home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23448
  0 Brugere, 699 Gæster Online.

Nyeste Bruger: centuryregaliablr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Tror DU på rumvæsner/aliens
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 23 Udprint
Forfatter Emne: Tror DU på rumvæsner/aliens  (Læst 90570 gange)
Jharn
Landsholdsspiller

Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #90: 02 Jun 2008, 23:31 »

så alle de tusind billeder jeg har set, som jo, findes, og som, hvor svært det end må være for dig at læse Kys, kan ses på nettet, er faket? dét gider jeg godt nok heller ikke at diskutere, for dét er dybt latterligt, du har allerede lukket døren, så det er spild af tid at snakke om dette emne, med dig Smiley

folk i denne debat har debunket mig for ikke at have det bevis de kræver, for at vi er blevet besøgt af andre, så hvordan pokker kan du sidde og sige at vi IKKE er, det kan du nu heller ikke bevise Smiley. total ekspert du er <33333

Det ene udelukker vel det andet? Hvis du ikke har et bevis på, at vi har haft besøg af en fremmed livsform, så er det vel nok til, at vi skal gå ud fra, at vi ikke har aliens rendende rundt hernede?

Edit: Drop nu dine små provokerende lortekommentarere.. . Du er svær at tage seriøs, når du slutter et indlæg med en tåbelighed!
« Seneste Redigering: 02 Jun 2008, 23:33 af Jharn » Logged

Dau
Førsteholdsspiller

« Svar #91: 02 Jun 2008, 23:33 »

så alle de tusind billeder jeg har set, som jo, findes, og som, hvor svært det end må være for dig at læse Kys, kan ses på nettet, er faket? dét gider jeg godt nok heller ikke at diskutere, for dét er dybt latterligt, du har allerede lukket døren, så det er spild af tid at snakke om dette emne, med dig Smiley

folk i denne debat har debunket mig for ikke at have det bevis de kræver, for at vi er blevet besøgt af andre, så hvordan pokker kan du sidde og sige at vi IKKE er, det kan du nu heller ikke bevise Smiley. total ekspert du er <33333

Undskyld, men siden hvornår skal man at bevise noget ikke er sket, for at kunne verificere denne påstand? I normal retsproducere, såvel som bevisførelse generelt, er processen altså omvendt. Det du reelt siger til Grønthandleren er at han skal bevise "jordens uskyld"? Det er da absurd.

Rolig nu, pust ud, træk vejret..

Newcastle
Landsholdsspiller

« Svar #92: 02 Jun 2008, 23:37 »

Undskyld, men siden hvornår skal man at bevise noget ikke er sket, for at kunne verificere denne påstand? I normal retsproducere, såvel som bevisførelse generelt, er processen altså omvendt. Det du reelt siger til Grønthandleren er at han skal bevise "jordens uskyld"? Det er da absurd.

Helt enig. Må da være andre der skal bevise at der findes Alien. Så længe det ikke er bevist, så findes de ikke....

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #93: 02 Jun 2008, 23:38 »

Makkerskilap, jeg tror det er dig der ikke vil høre på hvad vi andre siger, for der er lige netop bred enighed om, at der findes liv andre steder i universet, jeg finder det i hvert fald usandsynligt, at der ikke skulle være det.

Amerikanerne havde i øvrigt flere missioner til månen, Armstrong og Aldrin er ikke de eneste der har været deroppe. Pt er Kineserne i øvrigt igang med et projekt, om at starte minevirksomhed på månen, for at udnytte de råstoffer, der findes i hobetal deroppe. Amerikanerne ærgrer sig så over, at de ikke fik den ide, og har udråbt sig selv til herskere over universet, og kræver eneret på månen, men det er en helt anden diskussion, pointen er bare, at man er altså ikke skræmt ved tanken om at tage derop igen. Men hvorfor har man ikke været deroppe i mange år? tjae, den kolde krig er slut, og det var den, der i første omgang gjorde det tvingende nødvendigt at komme derop, det var simpelthen et spørgsmål om at spille med musklerne, og vise at man kunne komme derop før fjenden. Så før ideen om minedrift på månen dukkede op, har der simpelthen ikke været nogen grund til at tage derop, det koster jo penge, og dem har man så hellere villet bruge på at sende robotter til Mars.

