home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:29:46 warmon Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  1 Bruger, 110 Gæster Online.

Indlæg: 1132758 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Tror DU på rumvæsner/aliens
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 23 Udprint
Forfatter Emne: Tror DU på rumvæsner/aliens  (Læst 85021 gange)
makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #15: 02 Jun 2008, 11:49 »

Der må være liv andre steder end på jorden! Jorden er en så uendelig lille del af universet, at det virker usandsynligt at der ikke findes en planet der minder nok om jorden til at der også kunne være liv der. Dog finder vi nok ikke ud af det, lige med det første.

De video'er er jo rent lort. Den første er uendelig dårligt lavet!

dejligt med en som ikke er naiv og firkantet Smiley
men mht. det du siger her "Dog finder vi nok ikke ud af det, lige med det første." - dét er allerede sket  Smiley
Logged

It's all, part of the plan.

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #16: 02 Jun 2008, 11:53 »

[Aliens er altid spændende og snakke om og jeg tror helt sikkert at der findes fremmed liv med intiligens. Om de så ligner mennesker, men bare har fire fingre, høj pande og store blanke øjne er ikke til og vide. . Jeg synes det er sjovt hver gang der bliver lavet et film om et monster som rumvæsen. For jeg tænker bare: " hvordan har de bygget rumskibet med de klør der?". Så HVIS der kom rumvæsner må de være relative fucking kloge og alligevel have brugelige bygge egenskaber:)Mht. til den første video kan du læse om den inde på ekstrabladet i dag Smiley

hvordan blev pyramiderne bygget, hvordan byggede mayanerne deres templer, hvordan blev stonehenge bygget, OSV.,
simpelt, de blev ikke bygget alene af mennesker Smiley
ikke fordi jeg tvivler på den er fake, men har du et link? kan ikke finde det  Peace
Logged

It's all, part of the plan.

Baalleby
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #17: 02 Jun 2008, 11:56 »

http://ekstrabladet.dk/vrangen/article1014340.ece

- Til dem der skyder videorne ned, så ja. De er fake Smiley De ægte er ikke blevet released endnu..
Logged

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #18: 02 Jun 2008, 11:58 »

http://ekstrabladet.dk/vrangen/article1014340.ece

- Til dem der skyder videorne ned, så ja. De er fake Smiley De ægte er ikke blevet released endnu..

de ægte?
Logged

It's all, part of the plan.

Anfield
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #19: 02 Jun 2008, 11:58 »

Måske ser vi den heller aldrig hvis den er ægte Smiley
Logged

"Son, when participating in sporting events - it is not a question about winning and loosing, it's about how drunk you can get !"

Baalleby
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #20: 02 Jun 2008, 12:04 »

Ja de ægte, han vil jo ikke vise de rigtige videoer frem, så dem man ser på youtube er efterligninger..
Logged

Baalleby
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #21: 02 Jun 2008, 12:05 »

Logged

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #22: 02 Jun 2008, 12:12 »

Ja de ægte, han vil jo ikke vise de rigtige videoer frem, så dem man ser på youtube er efterligninger..

der står på eb det er et kort klip af den, men ikke det hele. er det lig med en efterligning?  Rullende Øjne

EDIT: har set hvorfor du skrev det nu, sorry  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 02 Jun 2008, 12:17 af makkerskilap » Logged

It's all, part of the plan.

Anfield
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #23: 02 Jun 2008, 12:14 »

Tjek hans andet link. Eb er et kort klip afefterligningen.
Logged

"Son, when participating in sporting events - it is not a question about winning and loosing, it's about how drunk you can get !"

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #24: 02 Jun 2008, 12:18 »

Logged

It's all, part of the plan.

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #25: 02 Jun 2008, 13:21 »

nu havde jeg self. lige skrevet et langt svar, men kom til at kopiere noget andet så nu er det væk! for satan, mister lysten til at starte forfra hver gang!  Grin.. men nå.

størstedelen af dem ligner os heller ikke, dog er der én race som minder en del om os, de er bare fysisk større.
- de overstående videoer er faket, ingen tvivl om dét fra min side, men udseendet på dem er for så vidt meget rigtigt, det er de såkaldte greys det skal forestille at være.
 
