home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  2 Brugere, 692 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Brøndby - Er det muligt at hente FC København?
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby - Er det muligt at hente FC København?  (Læst 5192 gange)
GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Brøndby - ?
« Svar #15: 01 Jun 2008, 13:10 »

Gider, gherty: GIDER!!!! funny

Jeg kan skam udemærket forstå dig Mikkel. Jeg føler det som en slags forbandelse at mine blogs ikke holder meget mere end til side 2-3 stykker.....

Men jeg har en go' fornemmelse for denne her (Som jeg har med alle de andre også crazy) Men så længe folk har tålmod i overskud, vil jeg forsøge Thumbs Up

 Forlegen

Du skal bare tænke længe over dit valg, og om du virkelig VIL blogge. Så skal det nok holde. Jeg tror sgu på, at du kan Wink
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby - ?
« Svar #16: 01 Jun 2008, 14:17 »


Er han på jagt efter et nyt hold?

Claus Nielsen, Brøndbys nye mand har i dag ofret et ukendt 1 cifret millionbeløb på at hente endnu en tidligere FCN spiller, Martin Bernburg. Denne gang var det ikke til at få en udtalelse fra manageren, men vi har fået af vide: Han går direkte ind i startopstillingen.

Samtidig oplyses det at Zambianeren Chris Katongo er blevet solgt til Esbjerg F.B. Igen er Brøndby meget fåmælte omkring størrelsen på beløbet, men det menes at ligge omkring de 5 millioner kroner.

/BT.dk
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby - ?
« Svar #17: 01 Jun 2008, 14:19 »

spændende.. KIU.. Håber du når mindst 3-4 sider denne gang..  Men Ghert (Pivert) har faktisk ret i det han skriver..
Logged

- Veni, vidi, vici -

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby - ?
« Svar #18: 01 Jun 2008, 14:22 »

spændende.. KIU.. Håber du når mindst 3-4 sider denne gang..  Men Ghert (Pivert) har faktisk ret i det han skriver..

I know...... Håber også virkelig det holder denne gang
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Brøndby - ?
« Svar #19: 01 Jun 2008, 14:24 »

Det er godt nok nogle slatne updates! Hvis du vil have læsere og interesse for denne blog, skal du simpelthen gøre mere ud af det. Men dine blogs plejer ikke at være så lange, men hvis du når op på et antal sider, vil jeg da læse med. For gider ikke læse 4-5 updates, og så er bloggen død.
KIU!
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby - ?
« Svar #20: 01 Jun 2008, 14:26 »

Det er godt nok nogle slatne updates! Hvis du vil have læsere og interesse for denne blog, skal du simpelthen gøre mere ud af det. Men dine blogs plejer ikke at være så lange, men hvis du når op på et antal sider, vil jeg da læse med. For gider ikke læse 4-5 updates, og så er bloggen død.
KIU!

Det begynder at være hårdt at læse jeres kritik, men i har ret - det ved jeg - og netop derfor vil denne blog forhåbentlig ryge op på et 2 cifret antal sider minimum
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby - ?
« Svar #21: 01 Jun 2008, 14:27 »

Den bliver nok ikke tre-cifret.. Wink
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby - ?
« Svar #22: 01 Jun 2008, 14:29 »

Den bliver nok ikke tre-cifret.. Wink

Only time will tell Wink
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Brøndby - ?
« Svar #23: 01 Jun 2008, 14:29 »

Det begynder at være hårdt at læse jeres kritik, men i har ret - det ved jeg - og netop derfor vil denne blog forhåbentlig ryge op på et 2 cifret antal sider minimum
Op på hesten igen, da din blog er om mit favorithold bliver jeg nok nød til at læse med Smiley
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby - ?
« Svar #24: 01 Jun 2008, 14:36 »

Jeg vil nu forsøge at komme med noget konstruktiv kritik, da jeg syntes denne blog har potentiale, og det skal da bestemt udnyttes.

