anden spiller, som er garant for at leverer en god indsats, dog i den anden ende af banen, er Klaas Jan Huntelaar. Den stærke hollænder bliver sommerens hidtil dyreste køb (150 mio. dkr.) tiltræder på en 4 årig aftale. Ajax bomberen bliver en vigtig mand for Inter og han er kendt for sin uhyggelig gode afslutningsevne. Selv havde Klaas dette at sige om skiftet. ”jeg er meget stolt over at skulle bære denne Inter trøje de næste 4 år. Da jeg hørte Inter var interesseret, var jeg ikke i tvivl om hvor næste stop i karrieren var, nemlig Milano. Inter har store ambitioner, ligesom jeg selv har og min første ambition er at blive stamspiller. Derudover er jeg her for at vinde titler, hvilket jeg tror jeg kan med Inter”.  Sagde altså vores hollandske ven. Jacob Hansen ville også knytte en kommentar til nyindkøbet. ”Som sagt så er jeg meget stolt over udsigten til at have en så farlig boksspiller i truppen. Han får nummer 11, hvilket er et rigtig angriber nummer og et nummer med mange mål i.

Det håber jeg jo selvfølgelig at Klaas kan viderebringe denne trøjes ry. Han er en perfekt makker til Zlatan, da han både er krops- og hovedstødsstærk, men samtidig også rummer en del kvaliteter med benene” Sagde en meget glad manager.



Juan Roman Riquelme

Klaas-Jan Huntelaar

Martin Laursen
« Seneste Redigering: 07 Jun 2008, 16:08 af fc-hansen » Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. Internazionale- " Back to the top in Europe football"
« Svar #32: 07 Jun 2008, 15:25 »

Det er en okay blog, men jeg kan altså ikke lide at skriften er på skrå.
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: F.C. Internazionale- " Back to the top in Europe football"
« Svar #33: 07 Jun 2008, 15:33 »

Det da en ok blog du har der Hansen. Godt klubvalg da Inter er det største hold i Italien. Men lige et minus. Din skrift. Kan ikke lide det skrå, prøve eventuelt med denne. den tror jeg er god, til at skrive med, i FED
« Seneste Redigering: 07 Jun 2008, 15:35 af dasmessi » Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. Internazionale- " Back to the top in Europe football"
« Svar #34: 07 Jun 2008, 15:38 »

Det da en ok blog du har der Hansen. Godt klubvalg da Inter er det største hold i Italien. Men lige et minus. Din skrift. Kan ikke lide det skrå, prøve eventuelt med denne. den tror jeg er god, til at skrive med, i FED
Okay prøver jeg. har du en kode til skriften?
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

dasmessi
Gæst
 
Sv: F.C. Internazionale- " Back to the top in Europe football"
« Svar #35: 07 Jun 2008, 15:43 »

Okay prøver jeg. har du en kode til skriften?
Du går bare op i det røde A logo og skriver Rockwell imellem der hvor der står [her skriver du]
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. Internazionale- " Back to the top in Europe football"
« Svar #36: 07 Jun 2008, 15:45 »

Okay, andre der har kommentarer at knytte til fden seneste update
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. Internazionale- " Back to the top in Europe football"
« Svar #37: 07 Jun 2008, 15:47 »

Dårligt køb af Laursen. Kan ikke lide at du køber ham bare fordi han er dansker. Han er jo langsom, snart gammel og du er alligevel godt besat på den plads.

De andre to indkøb er ok.

Synes grafikken i bloggen er noget rod, og ikke særligt kønt. Brug logo'et som er at downloade er på siden, for der er baggrunden gennemsigtig. Kommer til at se meget bedre ud.
Logged


fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. Internazionale- " Back to the top in Europe football"
« Svar #38: 07 Jun 2008, 16:05 »

Dårligt køb af Laursen. Kan ikke lide at du køber ham bare fordi han er dansker. Han er jo langsom, snart gammel og du er alligevel godt besat på den plads.

De andre to indkøb er ok.

Synes grafikken i bloggen er noget rod, og ikke særligt kønt. Brug logo'et som er at downloade er på siden, for der er baggrunden gennemsigtig. Kommer til at se meget bedre ud.
kan så fortælle dig at Laursen ikke er købt bare fordi han er dansker, men fordi han er et super backup og Marco Materazzi er ude i 5 mdr. derfor er laursen købt.
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

dasmessi
Gæst
 
Sv: F.C. Internazionale- " Back to the top in Europe football"
« Svar #39: 07 Jun 2008, 16:13 »

Kan du se Hansen, at det gav et lille pift i bloggen?. Thumbs Up
Logged

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. Internazionale- " Back to the top in Europe football"
« Svar #40: 07 Jun 2008, 16:17 »

kan så fortælle dig at Laursen ikke er købt bare fordi han er dansker, men fordi han er et super backup og Marco Materazzi er ude i 5 mdr. derfor er laursen købt.

Hvorfor så ikke købe en ordentlig spiller alligevel?

Og har du i øvrigt stadigvæk ikke Burdisso, Chivu, Walter Samuel, Cordoba og Nelson Rivas der kan spille den plads?
Logged


Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. Internazionale- " Back to the top in Europe football"
« Svar #41: 07 Jun 2008, 16:19 »

Bedre skrift, nu mangler du kun nogle ordenlige logoer og billeder, så begynder det at se rigtig pænt ud.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. Internazionale- " Back to the top in Europe football"
« Svar #42: 07 Jun 2008, 16:36 »

Hvorfor så ikke købe en ordentlig spiller alligevel?

Og har du i øvrigt stadigvæk ikke Burdisso, Chivu, Walter Samuel, Cordoba og Nelson Rivas der kan spille den plads?
HAR MANGE SKADER OG nELSON RIVAS ER RIGTIG DÅRLIG
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. Internazionale- " Back to the top in Europe football"
« Svar #43: 07 Jun 2008, 16:37 »

Slug lige den capslock - Synes også sagtens du kunne finde en bedre og yngre end Laursen, men det er din blog, så du bestemmer indkøbene.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. Internazionale- " Back to the top in Europe football"
« Svar #44: 07 Jun 2008, 16:39 »

Slug lige den capslock - Synes også sagtens du kunne finde en bedre og yngre end Laursen, men det er din blog, så du bestemmer indkøbene.
Kunne jeg muligvis godt men laursen er et udemærket backup
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010