Hvad hele historien om Roswell, Area 51 og alien obduktioner angår, så vil jeg mene, at det er temmeligt satset, først at skyde (det er i hvert fald en af konspirationsteorie rne) et fartøj, fra en fremmed civilation der er langt mere udviklet end vores egen, ned, for derefter at tage piloterne til fange, eller bare konfiskere ligene, og udføre eksperimenter med dem. Har man teknologien til så lange rejser, så har man også teknologien, til at udslette jorden  eller i alt liv på denne, på et splitsekund, så jeg ville nok tænke mig om to gange, før jeg begyndte at skyde på sådan et fartøj, eller begyndte at indespærre og eksperimentere med sådanne væsener  Wink

At der findes mange UFO billeder, er ikke ensbetydende med, at vi også rent faktisk får besøg nu og da, det betyder bare, at det er et emne, der optager mange, og at nogen enten gerne vil have noget opmærksomhed og derved selv producerer disse billeder, eller at de simpelthen har taget et billede af et fly, et naturfænomen eller hvad det nu kan være. Jeg bortforklarer i øvrigt ikke alle disse observationer med sateliter, for mange af dem kan også forklares med sjældne naturfænomener, luftspejlinger, kuglelyn etc. Det er uhyggeligt svært at sortere i de tonsvis af billeder man kan finde på nettet, idag kan enhver jo kalde sig ekspert, og lægge et billede på nettet. Det er lidt som den gamle historie, med drengen der råbte ulven kommer, når så mange forsøger at snyde med det, så drukner de få seriøse bud i mængden, og er umulige at identificere på nettet, jeg er sikker på at det er det der menes, når nogen siger, at de ikke kan bruge kilder på nettet til ret meget.

Jeg er åben overfor facts, og snævertsynet er det ret sjældent jeg har fået skyld for at være. Jeg forsøger altid at se en sag fra alle sider, men kan kun forholde mig til de kendsgerninger der bliver lagt på bordet, og kendsgerningerne i denne sag er, at der ikke findes nogen beviser for, at rumvæsner har været på besøg på jorden. Og jeg synes i øvrigt, at det virker rimeligt naivt at tro, at regeringerne rundt omkring skulle være de eneste der havde kendskab til sådanne besøg, og at de i øvrigt alle skulle være i stand til at holde deres kæft om det, og tage hemmeligheden med sig i graven, det ligger simpelthen ikke i den menneskelige natur, at så mange mennesker skulle være i stand til at holde på så stor en hemmelighed. Og igen, hvordan pokker skulle de være de eneste der kendte til sådanne besøg? hvordan skulle rumvæsnerne vide, at de skal lande på Area 51, eller i det hvide hus' baghave? frem for et hvilket som helst andet sted? Jeg ved da selv dårligt nok, hvor jeg skal finde en parkeringsplads, hvis jeg kører til en, for mig, forholdsvis ukendt by, og jeg har endda mulighed for lige at slå det op, det er sgu lidt svært, hvis man skal rejse tværs gennem universet.

Igen kan jeg kun opfordre til at argumentere for dine synspunkter, det er nu engang den bedste måde at debattere på, og argumenter vil jeg til hver en tid være modtagelig overfor, ja de kan endda overbevise mig om noget jeg ellers ikke troede på, hvis bare de er gode nok  Smiley

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #94: 02 Jun 2008, 23:44 »

I øvrigt så tror jeg, at UFO'erne og rumvæsner er det moderne svar på religion, det er sådan et dejligt nemt svar på de ting vi ikke rigtig forstår. Og præcis som med religion, så findes der også på det her felt, fanatikere, der ikke altid er lige modtagelige for almindelig sund fornuft  Wink

Djævlen
Gæst

« Svar #95: 02 Jun 2008, 23:48 »

Helt enig. Må da være andre der skal bevise at der findes Alien. Så længe det ikke er bevist, så findes de ikke....

Det svarer jo til at sige, at sorte svaner ikke findes, fordi man aldrig har set en sort svane - men kan du sige med sikkerhed, at der ikke findes sorte svaner?

