home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 537 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Tror DU på rumvæsner/aliens
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 23 Udprint
Forfatter Emne: Tror DU på rumvæsner/aliens  (Læst 89564 gange)
DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #75: 02 Jun 2008, 16:18 »

jeg vil så mene at de bare var "forud for deres tid" hvilket de self var, heller ikke holder i længden, alene.. jeg ville gerne at jeg kunne forklare helt præcist hvorfor jeg tror som jeg tror Smiley

Hehe, hvis det skulle være aliens, som i kalder dem, der har hjulpet de gamle Egyptere og Romere, så synes jeg, at det virker lidt underligt, at disse aliens, der i så fald havde teknologi til at rejse flere lysår, kun kunne hjælpe dem til at lave noget, som vi idag, uden at kunne rejse universet tyndt og uden alienhjælp, kan lave bedre  Wink
Logged

MrMads
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #76: 02 Jun 2008, 17:55 »

Hehe, nu når vi er inde på UFOerer så har jeg lige en joke fra Talegaver til børn 15 års jubilæum.

''Hvad ville vi danskere gøre hvis der fløj ufoer ind over København?''.

Helle Thorning Schmidt oppe ved talerstolen: '''hh,nåå,øhh,nåå - IKKE Noget!, for jeg ved ikke hva jeg skal være enig og uenig i, da Anders Fogh ikk har været oppe endnu''.

Så kommer Naser Khader: øøhh,nååhh,øhh JEG HAR ET STORT HOVED - hvordan fanden kan man have så meget kød i det ansigt?.

Så kommer Pia KJærsgaaard op: Ja de kan altså ikk bo her

og så kommer Villy Søvndal: Nåår, endelig, rumvæsner, så kan jeg komme hjem

Og til sidst kommer Anders Fogh: VI danskere er jo gode til at samarbejde, hva siger du deromme Bush?.


Link til joken. Spol til 1:20

Ja, fuck det var grineren!  funny Var færdig af grin, da han sagde "Hvordan kan man have så meget kød i det ansigt?"
Logged

Anfield
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #77: 02 Jun 2008, 18:42 »

I film(og til dels virkelighed i de der youtubefilm:)) har jeg også undret mig over hvorfor de ikke skal have dragter på når de kommer til vores atmosfære Smiley.
De kan altid trække vejret åbenbart.
Logged

"Son, when participating in sporting events - it is not a question about winning and loosing, it's about how drunk you can get !"

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #78: 02 Jun 2008, 18:49 »

Tak, det er du også Yessir Smiley

Jamen, hvad skal jeg sige/gøre for dig lille ven? Give dig samtlige links til de ting jeg har læst og set, så du selv
kan se hvorfor jeg tror på der er liv andre steder end her?... det kan jeg da godt, hvis det er det du ønsker - alt for dig.
om jeg tog et par billige skud kan da godt være, men jeg tuder ikke ligefrem over det, vi snakker jo bare om det, og har ikke svaret tilbage på DNE's besked endnu, fordi jeg LIGE er kommet hjem fra skole, og fordi at den er lang Smiley skal dog nok få det gjort i dag.

Er jeg den eneste der ikke er kommet med beviser da?.. DNE og ham jeg skrev den lange besked til af mine, har da heller ikke kunne bevise at der IKKE findes liv andre steder, bare fordi der ikke er et digitalt foto af et rumvæsen ved siden af en eller andet præsident eller noget, eller er det bare mig, der tror at det er noget lignende dét i kræver? for dét, kan jeg ikke give hverken dig, eller nogen anden Smiley

Jamen tak for det makker.

Ja smid du bare alle de links op der har overbevist dig. Du har så vidt jeg kan se, endnu ikke bakket dine påstande op med noget konkret. Hvorfor skulle du tude over at sende et par billige skud mod andre,  det er jo ikke dig det går ud over?

