home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
27 Maj 2025, 12:48 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23572
  0 Brugere, 737 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mikleonfaAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Bedste/værste drukhistorier
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 19 Udprint
Forfatter Emne: Bedste/værste drukhistorier  (Læst 65126 gange)
enged
Gæst

Sv: Bedste/værste drukhistorier
« Svar #165: 22 Feb 2009, 16:15 »

Puha, igår skulle jeg til 18 års, og jeg var så blevet tvunget til at holde opvarmning Wink Det gik fint nok og der blev drukket til, og vi havde det sjovt. Da klokken er 23 skal vi så afsted til bussen, som vi præcis når.
Da vi kommer frem starter det så med at jeg får en 5 shots fordi diverse mennesker skyldte mig Wink samt en øl der bliver hældt hurtigt ned, også var jeg flyvende. Kort efter diskutterede jeg med en af mine venner om Jägermeister er klar eller mørk, og det var der jo kun en måde at finde ud af, så der fik jeg lidt flere shots som jeg egentlig ikke har tal på. De begyndte så mere og mere at slå ind mens jeg dansede med min litauinske kollega og hans svenske kæreste. Herefter husker jeg ikke hvad der skete, men jeg formoder jeg bare er gået ud på toilettet, fordi klokken halv 6 banker ham der holdt fødseldagen på døren og spørger om jeg er okay, det er jeg skam også, jeg har bare siddet derude og sovet i en times tid Cool lidt rock'n'roll er man vel altid Wink Jeg fik så et tilbud om at blive kørt hjem, dog ved jeg stadig ikke hvem det var, men det var i hvert fald to piger Opstemt
Da klokken er halv syv i morges fandt jeg så endelig min dyne, god fest, god fest siger jeg bare Opstemt

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #166: 22 Feb 2009, 16:37 »

Puha, her i fredags var jeg til en fest, og det var egentligt slet ikke meningen, men jeg blev hentet alligevel og var lidt uoplagt.. nå, men jeg fik drukket en Bacardi Lime, og så var jeg frisk. Vi havde været til forfest hos en af mine venner, og her havde vi slåsset lidt for sjov, hvilket blandt andet har givet mig kradsemærker i ansigtet og et sår lige over øjet.

Nå, men vi tog videre til den rigtige fest, og her drak vi så også videre. Vi er tre drenge, der altid plejer at hænge ud sammen, så det gjorde vi også her. Festen gik rigtigt fint, og vi valgte at gå videre i byen - pisse fulde alle sammen. Nå, men gåturen derud var genial. Vi var nok 3 km fra byen, og kun en af os havde cykel med, så vi to andre gik stille og roligt, lige indtil vi havde gået i 10-20 minutter. Her sloges vi igen for sjov, og det endte med at jeg gav en af mine venner en syg blodtud, så jeg tog min t-shirt af, og gav den til ham, fordi jeg fik dårlig samvittighed - altså, han skulle bruge den til at tørre sit blod af i. Jaja, ham på cyklen er cyklet langt væk, så vi går kun os to, og ingen af os kom fra det område vi gik rundt i, så vi var pænt fucked. Det endte med at vi pludselig var 6 km væk fra byen, selvom vi havde gået i den samme retning som alle andre - et eller andet sted fór vi altså vild.

Nå, men ham på cyklen ringer så for at høre hvor vi bliver af, og vi fortæller ham hvor vi er. To minutter senere er han hos os, og vi hopper alle op på cyklen.. det lykkes os at vælte 8-9-10 gange, og det er endda ret voldsomt. Jeg har altså nu både sår over øjet, kradsemærker på kinden, blod overalt på min t-shirt (havde en cardigan udover, så ingen kunne se det i byen) og blå mærker over alt - så var man sgu klar til en overordentlig fed bytur!

Men vi går tættere og tættere på, og pludselig står vi udenfor en fodboldbane, og en af mine venner fabler om at han gerne vil spille i en klub, så vi bruger 20 minutter eller sådan på at snakke om det. Rimelig fucked, men vi kunne altså ikke fortsætte før det var klarlagt!

Da vi så endelig kommer til byen - snart 2½ efter vi forlod den sidste fest, er der ingen af os der rigtigt gider, og fordi vi har gået de syge omveje, har vi mudder overalt - vi ligner altså virkelig bare tre bumser med mudder op af bukserne, blod og sår overalt - det må ha' været et kønt syn! Opstemt

Vi vil så gerne hjem, men først skal vi åbenbart lige ha' en hotdog, som skal være med en speciel pølse, så vi kører gerne lige 1½ km på cyklen for at få den. (den ene er dog taget hjem) Her vælter vi to gange, og der er få steder hvor jeg ikke har blå mærker. Men vi får os en god hotdog, og så tog vi ellers hjem...