Area 51 er jo en base som USA nægter findes, trods der findes film, billeder og beviser for at den jo ligger hvor den er,
og det er blevet bekræftet af højtstående folk også.
Der er vagter som bevogter området døgnet rundt, dagligt, med våben, overvågningsudstyr, sensorer som opdager folk der kommer ind i området, og så kommer de med det samme ud og holder øje med dig.
Det er en base som fremstiller hemmelige fly og andre projekter og har noget hemmeligt igang bl.a. i samarbejde med Lockheed Martin som ingen må vide noget om, det er ikke G.W.B der styrer det, faktisk, så har han ikke rigtig indflydelse på dét overhovedet.
og - din kommentar til sattelitter er tynd synes jeg, og at du forklarer det millioner af mennesker ser, filmer og tager billeder af konstant med fly og sattelitter, holder ikke Smiley desuden betyder UFO "uidentificerede flyvende objekter", så hvis karl erik og åsa ser noget der lyser og blinker på himlen de ikke ved hvad er, så må det betegnes som en UFO Smiley - dog findes der også "rumskibe" som ikke stammer fra jorden, og "flyvende tallerkener", men du lyder som en skeptiker, så det vil sikkert være umuligt overhovedt at åbne dine øjne for muligheden for det? Smiley kan spørge dig om det samme som #1, hvor meget ved du om dette emne? Smiley


jeg kan så sige dig, selvom du nok bare griner og nægter at tro det, at der ER liv fra andre planeter i dette univers og mange andre, og også på denne planet Smiley
haha.. kan ikke lade være med at grine lidt af det jeg har markeret, no offence.
men, de tager jo netop ikke herned for at luske rundt i vores huse, har vi ikke lige fastslået at videoen med den blinkende bums er fake? Rullende Øjne - for så er det her, citat: "det ville da være mærkeligt, at rejse så mange lysår, bare for at optræde på nogle meget dårlige amatørbilleder/film, for så bare at smutte igen. Og igen, hvis man er så bange for at blive set, hvorfor tager de så overhovedet turen herned? og hvorfor skulle de så i øvrigt også være så uforsigtige, at luske rundt om beboede huse?" - åndssvagt sagt Smiley de rejser jo ikke for det. kunne sagtens uddybe med min mening og viden ifølge mig selv og andre osv her, men ved ikke om det er besværet værd når du er skeptiker overfor det? Smiley

- at rejse så mange lysår.. ja.. igen.. du nægter sikkert at tro på det, men de er så langt foran os, at x antal lysår ikke ville tage samme tid for dem, som for os, netop fordi de er SÅ langt foran mht. teknologi, så at de rejser herned er intet problem i forhold til dét, så igen, er den udtalelse naiv og firkantet..

hvorfor skulle de tage turen herhen.. jeg ved ikke engang om jeg gider svare på så dumt et spørgsmål mht. topic (intet personligt DNE!)  Smiley

Jeg er skam meget modtagelig for argumenter og beviselige fakta, men ubegrundede påstande tillader jeg mig at stille mig tvivlende overfor  Wink Så prøv da endelig at overbevise mig, indtil nu har jeg ingen beviser set, heller ikke fra din side, selvom du virker meget sikker i din sag, jeg har kun set påstande, og dårlige amatørvideoer/billeder.

Når jeg skriver, at Hollywoods udgaver ligner os, så mener jeg, at de alle har en torso, der står på to ben, som vi har, de har to arme med hænder med fingre, igen som ligner vores til forveksling, om der er 3,4,5 eller 16 fingre er underordnet, de har alle tilsyneladende udviklet nogenlunde samme udformning som vores. Øverst har de så et hoved, hvor øjne, næse, mund og ører er placeret i samme orden, som på vore egne hoveder. I øvrigt virker de meget tynde halse, de ofte er udstyret med, meget upraktiske, set i forhold til størrelsen på de hoved de ofte er udstyret med...

Area 51 er vist ikke nær så hemmelig som folk gerne vil gøre basen til, mig bekendt er det ikke nogen hemmelighed, at den eksisterer, og ej heller, at der testes militærfly derinde. Når man ser på de fly, der i gennem tiden er blevet testfløjet fra basen, er det ikke noget under, at folk har fået den opfattelse, at man tester udenjordisk teknologi derinde. Når man i starten af 80'erne, pludselig ser et trekantet og meget kantet luftfartøj over området, og ellers kun er vant til de strømlinede jets, der ellers blev lavet dengang, er det da nærliggende at drage den konklussion, at det må være et udenjordisk rumskib, det er bare ikke sandheden.

Nu bruger jeg jo meget af min fritid på at kigge op i luften, eftersom jeg flyver med modelfly, der befinder sig ganske godt i det element, og der ser jeg ofte de her små lyspletter, nogenlunde på størrelse med en stjerne, der farer hen over himlen, og ja, som sagt så ser jeg dem også om natten, og ved at forklaringen på dem er noget så kedeligt som satelitter.

Der findes mange filmklip/fotografier af større flyvende objekter med og uden lys, nogle af disse kan forklares med at det er fup, nogle er ukendte militærflytyper, der bliver testfløjet, nogle er slet og ret sjældne naturfænomener, jeg savner stadig det afgørende bevis for, at det skulle være udenjordiske rumskibe.

Med hensyn til min viden om emnet, jamen så er det faktisk et emne som jeg synes er meget interessant, og jeg ser de programmer i der er om emnet i TV, og læser de artikler om emnet, jeg kan komme til. Men jeg skal da ærligt indrømme, at jeg ikke ligefrem er UFO entusiast, det ville jo være lidt spild af tid, når jeg ikke tror på, at der findes udenjordiske rumfartøjer på eller omkring jorden, de kommer måske en dag, men jeg er overbevist om, at de ikke har været her endnu, hvis de havde, skulle det ikke være noget problem at bevise.