Yessir
Manager

« Svar #96: 02 Jun 2008, 23:51 »

Gider ikke rigtig til at gå i dybden med dit egentlig fine indlæg, men bare knytte et par korte kommentarer, til hvert afsnit i din tekst,

Til Yessir, DNE og alle de andre som ikke vil åbne øjnene overfor muligheden om andet end livet som vi kender det på jorden, i både former, arter, udseende, kommunikation, teknologi, krav for at eksistrere, osv.
Sorry, det blev lidt større end jeg havde regnet med.

Der ikke særlig mange i den her tråd der ikke har et åbent sind overfor liv i det ydre rum. Tror du føler dig pænt forfulgt?

Til dem som ikke har samme syn på det som mig og mange andre.

Jeg kan ikke, og har aldrig sagt, at jeg VED andet, end hvad jeg har læst, for det meste har jeg læst, og set på videoer lavet af eksperter og interesserede, at jeg har en speciel insider viden og eller har set disse aliens eller rumskibe andet end på de TUSINDVIS af billeder jeg har set på nettet, for det har jeg ikke, og jeg kan ikke give nogen noget bevis for at alt det her det passer, andet end disse.

Du kommer rent faktisk ind i den her tråd og opfører dig som om at det du tror, rent faktisk er det der er sket.
Så kan det godt være du ikke har sagt du ved mere end du har læst osv. Men du opførte dig fandme sådan.

Jeg skrev ikke her for at overbevise skeptikere om at aliens findes, besøger os konstant, har været her i flere tusind år, osv., for dét er mildest talt umuligt, fordi de fleste skeptikere som nævnt simpelthen ikke kan, eller vil, åbne øjnene overfor alt den information der rent faktisk ER på nettet.
Jeg har heller aldrig sagt, at alle de UFO'er som karl og åsa ser på himlen er aliens der flyver rundt, men jeg er som sagt bare af den overbevisning, at noget af det simpelthen ikke kan forklares med den fuldstændig naive som satelitter, og flyvemaskiner, og den holdning deler bl.a. både den franske regering og den engelske, som begge har offentliggjort en masse sager som både kan forklares med naturlige årsager, og som de ikke har kunnet forklare.

Jeg spurgte dig om noget ang. Karl-Erik og hans UFO observationer, det føler jeg ikke rigtig du svarede på her, selvom du gik ind i den del af min post. Hvis den franske & den engelske regering ikke har kunne forklare, så er der vel stadig lige så stor sandsynlighed for at det ikke har været noget af betydning?

Hvorfor skulle der være så mange sider med billeder af UFO'er og information om selve emnet om racer, planeter og liv andetsteds, bare for at være der?
Hvorfor skulle de astronauter som angiveligt har besøgt månen udtalt sig om siden hen, at det de mødte deroppe ikke var helt som det vi fik afvide hernede? hvorfor, hvis turen var SÅ succesful, er de så ikke taget tilbage dertil siden, og hvorfor har russerne ikke gjort det efter USA, DET ER ABSURD, hvorfor pludselig stoppe efter en succes, hvorfor ikke udforske hele månen hvilket vi ikke har, (da det ikke er officielt kendt hvad der findes på den anden side af månen), finde ud af mere om den, jo fordi, udfra hvad JEG HAR LÆST og set af information, er det fordi, at de har fået besked på at holde sig væk, igen, af hvem dette er blevet sagt, kan jeg kun svare på udfra hvad jeg har læst og tror på.
hvordan kan man være så naiv at tro at samtlige af de billeder som er taget af UFO'er er fake, hvordan kan man være så naiv at tro, at der på andre planeter og galakser, SKAL være vand, for at der er liv? det SKAL der nemlig ikke, hvilket også er bevist, endda her på jorden, hurra.