Dagen efter skulle jeg så forklare min mor, hvordan det er lykkes mig at komme hjem, som jeg gjorde. Hvordan forklarer man sin mor, at blod overalt på trøjen, blå mærker overalt på kroppen, sår i hovedet osv., er meget normalt, og skete på et venskabeligt niveau? Opstemt

Nå, måske ikke lige den sjoveste historie, men fik lige lyst til at fortælle om den mest fucked bytur jeg nogensinde har været på.

Urlacher
Reserveholdsspiller

« Svar #167: 22 Feb 2009, 18:01 »

Ved ikke om det her er min værste drukhistorie, men det er ihvertfald en historie fra for nylig, hvor mig og 2 venner tager på en lokal pub for at hygge med bla dart. Senere joiner en ven mere os, og dermed er vi oppe på 4. Vi starter stille og roligt med bare at skiftes til at købe omgange med øl og somersby/cult, ikke det helt vilde. Men vi bliver selvfølgelig langsomt mere stive, og vi bliver enige om at spille et spil i dart 2 mod 2. Iøvrigt får jeg omkring dette tidspunkt et brændsår på mit håndled fra en cigaret, som jeg angiveligt ikke lagde mærke til blevet skoddet der  Opstemt Det er der stadig.

Nå men vi går så igang med dart, og det går fint. I det første eller andet spil bliver det så tæt en kamp imellem holdene, at jeg selv ikke rigtigt kan holde mig i ro, og da modstanderne sænker det skud de lige havde brug for, går jeg i knæ for så bare at knalde hovedet ned i gulvet i ren ærgelse. Der går et par sekunder før det går op for mig at det tæppe de har liggende i pubben er milimeter-tyndt, og at der under det bare er ren beton. Jeg render så rundt med et mærke i panden i flere dage efter.

Tiden går, og da kl slår 2 gør vi os klar til at smutte da pubben allersenest lukker kl 2 - bare ikke denne aften da der var fyldt helt op. Så vi bliver en time mere og bliver mere stive, hvor jeg faktisk ikke mindes hvad vi lavede.

Den ene ven smutter så hjem ved 2.30-tiden fordi han skal op og arbejde fra kl 7 (Opstemt), og vi andre 3 går hjemad til mig en halv times tid senere. På vej derhen får de to andre en tanke om at de skal sparke lyset ud i alle vejlygterne, og da de begge spiller fodbold (den ene for AGF's ungdomshold), så gør de det rimelig effektivt. Jeg tror de slukker 10 i træk, og da vi når til en bygning med en lampe hængende på, må jeg da også give den ene en hestesko sådan at han kan skrue en lampe ud. Et par minutter senere vælger selvsamme knægt at klatre helt op i en af de store lys der står ude i siden af virkelig store veje.

Vi ender så ikke hjemme ved mig, men ender i stedet med at gå imod en tank i nærheden. Her vælger klatredrengen så at klatre op over et rækværk og ned i en skov af planter og alt muligt. Vi to andre går bare videre imod tanken, klatreknægten må klare sig selv.

Måske et kvarter senere står vi igen samlet, alle 3, ved tanken, og aftenen slutter ved at vi finder et skilt vi kan tage og står og spiser ostepops imens.

Klatreknægten i historien er iøvrigt på dette forum under aliaset Mandal  Cool

Iøvrigt, er der nogen der ved hvad fanden et "EX"-skilt er?!  Grin

Long Live Spurs!

1887
Reserveholdsspiller

« Svar #168: 22 Feb 2009, 23:27 »

Jeg har mange historier der indebærer diverse detentioner i det ganske land og udland. De skal nok komme når mine tømmermænd er vek Opstemt

Odense's finest!

MDCCCLXXXVII

Cencur
Manager

« Svar #169: 23 Feb 2009, 00:03 »

Sidens sjoveste tråd er i live igen!

Så kan jeg komme med mit bud på en underlig historie, hvor alkohol var indblandet.

Boede for et par år siden i Hvidovre hos en veninde, og en weekend planlægger hun at holde en fest (Ja, hvor får hun det fra?)
Hun inviterer nogle venner og veninder, iblandt dem en gut fra Lolland og en fra Slagelse området. Så vi går igang med at drikke, og det går meget stille og roligt til at starte med.

