home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:57:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 11:16:13 Bubbles Blogkonkur... #12 - Danish Viking Wa...
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
30 Maj 2024, 15:49 szukizek Blogkonkur... 10# Hjertet banker kun...
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
Antal Registrerede Brugere: 23318
  1 Bruger, 464 Gæster Online.

Indlæg: 1132813 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: godrejsunrisee...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Tror DU på rumvæsner/aliens
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 Udprint
Forfatter Emne: Tror DU på rumvæsner/aliens  (Læst 85509 gange)
verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #315: 25 Mar 2009, 23:21 »

PLuto@

Det var et godt og analyserende indlæg.. rart med noget baggrundsviden om en sådan ældringsproces, det er fedt at vide noget om Thumbs Up

Men ja du skærer jo bare min påstand ud i pap og tak for det Wink... (i øvrigt noget af et emne valg Shockeret Opstemt)

Men ja din research viser jo tydeligt at fordi vi selv kun kan nå en vis alder så kan andre arter godt blive langt ældre, ja enda udødelige medmindre de som du siger bliver udsat for en dødelig faktor Peace

DNE@

Jeg må sku rose dig for at blive ved med at argumentere, og ikke bare stille dig på bagbenene og spille forkælet ligesom visse andre brugere.. Det er Thumbs Up til dig Smiley

Og ja som du jo så fint påpeger er der jo også noget der taler i mod en sådan rejse hvis fysikkens love ikke er ens... Men så kan man jo ikke vide om de har fundet en teknologi der kan modstå dette pres på deres fartøj... Mener det er noget lignende der sker når man rejser i tid(meget abstrakt i know) men skal ikke kunne sige det med 100 % sikkerhed mindes bare at have hørt om det på en film.. Dog ret irrelevant for sammenhængen..

Der er ingen tvivl om at der er mange ting som skal matche for at vi har fået besøg af sådan nogle, og nogle vil sikkert spørge.. Jamen hvorfor os??...
Man skal jo blot huske på at vi fra tid til anden sender ting ud i rummet med informationer om os, og de lydbølger fra vores planet også ryger ud i rummet og kan opfanges af en anden civilisation Smiley

Så det kan i hvertfald være svaret på hvorfor det netop er OS der har interesse for dem Peace

« Seneste Redigering: 25 Mar 2009, 23:25 af verdenskrig » Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #316: 25 Mar 2009, 23:26 »

Jeg tror ikke at der har været aliens på Jorden (bortset fra Karl Maar (staves?), men det er en anden historie)

Så ville vi have vist det. Vi ville have givet os til kende, og derfor har jeg ingen grund til at tro, at de ville være anderledes. Det kræver et minimum af intelligens at opfinde en rumfærge, så vi må antage at de er tænkende væsner, hvis de har besøgt Jorden. Så må man antage, at de enten ville have givet sig til kende, eller også har de valgt at observere os på afstand. Andet ser jeg for irationelt.

Jeg tror altså IKKE, at der har været kontakt mellem aliens og os. Det går min logik imod.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #317: 25 Mar 2009, 23:29 »

Har så mange tanker omkring det du siger der, og har faktisk skrevet dem tidligere i tråden Opstemt... Kan lige prøve at finde citatet.. Det er i hvertfald min overbevisning om hvad de foretager sig Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #318: 25 Mar 2009, 23:40 »

VK@ Du mener, at de hjalp os på vej? Wink

Well, Teotihuacán blev jo bygget efter vores solsystem .. med planeter, vi først kendte til i 1800-tallet. De skal have været UTROLIG gode astronomer (?) for at finde ud af sådan noget.. Vi havde jo langt bedre materialer i 1800-tallet, så det er ret sent, vi fandt ud af det i forhold til dem. Pyramiderne er også bygget af utroligt tunge sten, som må have krævet mange mænd til at bære sådan en. Jeg tror, at de blev bygget for at holde øje med rummet .. egypterne var også usædvanlig gode astronomer dengang, så det kan passende være derfor. Et eller andet underligt må der jo vel have foregået, for selv den dag i dag har man (af hvad jeg ved af) ikke endegyldigt fundet ud af, hvordan de blev bygget.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #319: 25 Mar 2009, 23:44 »

Min teori er(som jeg selvfølgelig ikke kan bakke op før det sker) er at de hjalp os med at sætte gang i vores udvikling, og så er de her og overvåger os af og til.. De venter på at vi når et stadie i vores civilisation der er lige så udviklet som dem, og når vi engang om mange mange år har nået det så vil de komme til os, og leve i selskab med os...