Hehe hvorfor skal andre bevise noget? Er det ikke op til teoretikeren at fremføre sine teorier så godt som muligt, og dermed overbevise andre?

For at gøre det nemmere for dig, vil jeg gå dine indlæg igennem, og fremhæve dem syntes er mangelfulde.
« Seneste Redigering: 02 Jun 2008, 19:25 af Yessir » Logged


Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #79: 02 Jun 2008, 19:38 »

Undskylder på forhånd for de evt. stavefejl, tyrkfejl, dårlige formuleringer der end måtte komme.
Det blev lige lidt større end jeg havde regner med  crazy

Hvor meget ved du om det emne her?? Tvivler på meget, for de to videoer der holder ikke en meter. Kig dog på dem  Rullende Øjne..

Men ja, jeg vil faktisk sige at jeg er helt sikker på at der findes liv på flere af planeterne i vores system, og i utallige af de andre, som de fleste mennesker desværre er for naive til at lukke øjnene op for, andet end det liv vi selv kender Smiley
og jo, der findes UFO'er, det betyder som bekendt uidentificerede flyvende objekter, så dét er jo i sig selv et vidt begreb Smiley men der findes nu også "rumskibe" hvis vi skal kalde dem det..

Tror ikke der er særlig mange mennesker der ikke tror der findes en eller anden form for liv derude. Om de så smutter på seightseeing til jorden hele tiden, og lurer ind af folks vinduer,
er straks mere tvivlsomt.

Men her kunne jeg godt tænke mig at se nogen billeder/videoer af disse ægte rumskibe.

nu havde jeg self. lige skrevet et langt svar, men kom til at kopiere noget andet så nu er det væk! for satan, mister lysten til at starte forfra hver gang!  Grin.. men nå.

størstedelen af dem ligner os heller ikke, dog er der én race som minder en del om os, de er bare fysisk større.
- de overstående videoer er faket, ingen tvivl om dét fra min side, men udseendet på dem er for så vidt meget rigtigt, det er de såkaldte greys det skal forestille at være.
 
Area 51 er jo en base som USA nægter findes, trods der findes film, billeder og beviser for at den jo ligger hvor den er,
og det er blevet bekræftet af højtstående folk også.
Der er vagter som bevogter området døgnet rundt, dagligt, med våben, overvågningsudstyr, sensorer som opdager folk der kommer ind i området, og så kommer de med det samme ud og holder øje med dig.
Det er en base som fremstiller hemmelige fly og andre projekter og har noget hemmeligt igang bl.a. i samarbejde med Lockheed Martin som ingen må vide noget om, det er ikke G.W.B der styrer det, faktisk, så har han ikke rigtig indflydelse på dét overhovedet.
og - din kommentar til sattelitter er tynd synes jeg, og at du forklarer det millioner af mennesker ser, filmer og tager billeder af konstant med fly og sattelitter, holder ikke Smiley desuden betyder UFO "uidentificerede flyvende objekter", så hvis karl erik og åsa ser noget der lyser og blinker på himlen de ikke ved hvad er, så må det betegnes som en UFO Smiley - dog findes der også "rumskibe" som ikke stammer fra jorden, og "flyvende tallerkener", men du lyder som en skeptiker, så det vil sikkert være umuligt overhovedt at åbne dine øjne for muligheden for det? Smiley kan spørge dig om det samme som #1, hvor meget ved du om dette emne? Smiley


jeg kan så sige dig, selvom du nok bare griner og nægter at tro det, at der ER liv fra andre planeter i dette univers og mange andre, og også på denne planet Smiley
haha.. kan ikke lade være med at grine lidt af det jeg har markeret, no offence.
men, de tager jo netop ikke herned for at luske rundt i vores huse, har vi ikke lige fastslået at videoen med den blinkende bums er fake? Rullende Øjne - for så er det her, citat: "det ville da være mærkeligt, at rejse så mange lysår, bare for at optræde på nogle meget dårlige amatørbilleder/film, for så bare at smutte igen. Og igen, hvis man er så bange for at blive set, hvorfor tager de så overhovedet turen herned? og hvorfor skulle de så i øvrigt også være så uforsigtige, at luske rundt om beboede huse?" - åndssvagt sagt Smiley de rejser jo ikke for det. kunne sagtens uddybe med min mening og viden ifølge mig selv og andre osv her, men ved ikke om det er besværet værd når du er skeptiker overfor det? Smiley

