home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 675 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Tror DU på rumvæsner/aliens
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 23 Udprint
Forfatter Emne: Tror DU på rumvæsner/aliens  (Læst 89596 gange)
Xavi_Hernandez
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #120: 13 Feb 2009, 20:30 »

http://www.youtube.com/v/im0ohYH5zCU&NR=1 Hvis dette ikke er rigtigt, er det sørme godt photoshoppet Shockeret
Som skrevet i videobeskrivelsen: A child with harlequin type ichthyosis.. not a fake or actual alien.

« Seneste Redigering: 13 Feb 2009, 20:33 af Xavi_Hernandez » Logged

Barcá - Més que un club

Josep Guardiola, Xavi Hernandez & Rafa Marquez

AGF - De hviiiiiie' fra Fredensvang

Diddlidoo, Fæjlhaber og Lumbinho!

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #121: 13 Feb 2009, 20:30 »

http://www.youtube.com/v/im0ohYH5zCU&NR=1 Hvis dette ikke er rigtigt, er det sørme godt photoshoppet Shockeret
Det er jo ikke en alien. Det er bare en baby med en sygdom.
Logged


Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #122: 13 Feb 2009, 20:32 »

Sorry, så bare på overskriften. Forlegen
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #123: 13 Feb 2009, 20:32 »

Det er sgu synd for det lille barn..
Logged

Mathié
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #124: 13 Feb 2009, 20:33 »

Bare siden jeg skrev mit sidste indlæg her i tråden, har der været flere der har sagt: Billedemanipulation, lavet i photoshop eller noget med en animation. Det er lige præcis min pointe. Hvis en mand kommer med nogle, faktisk ægte, billeder af et ægte rumvæsen, så vil ingen tro, og alle vil sige det sædvanlige pis. Men jeg vil så sige, at de fleste klip der er på youtube - er åbenlyse fakes!
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #125: 13 Feb 2009, 20:36 »

http://www.youtube.com/v/im0ohYH5zCU&NR=1 Hvis dette ikke er rigtigt, er det sørme godt photoshoppet Shockeret

Stakkels knægt Græder

http://en.wikipedia.org/wiki/Harlequin_type_ichthyosis

Well, ok, men det kan vel ikke benægtes at det hovedsageligt er i USA?

Mange historier er derfra, ja. Ihf. dem jeg har set.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Xavi_Hernandez
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #126: 13 Feb 2009, 20:39 »

Bare siden jeg skrev mit sidste indlæg her i tråden, har der været flere der har sagt: Billedemanipulation, lavet i photoshop eller noget med en animation. Det er lige præcis min pointe. Hvis en mand kommer med nogle, faktisk ægte, billeder af et ægte rumvæsen, så vil ingen tro, og alle vil sige det sædvanlige pis. Men jeg vil så sige, at de fleste klip der er på youtube - er åbenlyse fakes!
Var der gode beviser er jeg dog sikker på at folk ville begynde at tro. Så længe det bedste der er er noget der kan laves med special effects og en enkelt skeletagtig ting der popper op i et vindue, som sjovt nok ikke vil lade nogen som helst undersøge videoen, tror jeg på der er en god grund til at være skeptisk.
Logged

Barcá - Més que un club

Josep Guardiola, Xavi Hernandez & Rafa Marquez

AGF - De hviiiiiie' fra Fredensvang

Diddlidoo, Fæjlhaber og Lumbinho!

Kezman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #127: 13 Feb 2009, 20:42 »

virkeligtrisst for barnet!!
Logged

maaahhh-h-h-h

Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #128: 13 Feb 2009, 20:44 »

Mon ikke. At skulle leve op sådan.
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

Kezman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #129: 13 Feb 2009, 20:45 »

ja. tror ikk mange folk tør være venner eller noget som helst.. Stod der ikk også at det døde inden for kort tid?
Logged

maaahhh-h-h-h

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #130: 13 Feb 2009, 20:55 »

Super emne!