Du kan sagtens lave en god blog, det har du før gjort, men der skal altså lidt kød på dine updates! De er utrolig kørte, hvilket ikke passer til denne skrivestil. Du skal f.eks. gå lidt i dybden med dine nyindkøb: Hvordan har han spillet i hans tidligere klub, hvad er forventningerne til ham, har han nogen specielle ting man skal have at vide osv., det er det der kendetegner en god blog, at der er detaljer med. Uden dette virker dine updates for mig, undskyld måden at sige det på, sjuskede og lidt ligegyldige, ligegyldige på den måde at det virker som om, at de bare er sådan nogen du lige spytter ud, uden videre omtanke.

Men hvis du tager dette til dig, og tænker lidt over det, er der ingen tvivl om, at du kan sagtens kan lave en god lang blog.

Hvor der er en vilje, er der en vej Wink
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby - ?
« Svar #25: 01 Jun 2008, 14:40 »

Synes det er pudsigt at jeg allerede nu har fået flere indlæg end mange af mine andre blogs..... crazy

Igen, hårdt at læse, men jeres indlæg er en inspirationskilde Thumbs Up

TAK Kys
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby - ?
« Svar #26: 01 Jun 2008, 14:41 »

Synes det er pudsigt at jeg allerede nu har fået flere indlæg end mange af mine andre blogs..... crazy

Igen, hårdt at læse, men jeres indlæg er en inspirationskilde Thumbs Up

TAK Kys

Sikkert fordi du skriver om Brøndby, der kommer generelt flere kommentarer når man skriver om Brøndby, end om F.eks. end om AaB, som jeg gør. Tror det har noget med fankultur at gøre Smiley
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby - ?
« Svar #27: 01 Jun 2008, 15:06 »


Brøndby og Tyrkiet!

Brøndby havde i år valgt at aflyse Marbella som destination til deres træningslejr og i stedet valgt at tage til Tyrkiet, hvor de i løbet af de 14 dage spillede 4 kampe, hvor 3 af dem endte med sejr, mens den sidste endte uafgjort:

”Vi fik da noget ud af det, en mere solbrun kulør, men jeg må indrømme at jeg er skuffet over det samlede resultat. B-klubber som modstandere og ikke meget spænding. Men nu må vi se: F.C. Midtjylland på hjemmebane i første runde af SAS-ligaen, det skal blive spændende.”

/BT.dk
-----------------------------------

Statusrapport efter 3 runder!

Her – 3 runder inde i sæsonen – har vi spillet hjemme mod FCM, ude mod OB og hjemme mod FCN. Det er langt fra gået som forventet:

2 uafgjorte og et nederlag placerer os på en øjeblikkelig 9. Plads, men en målscore på 1-2.

Første kamp var som sagt mod FCM, og kampen igennem fulgte vi hinanden. Det svarede faktisk til: en chance BIF, en chance FCM, og sådan bølgede det frem og tilbage. Ajilore scorer til 0-1 efter 35 minutter, og det var det eneste mål på Vilfort Park denne eftermiddag. Pibekoncert efter spillerne, men det er også min skyld: 3 dage inden kampen, ændrer jeg spillesystem fra en 4-2-3-1 til en 4-4-2 med en offensiv og defensiv spiller på den centrale midtbane. Jeg er ikke et sekund i tvivl om at det har været medvirkende til nederlaget.

Ude mod OB gik det straks bedre. Vi holder 0’et, hvilket var vores ændrede mål, eftersom vi tabte første kamp. Vi havde derimod færre chancer, da OB formåede at holde kanterne stangen, så vi ikke kunne komme til baglinjen fra siderne. Det var samme spilsystem; det spillesystem der gør at vi ikke kan score, for:

Hjemme mod FCN kunne vi score. Der formår vi bare ikke at holde 0’et, så en stille 1-1’er er resultatet.

I toppen af tabellen ser det ud til at FCK render af sted med alle andre halsende efter sig. De har dog spillet 4 kampe, men med en målscore på 10-1. Godt gået af vores ærkerivaler.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby - ?
« Svar #28: 04 Jun 2008, 21:42 »

Update?
Logged

- Veni, vidi, vici -

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby - ?
« Svar #29: 04 Jun 2008, 22:12 »

Update?

Sidder og kæmper med en lige nu
Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010