- at rejse så mange lysår.. ja.. igen.. du nægter sikkert at tro på det, men de er så langt foran os, at x antal lysår ikke ville tage samme tid for dem, som for os, netop fordi de er SÅ langt foran mht. teknologi, så at de rejser herned er intet problem i forhold til dét, så igen, er den udtalelse naiv og firkantet..

hvorfor skulle de tage turen herhen.. jeg ved ikke engang om jeg gider svare på så dumt et spørgsmål mht. topic (intet personligt DNE!)  Smiley

Hvor mange racer har besøgt os so far, og hvordan ser de ud (udover greys og de fysiske store menneskelignende tingester. Dem kunne jeg til gengæld godt tænke mig du forklarede lidt mere om)
Hvornår har USA sidst været ude og sige at Area 51 ikke eksisterede?
Det kan umuligt have været efter Google earth kom frem, eller hvad?
Dengang de hårdnakkede påstod det ikke fandtes, hang vel sammen med det at være en tophemmelig militærbase.Jeg kunne forestille mig de nægtede efter WWII for ikke at skabe frygt blandt andre lande om ny krig. Men oplys mig endelig om andet,
Det er vel kun et Uidentificeret Flyvende Objekt indtil Karl Erik får at vide hvad det i virkeligheden var, en sattelit. Eller hvordan er reglerne omkring det?

Hvis de rejser så mange lysår for at tage herned (det værende om det kun tager dem sekunder, timer eller dage, er sådan underordnet) Hvorfor giver de sig så ikke til kende. Du ser ud til at have noget insider viden, vi andre ikke rigtig har været delagtiggjort i.
Kan godt være det er et dumt spørgsmål, men nu har du virkelig fanget min nysgerrighed. Hvorfor skulle de tage turen herhen?

dejligt med en som ikke er naiv og firkantet Smiley
men mht. det du siger her "Dog finder vi nok ikke ud af det, lige med det første." - dét er allerede sket  Smiley

Hvornår?

hvordan blev pyramiderne bygget, hvordan byggede mayanerne deres templer, hvordan blev stonehenge bygget, OSV.,
simpelt, de blev ikke bygget alene af mennesker Smiley
ikke fordi jeg tvivler på den er fake, men har du et link? kan ikke finde det  Peace


Nej der har sikkert også været nogen dresserede dyr med. Det var sikkert ikke det du mente, men så må du forklare dig.
Er der blevet fundet hieroglyffer der ligner Aliens igang med at bygge en pyramide?

jooeh, det ér den jo så netop, og jooeh, de har benægtet det, dog sagde jeg ikke at George W. Bush og hele hans administration har holdt en pressekonference hvor de har sagt, "Det findes ikke". Smiley hvorfor tror du der er så mange der snakker om hvad det præcist er der foregår derinde? hvorfor tror du at man ikke må få noget afvide mht. hvad det er de laver, hvorfor der er bevæbnede vagter, osv osv.

og hvis du tror at det kun er flyvemaskiner de laver på bl.a. Area 51, så synes jeg igen, at du skulle søge lidt mere info og teori om det..

