home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 717 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Tror DU på rumvæsner/aliens
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 23 Udprint
Forfatter Emne: Tror DU på rumvæsner/aliens  (Læst 89355 gange)
Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #270: 21 Mar 2009, 22:57 »

Selvfølgelig lever der væsner på andre planeter. Det ville da virkelig fuldstændig forkert hvis jorden var den eneste planet i mælkevejen som har levende organismer. Jeg siger ikke at det er små grønne aliens med to antenner som ører, men heller ikke at det ikke kan være sådanne væsner. Jeg er bare sikker på at vi ikke er alene her i universet. Mange folk mener at have set UFO'er, hvilket jeg til gengæld ikke tror på. Hvorfor, ved jeg ikke, men det kan jeg ikke få mig selv til at tro på. Men der skal skam nok være nogen/noget derude.
Logged

JanusJ
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #271: 21 Mar 2009, 23:44 »

Enig med ovenstående. Men det er så spørgsmålet, om de organismer har en specielt udviklede intelligens...
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #272: 21 Mar 2009, 23:59 »

Åhh.. Jeg orker ikke at fremlægge argumenter for, at de ikke er menneskeskabte igen, for de bliver lidt ignoreret, synes jeg. Og når der nu er skrevet flere gange, at "de sider du linker til er jo ikke nødvændigvis ægte" så kan det samme vel bare siges der.

"Menneskene kan trods alt komme til og fra markerne på jorden, uden at være synlige på radare, eller blive opfanget på radiomodtagere. Det er mere usandsynligt, at rumvæsner skulle kunne finde herned, lave så mange cirkler, og fordufte igen, uden at blive opdaget på radar eller uden deres radiokommunikation bliver opfanget, eller deres rumskib skulle blive opdaget af piloter og passagerer i fly eller lignende der måtte befinde sig i området."
Vi aner ikke, hvordan deres maskiner er, eller hvordan de transporterer sig frem og tilbage i universet, så jeg anser dette som et dårligt grundlag for, at det ikke er dem. Det er lidt det samme som at sige, de har brug for vand.. Dette kan ikke bevises!

Og det er vel heller ikke sikkert, at de rejser tværs gennem universet. Vi sender jo sattelitter, aber og mennesker ud i rummet for at undersøge det; de kan vel gøre det samme? Der er måske nogle på månen - vi aner det mildest talt ikke. Tænk hvis de sidder derude nu, og tænker præcis det samme om os. De tror ikke på, at "vi" nogensinde har været på månen, og de tegn, de får på det, anser de som manipulerede. Og de kan ikke opfange os på deres "aosidaoisdoglalalab labla"-apparat, så derfor er vi der ikke.. Grunden til at de ikke tager kontakt til os: de kan være bange? Jeg tror sku heller ikke, at jeg ville fange en 3 meter høj, grøn mand med antenner på hovedet, hvis jeg mødte ham på en nedtrampet mark klokken 05:00 om morgenen.

Men vi kommer aldrig nogen vejne med denne debat...

EDIT: Dog kan vi selvfølgelig debattere alligevel. Thumbs Up


Bange? for hvad dog? hvis de kan sende et fartøj, hvad enten det så er en satelit eller et bemandet fartøj, tværs gennem universet, så er de lysår (beklager ordvalget) foran os på det teknologiske, så det ville være en smal sag, at sætte os på plads, hvis vi begyndte at skabe os tossede.

Hvad enten rumvæsner har brug for vand eller ej, så vil deres fartøjer stadig dukke op på radar, med mindre de ligefrem er lavet til ikke at gøre det, hvilket i øvrigt ville kræve kendskab til hvordan vore radare fungerer. Og igen, hvis man ikke ønsker at blive opdaget, hvorfor så efterlade spor på at de har været her?  Wink

Og igen, uanset hvordan de så måtte komme herned, så skulle de vel have lige så nemt ved at lave deres cirkler på (for mennesker) svært tilgængelige kornmarker, som på de (for mennesker) let tilgængelige. Alligevel ser man stort set kun korncirklerne på de let tilgængelige marker.

Om en hjemmeside med fotodokumentation af hvordan man laver en korncirkel er ægte eller ej, er vel i grunden hamrende irellevant, den viser at det kan lade sig gøre. Flere af cirklerne på siderne, har jo i øvrigt været i medierne, så de har eksisteret, og her har vi så dokumentationen for, at de er menneskeskabte...

