home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 701 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  F.C. Internazionale- " Back to the top in European football"
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: F.C. Internazionale- " Back to the top in European football"  (Læst 15669 gange)
fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
F.C. Internazionale- " Back to the top in European football"
« : 06 Jun 2008, 17:59 »










Mancini fortid i Inter




Inter har pr. dags dato opsagt kontrkten med den højt profilerede manager Roberto Mancini. bruddet kommer som følge af en løn, som ikke kunne blive høj nok for Mancini ved klubben og hans, seneste forhandlingsmøde. derfor så parterne ingen grund til at fortsætte samarbejdet og det ventes at der præsenteres et nyt navn senere på dagen, da man allerede har indkaldt til pressemøde. Blandt favoritterne til at overtage træner posten er Michael Laudrup, Getafe, Àrsene Wenger, Arsenal Marcelo Lippi, arbejdsløs og sidst, men bestemt ikke mindst Jose Mourinho. Dog har Inter præsident Massimo Moratti udtalt at en meget ung træner bliver den næste i Inters normalt Varme trænersæde. Det er endnu uvidst hvor mange spillere Mancini har tænkt sig at tage med til sit næste trænerjob. Rygterne nævner store navne som Zlatan Ibrahimovic, Marco Materazzi og det Argenstinske problembarn Hernan Crespo. Det har ikke været muligt at få fat på nogle af spillerne til en snak om deres fremrid, men til gengæld fangede Tv 3's udsendte rapporter Luna Christofi, den netop fyrede Roberto Mancini: 





Luna: "Roberto, nu fortid i Inter efter alle de succesfulde år, hvordan føltes det nu at stå uden job?"
Roberto: " Jeg er selvfølgelig meget ked af bruddet med Inter, da denne klub har betydet utrolig meget for mig, men livet går videre og jeg er glad for at forlade kluben uden nogle hard feelings"
Luna: " Du har før snakket meget om at din drøm var at træne i Premier League, tror du den drøm bliver realiseret nu?"
Roberto: " Ja, som du selv siger vil jeg gerne træne i PML på et tidspunkt og eftersom jeg ikke bliver yngre, vil det da også være førstepriotet nu"
Luna: " Der går allerede nu, mange rygter om hvem din afløser bliver, ved du noget og vil du isåfald løfte en lille del af sløret for, hvem det bliver?"
Roberto: " Ja jeg ved hvem det bliver, men jeg kan ikke komme ud med et konkret navn, da det ville være at dolke min tidligere arbejdsgiver i ryggen, eftersom de har sagt at de intet vil sige før det er officielt, men jeg kan sige, han ikke er Italiener"
Luna: " Tak til dig Roberto"
Roberto: "Jamen det var da så lidt"





Dermed blev vi det klogere at vi kan afskrive den tidligere Juventus og Italienske landstræner, Marcelo Lippi. De senste rygter går på at man har set Mourinho og Massimo Moratti, spise middig sammen igår, men intet er sikkert. Vi vender selvfølgelig tilbage, ligeså snart, den nye manager er fundet. tilbage er der bare at siger, tak fpor nu og på gensyn



Luna Christofi, TV 3
« Seneste Redigering: 09 Jun 2008, 19:20 af fc-hansen » Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Grønthandleren
Gæst
 
Sv: F.C. Internazionale- " Back to the top in Europe football"
« Svar #1: 06 Jun 2008, 18:04 »

Synes ikke at det er en særlig god blog, og det er specielt ikke en der skiller sig ud fra mængden. Desuden er den præget af stavefejl og i det hele taget mange dumme sproglige fejl. Det var smart tænkt at tage udgangspunkt som journalisten Luna Christofi, men du formår ikke at få det maximale ud af det. Langt fra.
Oven i det, så er det grafiske heller ikke for godt, og du skulle måske overveje at spørge en sød grafiker om hjælp.
Jeg tror desværre ikke at det bliver en blog som jeg kommer til at følge, men... Hvis du får rettet op på nogle af fejlene, så skal jeg ikke udelukke at jeg smidder en kommentar en dag Wink
Det var megen kritik jeg kom med. Og endda på engang, men øvelse gør jo mester som man siger.
Held og lykke med det Smiley
« Seneste Redigering: 06 Jun 2008, 18:06 af Grønthandleren » Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. Internazionale- " Back to the top in Europe football"
« Svar #2: 06 Jun 2008, 18:06 »