Selvfølgelig er flyvemaskiner ikke det eneste de leger med på den base. Men ligefrem at tro de piller i døde aliens, det er da alligevel være noget af en bedrift.
Eksperimenterer de så stadig med Aliens der, eller har de flyttet det til et nyt og sikkert sted nu hvor de er blevet busted?

jeg vil så mene at de bare var "forud for deres tid" hvilket de self var, heller ikke holder i længden, alene.. jeg ville gerne at jeg kunne forklare helt præcist hvorfor jeg tror som jeg tror Smiley

Det ville jeg også rigtig gerne Skuffet

så du vælger at tro på regeringerne og tv/radio fremfor muligheden for bare at overveje om det kunne være.. okay Smiley

Hvordan kom du frem til at han ikke havde overvejet det?
Han siger bare nettet er fyldt med lort, og beviserne nok derfor ikke findes der. Hvilket i mine øjne så ud til at han mente at de forskellige regeringer nok hemmeliggjorde det, hvis disse rumvæsener endelig fandtes.
Faktisk siger han på side et, at det er usandsynligt hvis der ikke fandtes liv andre steder.





Jeg ser frem til dine svar, som jeg håber bliver bedre end dem du indtil har postet.
Logged


mortenbrenoe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #80: 02 Jun 2008, 19:51 »

Chancer for der ikke er liv et andet sted i rummet er uendelig lille. Det har jeg læst på et tidspunkt i en bog hvor der stod en beregnet sandsynlighed. Ud fra hvilke variabler kan jeg dog ikke huske.

Men de videoer der blir disket op med her er fake. De er ikke engang overbevisende...

Så er jeg mere til konspirationsteorie r. "Zeitgeist" kan anbefales.
Logged

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

MrMads
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #81: 02 Jun 2008, 21:29 »

http://www.youtube.com/v/h1Gt-GY2y0o&feature=related WOOW!! DE FINDES SGU... hahahahahaha funny
Logged

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #82: 02 Jun 2008, 21:33 »

Makkerskilap! Det er sgu da et filmtrick som de har lavet!

hvad snakker du om fiskehandler?
Logged

It's all, part of the plan.

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #83: 02 Jun 2008, 21:35 »

hvad snakker du om fiskehandler?

Er du ikke stor nok til at have en ordenlig debat kørende?
Drop børnehavepisset her!

Der skal ikke svares på dette indlæg, da der ikke burde være muligt at komme med indvendinger Hævet Øjenbryn

Logged

Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #84: 02 Jun 2008, 21:36 »

hvad snakker du om fiskehandler?

De kan, når videoen er optaget i så dårlig en opløsning nemt puttes effekter ind, og! Hvis videoen pludselig tager et sving ned ad eller andre retninger kan de nå at sætte endnu en effekt ind. Og når man gør det, ser det jo rigtigt og troværdigt ud, og derfor narer det mange.

Edit: Han plejer nu altid at kalde mig fiskehandler Hævet Øjenbryn
Logged

Pollebolle
Gæst
 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #85: 02 Jun 2008, 21:37 »

Hvorvidt de findes eller ikke skal vi nok finde ud af på et eller andet tidspunkt, men der er jo ingen der nu kan sige at de gør eller ikke gør!

Og det er noget fis at skrive DET GØR DE!!! uden nogen som helst form for hold i det, og ligeledes kan man ikke skrive at de ikke gør, da der ikke er nogen der ved det, Jeg vil ikke selv tage mere stilling til det da vi nok skal finde ud af det på et tidspunkt. Intil da vil der komme mange diskussioner herinde som ingen kan bevise. Vi må vente og se, men det er ikke noget der er nogen der ved en skid om.
Logged

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #86: 02 Jun 2008, 22:40 »

Til Yessir, DNE og alle de andre som ikke vil åbne øjnene overfor muligheden om andet end livet som vi kender det på jorden, i både former, arter, udseende, kommunikation, teknologi, krav for at eksistrere, osv.
Sorry, det blev lidt større end jeg havde regnet med.

Til dem som ikke har samme syn på det som mig og mange andre.

Jeg kan ikke, og har aldrig sagt, at jeg VED andet, end hvad jeg har læst, for det meste har jeg læst, og set på videoer lavet af eksperter og interesserede, at jeg har en speciel insider viden og eller har set disse aliens eller rumskibe andet end på de TUSINDVIS af billeder jeg har set på nettet, for det har jeg ikke, og jeg kan ikke give nogen noget bevis for at alt det her det passer, andet end disse.

