home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 666 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Tror DU på rumvæsner/aliens
0 Brugere og 33 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 23 Udprint
Forfatter Emne: Tror DU på rumvæsner/aliens  (Læst 89507 gange)
Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #30: 02 Jun 2008, 13:59 »

Jeg tror på at der er inteligentliv et eller andet sted! Om de har været her eller ej, det er ikke til at svarer på, men ifølge "Hitchhikers Guide to the Galaxy", den store af bøgerne, så ja så har de, ved dog ikke om det er den mest pålideligekilde, men ganske underholdende læsning, hvor delfiner bla. defineres som "aliens". Back to topic.

Som sagt, ja jeg tror på det, muligvis er der da nogen der har set ufoer (rumskibe fra andre planeter), men det er umådeligt svært at bevise, men som DNE undre jeg mig også over, hvorfor de skulle gemme sig, måske fordi de er bange for krig osv, eller fordi vi har udviklet os på et område som de ikke har.
Om der er rumvæsner der ligner mennesker er direkte, dags dato, umuligt at svarer på, men man kan da kun håbe på at der er venligsindet inteligent liv et eller andet sted, som vil samarbejde med os. Hvis ikke, skal de ikke være langt foran os, for at ødelægge os.

Makkerskilap, dine argumenter med pyramiderne osv. holder ikke i længden, ja det er et mysterie, men der har været folk der har været meget forud for deres tid, uden tvivl.
De gamle Egyptere er jo kendt for at være forud for deres tid, de lavede hjerne operationer der selv i dag er svære, nogen gange med mindre held end andre, nok lidt oftere dengang førte det til dødsfald men stadig væk lykkedes det også. Pyramiderne, ja, de blev bygget under ekstremt godt ledede forhold, hvordan arbejdernes forhold var, tør jeg end ikke tænke på, men bestemt ikke umuligt, med den intelligens som top folk i Egypten dengang besad!
Der er også folk der mener at der har været hjælp udefra med byggelsen af det gamle Rom, og ja måske, det var satme arkitektur der var forud for dens tid, og det fungerede, bevars det er bedre i dag. Men i forhold til datiden, var deres vand forsyning, kloak system, badehuse og opbyggelsen af byen, eminent. Men igen, der har været folk der har været forud for deres tid og bare har fået en gave til at kunne se tingene.
Muligvis er det ved hjælp fra "aliens" der har skubbet de mennesker i den rigtige retning, men faktum er at det vil vi aldrig få afvide.
Der har også været andre store, store, store mennesker, Einstein, Newton, Mozart osv. osv. De var alle foran på, hver deres område, og har været vigtige i opbyggelsen af den verden vi har idag. Måske var de "aliens" måske ikke, det var Elvis jo også iflg. nogle Wink

Men jeg tror på andet liv, men ikke på de 2 klip i første indlæg er ægte.
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #31: 02 Jun 2008, 14:01 »

Det er jo noget pis at sige, at Area 51 ikke er hemmelig.... Du kan jo ikke fortælle andet, end at der bliver testet militærfly derinde. Tror du virkelig det er det eneste?

Han siger at Area51 eksiterer, han siger ikke han ved hvad der bliver testet, udover militær fly. Men area 51 findes!
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

MrMads
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #32: 02 Jun 2008, 14:05 »

Han siger at Area51 eksiterer, han siger ikke han ved hvad der bliver testet, udover militær fly. Men area 51 findes!

Han sagde at det ikke er særlig hemmeligt.........
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #33: 02 Jun 2008, 14:06 »

Det er jo noget pis at sige, at Area 51 ikke er hemmelig.... Du kan jo ikke fortælle andet, end at der bliver testet militærfly derinde. Tror du virkelig det er det eneste?

Jeg ved ikke alt hvad der foregår derinde, men basen er altså ikke så hemmelig, som makkerskilap mener at den er. Mig bekendt benægter Amerikanerne ikke, at basen er der, det ville i øvrigt også være pænt dumt, da det er så let som ingenting, at bevise at den er der, tag bare et kig på google earth, det er altså heller ikke mere hemmeligt hvad der foregår der, end at man kan se satelitfotos af, hvad der foregår udenfor.
Logged

naitsirhc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #34: 02 Jun 2008, 14:06 »

http://www.youtube.com/v/FtKuBKIaVvs
Fuck det ser ægte ud alligevel :p
Logged

KasperSchmidt
Gæst
 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #35: 02 Jun 2008, 14:10 »

jeg tror at der er mere imellem himmel og jord..
Logged

MrMads
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #36: 02 Jun 2008, 14:11 »

Jeg ved ikke alt hvad der foregår derinde, men basen er altså ikke så hemmelig, som makkerskilap mener at den er. Mig bekendt benægter Amerikanerne ikke, at basen er der, det ville i øvrigt også være pænt dumt, da det er så let som ingenting, at bevise at den er der, tag bare et kig på google earth, det er altså heller ikke mere hemmeligt hvad der foregår der, end at man kan se satelitfotos af, hvad der foregår udenfor.