Senere på aftenen ville ham fyren fra Slagelse snakke med mig om noget seriøst, så vi gør som alle seriøse og fulde mennesker gør. Vi tager et par øl med og går selvfølgelig udenfor! Her får vi snakket, drukket, røget osv. - Da vi så var færdige med at snakke gik vi op til festen igen.... Troede vi. Vi gik nemlig op i den forkerte opgang og ringer på - Det skal lige siges at hun boede på 5 sal, så det var sgu ikke let at kæmpe sig derop! De åbner, sjovt nok, ikke døren fordi klokken er lige omkring 4:30 om morgenen. Bad luck tænkte vi, og gik ned igen for at sikre os at det var den rigtige opgang. Det var det ifølge os selv, og vi gik atter en gang op og ringede på døren som tilhørte denne tilfældige familie. Efter vi havde gjort det tredje gang blev vi enige om at festen var lukket og vi skulle finde et sted at sove.

Inden vi nåede at tænke seriøst over steder at sove, så skulle vi på en redningsaktion. Vi havde fundet en barnevogn som stod udenfor i et åbent skur, og vi blev enige om at der lå et barn i den! Shit mand, barnet skulle ikke sove udenfor! Så vi bar denne barnevogn op på en tilfældig sal og ringede på døren som nok var barnets og barnevognens ejer! Hurra for heltene!

Vi kiggede dybt i lommerne for at se hvor mange cash vi havde - Ikke mange, men vi skulle nok finde på noget. Så vi fandt en morgenbus og valgte at køre til S-tog stationen Avedøre(?) mener jeg, som ligger en station længere væk fra hovedbanengården end den station vi skulle gå 200 meter for at nå hen til, nemlig station Friheden. Men vi sprang på S-toget og tog til hovedbanegården. Her gav min ven lige en bigmac, fordi vores budget var jo enormt! Eller...

Efter lidt fuldemands diskussion blev vi enige om at vi skulle hjem til ham og sove! Fedt mand, det gør vi! Så vi købte en børnebillet og sprang på toget imod Fyn og Jylland. Her faldt vi begge i søvn, og blev vækket af togkontrolløren i Slagelse, hvor min ven valgte at true hende og hendes familie på livet, hvis hun ikke lod ham sove videre! Dumme kælling... Nåvel, vi væltede ud af toget for at finde ud af hvilken bus vi skulle ta' for at komme til Høgn(?) Vi tjekkede derfor vores budget en gang til og fandt ud af at vi havde penge til én busbillet eller to coca cola'er - Valget faldt ganske naturligt på to gange coke, som vi nødt efter vi væltede ind af bagdøren på en bus og sov i midtergangen. Da vi endelig kom hjem til ham, var klokken nok blevet et stykke hen af eftermiddagen. Det var ihvertfald lys og sol udenfor! Vi kom, efter mange forsøg, hjem til ham og faldt i dyb, dyb søvn. Da vi vågnede dagen efter, var vi begge bombet med sms'er om hvor fanden i verden vi var henne! De mente også at en af os havde logget på msn for lige at informere dem om at vi "kommer om lidt" - Ingen af os kan huske hvem der gjorde det, og jeg tror stadigvæk det var ham Tunge - Så vi nassede lidt penge fra hans mor, tog tilbage til København, fik skideballe af min daværende kæreste, min roomie, tre af hendes veninder og gutten fra Lolland som vi havde en aftale med dagen efter!

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Blackstone
Landsholdsspiller

« Svar #170: 23 Feb 2009, 12:32 »

Okay her kommer så en lille historie fra da jeg var 16 år, har mange flere, mange værere der måske kommer på et senere tidspunkt(hvis der er stemning for det).
Mig og 2 venner skulle til Open air, grønt tour eller hvad det nu hed, men ihvertfald havde vi delt 4 papvin og jeg havde oveni drukket en del Vodka.
Jeg møder nogle Grøndlændere, som jeg så sidder og ryger noget hash med(1. gang jeg prøvede at ryge hash),   så lige inden vi skal ind bliver vi væk fra hinanden, nå fuck det jeg beslutter mig for at gå ind alene og det går da også meget fint, ihvertfald i starten.
Da jeg lige er kommet ind, ser jeg min onkel og moster og vi vinker til hinanden og lidt efter beslutter jeg mig for at sætte mig ned, ser nogle andre vinke til mig og jeg vinker tilbage, det næste jeg husker er at jeg vågner op i samariterteltet, hvor de spørger efter mit navn og mine forældres tlf.nr. hvilket de selvfølgelig får og noget tid senere kommer mine forældre og henter mig.
Vh. Blackstone
« Seneste Redigering: 23 Feb 2009, 16:17 af Blackstone » Logged

