home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 685 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Brøndby - Er det muligt at hente FC København?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby - Er det muligt at hente FC København?  (Læst 5191 gange)
vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Brøndby - Er det muligt at hente FC København?
« : 01 Jun 2008, 07:58 »


Chok i andedammen!

I hvad der for mange var en chok udmelding, valgte Tom Køhlert i dag at trække sig tilbage fra trænersædet i Brøndbyernes Idræts Forening, små 1½ år før tid. Grunden til dette er fortsat et mysterium, da hverken Køhlert såvel som Brøndby ikke vil kommentere det. Meget kan tænkes, men det skrøbelige helbred kan være en stor faktor, selvom det som sagt ikke har været til at få konfirmeret fra officiel side.

Brøndby, som det sidste stykke tid har haft mange problemer efter afgangen af Michael Laudrup, har efterhånden en fanskare der forlanger store ændringer på vestegnen, og vi har talt med nogle unavngivne kilder der ligefrem mener at der er brug for en ny ledelse.

Mange spekulerer nu på hvem der skal træne holdet i den kommende sæson. Erik Rasmussen, Kent Nielsen og Morten Wieghorst er de mest oplagte kandidater, men deres respektive klubber afviser kategorisk enhver journalistisk henvendelse på spørgsmålet om: Er jeres træner på vej til B.I.F.?

/BT.dk
« Seneste Redigering: 04 Jun 2008, 22:44 af vesperGT » Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvorfor skal det være så svært?
« Svar #1: 01 Jun 2008, 07:59 »

PokalSKABET! Wink
« Seneste Redigering: 01 Jun 2008, 09:45 af vesperGT » Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby - ?
« Svar #2: 01 Jun 2008, 09:18 »

Godt start, jeg er på.

Om end jeg ikke bryder mig om det eventuelle pokalskab  crazy
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby - ?
« Svar #3: 01 Jun 2008, 09:45 »

Godt start, jeg er på.

Om end jeg ikke bryder mig om det eventuelle pokalskab  crazy

Sådan der Thumbs Up
Logged

Bave
Gæst
 
Sv: Brøndby - ?
« Svar #4: 01 Jun 2008, 09:51 »

Lyder spændende med en Brøndby blog Thumbs Up
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby - ?
« Svar #5: 01 Jun 2008, 10:12 »

EDIT: Glemte at rose Cesc for hans hjælp med et banner Thumbs Up

Brøndbys nye træner!

Vi kan som de første bringe billeder af, hvad der må formodes at være Brøndby IF’s nye træner. Fra uofficiel side har vi fået af vide at det drejer sig om den 30-årige Claus Nielsen, en lettere – for ikke at sige totalt – ukendt manager, som så vidt vides ikke har trænererfaring, andet end fra sin tid som assistent i en danmarksserieklub. Vi har prøvet at kontakte Bjerregaard Jr., såvel som Sr., men ingen af dem ønsker at udtale sig, før et eventuelt pressemøde.

/BT.dk
« Seneste Redigering: 01 Jun 2008, 10:26 af vesperGT » Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby - ?
« Svar #6: 01 Jun 2008, 10:23 »

Jeg må da hellere kigge med her..
Logged

- Veni, vidi, vici -

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby - ?
« Svar #7: 01 Jun 2008, 10:26 »

Jeg må da hellere kigge med her..

Du er inspirationen Thumbs Up
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby - ?
« Svar #8: 01 Jun 2008, 11:55 »

Tid til endnu en update?
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby - ?
« Svar #9: 01 Jun 2008, 11:59 »


Brøndby, stærkere eller svagere?

Brøndby offentliggjorde i dag navnet på holdets nye træner, og det var som ventet den 30-årige Claus Nielsen der overtager holdet. Men udover at kunne præsentere ny træner, var der endnu en overraskelse i ærmet fra ledelsen: Den 20-årige venstre back / midtbane Leon Jessen der tiltræder fra F.C. Midtjylland på en 4-årig kontrakt. Denne unge spiller har af mange scouts fået prædikatet: Fremtidig landsholdsspiller og en af de bedste danske venstre back talenter i hans generation.

Udtalelser fra deres nye manager er sparsomme, men vi kunne dog få følgende:

”Jeg har her på min første dag som træner som i alle ved, hentet Leon Jessen fra F.C. Midtjylland. Leon så ud til at være lidt i periferien af deres førstehold, så da jeg havde haft følere ude og klubberne havde fundet en pris for ham indbyrdes, fik jeg lov til at slå til. Med ham i truppen kan vi frigøre Thomas Rasmussen fra hans noget uvante plads som venstre back til den venstre kant han har spillet hele sin karriere.”

/BT.dk
Logged

Anqes
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Brøndby - ?
« Svar #10: 01 Jun 2008, 12:14 »

Super nice blog, også om BIF kan det blive bedre Opstemt
Logged

Yndlingshold: Brøndby & Arsenal!
Yndlingspiller: Luis Figo.

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby - ?
« Svar #11: 01 Jun 2008, 12:43 »

Super nice blog, også om BIF kan det blive bedre Opstemt

Takker
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby - ?
« Svar #12: 01 Jun 2008, 12:52 »


Brøndby henter fortiden!

Brøndby har i dag brugt 3 millioner kroner på at hente Allan Olesen – tidligere F.C. Nordsjælland – tilbage til Brøndby Stadion, hvor han opnåede 46 kampe for SAS-Liga holdet indtil sæsonen 04/05 hvor han skiftede til FCN. Brøndbys manager udtaler:

”Vi har så meget talent i klubben der dækker højre back, de 3 største: Spelmann, Randrup og Wass værende i A-truppen, men jeg føler at de har brug for en med mere erfaring, så de i pressede situationer kan spørge spilleren til råds, og da jeg alle dage har været fan af Allan og ser ham som det rette miks af ungdom og rutine med sine 25 år, det ideelle forbillede for de andre, så de med tiden kan blive de bedste i SAS-Liga’en”

/BT.dk
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Brøndby - ?
« Svar #13: 01 Jun 2008, 12:56 »

Gidder desværre ikke følge med her. Du har lavet en milliard blogs på det seneste, så regner med at du snart laver en ny. Omvendt, holder denne et par uger, vil jeg kigge ind igen!
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby - ?
« Svar #14: 01 Jun 2008, 13:02 »

Gidder desværre ikke følge med her. Du har lavet en milliard blogs på det seneste, så regner med at du snart laver en ny. Omvendt, holder denne et par uger, vil jeg kigge ind igen!

Gider, gherty: GIDER!!!! funny

Jeg kan skam udemærket forstå dig Mikkel. Jeg føler det som en slags forbandelse at mine blogs ikke holder meget mere end til side 2-3 stykker.....

Men jeg har en go' fornemmelse for denne her (Som jeg har med alle de andre også crazy) Men så længe folk har tålmod i overskud, vil jeg forsøge Thumbs Up
Logged

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010