Billederne fra google earth er jo 10 år gamle..... Og når man er i området af Area 51, så bliver man bortvist med det samme, selvom man er mange kilometer væk! - Lad lige være med at sige at det ikke er hemmeligt!
Logged

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #37: 02 Jun 2008, 14:12 »

http://www.youtube.com/v/FtKuBKIaVvs
Fuck det ser ægte ud alligevel :p

Det ser ægte ud ja, men i dag kan alt jo laves kunstigt.
Logged


naitsirhc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #38: 02 Jun 2008, 14:13 »

Det ser ægte ud ja, men i dag kan alt jo laves kunstigt.
ja ved jeg Wink jeg tror sku ingen har set en ufo nogensinde Wink
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #39: 02 Jun 2008, 14:21 »

Billederne fra google earth er jo 10 år gamle..... Og når man er i området af Area 51, så bliver man bortvist med det samme, selvom man er mange kilometer væk! - Lad lige være med at sige at det ikke er hemmeligt!

Jeg siger heller ikke, at der ikke foregår hemmelige ting på området, selvfølgelig gør der det, det gør der også herhjemme, men derfra og til at sige at det har noget med Udenjordisk teknologi og liv at gøre, der er altså et stykke vej.

Jeg siger derimod, at det ikke er nogen hemmelighed, at basen er der.
Logged

MrMads
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #40: 02 Jun 2008, 14:26 »

Hør nu her... Du siger at det ikke er så hemmeligt som folk gør det til.

Du kan ikke engang selv fortælle hvad der foregår der inde.. = Hemmeligt?
Logged

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #41: 02 Jun 2008, 14:29 »

Hør nu her... Du siger at det ikke er så hemmeligt som folk gør det til.

Du kan ikke engang selv fortælle hvad der foregår der inde.. = Hemmeligt?

COME ON ! Læs hvad han skriver!

Han indrømmer at det er en hemmelighed, fordi han også tror der sker masser af ting og sager som folket ikke må kende til.
Samtidig siger han, at det formentlig ikke har noget med udenjordisk liv at gøre, selvom masser af folk tror det.
Der er ikke lighedstegn mellem hemmelighed og forskning i udenjordisk liv.
Logged


makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #42: 02 Jun 2008, 14:30 »

Du er sjov Makkerskilap  Smiley
Hvis du lige bakker alle dine påstande op i denne tråd med noget bevisførelse, vil jeg med glæde svare tilbage.

Men at prøve at debattere med en believer, er omtrent ligeså svært som at debattere med en skeptiker, som jeg så du tog et par billige skud imod tidligere i tråden.

Ps. Jeg er ikke skeptiker. Så du kan sagtens overbevise mig, hvis du ellers kan bakke det op med nogen beviser fra objektive kilder. Indtil videre i denne tråd, har du ikke rigtig gjort andet end at kaste rundt med postulater  Wink

Tak, det er du også Yessir Smiley

Jamen, hvad skal jeg sige/gøre for dig lille ven? Give dig samtlige links til de ting jeg har læst og set, så du selv
kan se hvorfor jeg tror på der er liv andre steder end her?... det kan jeg da godt, hvis det er det du ønsker - alt for dig.
om jeg tog et par billige skud kan da godt være, men jeg tuder ikke ligefrem over det, vi snakker jo bare om det, og har ikke svaret tilbage på DNE's besked endnu, fordi jeg LIGE er kommet hjem fra skole, og fordi at den er lang Smiley skal dog nok få det gjort i dag.

Er jeg den eneste der ikke er kommet med beviser da?.. DNE og ham jeg skrev den lange besked til af mine, har da heller ikke kunne bevise at der IKKE findes liv andre steder, bare fordi der ikke er et digitalt foto af et rumvæsen ved siden af en eller andet præsident eller noget, eller er det bare mig, der tror at det er noget lignende dét i kræver? for dét, kan jeg ikke give hverken dig, eller nogen anden Smiley
Logged

It's all, part of the plan.

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #43: 02 Jun 2008, 14:31 »

Jeg ved ikke om du er ironisk eller ej..

Men bevis lige for mig at vi allerede har fundet intelligent liv andre steder end på jorden. Jeg kan ikke bruge den fanatiske overbevisning du holder dig, når du ikke beviser noget som helst.

næh, det var jeg skam ikke, men det kan jeg da godt være.
og hvad vil være bevis for DIG, så?
Logged

It's all, part of the plan.

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #44: 02 Jun 2008, 14:36 »

Jeg ved ikke alt hvad der foregår derinde, men basen er altså ikke så hemmelig, som makkerskilap mener at den er. Mig bekendt benægter Amerikanerne ikke, at basen er der, det ville i øvrigt også være pænt dumt, da det er så let som ingenting, at bevise at den er der, tag bare et kig på google earth, det er altså heller ikke mere hemmeligt hvad der foregår der, end at man kan se satelitfotos af, hvad der foregår udenfor.

jooeh, det ér den jo så netop, og jooeh, de har benægtet det, dog sagde jeg ikke at George W. Bush og hele hans administration har holdt en pressekonference hvor de har sagt, "Det findes ikke". Smiley hvorfor tror du der er så mange der snakker om hvad det præcist er der foregår derinde? hvorfor tror du at man ikke må få noget afvide mht. hvad det er de laver, hvorfor der er bevæbnede vagter, osv osv.

og hvis du tror at det kun er flyvemaskiner de laver på bl.a. Area 51, så synes jeg igen, at du skulle søge lidt mere info og teori om det..
Logged

It's all, part of the plan.

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 23 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010