Vi har da i øvrigt, mig bekendt, satelitter, der kigger på månen, så der tror jeg godt vi kan udelukke, at de sidder og gemmer sig...

Jeg betvivler ikke, at der findes intelligent liv andre steder derude, måske også liv, der er langt mere avanceret end vi er her på jorden, men jeg tror ikke på de har været her endnu. Havde vi haft besøg, tror jeg ikke vi ville være i tvivl. Prøv f.eks. at vende situationen rundt, hvordan ville vi selv agere, hvis vi fandt en planet med intelligent liv, som vi havde teknologien til at rejse til? Vi ville gøre alt, for at forsøge at komme i kontakt med dem. Vi sender i forvejen beskeder ud i verdensrummet, i håb om en dag at få svar. Vi sender rumsonder afsted, med budskaber fra jorden. Vi gør alt, for at komme i kontakt med fremmed liv i rummet, vi har dog mig bekendt stadig ikke så meget som prøvet at lave rumsonder, der har til formål at flyve til fremmede planeter, for at ødelægge rumvæsners afgrøder, ved at tegne cirkler på dem...

Vi forsøger med mere teknologiske former for kommunikation, på trods af, at vi teknologisk er meget langt bagefter, hvis man skulle antage, at korncirklerne er lavet af rumvæsner...
Logged

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #273: 25 Mar 2009, 12:33 »

At vi har satellitter der kigger på månen, betyder slet ikke at vi, dvs. offentligheden, ville få at vide, hvis noget dukkede op, det er naivt at tro på at dét ville være en selvfølge.

Er enig med BenM.. Jeg har SÅ mange links med overvældende beviser for, at der er noget NASA ikke fortæller os, og, at der er noget derude, andet end "Space Junk" og "Ice Particles". Bullshit.. Godt nok er der flere tusind objekter der cirkulerer jorden, men at skeptikere bruger dét som bevis størstedelen af tiden i stedet for at forholde sig til de facts som fx mig og BenM, og tusindvis af andre fremlægger, så gider de ikke engang undersøge emnet grundigt. I siger sikkert at i har undersøgt emnet osv osv., men hvorfor er det så, at i afviser alt materiale præsenteret for jer? Der er jo INTET der vil overbevise jer, uanset om de så landede i jeres baghave, kliche, ja, men det er sku rigtigt. Dem som ikke kan åbne øjnene og tænke tanken færdigt, begribe at der virkelig er, andet liv end her på jorden, dem opgiver jeg at debattere med. Det er håbløst, and frankly, I'm tired of it.. At jeg tror på det er nok for mig, egentlig, synes bare det er ærgeligt, at der stadig er utroligt mange, der ikke kan begribe det, med de mængder af info og 'beviser' der er at finde, hvis bare man gider ligge timer i det.

Mange har en fordrejet opfattelse af virkeligheden.. De følger bare med strømmen, og ikke bare mht. dette emne. Nå, jamen hvis NASA eller Anders Fogh ikke siger der findes liv andre steder, så må det jo passe. Vågn dog op!
Finanskrisen.. Hvem sagde bankkontrol? Se filmen The International.

http://www.youtube.com/v/WlLN_Jcg1pc&eurl=http%3A%2F%2Fwww.abovetopsecret.com%2Fforum%2Fthread448814%2Fpg1&feature=player_embedded

http://www.abovetopsecret.com/forum/thread447131/pg1

http://www.abovetopsecret.com/forum/thread441873/pg1

http://www.ufocasebook.com/2009/cannotexceptdisclosure.html

http://video.google.com/videoplay?docid=6151699791256390335

Whats the point ....
Logged

It's all, part of the plan.

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #274: 25 Mar 2009, 13:07 »

NASA kan pr definition ikke holde på en hemmelighed, og da slet ikke en så stor. Sikkerheden omkring NASA er på ingen måde at sammenligne med de Amerikanske efterretningstjenes ter (CIA, NSA osv), de har ikke de samme sikkerhedsforanstal tninger, for at holde oplysninger hemmelige. Hvis NASA fandt  tegn på liv i rummet, ville pressen næsten få det at vide, før det kom Obama for øre.