Jeg skrev ikke her for at overbevise skeptikere om at aliens findes, besøger os konstant, har været her i flere tusind år, osv., for dét er mildest talt umuligt, fordi de fleste skeptikere som nævnt simpelthen ikke kan, eller vil, åbne øjnene overfor alt den information der rent faktisk ER på nettet.
Jeg har heller aldrig sagt, at alle de UFO'er som karl og åsa ser på himlen er aliens der flyver rundt, men jeg er som sagt bare af den overbevisning, at noget af det simpelthen ikke kan forklares med den fuldstændig naive som satelitter, og flyvemaskiner, og den holdning deler bl.a. både den franske regering og den engelske, som begge har offentliggjort en masse sager som både kan forklares med naturlige årsager, og som de ikke har kunnet forklare.

Hvorfor skulle der være så mange sider med billeder af UFO'er og information om selve emnet om racer, planeter og liv andetsteds, bare for at være der?
Hvorfor skulle de astronauter som angiveligt har besøgt månen udtalt sig om siden hen, at det de mødte deroppe ikke var helt som det vi fik afvide hernede? hvorfor, hvis turen var SÅ succesful, er de så ikke taget tilbage dertil siden, og hvorfor har russerne ikke gjort det efter USA, DET ER ABSURD, hvorfor pludselig stoppe efter en succes, hvorfor ikke udforske hele månen hvilket vi ikke har, (da det ikke er officielt kendt hvad der findes på den anden side af månen), finde ud af mere om den, jo fordi, udfra hvad JEG HAR LÆST og set af information, er det fordi, at de har fået besked på at holde sig væk, igen, af hvem dette er blevet sagt, kan jeg kun svare på udfra hvad jeg har læst og tror på.
hvordan kan man være så naiv at tro at samtlige af de billeder som er taget af UFO'er er fake, hvordan kan man være så naiv at tro, at der på andre planeter og galakser, SKAL være vand, for at der er liv? det SKAL der nemlig ikke, hvilket også er bevist, endda her på jorden, hurra.

Alt det off topic der har været gider jeg ikke bruge tid på, samt dem som allerede har lukket døren for emnet Smiley..
dog vil jeg gerne snakke om emnet, og give links hvis jeg ellers kan finde dem, og fortælle om hvad jeg har læst, hvis der overhovedet er nogle som reelt gider hører på det og snakke om det med et åbent sind, i stedet for at debunke mig pga. min holdning fordi den er anderledes end jeres, dét er også tyndt, og det gør jeg ikke ved jer så vidt jeg husker.. og lad vær og kræv beviser fra mig, det kan jeg ikke give jer.
- hvis dét så gør, at i nægter at tro på mig og dette emne, så fred være med det, for i må sku tro lige hvad i vil, jeg forstår bare ikke man kan være så snæversynet, og godt nok er der nogle der har sagt at de rent faktisk har læst osv om dette emne, men jeg tvivler nu på at det passer sådan seriøst, for så ville man ikke bare forklare det hele med satelitter og flyyyyvemaskiner, nægter jeg sku at tro på, dog glæder jeg mig til at sløret efterhånden bliver løftet mere og mere, hvad enten det er til den ene eller anden side, så vil det sikkert være interessant Smiley

