home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 659 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Tror DU på rumvæsner/aliens
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 23 Udprint
Forfatter Emne: Tror DU på rumvæsner/aliens  (Læst 89594 gange)
FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #60: 02 Jun 2008, 14:55 »

Nej satme om jeg tror på sådan noget vrøvl og vås.. ticked off .. det er da så langt ude og påstå at der er liv i rummet funny .. EDIT : Heey SKY KLAPS crazy
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #61: 02 Jun 2008, 14:55 »

Naturligvis findes der UFO'er. Jeg har set massevis af flyvende objekter som jeg ikke lige kunne identificere.

 Cool

Som f.eks. en bold funny ? Wink
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

naitsirhc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #62: 02 Jun 2008, 14:56 »

Naturligvis findes der UFO'er. Jeg har set massevis af flyvende objekter som jeg ikke lige kunne identificere.

 Cool
hmm okay xD  funny
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #63: 02 Jun 2008, 14:56 »

så du vælger at tro på regeringerne og tv/radio fremfor muligheden for bare at overveje om det kunne være.. okay Smiley

Ethvert rationelt menneske vil forhåbentlig have større tillid til deres regering end til diverse videoer på Youtube og andre skriblerier på internettet som alle og enhver kan lægge op.
Logged



g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #64: 02 Jun 2008, 14:57 »

Som f.eks. en bold funny ? Wink

Lige præcis bolde har jeg som regel ganske let ved at identificere Wink
Logged



Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #65: 02 Jun 2008, 14:57 »

så du vælger at tro på regeringerne og tv/radio fremfor muligheden for bare at overveje om det kunne være.. okay Smiley

Ja gud bevare mig vel om vi ikke (Næsten) alle tror på regeringerne fremfor selv at komme med en masse teorier, som man absolut ingen beviser har for.

EDIT: Og så slap dog lige af med at poste jeres indlæg  Sur Nu kunne jeg ikke poste, pga. 5 andre var i gang.. Denne tråd er populær  funny  crazy (ironi er ikke brugt) crazy
Logged


Newcastle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #66: 02 Jun 2008, 15:02 »

DNE skal da på intet tidspunkt bevise at der findes liv i rummet, det er da jer der skal bevise at der gør og det er endnu ikke lykkedes. Jeg tror ikke på at der nogensinde har været Aliens på jorden eller fløjet hen over jorden. Jeg tror lissom DNE på at Area 51 er en hemmelig militærbase, som USA bruger til at teste fly og våben. At der så måske også forskes i liv i rummet, er ikke nødvendigvis lig med at der findes liv.

Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #67: 02 Jun 2008, 15:04 »

DNE skal da på intet tidspunkt bevise at der findes liv i rummet

Mon ikke der mangler et 'ikke' i den sætning? Tunge

Det ville vel også være dumt ikke at udforske muligheden for at der skulle være liv i rummet.

Logged



MrMads
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #68: 02 Jun 2008, 15:06 »

UFO= "unidentified flying objekt" - Så jo, mennesker har set UFO'er.....  Tunge
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #69: 02 Jun 2008, 15:07 »

JA Slwefølgelig Wink Wink Wink Wink
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

MrMads
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #70: 02 Jun 2008, 15:10 »

VIGTIG INFO HVIS DU SER EN UFO:

1. Tag det roligt. Så lægger du bedre mærke til, hvad der foregår.
2. Læg mærke til hvordan ufoen ser ud, hvordan den bevæger sig, hvor stor den er, hvad klokken er, og hvor lang tid observationen varer.
3. Hvis du har et kamera/videoapparat, så prøv at tage et billede af ufoen.
4. Hvis du har papir og blyant, så prøv at lave en tegning af ufoen, hvis du kan.
5. Læg særligt mærke til hvordan ufoen forsvinder. Flyver ufoen væk, og forsvinder bag skyer eller bag horisonten? Eller andet?

http://www.ufo.dk/aktivit/sufoi-dk/ufohvidk.htm

Haha.. De mener det seriøst Grin

Logged

Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #71: 02 Jun 2008, 15:11 »

Hahaha Grin Nej, nej, nej! Sker der for det Opstemt
Logged

sells!
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #72: 02 Jun 2008, 15:21 »

http://ufos.nationalarchives.gov.uk/ ved ikke om der er nogle der har set dette men det kunne da være værd at læse.
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #73: 02 Jun 2008, 16:06 »

VIGTIG INFO HVIS DU SER EN UFO:

1. Tag det roligt. Så lægger du bedre mærke til, hvad der foregår.
2. Læg mærke til hvordan ufoen ser ud, hvordan den bevæger sig, hvor stor den er, hvad klokken er, og hvor lang tid observationen varer.
3. Hvis du har et kamera/videoapparat, så prøv at tage et billede af ufoen.
4. Hvis du har papir og blyant, så prøv at lave en tegning af ufoen, hvis du kan.
5. Læg særligt mærke til hvordan ufoen forsvinder. Flyver ufoen væk, og forsvinder bag skyer eller bag horisonten? Eller andet?

http://www.ufo.dk/aktivit/sufoi-dk/ufohvidk.htm

Haha.. De mener det seriøst Grin



Deres mål er nemlig lige netop at finde den naturlige forklaring på observationerne. Når du kender det nøjagtige sted og tidspunkt for observationen, er det pludselig meget lettere, at finde ud af, om det bare har været et fly. Og i det hele taget er det, hvis man følger ovenstående fremgangsmåde, meget lettere, at finde ud af, om der rent faktisk er noget mystisk ved observationen, eller om det bare har været et naturfænomen, fly eller noget andet ganske naturligt.

Sådan lige ved et hurtigt kig på siden du linker til, lader det til, SUFOI er af dem opfattelse, at der er en naturlig forklaring på alle observationer, og at den naturlige forklaring, ikke har noget med liv på fremmede planeter at gøre.
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #74: 02 Jun 2008, 16:14 »

Deres mål er nemlig lige netop at finde den naturlige forklaring på observationerne. Når du kender det nøjagtige sted og tidspunkt for observationen, er det pludselig meget lettere, at finde ud af, om det bare har været et fly. Og i det hele taget er det, hvis man følger ovenstående fremgangsmåde, meget lettere, at finde ud af, om der rent faktisk er noget mystisk ved observationen, eller om det bare har været et naturfænomen, fly eller noget andet ganske naturligt.

Sådan lige ved et hurtigt kig på siden du linker til, lader det til, SUFOI er af dem opfattelse, at der er en naturlig forklaring på alle observationer, og at den naturlige forklaring, ikke har noget med liv på fremmede planeter at gøre.
Hehe, nu når vi er inde på UFOerer så har jeg lige en joke fra Talegaver til børn 15 års jubilæum.

''Hvad ville vi danskere gøre hvis der fløj ufoer ind over København?''.

Helle Thorning Schmidt oppe ved talerstolen: '''hh,nåå,øhh,nåå - IKKE Noget!, for jeg ved ikke hva jeg skal være enig og uenig i, da Anders Fogh ikk har været oppe endnu''.

Så kommer Naser Khader: øøhh,nååhh,øhh JEG HAR ET STORT HOVED - hvordan fanden kan man have så meget kød i det ansigt?.

Så kommer Pia KJærsgaaard op: Ja de kan altså ikk bo her

og så kommer Villy Søvndal: Nåår, endelig, rumvæsner, så kan jeg komme hjem

Og til sidst kommer Anders Fogh: VI danskere er jo gode til at samarbejde, hva siger du deromme Bush?.


Link til joken. Spol til 1:20
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 23 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010