Årsagen til at jeg tror de startede det her, er at de er så kloge og højt udviklede at de simpelthen savner at møde nye udfordringer, og møde nye arter, og dermed måske udvikle sig selv(Man udvikler sig af at møde nye mennesker)...

Når de så af og til kommer og besøger os på jorden, så efterlader de det jeg vil kalde en sticker( som en fodbold fan gør det, og det kan du læse mere om nederst)... Et mærke som symboliserer noget i deres kultur, og som måske gør os mere og mere bevidste om hvad der egentlig gemmer sig hos dem...

Betragt dette som en fodbold fan der sætter en sticker et sted, når han kommer forbi.. Grunden til at han sætter sit stickers op er fordi han vil vise noget han syntes om... Dem kommer forbi og ser denne sticker ved ikke hvem denne person er, og ved ikke hvordan han ser ud... Det anser jeg for at være rumvæsnernes motiv for at lave disse "kunstværker" og det er vores måde at se dem på!

alt dette er yderst teoretisk, men det er blot min egen lille "leg med fantasien" Opstemt


Her er det Peace
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #320: 25 Mar 2009, 23:51 »

Jeg kan ikke sige, at jeg er enig, men jeg kan jo heller ikke afvise din teori, VK

Der mangler beviser såvel som modbeviser crazy

Og sådan vil det nok altid være. Men jeg tror ikke der har været kontakt, for så ville vi have vidst det. Det er jeg ikke i tvivl om. Men mine argumenter er lige så svære at bevise/modbevise, for det er spekulationer alt sammen
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #321: 25 Mar 2009, 23:57 »

Ja men bemærk i øvrigt at jeg skriver at det er ren fantasi og blot min teori om hvordan det hænger sammen Peace

Altså hvis en satte sig for at modbevise dette ville han kunne komme med ting jeg ik ku modsvare da jeg ik har noget konkret at komme med Peace

PERSONLIGT anser jeg ikke dette for værende urrealistisk Smiley..

Dette handler lige så meget om at jeg håber at der har været andre her... Jeg elsker simpelthe den tanke, at vi sku møde en helt anden civilisation Opstemt... den er fantastisk syntes jeg... Og gid jeg havde noget håndfast Skuffet
« Seneste Redigering: 25 Mar 2009, 23:59 af verdenskrig » Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #322: 26 Mar 2009, 00:11 »

En add til BenM's post..

og, man kan ikke kopiere dem i dag. Hverken Stonehenge, Pyramiderne, Maya templerne, Eller Sfinx'erne (staves)..
hvorfor mon? Ser stadig konstruktionen af pyramiderne, eller forklaringen på det, som underlig, da man som sagt ikke kan kopiere dem i dag, og pga det tilsyneladende er lavet ved håndkraft? I mean, come on. Den skala og præsision der ligger i det..
Der ligger rigtig mange spændende ting i Pyramiderne Etc, faktisk..

Offentligheden kender ikke til "besøgende", fordi, at verdens ledere, dem der styrer det hele, mister kontrollen hvis sådan en information bliver almen viden. Hvor mange tror i ikke vil gå i panik? Hvad vil der ikke ske med religion, vatikanets magt, NASA, og hele den videnskabelige verden, hvis det blev offentligt kendt, at vi har været besøgt i hundredevis af år nu? Det er ligesom ting som MK Ultra, MJ-12, Project bluebeam, kunne blive ved, det er ikke offentligt kendt, det er mørklagt.. Har personligt fundet en del ret spændende information på projectcamelot.org, en mand ved navn Dan Burisch er ret interessant, men man skal sku gå ind med et åbent sind hvis man vil undersøge de ting som jeg selv har undersøgt.  Mange har det med at lukke af for ting, fordi "det går imod deres principper eller tro", eller logik osv. Hvorfor? Kunne det ikke være, at væsener fra en anden galaxe, ikke behøver at være beskyttet imod tyngdekraft på samme måde som os? Har nogen af jer undersøgt emnet ormehuller, tidslinjer, m.m? Nej vel..

Opfordrer igen alle til at se den serie her.. David Sereda er anerkendt inde for disse emner og gennemgår både pyramiderne, fysik, NASA video og andet i denne serie.. Han gør virkelig noget ud af det, prøv selv og gør det.