Jeg har meget svært ved at tage konspirationsteorie r om hemmeligholdt information af denne kaliber seriøst, når det skulle være NASA der holdt på hemmeligheden, det kan simpelthen ikke lade sig gøre. Det var måske lidt noget andet, hvis det var CIA eller NSAs satelitter, der holdt øje med månen, men det er jo lidt langt uden for deres område. Og igen, en hemmelighed så stor, ville være noget nær umulig at holde på, det strider simpelthen mod den menneskelige natur, at en større flok mennesker, skulle være i stand til at holde på sådan en hemmelighed.
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #275: 25 Mar 2009, 13:23 »

Lidt hurtig kiggen rundt på den der abovetopsecret.com viser i øvrigt, at den månelanding, hvor Armstrong angiveligt skulle have set UFOer, aldrig har fundet sted... Hvad skal jeg dog tro  Wink
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #276: 25 Mar 2009, 13:52 »

NASA kan pr definition ikke holde på en hemmelighed, og da slet ikke en så stor. Sikkerheden omkring NASA er på ingen måde at sammenligne med de Amerikanske efterretningstjenes ter (CIA, NSA osv), de har ikke de samme sikkerhedsforanstal tninger, for at holde oplysninger hemmelige. Hvis NASA fandt  tegn på liv i rummet, ville pressen næsten få det at vide, før det kom Obama for øre.

Jeg har meget svært ved at tage konspirationsteorie r om hemmeligholdt information af denne kaliber seriøst, når det skulle være NASA der holdt på hemmeligheden, det kan simpelthen ikke lade sig gøre. Det var måske lidt noget andet, hvis det var CIA eller NSAs satelitter, der holdt øje med månen, men det er jo lidt langt uden for deres område. Og igen, en hemmelighed så stor, ville være noget nær umulig at holde på, det strider simpelthen mod den menneskelige natur, at en større flok mennesker, skulle være i stand til at holde på sådan en hemmelighed.

Jeg tror nu nok at hvis CIA eller FBI bad Nasa om at tie med en sådan nyhed ja men så ville de gøre det... For mig bekendt kan et sådan tillidssvigt give fængselsstraf...

Og hvad ved du om Nasa siden du kan sige sådan?.. Jeg er af den opfattelse at Nasa er en stor nok koncern til at man ville kunne bevare en hemmelighed i de øverste kredse Smiley... For kan ik tro andet end at sådan en opdagelse ikke først bliver fremført for andre end de aller øverstbefalende i hierakiet.. Og kan de ikke holde det hemmeligt er der vel ingen i verden ma kan stole på Peace
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Birkedahl
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #277: 25 Mar 2009, 14:16 »

Selvfølgelig lever der væsner på andre planeter. Det ville da virkelig fuldstændig forkert hvis jorden var den eneste planet i mælkevejen som har levende organismer. (citat kortet ned)
Hvorfor er det en selvfølge at der er levende væsener på andre planeter? Eller bare små encellede organismer for den sags skyld? Hvorfor skal der absolut være det. At der overhovedet er liv på jorden er et mirakel af de helt store i sig selv. Sandsynligheden for at vi burde eksistere er tæt på nul. Der er (næsten) uendelig mange ting som er gået op i en højere enhed, og der skal ikke gå meget galt før vi stopper med at eksistere.

Man kan nok godt fornemme at jeg ikke tror på aliens. Slet ikke dem som vises på film. Hverken fiktion eller "fakta". Det er, efter min mening, fuldstændig latterligt at aliens overhovedet ikke har "udviklet" sig i flere årtier. Det har altid haft de der kæmpe store øjne. Hvorfor? Er der meget mørkt der hvor de kommer fra? Hvis det er tilfældet, hvordan kan de så eksistere uden solen? Som makkerskilap skriver:
Der er jo INTET der vil overbevise jer, uanset om de så landede i jeres baghave
Jo, hvis de lander i min baghave, så er jeg overbevist. Indtil da skal der sgu mere end et par tosser på en kornmark til at overbevise mig...

Lidt hurtig kiggen rundt på den der abovetopsecret.com viser i øvrigt, at den månelanding, hvor Armstrong angiveligt skulle have set UFOer, aldrig har fundet sted... Hvad skal jeg dog tro  Wink
Nej, den månelanding har aldrig fundet sted. Eller har den? Alle argumenter for at den er fake, er skudt ned. Jeg er overbevist om at vi har været på månen. Som de første... og eneste.
Logged

Veni, vidi, vici

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #278: 25 Mar 2009, 14:19 »