Min holdning? Tja, lad mig formulere mig i stil som forskeren og forfatteren Arthur C. Clarke gjorde:

I dette enorme univers med milliarder af stjerne og endnu flere milliarder planeter, ville det være utænkeligt, ja, endda hovent af os mennesker at tro at vi er den eneste højtuviklede race i universet."
Logged

Xavi_Hernandez
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #131: 13 Feb 2009, 20:57 »

Super emne!

Min holdning? Tja, lad mig formulere mig i stil som forskeren og forfatteren Arthur C. Clarke gjorde:

I dette enorme univers med milliarder af stjerne og endnu flere milliarder planeter, ville det være utænkeligt, ja, endda hovent af os mennesker at tro at vi er den eneste højtuviklede race i universet."
Den er jeg fuldstændig med dig på.. men at nogen har været på jorden kan jeg ikke se som værende sandsynligt.
Logged

Barcá - Més que un club

Josep Guardiola, Xavi Hernandez & Rafa Marquez

AGF - De hviiiiiie' fra Fredensvang

Diddlidoo, Fæjlhaber og Lumbinho!

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #132: 13 Feb 2009, 21:20 »

Bare siden jeg skrev mit sidste indlæg her i tråden, har der været flere der har sagt: Billedemanipulation, lavet i photoshop eller noget med en animation. Det er lige præcis min pointe. Hvis en mand kommer med nogle, faktisk ægte, billeder af et ægte rumvæsen, så vil ingen tro, og alle vil sige det sædvanlige pis. Men jeg vil så sige, at de fleste klip der er på youtube - er åbenlyse fakes!

Der er ikke noget at sige til, at den første antagelse folk når til, når nogen kommer med endnu et rystet og utydeligt billede af noget der ligner en UFO, er at det er manipuleret, da det indtil videre hver eneste gang har været tilfældet. Det er historien om drengen der råbte ulven kommer, om igen.

Der er så mange i et eller andet forsøg på at få noget opmærksomhed, har fusket og manipuleret med billeder, for at forsøge at bilde folk ind, at de har set et rumskib fra det ydre rum, at det er helt naturligt at antage, at det netop er det, der er tilfældet, når endnu en kommer med samme påstand.

Som jeg har skrevet tidligere, så anser jeg det for usandsynligt, at der ikke skulle være intelligent liv andre steder i universet, men jeg ser det for lige så usandsynligt, at vi her på jorden har haft besøg af nogen af disse livsformer.

Hollywoods version af hvordan disse rumvæsener skulle se ud (enorme hoveder på spinkle kroppe, og ellers meget menneskelignende), finder jeg også særdeles usandsynlig. Dels ville det virke underligt, at evolutionen på to forskellige planeter millioner af lysår fra hinanden, skulle udvikle sig så ens, og dels virker de store hoveder på spinkle kroppe så upraktiske, at det virker usandsynligt, at det skulle være et resultat af evolution, det ligner nærmere resultatet af fri fantasi.
Logged

LFC_Fisker
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #133: 13 Feb 2009, 21:32 »

Jeg lavede engang en gruppe-opgave om "Ufo og aliens", den gang i 4. tror jeg. Før det troede jeg ikke på dem, men mens vi lavede opgaven begyndte jeg da at tvivle lidt...  Opstemt
Logged


BenMusalho
Gæst
 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #134: 08 Mar 2009, 23:41 »

Selvfølgelig er der ikke rumvæsner på jorden:

 - Hvorfor ser alle aliens ud som mennesker?
 - Hvorfor hittede aliens dengang man ikke havde ordentlige radar faciliteter eller andet der kunne bevise det?
 - Hvorfor skulle aliens vælge at komme ned til jorden bare for at vise sig i mærkelige små glimt?
 - Photoshop kan sku gøre alt
 - Hvorfor er alle historier om aliens så langt ude og kun set af enkelte mennesker?
 - Hvorfor ser alle disse videor så mærkelige og falske ud?
 - Hvorfor er det lige i det ultramærkelige USA folk skal se dem?