Synes ikke at det er en særlig god blog, og det er specielt ikke en der skiller sig ud fra mængden. Desuden er den præget af stavefejl og i det hele taget mange dumme sproglige fejl. Det var smart tænkt at tage udgangspunkt som journalisten Luna Christofi, men du formår ikke at få det maximale ud af det. Langt fra.
Det var megen kritik jeg kom med. Og endda på engang, men øvelse gør jo mester som man siger.
Nå er jeg da ked af at hører Skuffet
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Grønthandleren
Gæst
 
Sv: F.C. Internazionale- " Back to the top in Europe football"
« Svar #3: 06 Jun 2008, 18:07 »

Jeg har skrevet lidt mere i min kommentar af bloggen Wink
Er det din første blog?
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. Internazionale- " Back to the top in Europe football"
« Svar #4: 06 Jun 2008, 18:09 »

Jeg har skrevet lidt mere i min kommentar af bloggen Wink
Kan du ikke komme med nogle eksemler på de sproglige fejl samt stavefejl, da jeg har svært ved at finde dem, bar eksempler Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Grønthandleren
Gæst
 
Sv: F.C. Internazionale- " Back to the top in Europe football"
« Svar #5: 06 Jun 2008, 18:18 »


Inter har pr.(på) dags dato opsagt kontrkten(kontrakten) med den højt profilerede(Jeg ville have brugt et andet ord end profilerede) manager Roberto Mancini. bruddet(du starter med lille bogstav) kommer som følge af en løn, som ikke kunne blive høj nok for Mancini ved klubben og hans,(hvad laver det komma der) seneste forhandlingsmøde. derfor(du starter med et lille bogstav igen) så parterne ingen grund til at fortsætte samarbejdet og det ventes at der præsenteres et nyt navn senere på dagen, da man allerede har indkaldt til pressemøde. Blandt favoritterne til at overtage træner posten er Michael Laudrup, Getafe, Àrsene Wenger, Arsenal Marcelo Lippi, arbejdsløs og sidst, men bestemt ikke mindst Jose Mourinho

Luna: " Der går allerede nu, mange rygter om hvem din afløser bliver, ved du noget og vil du isåfald(i så fald) løfte en lille del af sløret for, hvem det bliver?"

De senste(seneste) rygter går på at man har set Mourinho og Massimo Moratti, spise middig sammen igår, men intet er sikkert. Vi vender selvfølgelig tilbage, ligeså snart, den nye manager er fundet. tilbage(du starter med et lille bogstav igen, igen) er der bare at siger, tak fpor(jeg går ud fra at det er en tastaturfejl) nu og på gensyn.

Inter har pr. dags dato opsagt kontrkten(kontrakten) med den højt profilerede manager Roberto Mancini.

Bare et par stykker... Jeg har endda ikke fået alle fejl med i den følgende tekst. Du bruger også for mange unødvendige kommaer, og det bliver træls at se på i længden. Men jeg vil ikke ligge mere i det nu. Held og lykke med din næste update.
« Seneste Redigering: 06 Jun 2008, 18:20 af Grønthandleren » Logged

NichlasKirk
Gæst
 
Sv: F.C. Internazionale- " Back to the top in Europe football"
« Svar #6: 06 Jun 2008, 18:31 »

Et godt råd: Skriv altid dine updates i word!
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. Internazionale- " Back to the top in Europe football"
« Svar #7: 06 Jun 2008, 18:59 »

Et godt råd: Skriv altid dine updates i word!
Okay gør jeg fra nu af Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

United-styrer
Gæst
 
Sv: F.C. Internazionale- " Back to the top in Europe football"
« Svar #8: 06 Jun 2008, 19:38 »

Bare et par stykker... Jeg har endda ikke fået alle fejl med i den følgende tekst. Du bruger også for mange unødvendige kommaer, og det bliver træls at se på i længden. Men jeg vil ikke ligge mere i det nu. Held og lykke med din næste update.

Jeg synes, du skyder ham lidt for mange fejl i skoene. "Pr. dags dato" er ikke en fejl, og "højt profilerede" er en ganske normal vending at bruge.

Men en rimelig start. Der er hård konkurrence, og jeg kommer desværre nok ikke til at følge denne blog, da der er rigtig mange i samme stil, men held og lykke med bloggen. Og ja, det er nok en god idé at skrive i Word næste gang Smiley
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. Internazionale- " Back to the top in Europe football"
« Svar #9: 06 Jun 2008, 23:15 »

Jeg synes, du skyder ham lidt for mange fejl i skoene. "Pr. dags dato" er ikke en fejl, og "højt profilerede" er en ganske normal vending at bruge.

