home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23341
  0 Brugere, 395 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: rodeoneerer
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  F.C. Internazionale- " Back to the top in European football"
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint
Forfatter Emne: F.C. Internazionale- " Back to the top in European football"  (Læst 15039 gange)
dasmessi
Gæst
 
Sv: F.C. Internazionale- " Back to the top in Europe football"
« Svar #75: 09 Jun 2008, 17:11 »

vil du ikke gøre det lidt mere så? Smiley
motivere mig nemlig mere når jeg får kommentarer Wink
Update?.
Logged

Bave
Gæst
 
Sv: F.C. Internazionale- " Back to the top in Europe football"
« Svar #76: 09 Jun 2008, 17:11 »

vil du ikke gøre det lidt mere så? Smiley
motivere mig nemlig mere når jeg får kommentarer Wink

Jo hvis det hjælper dig så kommentere jeg da mere Wink
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. Internazionale- " Back to the top in Europe football"
« Svar #77: 09 Jun 2008, 17:16 »

Update?.
Vil komme et par stykker iaften
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. Internazionale- " Back to the top in Europe football"
« Svar #78: 09 Jun 2008, 17:16 »

Jo hvis det hjælper dig så kommentere jeg da mere Wink
ville det Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Bave
Gæst
 
Sv: F.C. Internazionale- " Back to the top in Europe football"
« Svar #79: 09 Jun 2008, 17:19 »

ville det Smiley

Så Kommentere jeg mere Thumbs Up

Men prøv at komme med nogle billeder Thumbs Up
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. Internazionale- " Back to the top in Europe football"
« Svar #80: 09 Jun 2008, 17:21 »

Så Kommentere jeg mere Thumbs Up

Men prøv at komme med nogle billeder Thumbs Up
Kommer i de fremtidige updates. har snakket med thomasmoll om grafikken  Opstemt
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Bave
Gæst
 
Sv: F.C. Internazionale- " Back to the top in Europe football"
« Svar #81: 09 Jun 2008, 17:22 »

Kommer i de fremtidige updates. har snakket med thomasmoll om grafikken  Opstemt

thomasmoll er også meget dygtig Thumbs Up
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. Internazionale- " Back to the top in Europe football"
« Svar #82: 09 Jun 2008, 17:26 »

thomasmoll er også meget dygtig Thumbs Up
Nemlig Opstemt det er også ham der har lavet mit banner  Wink
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

dasmessi
Gæst
 
Sv: F.C. Internazionale- " Back to the top in European football"
« Svar #83: 10 Jun 2008, 16:09 »

Der er da ikke kommet updates endnu?. Som du lovede.  Græder
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. Internazionale- " Back to the top in European football"
« Svar #84: 10 Jun 2008, 16:19 »

Jeg synes du skal skrive nogle flere updates, og se om læserne kommer efter det. Kan godt være det virker motiverende, men du kan ikke blive ved at bede om læsere eller efterspørge dem, hvis det er 5 dage siden du har opdateret.
Du skal også gøre det mere "kompakt", altså, du skal overhovedet ikke have så meget mellemrum mellem dine forskellige afsnit. Derudover synes jeg stadig skriften er ganske forfærdelig, men det er jeg vel ene om. Keep it up, og hvis du laver grafik, så prøv at efterbehandl det lidt - bare i Paint.
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. Internazionale- " Back to the top in European football"
« Svar #85: 10 Jun 2008, 23:55 »


Inter-Genoa  5-0   Torino-Inter 0-2  Inter-Lazio 1-1  Besiktas-Inter 1-3





"Tilbage til toppen"












Serie A:

En middelmådig start, skulle rettes op, og det første skridt mod toppen var hjemmekampen, imod Genoa. Kampen startede som den skulle, og vi kommer planmæssigt foran 1-0 ved Zlatan. 2-0 skulle det da også blive til, og endnu engang var det Zlatan, som får nettet til at blafre, med et fremragende hovedstød. Derefter var det ren udmygelse af Genoa, og 3-0 målet blev Martin Laursen noteret for, da han kommer højest på en standard situation. Zlatan var i det 30. Minut igen på spil, og kunne gøre det til 4-0. En super kamp af Zlatan, som virkelig gør det som det passer ham for tiden. 5-0 bliver det ved Ivan Cordoba, og det blev kampens resultat. Så hed modstanderen Torino, og det blev igen let kamp. Zlatan blev i denne kamp sparet, hvilket kunne ses på Inter’s offensiv, som virkelig var tandløs, og det var da også først på en dødbold at scorer vores første mål, ved Vieira. Derefter stod vi kompakt og scorede til 2-0 på en kontra ved Suazo. Så var det den helt store kamp på Guiseppe Meazza, da lazio kom på besøg, og det blev da også en kamp med mange chancer i begge ender. Målet for Inter blev sat ind af Martin Laursen, som så mange gange før, kom højest på en hjørnesparksbold. Den brasilianske angriber Diogo, udlignede dog for Lazio, 10 min. senere til 1-1. Hvilket blev kampens resultat.




Champions League:

Så skulle vi endnu engang ud i Europa, denne gang skulle vi til Tyrkiet og møde Besiktas. Besiktas, som altid er en svær modstander ude, havde åbnet CHL med at tabe 0-1 til Ajax i den første kamp, og skulle dermed helst have point mod os i dag. Men de fik sig lidt af en chok, da Zlatan, efter 10 min. kunne scorer til 1-0. Vi stod stærkt defensivt og holdt dem fra chancer halvlegen ud. I anden halvleg fortsatte billledet, de havde bolden mest, men kunne ikke omsætte det til mål, og det udnyttede vi på en dødbold, da Laursen ramte den med hovedet, og bragte os foran 2-0. Kort efter, reducerede de, men vi svarede hurtigt igen og vandt 3-1.




Konklusion:

Super fire kampe her. Vi havde forventet 4 sejre, men så man Lazio kampen, kunne det nemt havde givet 0 point. Så en god periode her, og vi er igen med i toppen.





Champions League
Serie A
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Bave
Gæst
 
Sv: F.C. Internazionale- " Back to the top in European football"
« Svar #86: 11 Jun 2008, 00:00 »

En god update Dejligt med et billede Thumbs Up
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. Internazionale- " Back to the top in European football"
« Svar #87: 11 Jun 2008, 00:03 »

En god update Dejligt med et billede Thumbs Up
Tak skal du have, og i må sku undskylde at updatesne kom så sent, men var ikke hjemme Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. Internazionale- " Back to the top in European football"
« Svar #88: 11 Jun 2008, 00:48 »






Fransk supertalent tæt på Inter





Eftersigende skulle Inter være meget tæt på den franske youngstar, Karim Benzema. Talentet regnes blandt de største i hans overgang, og er eftertragtet i hele Europa. Senest scorede Benzema 2 mål i CHL mod Anderlect, og generelt har han været meget træfsikker i denne sæson. 7 mål i 9 kampe er det blevet til, og det er eftersigende det der har fået Inter til at besigtige den unge franskmand. Slev er han ikke afvisende for et skifte. ”Selvfølgelig vil en klub som Inter, være interessant, men pt. Spiller jeg i Lyon, og det er det, jeg fokuserer på nu, men vi må se hvad der sker i januar”. Også Inter træner, Jacob Hansen udelukker ikke en transfer .”Benzema er et af de aller største talenter i verden, så selvfølgelig er han interessant for os” Sagde manager Hansen til TV 3’s Luna Christofi. Inter har eftersigende ikke været tilfreds med det antal mål, angriberne har scoret i denne sæson. Zlatan har tegnet sig for mange mål allerede, mens det kun er blevet til 1 for Cruz, og Rekordindkøbet Huntelaar, har ikke fundet vejen til nettet endnu. Vi har fundet frem til en ønskeliste som eftersigende er Inter manager, Jacob Hansen’s forud for Januar vinduet. Den kommer her:




Navn: Goran Pandev
Klub: Lazio
Forventede pris: 250 mio.
Sansynlighed: Middel

Navn: Karim Benzema
Klub: Lyon
Forventede pris: 300 Mio.
Sansynlighed: Høj

Navn: Ricardo Quaresma
Klub: Porto
Forventede pris: 230 Mio.
Sansynlighed: Under Middel







Disse tre skulle eftersigende stå højt på ønskelisten hos Inter, dog virker det usansynligt at Quaresma ryger til da de to andre er højere rangeret på listen og at det vil være for dyrt at handle samtlige tre. Grunden til at disse to angribere er interessante for Inter, skyldes at der ikke har været nok mål fra frontløberne, og eftersigende skulle Julio Cruz være på vej væk fra Inter, b. la pga. disse rygter, som gør hans situation dårlig. Mere er der ikke herfra, men vi arbejder videre på at finde Info om Inter og deres transferønsker i de kommende uger og vil selvfølgelig vende tilbage, hvis der sker noget i Inter.




Luna Christofi, TV 3  
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. Internazionale- " Back to the top in European football"
« Svar #89: 11 Jun 2008, 15:58 »


Livorno-Inter 2-4  Inter-Siena 3-1  Inter-Ajax 1-0  Inter-Palermo 1-1 Reggina-Inter 0-2









”1.Pladsen nær”




Serie A:


Efter sejren, ude over Besiktas, gjaldt det Serie A igen, og denne gang skulle vi til Livorno. Og kampen startede roligt med overtag i spil til os, og det udnyttede vi, og bragte os foran ved Martin Laursen, som  også øgede 2 min. før pausen. Efter pausen stod der Livorno på det hele og det endte da også med at de fik reduceret til 1-2, inden vi bragte os foran 1-3 ved Vieira. Men en heldig returbold i feltet, gjorde at de reducerede igen til 2-3, inden Riquelme lukkede og slukkede på straffespark i overtiden. Så gjaldt det Siena hjemme, i en kamp som ikke burde give os problemer, og det gjorde den heller ikke. Martin Laursen, Maicon og Riquelme, sørgede for at vi kom foran 3-0 ved pausen. De reducerede på straffe 7 min. efter pausen, men derefter kørte vi den bare hjem på cruise control og vandt sikkert 3-1. Så var næste opgave skraks sværere, da Palermo kom på besøg, og det blev svært. Amauri chokstarter for dem, 0-1. Efter der pressede vi, og pressede, men mål lavede vi ikke. Så var det godt at vi havde Martin Laursen, som et kvarter før tid, på en dødbold, kunne bringe balance i tingene.

Champions League:


Så mødte vi Ajax hjemme i 3.runde af gruppespillet. En kamp hvor vi endnu engang havde mange karantæner, grundet den famøse kamp mod Valencia, sidste år. Men vi åbnede godt og efter bare 10 min. stod den 1-0 til os. Det var evigt farlige Zlatan, som kanonerede bolden i nettet fra 25 Meter. Efter det kontrollerede vi kampen, og havde faktisk chancerne til både 2- og 3-0, men Stekelenburg stod en god kamp i målet for Ajax. Vores Defensiv stod også godt, hvilket gjorde at vi vandt 1-0. Dejlige 3 point i en kamp, som vi dominerede.

Konklusion:


Endnu engang vinder vi i CHL, samtidig med at vi undgår nederlag i ligaen. Det ser godt ud begge steder og lige nu glæder jeg mig bare til at indlede pokalturneringen, hvor vi har trukket Palermo i 1. Runde. Men en absolut godkendt periode og vi kan så småt, efter en mindre god start, lugte duksepladsen i ligaen. Og i CHL kan vi med en sejr næste gang, sikre os videre deltagelse i verdens fineste klubturnering. Over middel denne gang.

Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010