Part 1 http://www.youtube.com/v/Q73ZtRCfYo0&feature=related
Part 2 http://www.youtube.com/v/NGXXzctwbPI&feature=related
Part 3 http://www.youtube.com/v/FNz-q7CRSRs&feature=related
Part 4 http://www.youtube.com/v/Zazi4DZwfig&feature=related
Part 5 http://www.youtube.com/v/XqwX2cbR640&feature=related
Part 6 http://www.youtube.com/v/MpFau14X23s&feature=related
Part 7 http://www.youtube.com/v/yF88xQOOUqw&feature=related
Part 8 http://www.youtube.com/v/PukfetmaGP0&feature=related
Part 9 http://www.youtube.com/v/8qiokPDAWPw&feature=related

Der er 10 mere, her er den første http://www.youtube.com/v/EzrxevGgD_8&feature=related
resten kan findes i menuen til højre der inde, det kræver bare at man kigger.
Som sagt, så har jeg lagt mange timer, nok også dage sammenlagt ind i dette emne, jeg tager det seriøst, det
gør David Sereda også, og han er anerkendt, så at gå ind og sige, at han ikke er pålidelig eller lign., dét tager jeg ikke seriøst.. Undersøg emnet, hvis i vil vide noget, så er i sku nødt til det. Det er godt nok ikke min egen research det i videoen, men jeg har set på det med åbne øjne, og kan ikke komme til andet end, at det er overbevisende, og spændende.
Har dog tvivl om, at nogen herinde gider ligge timerne i det..

Og forresten.. Forklar mig hvad det her er? http://www.youtube.com/v/WlLN_Jcg1pc&eurl=http%3A%2F%2Fwww.abovetopsecret.com%2Fforum%2Fthread448814%2Fpg1&feature=player_embedded

Pluto.. Det vides skam.. det er, som sagt, bare ikke "common knowledge"... Tænk på konsekvenserne.
Logged

It's all, part of the plan.

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #323: 26 Mar 2009, 00:18 »

Tja Mak er utroligt imponeret af dig din holdning, din tankegang, og din måde at gå ind i emnet på..

det er fantastisk læsning det du skriver, og er enig i hvert et ord..

Vil tage mig tid til at se disse links når jeg har den Peace... Det er alt sammen meget spændende, og fantastisk med typer som dig der ikke stoler blindt på hvad staten fortæller og ik gør Peace...
Gør jeg i hvertfald personligt ikke...

edit: og fedt at du nævner ormehuler det havde ejg komplet overset  Shockeret... det er jo endnu en måde at rejse i rummet og af den vej kan man rejse millarder af lysår praktisk talt på et øjeblik.. Sådan har jeg i hvertfald forstået det Smiley
« Seneste Redigering: 26 Mar 2009, 00:21 af verdenskrig » Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #324: 26 Mar 2009, 00:33 »

Pas nu på med hvad du siger, Makker

At sige at det vides, kræver at du kan lægge 100 % sikre beviser. Konkrete, vel at mærke. Jeg tror ikke på, at en mand som ham Sereda ville få lov til at lave sådan nogle film, hvis verdens regeringer så gerne ville holde på en hemmelighed af det format. Så var han blevet fjernet hurtigt.

Noget helt andet er, at jeg ikke er overbevist om at de links indeholder sandheden.

Jeg kan godt se, at du er så inde i stoffet, at du vil kalde mig snævertsynet og dum. Men sådan er det. Der skal noget andet og mere til, for at overbevise mig. At en mand har lavet en dokumentar, eller er respekteret fysiker betyder ikke at han har fundet de vises sten og slugt dem. Selv den mest geniale mand kan få vanvittige ideer, der ikke holder. Jeg siger ikke at det er tilfældet med Sereda, men jeg synes heller ikke at man kalde hans opdagelser og teorier for sandheden, og noget indiskutabelt.

Det må ikke tages personligt, det jeg skriver her. Lov mig, at du ikke opfatter det sådan. Men synes det er bedre at jeg skriver det ovenstående, frem for at jeg bare skriver:

'jeg er ikke overbevist'
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #325: 26 Mar 2009, 00:40 »

Så kan jeg igen sige jeg er enig (utroligt som jeg er enig med folk Rullende Øjne ) Grin

Altså det mak fremlægger er jo ikke 100 % åbenlyst beviste sandheder.. Det skal man huske på...

Det makk, jeg ,menb og sikkert flere mener er at der er så mange indicier der peger derhen af at man ik kan undgå at tro på dem.. Vi er den ene lejr mens du, DNE, mfl. i den anden vil se konkrette beviser før i tror noget..