Claudio
Førsteholdsspiller

« Svar #171: 23 Feb 2009, 13:01 »

Jeg aftalte engang at vi SKULLE kaste op, og det gjorde mig og min kammerat så.
Senere endte det med at jeg lagde en lort i en lejlighedsopgang med flag i - og jeg forlod min kammerat og gik hjem alene, godt 3-4 kilometer..

at min kammerat så fik mega prygl af nogle drenge, er så en anden af side af historien.... Smiley

Der er sgu da ingen, der ryger mentholsmøger

Blackstone
Landsholdsspiller

« Svar #172: 23 Feb 2009, 14:10 »

Har også prøvet ligesom Cencur at gå ind i en forkert opgang engang jeg var i Tyskland og var godt fuld og mega skæv, fandt først ud af det, da der stod en fed tysk dame foran mig og skældte ud på tysk, efter noget tid ikke at vide hvad jeg skulle gøre fremstammede jeg bare entschuldigong entschuldigong igen og igen. Fandt senere den rigtige opgang.
Vh. Blackstone
« Seneste Redigering: 23 Feb 2009, 14:23 af Blackstone » Logged

Gungner
Gæst

« Svar #173: 23 Feb 2009, 14:18 »

For et par år siden var jeg til julefrokost med mit daværende arbejde i en lejet hal inde i århus midtby.
Jeg drak pænt til, og fik også en del bajere med min chef. På et tidspunkt spotter jeg denne sindsyg dejlige pige, og vi falder i snak.
For at det ikke skal være løgn, ender vi med at snave i garderoben... Så er det det går galt, for vi beslutter os for at smutte derfra, og hjem til hende. Næste morgen, vågner jeg ved hendes side ved at døren til hendes værelse går op, og i døren står.... MIN CHEF! Jeg havde fandme ordet min chefs datter... Det var liiiidt svært at se ham i øjnene igen, næste dag på arbejde.

Kristensen100
Lilleputspiller
*

« Svar #174: 23 Feb 2009, 14:23 »

Tja.. jeg har en historie om Sunny Beach, Captain Morgan, 7.000 kr, slagsmål og en nat i detentionen Opstemt

Man er ikke beruset, hvis man kan ligge på gulvet uden at holde fast.

GraZiaZ
Reserveholdsspiller

« Svar #175: 23 Feb 2009, 14:29 »

Blackstone

Ved ikke om jeg taler på andres vegne samtidig, men taler ihvertfald på mine egne.
Det her er en druk-historie tråd, ikke en hash-historie tråd. Det er selvfølgelig dit eget valg at du er i det miljø, men du behøver ikke fortælle os om det.

Men ellers en meget grinagtig tråd.

GraZiaZ
Reserveholdsspiller

« Svar #176: 23 Feb 2009, 14:29 »

Tja.. jeg har en historie om Sunny Beach, Captain Morgan, 7.000 kr, slagsmål og en nat i detentionen Opstemt
Fortæl?  Grin

enged
Gæst

« Svar #177: 23 Feb 2009, 14:54 »

Blackstone

Ved ikke om jeg taler på andres vegne samtidig, men taler ihvertfald på mine egne.
Det her er en druk-historie tråd, ikke en hash-historie tråd. Det er selvfølgelig dit eget valg at du er i det miljø, men du behøver ikke fortælle os om det.

Til dels enig, det støder mig ikke ligefrem at høre folk ryger hash, men det er ikke noget som er nødvendigt at få at vide i dine, Blackstone, historier  Thumbs Up

Mr-legendary
Førsteholdsspiller

« Svar #178: 23 Feb 2009, 14:56 »

Blackstone

Ay? Det er jo ikke en hashhistorie. Han fletter bare ind, at udover at være fuld var han også skæv. Det ødelægger ikke historien for mig, og behøver han være i et bestemt "miljø" for at ryge hash, fordomsper?

Yessir
Manager

« Svar #179: 23 Feb 2009, 14:59 »

Ay? Det er jo ikke en hashhistorie. Han fletter bare ind, at udover at være fuld var han også skæv. Det ødelægger ikke historien for mig, og behøver han være i et bestemt "miljø" for at ryge hash, fordomsper?

Præcis... Men bortset fra det, må der så vidt jeg ved, ikke tales om ulovligheder på siden. Så hashen må man nok undlade og fortælle om i sine historier anyway  Wink

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 19 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010