Jeg har desuden heller ikke sagt, at jeg tror på ALT det jeg læser, for det gør jeg sku ikke, men at sige at alt på nettet er noget lort og det "bare ikke passer det der", køber jeg ikke Smiley
Jeg ser mig selv for åben over for det her, og hælder mest til at det bl.a. passer at der findes mange forskellige former for liv, og liv på flere planeter i både vores og andre af det utal af galakser og planeter der er.
desuden er den info du kan finde på nettet, endnu det eneste offentlige information du kan finde om dette, da ingen af regeringerne SELVFØLGELIG har fremvist rumskibe, aliens, meldt ud at der er kontakt og at det har været det længe, osv. hvilken form for "panik" ville dette ikke skabe?  Rullende Øjne

jeg er for øvrigt også ligeglad med hvad du synes om mig, om du synes jeg tuder eller ikke kan svare igen, om jeg ikke kan debbatere ordentligt (ja, det er en hentydning til Jharn's kommentar som jeg synes var lidt lav  Kys), osv, syns hvad du vil, jeg synes såmænd bare at dette er et meget interessant emne, og jeg har derfor gennem flere år sat mig ind i den information der er tilgængelig, og holdt mig åben, men ikke slugt det hele, overfor det. derfor svarede jeg i sin tid på denne debat, og derfor er jeg åben for at snakke om det, med dem som ikke har lukket døren.


Hvad er mest naivt - At tro at der er liv på andre planeter, eller at tro, at det ikke findes på én eneste, andet end den lille en vi bor på?
Logged

It's all, part of the plan.

Dau
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #87: 02 Jun 2008, 22:59 »

Jeg har ikke læst debatten, da jeg sidder midt i en eksamen. Men jeg vil da gerne komme med mit korte indlæg.

Jeg mener det er dybt idiotisk (undskyld mit hårde sprogbrug), at ikke tro på, at andre former for livsformer  end jordlige eksisterer. Hvis man gør dette, er man dybt ignorant, og har ingen forståelse for evolutionen og teorien der ligger bagved denne.
Evolutionen her på jorden, beviser netop mulighederne for livsformer kan udvikles. Mennesket er jo ikke direkte en "prototype" på en livsform, men har tilpasset sig de mange specifikke forhold, som man er nødt til at indordne sig for at kunne overleve på denne planet.

Jeg gider ærlig talt ikke tage stilling til konspirationsteorie r angående 'aliens' her på jorden, Area 51 etc, da der ikke foreligger nogen form for videnskabelig bevisførelse. Men jeg tror, nej jeg er faktisk overbevist om, at der eksisterer andre livsformer end dem vi kender her på jorden. Hvor udviklede de er, om de kan rejse i tiden og komme til vores planet, er jo ekstremt useriøst at diskutere.

Chancen for der ikke er liv andre steder i universet, er så mange millioner gange større, end for der ikke er.
Logged

Rolig nu, pust ud, træk vejret..

Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #88: 02 Jun 2008, 23:05 »

Jeg er enig i at der nok findes andre væsener i andre galakser. Det kan jeg jo ikke afvise, men det, at du siger at der har været så mange billeder af ufo'er osv. Det finder jeg dybt latterligt. Der har på intet tidspunkt været en såkaldt ufo, på planeten jorden. Jeg gider ikke engang diskutere det. Færdig. Slut...
Logged

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #89: 02 Jun 2008, 23:22 »

Jeg er enig i at der nok findes andre væsener i andre galakser. Det kan jeg jo ikke afvise, men det, at du siger at der har været så mange billeder af ufo'er osv. Det finder jeg dybt latterligt. Der har på intet tidspunkt været en såkaldt ufo, på planeten jorden. Jeg gider ikke engang diskutere det. Færdig. Slut...

så alle de tusind billeder jeg har set, som jo, findes, og som, hvor svært det end må være for dig at læse Kys, kan ses på nettet, er faket? dét gider jeg godt nok heller ikke at diskutere, for dét er dybt latterligt, du har allerede lukket døren, så det er spild af tid at snakke om dette emne, med dig Smiley

folk i denne debat har debunket mig for ikke at have det bevis de kræver, for at vi er blevet besøgt af andre, så hvordan pokker kan du sidde og sige at vi IKKE er, det kan du nu heller ikke bevise Smiley. total ekspert du er <33333
Logged

It's all, part of the plan.

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 23 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010