Men en rimelig start. Der er hård konkurrence, og jeg kommer desværre nok ikke til at følge denne blog, da der er rigtig mange i samme stil, men held og lykke med bloggen. Og ja, det er nok en god idé at skrive i Word næste gang Smiley
Det er bare iorden Smiley glad for en kommentar fra sådan en "højt profilerede" freak som dig  funny
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. Internazionale- " Back to the top in Europe football"
« Svar #10: 07 Jun 2008, 00:50 »






Chok i Inter:
"Ukendt dansker overtager roret fra Mancini"




Så skete det. Inter har ansat den meget ukendte og unge danske manager Jacob Hansen.
Hansen tiltræder på en 3 årig aftale og selv sagde han dette på pressemødet: ”Jeg er utrolig beæret over at blive ansat i en så stor klub, som Inter jo er. Jeg er 30 år gammel, hedder, som i nok ved, Jacob Hansen og har tidligere trænet klubber som Næstved, Vejle og OB. Jeg forventer mig meget af min tid her i Inter og har allerede nu masser af arbejde at gøre, da jeg skal ud og forstærke truppen på nogle pladser. Med mig hertil, har jeg taget Peter Nielsen, min personlige assistent de seneste 6 år i topfodbold. Derudover kan det tiføjes at Inter altid har ligget i mit hjerte og jeg ser dem pt. som en af de bedste hold i Europa, men ved samtidig også at truppen, som tidligere nævnt, skal forstærkes, hvis de sportslige ambitioner skal realiseres."  og så ville Peter Nielsen, min assistent, følge op " Jeg er simpelthen så stolt over at være her idag. Det er en af verdens største klubber og jeg er virkelig imponeret over denne klub og dens omgivelser og facilliteter både på- og udenfor banen. Det er meget mærkeligt at tænke36 timer tilbage. der rendt jeg rundt og skældte ud på Djiby Fall og nu skal jeg istedet få en blodprop over Zlatan, for der er altså mere end bare en hudfarve til forskel" og så grinte samtlige journalister i salen.





Og så var der spørgsmål:







Pressen: ” Jacob Hansen, jeg tvivler på at ret mange herinde kender dig. Er du klar til at tage ansvaret for det sportslige i så stor en klub pt.?”

Jacob Hansen: ” ja det føler jeg, jeg er altså, men jeg vil omvendt også sige havde du spurgt for nogle måneder siden, havde svaret nok været en del anderledes”

Pressen: ” Før nævnte du selv at der ville komme nogle nye ansigter ind, kan du komme lidt mere ind på hvilke pladser det drejer sig om?”

Jacob Hansen: ” Vi skal have en angrebsmakker til Zlatan. Ligamæssigt er en spiller som Suazo god nok, men på det Europæiske plan, vurderer jeg ikke hans kvaliteter som værende store nok til at udfordre stoppere som Terry, Ferdinand, Puyol, Ramos osv. Derudover skal der hentes et backup i centerforsvaret, da Marco Materazzi for tit er skadet eller har karantæne”

Pressen: ” Hvad med spillere som ryger ud af klubben, hvordan ser det ud på den front?”

Jacob Hansen: ” Jeg kan lige så godt sige det med samme, alle lejede spillere bliver returneret til deres klubber igen. Derudover vil enkelte ryge på salgslisten, men konkrete navne vil jeg ikke give dig”




Resten af pressemødet blev brugt på spørgsmål til Moratti ang. Mine evner og om hvorvidt det var forsvarligt at ansætte en person som mig. Og til sidst blev det for meget for Moratti, der rejste sig op og sagde ” Sig mig hvad regner i mig for? Der er sku da en grund til at jeg har ansat denne mand. Jeg har jo nok ikke ansat ham, fordi jeg ikke kan slå mig kallaha vel? Hvis i har spørgsmål vedr. noget andet svarer jeg gerne, hvis det er det samme, som i lige har spurgt om, går jeg” Så blev der skåret igennem fra Massimo og jeg mener det var helt på sin plads. Var også selv ved at blive lidt muggen.