Og det er fair nok.. der skal være to lejre i en disk ellers er det ikke en god disk hvor man virkelig får udvekslet argumenter og forskellige holdninger...

Altså jeg respekterer skam at i vil se noget håndfast, og jeg syntes tråden har taget en utrolig positiv drejning frem for hvor der uden at nævne navne tidligere var et par destruktive folk herinde som blot ville gøre nar af vores teori uden at belyse noget af det det egentlig selv mener eller modargumentere det.. For du kunne have valgt bare at sige: Ikke overbevist" men gjorde det ik og det er vejen frem Thumbs Up

Altså personligt anser jeg heller ikke det her for værende 100 % sikkert.. Mange ting peger i mod mange ting peger for.. Men jeg har endnu ikke oplevet et agument hverken for eller i mod der kan gøre mig 100 sikker i min sag eller som kan afkræfte min sag fuldstændigt

At nogle så vil kalde det snævertsynet er en anden sag, men sådan er det Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #326: 26 Mar 2009, 00:53 »

Jeg tror i al fald, at jeg vil trække mig ud af disk'en.

Jeg er bange for, at skabe flere uvenner end gode debatter i den her tråd. Eksempelvis Makkerskilap. Jeg frygter virkelig med mit forrige indlæg, at jeg fornærmer ham (han har sandsynligvis ikke set indlægget endnu), og det er ikke min intention.

Jeg hører jo nok mest til den anden gruppe du nævner, VK. Jeg vil gerne have beviser. Eller rettere, min bevidsthed kan ikke affinde sig med, at der har været passiv/aktiv kontakt med andre livsformer i flere hundrede år, uden at der er dokumentation for det, andet end tvivlsomme filmklip og én fysiker der virkelig har læst på lektien. Det vil min hjerne ganske enkelt ikke acceptere som gode varer uden videre belæg for det.

I den anden grøft, er der intet jeg kan sige, der kan ændre Makkers, din og Benmus' holdning. Derfor kører vi i en spiral, der aldrig kan medføre gode ting, andet end en god diskussion, men kun føre til uvenskab, da man bliver irriteret over at høre andre blankt afvise de argumenter man selv tror på. Jeg ser mig selv som en grå masse i en sort/hvid verden. Jeg er ikke radikalt troende eller ikke-troende i den her sag. Jeg er ikke overbevist om noget, men indtil jeg har beviser for noget, så må jeg bruge det min intuition og fornuft siger mig.

Det er den nemme løsning, det ved jeg, men jeg har ikke lyst til at bruge årevis på at studere et emne, der ikke fylder mere i min hverdag. Derfor vil jeg aldrig blive værdig til at tage en dyb og gennemarbejdet debat med Makker. Min fornuft vil altid sige, at man ikke skal tro på alt hvad man ser/hører, men omvendt så skal man heller ikke være afvisende for de ting man bliver stillet over for.

Jeg trækker mig ud af debatten. En kujonhandling, det ved jeg Verdenskrig, men jeg er bange for at der opstår dårlig stemning på baggrund af det her. Så vil hellere trække mig ud og føle, at det har været en god dags debat jeg har fået mig Thumbs Up
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #327: 26 Mar 2009, 01:12 »

Altså du skal ik forvente dårlig stemning fra min side, da du modsat andre er utrolig behagelig at diskutere det her emne med Smiley

Hvad makk gør ved jeg ik, men personligt er der fred og ingen fare Peace.. Når folk bare holder en tone som du gør, og udivser sådan en respekt for andres holdninger så har jeg svært ved at se en dårlig stemning Wink...

Men omvendt er det fornuftigt nok af dig, hvis du også mener at du har kommet med de input som du finder relevante Smiley.. God tankegang så man forlader en disk som gode venner hvis det kommer så langt Smiley

Men som altid rart at deltage i en disk med dig Thumbs Up
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

makkerskilap
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #328: 26 Mar 2009, 08:59 »

Næh, hvem siger at det kræves Pluto? Udtaler mig jo på MINE vegne.. JEG er overbevist om, at det/de/eksisterer, og som sagt tidligere, er dét nok for mig, egentlig.. Mit formål med debatten her er egentlig bare at forsøge (for det er stort set umuligt, ikke vk?), at få andre til at åbne øjnene, ikke bare med Aliens og UFO's, generelt.
Jeg føler mig ikke tvunget til at SKULLE fremlægge totalt hundredeprocent konkrete og håndfaste beviser for nogen, hverken dig, DNE, eller andre. No offense her, men det gør jeg bare ikke, i må selv om hvad i finder sansynligt og hvad i vælger at tro på, alle er jo ikke ens, men jeg forstår bare ikke, hvordan man kan gå de, ja, flere hundrede, tusind sider med information fra kilder der har sat i regeringen, tidligere piloter, astronauterne, NASA ansatte, folk der har sat i MJ-12, google det, hvis i ikke aner hvem de er/var, hvordan kan man se forbi det..

