home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 535 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Tror DU på rumvæsner/aliens
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 23 Udprint
Forfatter Emne: Tror DU på rumvæsner/aliens  (Læst 89377 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #240: 09 Mar 2009, 18:58 »

Det kan det passende være ja. Men I må lige forstå hvad der menes med bevis. Der er jo intet af det I har fremlagt der vil blive betragtet som beviser for noget som helst...
Logged



BenMusalho
Gæst
 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #241: 09 Mar 2009, 19:00 »

Hvad vil så blive betragtet som et bevis? Når der står en grøn mand og smasker og råber folk op i hovedet..? Rullende Øjne

EDIT: Eller er det en olding, som har brugt en avocado-shampo, da han var i bad, så han er blevet grøn. Han kommer så til at gå ind i et elektrisk hegn, så hans hår bliver forvandlet til små antenner på hovedet, og han begynder at snakke vulla-pyk sprog.. crazy
« Seneste Redigering: 09 Mar 2009, 19:06 af BenMusalho » Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #242: 09 Mar 2009, 19:01 »

Grin Thumbs Up
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #243: 09 Mar 2009, 19:04 »

Altså... Hvis man tænker ud af vores solsytem, hvorfor skulle der ikke være noget der, det kan jo ikke passe vi er de eneste. Kender da også nogle som har oplevet noget som ikke kan forklares og folk selvf ikke tror på, men jeg tror sgu på der er noget længere ude. Og tror også på at de er længere fremme end os, så de kan rejse længere ude i "galaksen" end os så hvorfor skulle de ikke have besøgt os?
Logged

[Min signatur er for stor]

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #244: 09 Mar 2009, 19:07 »

Hvad vil så blive betragtet som et bevis? Når der står en grøn mand og smasker og råber folk op i hovedet..? Rullende Øjne

Ja, det skal i hvert fald være 100% uomtvisteligt.

EDIT: holmo, fix lige din signatur - den må højsr være 105 pixels høj.
Logged



Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #245: 09 Mar 2009, 19:10 »

Haha omg der står alt alt for meget Grin... Kan du ikke tage de ting du syntes er centralt og pille dem ud så jeg slipper for at læse alt muligt shait Wink ?

Så har jeg cuttet alt det fra der ikke direkte, er om hans forsøg. Men du burde virkelig tage dig tid til at læse det hele, hvis du interesserer dig for emnet.


I decided to attempt to reproduce one of the larger Nazca figures--the 440-foot-long condor in the center of Figure 1--using a means I thought the Nazcas might actually have employed. I was joined in the project by two of my cousins, John May and Sid Haney. The method we chose was quite simple: We would establish a center line and locate points on the drawing by plotting their coordinates. That is, on the small drawing we would measure along the center line from one end (the bird's beak) to a point on the line directly opposite the point to be plotted (say a wing tip). Then we would measure the distance from the center line to the desired point. A given number of units on the small drawing would require the same number of units--larger units--on the large drawing.

For this larger unit we used one gleaned by Maria Reiche from her study of the Nazca drawings and approximately equivalent to 12.68 inches. For measuring on the ground, we prepared ropes marked off with paint into these Nazca "feet," with a knot tied at each ten-"foot" interval for a total length of 100 units. To aid in accuracy in plotting on the ground, we decided to employ a "T" made of two slender strips of wood. With this we could ensure that each measurement made from the center line would be at approximate right-angles to the line.

My father, J. Wendell Nickell, took charge of logistics--including obtaining permission to use a suitable giant "drawing board" (a landfill area in West Liberty, Kentucky, owned by Dr. C. C. Smith, to whom we are grateful) and securing the services of a pilot for the subsequent aerial photography. Since we could not mark the lines by clearing the gravel to expose lighter-colored earth, as the Nazcas did, we planned to simply mark them with white lime, as one marks a playing field. With the addition of my young cousin, Jim Mathis, and my 11-year-old nephew, Conrad Nickell, our work crew of Indians was complete.

On the morning of August 7, 1982, the six of us assembled at the site and immediately began by laying out the center line. Some nine hours, one meal, and much ice-water later, we had plotted and staked the last of 165 points and had connected them with twine.