Hvad enten de mange lysår for dem, svarer til en tur i parken for vi andre, så synes jeg stadig at det virker lidt mærkeligt, at de skulle tage denne tur, og så holde sig skjult under hele besøget. Hvis de ikke vil ses, hvorfor så overhovedet komme? Og nej, jeg synes ikke det er noget dumt spørgsmål, jeg synes det er meget relevant i sådan her en diskussion.

Kom nu, overbevis mig, du lyder meget sikker i din sag, og som sagt, jeg er modtagelig overfor argumenter og beviser, men påstande tror jeg ikke bare uden videre på, det er vi som mennesker for kloge til at stille os tilfreds med (vi bør i hvert fald være det). Den Amerikanske regering (og alle andre, der beskæftiger sig med tophemmelig udvikling af nye flytyper) er helt vilde med folks hang til den udenjordiske forklaring, og de skulle eftersigende selv have gjort deres til at blusse det op tilbage i specielt 50'erne, de gjorde ikke noget for at afkræfte at der var faldet et rumskib ned ved Roswell, tvært imod, det at folk købte den forklaring var langt mere praktisk, end at de begyndte at grave i, om det kunne være en flytest der var gået galt. Husk på, at dengang var Amerikanerne ikke specielt interesseret i, at Russerne fandt ud af, hvad de gik og arbejdede på.

Men lad os nu får argumenter og beviser på bordet, så er det lettere at finde hinanden i en debat  Wink
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #26: 02 Jun 2008, 13:32 »

jeg kan så sige dig, selvom du nok bare griner og nægter at tro det, at der ER liv fra andre planeter i dette univers og mange andre

Sådan en holdning kan man bruge til lige så meget som folk der hårdnakket påstår at VM i 1958 ikke fandt sted.

Jeg tror personligt ikke at der findes "rumvæsener/aliens", eller andre former for intelligent liv andre steder end her. Ja, universet er uendeligt stort, til gengæld skal der også være uendeligt mange faktorer der skal passe sammen og have de helt rigtige forhold, før man overhovedet kan begynde at diskutere om der er basis for noget som helst liv.

Jeg vil ikke udelukke at der kan findes spor af encellede organismer, bakterier mv. på planeter hvor det kan påvises at der har været vand, men vil afvente at man finder noget.
Logged



Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #27: 02 Jun 2008, 13:45 »

hvordan blev pyramiderne bygget, hvordan byggede mayanerne deres templer, hvordan blev stonehenge bygget, OSV.,
simpelt, de blev ikke bygget alene af mennesker Smiley
ikke fordi jeg tvivler på den er fake, men har du et link? kan ikke finde det  Peace


Du er sjov Makkerskilap  Smiley
Hvis du lige bakker alle dine påstande op i denne tråd med noget bevisførelse, vil jeg med glæde svare tilbage.

Men at prøve at debattere med en believer, er omtrent ligeså svært som at debattere med en skeptiker, som jeg så du tog et par billige skud imod tidligere i tråden.

Ps. Jeg er ikke skeptiker. Så du kan sagtens overbevise mig, hvis du ellers kan bakke det op med nogen beviser fra objektive kilder. Indtil videre i denne tråd, har du ikke rigtig gjort andet end at kaste rundt med postulater  Wink
Logged


ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #28: 02 Jun 2008, 13:48 »

dejligt med en som ikke er naiv og firkantet Smiley
men mht. det du siger her "Dog finder vi nok ikke ud af det, lige med det første." - dét er allerede sket  Smiley

Jeg ved ikke om du er ironisk eller ej..

Men bevis lige for mig at vi allerede har fundet intelligent liv andre steder end på jorden. Jeg kan ikke bruge den fanatiske overbevisning du holder dig, når du ikke beviser noget som helst.
Logged


MrMads
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #29: 02 Jun 2008, 13:59 »


Area 51 er vist ikke nær så hemmelig som folk gerne vil gøre basen til, mig bekendt er det ikke nogen hemmelighed, at den eksisterer, og ej heller, at der testes militærfly derinde. Når man ser på de fly, der i gennem tiden er blevet testfløjet fra basen, er det ikke noget under, at folk har fået den opfattelse, at man tester udenjordisk teknologi derinde. Når man i starten af 80'erne, pludselig ser et trekantet og meget kantet luftfartøj over området, og ellers kun er vant til de strømlinede jets, der ellers blev lavet dengang, er det da nærliggende at drage den konklussion, at det må være et udenjordisk rumskib, det er bare ikke sandheden.


Det er jo noget pis at sige, at Area 51 ikke er hemmelig.... Du kan jo ikke fortælle andet, end at der bliver testet militærfly derinde. Tror du virkelig det er det eneste?
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 23 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010