Hvad nu hvis jeg sagde månelandingen var falsk, ville du så tro på det uden videre?
Det er lidt den stil du har kørt i tråden indtil denne sidste post, hvor der rent faktisk er lidt kød på.
Du har dog endnu ikke smidt noget link hvor jeg kan læse disse astrounaters udtalelser, eller noget andet link jeg kunne bruge til at se hvor du får din overbevisning fra. Derfor havde jeg gerne set du svarede på min forrige post punkt for punkt

Alt det off topic der har været gider jeg ikke bruge tid på, samt dem som allerede har lukket døren for emnet Smiley..
dog vil jeg gerne snakke om emnet, og give links hvis jeg ellers kan finde dem, og fortælle om hvad jeg har læst, hvis der overhovedet er nogle som reelt gider hører på det og snakke om det med et åbent sind, i stedet for at debunke mig pga. min holdning fordi den er anderledes end jeres, dét er også tyndt, og det gør jeg ikke ved jer så vidt jeg husker.. og lad vær og kræv beviser fra mig, det kan jeg ikke give jer.
- hvis dét så gør, at i nægter at tro på mig og dette emne, så fred være med det, for i må sku tro lige hvad i vil, jeg forstår bare ikke man kan være så snæversynet, og godt nok er der nogle der har sagt at de rent faktisk har læst osv om dette emne, men jeg tvivler nu på at det passer sådan seriøst, for så ville man ikke bare forklare det hele med satelitter og flyyyyvemaskiner, nægter jeg sku at tro på, dog glæder jeg mig til at sløret efterhånden bliver løftet mere og mere, hvad enten det er til den ene eller anden side, så vil det sikkert være interessant Smiley

Som sagt vil jeg gerne høre på dig, hvis du rent faktisk har noget at bakke det op med, i stedet for bare at komme ind og sige tingene er sådan og sådan!

Jeg har desuden heller ikke sagt, at jeg tror på ALT det jeg læser, for det gør jeg sku ikke, men at sige at alt på nettet er noget lort og det "bare ikke passer det der", køber jeg ikke Smiley
Jeg ser mig selv for åben over for det her, og hælder mest til at det bl.a. passer at der findes mange forskellige former for liv, og liv på flere planeter i både vores og andre af det utal af galakser og planeter der er.
desuden er den info du kan finde på nettet, endnu det eneste offentlige information du kan finde om dette, da ingen af
regeringerne SELVFØLGELIG har fremvist rumskibe, aliens, meldt ud at der er kontakt og at det har været det længe, osv. hvilken form for "panik" ville dette ikke skabe?  Rullende Øjne

Vi har da her i Danmark bl.a UFO nyt, som vel har en del år på bagen efterhånden hvis jeg ikke tager meget fejl?
Det kan findes på biblioteket som må siges at være pænt offentligt. Og jeg kan da huske da jeg var barn og troede på rumvæsener, at jeg læste en masse bøger om det. Så nej nettet er ikke eneste informationskilde.
Personligt prøver jeg ikke at debunke dig, jeg vil bare gerne have dig til ikke at lyde som om dine meninger og holdninger omkring dette emne er et fact, for det er det jo langtfra.

jeg er for øvrigt også ligeglad med hvad du synes om mig, om du synes jeg tuder eller ikke kan svare igen, om jeg ikke kan debbatere ordentligt (ja, det er en hentydning til Jharn's kommentar som jeg synes var lidt lav  Kys), osv, syns hvad du vil, jeg synes såmænd bare at dette er et meget interessant emne, og jeg har derfor gennem flere år sat mig ind i den information der er tilgængelig, og holdt mig åben, men ikke slugt det hele, overfor det. derfor svarede jeg i sin tid på denne debat, og derfor er jeg åben for at snakke om det, med dem som ikke har lukket døren.

Ja det er et spændende emne, og derfor jeg gerne vil have dig til at svare ordentligt på mine spørgsmål. For jeg har ærlig talt aldrig mødt en i dette land der har være så overbevist som du har. Derfor kunne det være rart at se nogen kilder på det læsning du har gjort dig og de billeder/videoer der har overbevist dig. Og lad nu være med det der at lukke døren for det er der ikke særlig mange der har gjort.

Hvad er mest naivt - At tro at der er liv på andre planeter, eller at tro, at det ikke findes på én eneste, andet end den lille en vi bor på?

Jeg ser to i denne debat der ikke tror på aliens, og den ene af dem siger det med denne smiley  crazy bagefter, så ham tager jeg ikke seriøst.