Here, I think, we differed slightly from the Nazcas, for I seriously doubt they expended just over a mile of string (the total distance traversed by the outline). I rather suspect that they made their furrows (or at least preliminary scratched lines) as they progressed in plotting the various points. We could not do this, since rain threatened and would certainly obliterate our lines of powdered lime. But we did find it helpful (though not essential) to connect our points in sequence, to prevent possible confusion with the stakes sometimes clustered rather closely together. (Otherwise we would have needed only a single long length of cord, to be used for the final marking of each straight line.)






Til Yessir og korncirklerne: Jeg er 100% sikker på, at det ikke er mennesker, der laver disse. 100! Først og fremmest kan de næppe få kameraer til at gå  ud, batterier til at gå flade og folk til at se lys/UFO'er over sig, når 'de laver disse'. Ydermere kan der på disse strå, efter det har fundet sted, findes et lag af jernoxid, der minder om glasur - et fænomen, der kun optræder ved temperaturer på over 500°C.. Og mønstrene bliver mere og mere avancerede..
Hvordan skulle alt dette kunne finde sted overalt i verden, hvis det bare er normale folk, der laver det? Går det fra mund til mund, uden det når en forskers ører? Næppe.

Huh?  Huh
Hvorfor bliver jeg hevet ind i korncirkel debatten?
Logged


BenMusalho
Gæst
 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #246: 09 Mar 2009, 19:12 »

Yessir: Jeg troede, det var dig, der skrev et eller andet om det.. Men det var nok en fejl så. Wink Undskyld .. Peace
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #247: 09 Mar 2009, 19:18 »

Varmen kan skabes med en transportabel microbølgekanon, det gjorde man i en Discovery dokumentar, og frembragte nøjagtig den samme effekt, som man ser i nogle korncirkler. Denne kanon kan også forstyrre elektriske apparater, så der kunne forklaringen på denne hidtil udokumenterede påstand (har ikke lige fundet dokumentation for den påstand her i tråden) findes.

I samme program byggede man også et apparat, der kunne genskabe jernpartiklerne, det viste sig dog for tidskrævende at bruge, men at deres apparat, som skulle konstrueres på kort tid, ikke var superanvendeligt til formålet, er jo ikke ensbetydende med, at andre ikke har lavet et, der er det...
Logged

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #248: 09 Mar 2009, 19:20 »


"Joe Nickell, forfatter til flere kritiske artikler og bøger om paranormale fænomener, og seniorresearcher for Committee for the Scientific Investigation of Claims of the Paranormal (Komité for videnskabelig undersøgelse af påstande om overnaturlige fænomener) har gennemgået W.C. Levengoods argumentation"

"»Levengoods indgang til arbejdet og hans formodninger afslører ham som en hemmelig korncirkel-troende,« skriver Joe Nickell i en analyse"

" »Ikke før hans arbejde uafhængigt gentages af kvalificerede videnskabsmænd, som udfører dobbelte, ''blinde'' forsøg og følger en stringent videnskabelig protokol, kan Levengood tages alvorligt.«"


Jeg må ærligt erkende at jeg ikke rigtigt kan se hvor der påstås at han er en svindler... Han har enda offentliggjort sine forsøg... Så vidt jeg kan læse mig til her, er hans forsøg gjort på ganske normal basis...

Så indtil at den kære Nickell kan modbevise disse forsøg så syntes jeg da han burde stikke piben ind, og jeg syntes hans udtalelser bærer lige så meget præg af at han overhovede ikke vil tro på disse fænomener.. For han afviser nogle prøver han endnu ikke har set!







Citaterne er jo taget ud af kontekst. Hvis du vil læse hans analyse af Levengoods research, kan det gøres her http://www.csicop.org/sb/9606/crop_circle.html
Logged


BenMusalho
Gæst
 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #249: 09 Mar 2009, 19:25 »

Dog mangler der stadig flere brikker i dette enorme puslespil! Disse apparater er næppe nogen, der kan købes i Søstrene Grenes for en ti'er - og den der mikrobølgeovn/kanon kan sandsynligvis ikke skabe sådan et enormt mønster - og så mange forskellige.. Medmindre det er en lille ting, man går rundt med og selv skaber mønsteret?
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #250: 09 Mar 2009, 19:52 »

Man laver først mønstret med et bræt og noget reb, så går man en tur med microbølgekanonen - som jeg er ret sikker på kan laves af stumper fra en ganske almindelig microbølgeovn (og husk lige på, at det altså er langt fra alle korncirkler der viser tegn på denne varme).