Du sagde noget med at du ikke mener de links indeholder sandheden, jamen, hvad ER sandheden? JEG kan jo ikke svare dig.. Jeg kan kun forsøge at forklare, hvad JEG tror på, og hvorfor jeg mener det og det, andet kan jeg jo ikke gøre. Kan ikke fjernstyre dem til at lande i baghaven eller banke på døren, og heldigvis, egentlig, for verden som helhed tror jeg ikke, er klar til at få sådan noget at vide, til at det bliver public knowledge..
En mand som David Sereda, kan ikke se hvad han ville få ud af hans arbejde, hvis det bare var noget han fandt på. Nu tror jeg ikke du har set alle videoerne, men hvis du har, eller gør det, (ville være rart, så vi er lidt på bølgelængde), så forklar mig hvad de objekter i NASA's videoer ellers er? Han forklarer det jo med fysiske love m.v, (er ikke selv meget inde i det stof, men manden er som sagt, anerkendt) Han forklarer det med historiske facts omkring pyramiderne, why make that up?

Du siger at hvis det var holdbart det han siger, og det mange andre siger omkring emnet, så ville de ikke få lov af USA. Why not? De kan jo ikke bare slagte dem alle, og de folk der allerede har udtalt sig, dvs., tidligere ansatte, eksperter på området, piloter og så videre, de HAR ligesom lagt det på bordet, så hvad ville pointen være i det, nu? Og NASA fastholder jo stadig, at de objekter man ser i videoerne fra fx The Tether Incident, er is partikler og space junk. det er det jo ikke, se dog på det(!), dette analyserer David Sereda også, blandt mange andre. Og hvad med den video jeg smed til sidst i min post? Det kan jo ikke forklares væk.. Mænd som Dan Burisch, Brian O' Leary, Bob Dean, det er folk der har haft med det at gøre, de ved vel hvad de snakker om, hvordan kan man tro, at man ved bedre end disse mennesker?? Jeg gør ikke, jeg "stoler" egentlig på hvad sådanne mennesker siger, uden dog at stole blankt på dem, jeg undersøger emnet.. grundigt. Prøv og gør det..

Det blev til en lang post det her, sorry, for mit forsøg på at fremlægger noget som nogle ville finde interessant eller overbevisende, har ikke virket, hvilket jeg også regnede med det ikke ville, og derfor trækker jeg mig nok også ud af selve debatten, for ikke at skabe nogle uvenner Smiley desuden, hvis det en dag i min levetid kommer frem, at vi rent faktisk aldrig har været besøgt, og vi ikke kender til nogen som helst andre civilisationer (stav?), så fred være med det? Smiley På nuværende tidspunkt, er jeg bare fuldstændig sikker på det modsatte, og nej, intet du siger vil kunne ændre det, fordi jeg simpelthen ikke kan ignorere den mængde af beviser JEG synes der er..

Og nåja.. Jeg er ikke sur  Tunge jeg er bare.. stædig, og overbevist.
og ved godt dit indlæg ikke var ment som noget negativt, non taken  Wink
Logged

It's all, part of the plan.

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tror DU på rumvæsner/aliens
« Svar #329: 26 Mar 2009, 09:02 »

og, man kan ikke kopiere dem i dag. Hverken Stonehenge, Pyramiderne, Maya templerne, Eller Sfinx'erne (staves)..

Så et program for efterhånden et stykke tid siden på Nat. Geo., hvordan Stonehenge blev bygget dengang. Det kostede en masse ofre, at transportere stenene derhen og stille dem op, som det er gjort. I dag har vi moderne midler til at bygge alverdens ting, så det vil sagtens kunne bygges i dag. Det er jeg ikke i tvivl om. Smiley

Desuden tror jeg, at vi har haft besøg før, hvad enten det var i går eller om det var før menneskene blev skabt. Det er ren tro fra min side, så har ingen beviser eller noget, men blot ren tro.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010