« Seneste Redigering: 07 Jun 2008, 17:44 af fc-hansen » Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. Internazionale- " Back to the top in Europe football"
« Svar #11: 07 Jun 2008, 01:54 »





Møde med bestyrelsen







Så skulle Peter og jeg til møde med Bestyrelsen. Grunden til dette møde var at vi her, sammen, skulle finde ud af div. Ting forud for den nye sæson, deriblandt sportslige mål, transferbudget, lønbudget osv. Dette var blot nogle af de ting som skulle diskuteres, men for at være helt konkret kommer en liste her med samtlige ting, der skulle tages op på dette møde:






1.   Sportslige Mål
2.   Transfer- og lønbudget
3.   Økonomiske mål
4.   Gennemgang af stab





Disse ting blev hurtigt taget op og mødet varede godt og vel 1 times tid. Stabsmæssigt var der lidt uenigheder omkring nogle af de trænere jeg gerne ville have hhv. afskedet og ansat. Der var flere navne, som ikke klingede særligt godt i Italienernes øre, men til sidst blev vi da enige (desværre på deres præmisser). Sportsligt var der fuldkommen enighed over hele linien, hvorimod der rent Budgetmæssigt var lidt diskussion. Men vi blev da enige, også ang. De Økonomiske mål og hvad der helt konkret kom ud af mødet, får i skriftligt her:






1.   Sportsligt Mål= 1. i ligaen, semifinalen i CHL, 1. I Coppa De Italia
2.   Transfer- og lønbudget= ca. 500 mio. Transfer kroner, 11 mio. i lønbudget
3.   Økonomiske mål= undgå underskud, holde sig indenfor lønbudgettet
4.   Ingen ændringer 






Dermed var Jeg klar til at holde møde med Peter Nielsen og Massimo Moratti ang. De sportslige ting. En konkret liste får i her:




1.   Ønskeliste
2.   Taktik
3.   Anfører
4.   Gennemgang af trup







Det var hvad vi helt præcist snakkede om til dette møde ”under 6 øjne” og ud ad det ,kom der nogenlunde enighed. Der var lidt med køb af spillere hvor Moratti ikke var helt med. Han gjorde det klart fra start, at han helst så store navne i indkøbskurven. Så lidt skuffet blev han da Peter og jeg lagde vores ønskeliste til ham. Tatisk var vi enig. Mig og Peter har altid kørt en bestemt taktik og vil også g gennemgangen af truppen forløb også gnidningsfrit og vi så til sidst på en trup hvor der bestemt var plads til forbedringer, hvis de sportslige mål skulle indfries. Helt nøjagtigt kom dette ud af mødet :







1. Ønskelisten= Martin Laursen, Aston Villa, Karim Benzema, Lyon, Ricardo Quaresma, F.C. Porto. 
2. Taktik= Vondracek’s 4-4-2.
3. Anfører= Marco Materazzi, Viceanfører= Cambiasso.
4. Gennemgang af truppen=http://i282.photobucket.com/albums/kk254/SvendErik/FCInternazionaleInter_Spillere.png







Dermed var møderne afsluttet og jeg skulle hen og snakke med truppen, fortælle om mig selv og mine planer, dog først i morgen. Da jeg kom hjem til min nyerhvervede lejlighed i Milano lagde jeg mig til at sove. Dette har været en lang dag, som dog snart er forbi. Jeg glæder mig til i morgen hvor jeg for første gang møder truppen.   
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Grønthandleren
Gæst
 
Sv: F.C. Internazionale- " Back to the top in Europe football"
« Svar #12: 07 Jun 2008, 12:52 »

Det var dejligt. Jeg vil ikke være så kritisk som jeg var sidste gang, da jeg synes at du har gjort et godt stykke arbejde i dette. Du har fået rettet mange af dine tidligere fejl, og det er blevet meget mere behageligt at læse. Når jeg skriver det, så tænker jeg på din sidste update hvor du har mindsket skriften. Det gør det nemmere at overskue, og bedre at se på. Og jeg går ud fra at det er din første blog? Hvis det er tilfældet ser det fornuftigt ud.
Logged

Bave
Gæst
 
Sv: F.C. Internazionale- " Back to the top in Europe football"
« Svar #13: 07 Jun 2008, 12:54 »

Men fc-hansen

til dine billeder husk at skrive billederne med denne kode

Kode:
[img ]Billedadressen[/img]
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. Internazionale- " Back to the top in Europe football"
« Svar #14: 07 Jun 2008, 13:48 »

Men fc-hansen

til dine billeder husk at skrive billederne med denne kode

Kode:
[img ]Billedadressen[/img]
Det gør jeg også
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010