Og ja, som sagt, hvis korncirklerne virkelig var lavet af aliens, hvorfor er de så lavet på så mange forskellige måder?
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #251: 09 Mar 2009, 20:26 »

Varmen kan skabes med en transportabel microbølgekanon, det gjorde man i en Discovery dokumentar, og frembragte nøjagtig den samme effekt, som man ser i nogle korncirkler. Denne kanon kan også forstyrre elektriske apparater, så der kunne forklaringen på denne hidtil udokumenterede påstand (har ikke lige fundet dokumentation for den påstand her i tråden) findes.

I samme program byggede man også et apparat, der kunne genskabe jernpartiklerne, det viste sig dog for tidskrævende at bruge, men at deres apparat, som skulle konstrueres på kort tid, ikke var superanvendeligt til formålet, er jo ikke ensbetydende med, at andre ikke har lavet et, der er det...

Jeg gætter bare på en ting.. Såda en kanon er vel næppe helt lille uden at have den fjerneste anelse om hvordan den ser ud... Og ville man ikke undrer sig hvis en flok unge mennesker pludseligt køber sådan noget.. Det er vel ikke noget alle har liggende i deres baghave vel Peace

Man laver først mønstret med et bræt og noget reb, så går man en tur med microbølgekanonen - som jeg er ret sikker på kan laves af stumper fra en ganske almindelig microbølgeovn (og husk lige på, at det altså er langt fra alle korncirkler der viser tegn på denne varme).

Og ja, som sagt, hvis korncirklerne virkelig var lavet af aliens, hvorfor er de så lavet på så mange forskellige måder?

Hvordan forklarer du så det rene grundstof som blev fundet, hvilket ville koste millioner at fremstille på jorden Peace?

Samtidigt.. Hvordan skulle vi svare på det sidste.. Vi kender som sagt ikke deres motiver.. I have no idea!
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #252: 09 Mar 2009, 22:09 »

Sådan en holdning kan man bruge til lige så meget som folk der hårdnakket påstår at VM i 1958 ikke fandt sted.

Jeg tror personligt ikke at der findes "rumvæsener/aliens", eller andre former for intelligent liv andre steder end her. Ja, universet er uendeligt stort, til gengæld skal der også være uendeligt mange faktorer der skal passe sammen og have de helt rigtige forhold, før man overhovedet kan begynde at diskutere om der er basis for noget som helst liv.

Jeg vil ikke udelukke at der kan findes spor af encellede organismer, bakterier mv. på planeter hvor det kan påvises at der har været vand, men vil afvente at man finder noget.
Heh, hvem siger, at rumvæsener har brug for vand? Så vidt jeg ved, har folk fundet ud af, at VI skal have ilt og vand for at leve, men det er ikke lig med, at de har brug for det samme. Vi kan f.eks. ikke være under vand i særlig lang tid, men det kan fisk.. De kan sikkert leve under helt andre vilkår end os, hvorfor det ikke giver nogen mening, at sige der er brug for vand, for at de er der..

Peace

DNE@
Har du et link til det med mikrobølgeovnen/kanonen?
« Seneste Redigering: 09 Mar 2009, 22:22 af BenMusalho » Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #253: 09 Mar 2009, 22:32 »

Goddag et gammelt indlæg der lige blev hevet frem der. Jeg står dog stadig ved alt hvad jeg har skrevet i det, uden at have mere at tilføje - det er som skrevet en personlig holdning.
Logged



Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #254: 09 Mar 2009, 22:34 »

Jeg tror desværre ikke på noget af det.

Men den dag der kommer en lille blå/grøn/lilla/hvid/rød mand i en super hi-tech indbygget computer krop, som kan lave en inspector gadget lighter ud af tommelfingeren og siger "Duuu eeeer deeeen uuuudvaaaalgteeee" så tror jeg på det.

For at være lidt mere seriøs, så tror jeg helt sikkert der er liv, i form af bakterier osv. men jeg tvivler sgu på der er ligeså intelligent liv som os..
Logged

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 23 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010