Selvfølgelig lever der væsner på andre planeter. Det ville da virkelig fuldstændig forkert hvis jorden var den eneste planet i mælkevejen som har levende organismer. Jeg siger ikke at det er små grønne aliens med to antenner som ører, men heller ikke at det ikke kan være sådanne væsner. Jeg er bare sikker på at vi ikke er alene her i universet. Mange folk mener at have set UFO'er, hvilket jeg til gengæld ikke tror på. Hvorfor, ved jeg ikke, men det kan jeg ikke få mig selv til at tro på. Men der skal skam nok være nogen/noget derude.
Nu er det sådan, at det liv, der er opstået på Jorden, er en fuldstændig tilfældighed. Det er ufatteligt heldigt, at Jorden har ramt en bane med de rigtige temperaturer og forhold, der skal til, for at liv kan opstå.

Jeg finder det usandsynligt, at der er liv andre steder, men på den anden side ville det ikke overraske mig, hvis der var.
Logged


DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #279: 25 Mar 2009, 14:56 »

Så vidt jeg husker, så var der noget med, at man for et års tid siden, eller noget i den stil, opdagede en planet i et andet solsystem, der havde ca. samme afstand til sin sol, og på mange måder lignede jorden, den var vist en anelse mindre, men det var vist også det, men at komme tæt nok på, til at finde ud af, om der svømmer en eller anden amøbe rundt derude, det er en helt anden sag. Der kan sagtens være liv andre steder i Universet (det er trods alt uendeligt), det er bare usandsynligt, at vi nogensinde finder ud af det.

Med hensyn til min kommentar om månelandingen, så var det mest for at vise, at mange af de der konspirationshjemme sider, har så travlt med at konspirere, at de ofte kommer til selv at gennemhulle deres konspirationsteorie Smiley Jeg er ikke i tvivl om, at vi har været på månen, og at vi er de eneste der har været der.
« Seneste Redigering: 25 Mar 2009, 14:58 af DNE » Logged

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #280: 25 Mar 2009, 14:59 »

Nu er det sådan, at det liv, der er opstået på Jorden, er en fuldstændig tilfældighed. Det er ufatteligt heldigt, at Jorden har ramt en bane med de rigtige temperaturer og forhold, der skal til, for at liv kan opstå.

Jeg finder det usandsynligt, at der er liv andre steder, men på den anden side ville det ikke overraske mig, hvis der var.

/Flueknepperi:
Banen har jo ikke noget at gøre med, at jorden er bygget til der kan bo liv. Smiley

Men.. hvad betegner du som liv?
Forskere har jo fundet "liv" i form af bakterier på mars.
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #281: 25 Mar 2009, 15:00 »

Nu er det sådan, at det liv, der er opstået på Jorden, er en fuldstændig tilfældighed. Det er ufatteligt heldigt, at Jorden har ramt en bane med de rigtige temperaturer og forhold, der skal til, for at liv kan opstå.

Jeg finder det usandsynligt, at der er liv andre steder, men på den anden side ville det ikke overraske mig, hvis der var.
Rettelse: For at den slags liv, vi kender, kan opstå.
At vi har brug for vand/ilt (den slags vi kender til) betyder ikke, at andre har .. det er faktisk ret usandsynligt?
« Seneste Redigering: 25 Mar 2009, 15:02 af BenMusalho » Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #282: 25 Mar 2009, 15:02 »

/Flueknepperi:
Banen har jo ikke noget at gøre med, at jorden er bygget til der kan bo liv. Smiley

Men.. hvad betegner du som liv?
Forskere har jo fundet "liv" i form af bakterier på mars.

Banen har noget med temperaturen at gøre.

Bakterier er liv, men de flyver ikke rundt i flyvende tallerkner, og tegner cirkler på marker  Wink
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #283: 25 Mar 2009, 15:04 »

Banen har noget med temperaturen at gøre.
Bakterier er liv, men de flyver ikke rundt i flyvende tallerkner, og tegner cirkler på marker  Wink
Og temperaturen har ikke særlig meget indflydelse på, om der kan være liv, hvorfor det er nogenlunde ligegyldigt, hvor planeten ligger i forhold til solen.
Logged

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #284: 25 Mar 2009, 15:06 »

Banen har noget med temperaturen at gøre.

Bakterier er liv, men de flyver ikke rundt i flyvende tallerkner, og tegner cirkler på marker  Wink


Som BenMusalho siger, temperaturen har ikke den store betydning for om der kan være liv.

Bakterier(liv) kan bo i alt fra -10000 grader til +10000 grader.
Logged

Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 23 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010