Jeg er meget uenig! Jeg tror ikke, de går blandt os til hverdag, men imo er beviserne på, at de har været på besøg, talrige.
Lad os starte fra en ende af:

1) Man har fundet flere gamle indiske skrifter, hvori der står noget beskrevet om flyvende vogne på himlen. Ydermere dukker der beskrivelser af flyvende skjolde op i romerske annaler. Derudover er der fundet nogle egyptiske skrifter: "I det 22. år, tredje måned, første dag, sejtte time ... skete det, at skriverne var i Livets Hus, da en ildcirkel kom til syne på himlen, uden hoved. Ud af den mund strømmede en ånde, der stank skrækkeligt. Dens krop var en alen lang og en alen bred [1 kongelig alen = 52,30 cm]. Den var lydløs ... Nu skete det, at disse genstande viste sig i form af talrige ... efter tre dage endnu mere end før. Disse genstande lyste op på himlen som solen! De rejste til himlens fire hjørner ... Højt steg de mod syd og fløj bort."
Hmm?

2) I Voronezj, Rusland (1989) skrev avisen TASS: "Sovjetiske forskere har bekræftet landingen af en uidentificeret flyvende genstand i en park i byen Voronezj. De har identificeret landingsstedet og har fundet spor af rumvæsner ... Borgere i Voronezj så en stor, skinnende kugle over parken. Ifølge øjenvidner lande ufoen, en dør blev åbnet, og et, to eller tre menneskelignende væsener og en lille robot kom ud. Disse rumvæsner var 3 eller endda 4 meter høje og have meget små hovedet."

Ved landingen blev der trykket græs og planter ned, og det så ud PRÆCIS som ved de der korncirkler (mere følger). Derudover blev der målt UTROLIG høj radioaktivitet, og der blev fundet nogle "sten", som IKKE findes noget sted på jorden!
Mystisk? Hmmm

3) Endnu et regnestykke, jeg har fundet i en bog: "Alene i Mælkevejen findes der omkring 135 mia. stjerner. Hvis 1 procent af dem har en atmosfære, er der 1,35 mia. tilbage. Har igen 1% af disse forudsætninger for vand og laverestående livsformer, bliver der 13,5 mio. tilbage, hvor der vil kunne udvikle sig liv ligesom på Jorden. Skulle der udvikle sig højerestående væsener på 1 procent af disse jordlignende stjerner, ville der i Mælkevejen findes ca. 135.000 planeter med liv, hvor der ville kunne eksistere højkulturer og fremskridt, sådan som vi forstår det. Hvis 1% af dem var højere udviklede end os, ville vi have 1350 planeter, hvor man tænkte og levede på et langt højere niveau end os."
Javel, ja.  (Mere til dem, der ikke tror på aliens).

4) Så er der korncirklerne.. Store mønstre kommer frem på kornmarkerne, og de bliver mere og mere komplicerede. Når det sker, skifter fugle flyveretning, kameraer går ud, batterier går flade, der er lys over en.. Hvad kan det skyldes? UFO'er? Medmindre man finder ud af noget andet, tror jeg, det er UFO'er, der er skyld i det.. Så må nogen modbevise det..

Derudover er der det gamle Mexico City, Teotihuacán. Byen var en perfekt model af solsystemet; Merkur, Venus, Jorden, Mars, Jupiter, Saturn, Uranus + Neptun og Pluto, som først blev opdaget i hhv. 1846 og 1930.. De var i stand til at "se" disse planeter, og "vi" fandt først ud af, at de fandtes mange hundrede år senere! Måske ikke et "bevis" på, at der har været aliens, men flere mener, at der har været rumvæsener nede og "hjælpe"...

...

Som jeg ser det, ligger beviserne som perler på en snor foran os, men folk er simpelthen for naive til at se det..! Peace

EDIT: Glemte lige to ting: Når korncirklerne "bliver lavet", bliver kornet opvarmet som i en mikrobølgeovn i ca. 30 sekunder. Hmm? Så glemte jeg også lige et billede af Face on Mars - Hmm?

« Seneste Redigering: 09 Mar 2009, 00:01 af BenMusalho » Logged

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 23 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010