Hvad er mest naivt - At tro der nok er liv i rummet, men at de ikke render og besøger os i tide og utide, eller tro Rom blev bygget på en dag (med hjælp fra aliens vel og mærke)?

PS. Jeg håber stadig du vil gå ind og tage min foregående post og svare den punkt for punkt

Fitzpatrick
Førsteholdsspiller

« Svar #97: 02 Jun 2008, 23:53 »

At der eksisterer liv andre stder end på jorden, er ikke usandsynligt, men heller ikke videre sandsynligt.. Jorden er så unik, på så mange måder. At vi endte med præcis den afstand til solen som vi gjorde er noget nær det største mirakel vi kender til. At vores sol lige netop også har den temperatur og størrelse den har, er også lidt af et vidunder. Solen er faktisk en usædvanligt lille stjerne og kunne, hvis jorden havde været uheldig, været endt som en gasplanet. Lige netop, at vi ikke blev en gasplanet er jo også heldigt og, at vores kerne er som den er, er jo også fantastisk..

Jeg afviser dog ikke fuldstændig, at der skulle findes liv andre steder, for man siger jo, at universet er uendeligt og mon der så ikke et eller andet sted er sket et så stort mirakel? At der har været fremmede livsformer på jorden er dog fuldstændig absurd. For hvis de fremmede livsformer havde teknologien til at flyve hertil, så ville vi næppe sidde uforstyrede her. Vi ville nok ligge i hård krig eller været endt som slaver nu.. At de så tilmed dukker op på YouTube, gør jo blot, at folk der tror på dette, virker lidt mere underlige..

Build Me Up Buttercup!

Newcastle
Landsholdsspiller

« Svar #98: 03 Jun 2008, 00:18 »

Det svarer jo til at sige, at sorte svaner ikke findes, fordi man aldrig har set en sort svane - men kan du sige med sikkerhed, at der ikke findes sorte svaner?

Der findes da sorte svaner?

Newcastle
Landsholdsspiller

« Svar #99: 03 Jun 2008, 00:25 »

Og igen hvis en mand bliver slået ihjel, så skal der findes beviser for at finde morderen, lige så vel skal der findes beviser når i påstår at der findes aliens eller unaturlige kræfter. Og jeg har endnu ikke set en alien eller en rumskib lande på rådhuspladsen og indtil da, så eksisterer de ikke for mig!

Djævlen
Gæst

« Svar #100: 03 Jun 2008, 00:27 »

Men før i dag havde jeg ikke set en sort svane, så for mig eksisterede de ikke. Jeg ved ikke om du er med på hvor jeg vil hen, jeg er selv ret meget i tvivl. Smiley - men det er nogenlunde det du siger i indlægget over det her.

Newcastle
Landsholdsspiller

« Svar #101: 03 Jun 2008, 00:29 »

Men før i dag havde jeg ikke set en sort svane, så for mig eksisterede de ikke. Jeg ved ikke om du er med på hvor jeg vil hen, jeg er selv ret meget i tvivl. Smiley - men det er nogenlunde det du siger i indlægget over det her.

Hehe ved skam godt hvor du ville hen, ville bare pointere at der skam findes sorte svaner Smiley

MrMads
Ynglingespiller

« Svar #102: 03 Jun 2008, 00:51 »

Haha, hvor er du genial Thumbs Up

Yessir
Manager

« Svar #103: 03 Jun 2008, 01:18 »

Jeg må ærligt indrømme jeg ikke forstod hvor du ville hen?
Sorte svaner er der beviser på findes, ikke spekuiationer og teorier. Men konkrete beviser, Aliens/rumskibe er ikke blevet dokumenteret virkelige så jeg fandt eksemplet ret dumt. Kan have misforstået dig, som sagt forstod jeg den ikke.

Thore
Manager

« Svar #104: 03 Jun 2008, 23:49 »

Nu har jeg læst debaten igennem, og den er faktisk meget spændende  Wink
Men jeg kunne nu godt tænke mig, at se nogle af de billeder som har overbevist makkerskilap. Det kan være man skal se 1.000 før det virker, det skal jeg ikke kunne sige.
Men kunne da nu godt tænke mig der lige kom et link til de bedste af dem  Smiley

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 23 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010