home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:08:19 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23431
  0 Brugere, 990 Gæster Online.

Indlæg: 1132901 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: Rajesh
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Bedste/værste drukhistorier
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 19 Udprint
Forfatter Emne: Bedste/værste drukhistorier  (Læst 61615 gange)
Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bedste/værste drukhistorier
« Svar #15: 31 Maj 2008, 22:32 »

Tjah. Noget der er typisk mig er vel nærmere følgende:

Der er 18-års fødselsdag på en diskotek, og der er gratis/billige øl.. Husker ikke, hvor billige, men min hukommelse ryger også denne gang... En kammerat vælter dog, og jeg provokerer ham pænt meget med det.. Små drillerier osv... Vi er dog begge super fulde, så han bliver sygt irriteret og skubber mig i jorden... fint fint, på et eller andet tidspunkt bliver jeg så smidt ud af det her diskotek, og det er jeg jo ikke helt tilfreds med, så jeg står og truer dørmanden med en min ene sko.. meget elegant... Politiet kommer, jeg ryger i håndjern, men da jeg er under 18 år kører de mig ikke i detention men bare hjem... Da jeg så kommer hjem og min mor kommer ud og skal tage imod mig, vil jeg ikke ind... jeg vil vide, hvad jeg har gjort, og så giver politiet mig et valg; Enten går jeg ind nu, eller også anholder de mig og tager mig med i detention... ok, så anhold mig... og det gør de, haps.

Jeg får en fin celle og sover min brandert ud der... elendige facilitetter - kan ikke anbefales.. jeg kom dog hjem helskindet Smiley.


Hahah, det er seriøst klasse! Opstemt
Logged

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Bedste/værste drukhistorier
« Svar #16: 31 Maj 2008, 22:33 »

Det er egentlig helt vildt så mange fucked up ting, man har lavet... Der var også en gang, hvor jeg første gang drak whiskey.. og føj for helvede.. Jeg blandede det op med 7up, men kæft hvor det smagte... På et tidspunkt går jeg på toilet og knækker mig for sygt over det hele, hvorfor jeg bagefter går i bad en tur... Jeg sprøjter bare løs med bruseren over hele badeværelset og vasker også lige mig selv.. havde dog glemt, at mit tøj altså også lå et sted på dette badeværelse.. så jeg ender med at sidde i ekstremt vådt tøj, og græde ude i entréen, fordi jeg er blevet smidt ud af min ven, fordi han er så sygt sur over, at jeg har druknet deres badeværelse... haha...  Senere den aften smed min ven også lige en anden igennem en glasdør, fordi han ikke kunne holde fingrene fra deres køleskab.. haha, de minder! Opstemt
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

tturbo1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bedste/værste drukhistorier
« Svar #17: 31 Maj 2008, 22:37 »

Hmmm 2 gange har jeg oplevet at være så fuld jeg ikke husker noget.
1. gang var jeg kun 15. Vi skulle til sodavands diskotek i Ungdomsskolen, så vi ville lige varme lidt op inden. Jeg kan huske vi begynder at gå ned mod skolen det afholdes på, men så forsvinder hukkommelsen også. Næste morgen vågner jeg hjemme i min seng. Det første jeg bemærker er, at mit sygesikringsbevis ligger ovenpå min pung. Men ingen anelse om hvordan jeg var kommet hjem. Det kunne min far til gengæld fortælle. Politiet havde samlet mig op halvejs nede ved skolen hvor jeg sad og sov op af en lygtepæl. Så de kørte mig pænt hjem. Desværre havde jeg brækket mig i politibilen, så min mor måtte ud og tørre op efter mig. Og alle naboerne havde set jeg blev kørt hjem af reklamebil, så det måtte jeg høre for længe efter.
2. gang havde jeg været i Budapest med kæreste og vi kom hjem lørdag eftermiddag. Om aftene kom en af mine kammerater og spiste for der var havnefest i Silkeborg. Efter middagen og et par flasker vin skulle vi lige smage mit indkøb. 1 l. Stolichnaya vodka som jeg havde smidt i fryseren. I løbet af en halv time havde vi tømt en halv flaske og så tog vi til havnefest. I telte var der musik og gang i den så vi fik en flaske rødvin og en flaske sort svin. Da musikken var slut ville kæresten og min ven hjem, men jeg skulle sku i byen. Kan ikke selv huske ret meget fra den aften.
Kl. 6 vågnede min kæreste og kunne ikke forstå jeg ikke var kommet hjem, så hun stod op. Hun fandt mig ude på klinkegulvet, driv våd og møgbeskidt. På det tidspunkt var de ved at lave cykelsti op af den bakke jeg boede på toppen af, så jeg var sikkert faldet i alle udgravningerne på vej hjem. Jeg havde i alt fald et kæmpe blåt mærke på det ene lår. Uha det tog nogen dage at komme mig over den brannert....
Logged


GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Bedste/værste drukhistorier
« Svar #18: 31 Maj 2008, 22:37 »

Det er egentlig helt vildt så mange fucked up ting, man har lavet... Der var også en gang, hvor jeg første gang drak whiskey.. og føj for helvede.. Jeg blandede det op med 7up, men kæft hvor det smagte... På et tidspunkt går jeg på toilet og knækker mig for sygt over det hele, hvorfor jeg bagefter går i bad en tur... Jeg sprøjter bare løs med bruseren over hele badeværelset og vasker også lige mig selv.. havde dog glemt, at mit tøj altså også lå et sted på dette badeværelse.. så jeg ender med at sidde i ekstremt vådt tøj, og græde ude i entréen, fordi jeg er blevet smidt ud af min ven, fordi han er så sygt sur over, at jeg har druknet deres badeværelse... haha...  Senere den aften smed min ven også lige en anden igennem en glasdør, fordi han ikke kunne holde fingrene fra deres køleskab.. haha, de minder! Opstemt
funny Du har vel ikke snakket med ham siden? Opstemt
Logged

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Bedste/værste drukhistorier
« Svar #19: 31 Maj 2008, 22:43 »

GudenEricsson: Jo jo da... Han er dog endt i noget værre snavs, og har været indlagt på Viborg Øst, så er lidt begrænset, hvor meget kontakt der er tilbage...

Endnu en historie: Mig og tre andre venner har besluttet at drikke lidt for sjov og se en film. Fantastisk aften.. En ven og jeg køber en flaske hot'n'sweet til deling, ven 3 køber en flaske dooley's og ven 4 nogle shakere, så vidt jeg husker. Vi ser så den her film, og den flaske hot'n'sweet ryger ned... Jeg får nok 1/4 af den, og min ven tager 3/4 af den... hvorefter han også lige drikker to store glas af min anden kammerats dooley's.. Han bliver selvfølgelig godt blæst...

Min 4 ven.. eller må nok kalde ham bekendt er en af de der rigtig smart ass', der ikke tager hensyn til andre, der er fucking fulde, men bare skummer fløden og har det pisse skægt, så på en eller anden måde får han selvfølgelig en paintball pistol ind i det her... Min 2. ven, som har drukket alt det dooley's og hot'n'sweet er jo ekstremt fuld, så han stiller sig ellers op med bar ryg, hvorefter han bare får 20-30 skud af min 4. ven... Han spiller jo sygt kold og siger han intet kan mærke, og alt er jo fint... Der går nok en halv time, så går han på toilettet...

Efter en halv time kan vi ikke forstå, hvad der bliver af ham, så vi går ud og hører om han er der.. Jo jo, han er i live... Så går der nok 20 minutter mere, og så råber vi igen.. Intet svar... Døren er låst, men vi får den op på en eller anden måde, og åbner døren.. Der ligger en fuldstændig nøgen ung mand kun med strømper badet i sit eget bræk...

Vi piller strømperne af ham, hvorefter vi får ham ind i bad... Vi står og holder den her nøgne unge mand, der er badet i bræk, mens vi vasker ham, og til sidst får vi ham også tørret og i noget tøj.. hans eget er overbrækket, så han låner noget af min 4. kammerat, som måske er en størrelse eller to for stort, men whatever... Nu skal vi dog have ham væk, og vi har ingen anelse om, hvordan.... Min kammerat har dog en trillebør, så den smider vi ham op i... hvorefter vi går 2 kilometer med en ung mand i fucking trillebør... hahaha...

Da vi endelig kommer hjem til ham, rejser sig op af trillebøren som om han er 100% ædru.. spørger efter hans briller... og går så ellers bare ind... ikke noget "tak".. eller "vi ses"... han går bare ind og sover.. OK, JAMEN VI BÆRER DIG DA MED GLÆDE HJEM EN ANDEN GANG I TRILLEBØR!!! Opstemt
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Kamds
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Bedste/værste drukhistorier
« Svar #20: 31 Maj 2008, 22:44 »

Jeg synes bare vi skal overlade den her tråd til KF, for det er simpelthen for fedt at høre hans historier!  Peace
Logged

kie
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bedste/værste drukhistorier
« Svar #21: 31 Maj 2008, 22:46 »

Jeg har engang prøvet sammen med nogle venner på efterskole at tage i byen i Kolding, efterskolen ligger i kloding..

Fint, vi tager ind i byen i kolding, vi drikker os pikkel stive, vi møder nogle piger hvor en ven lægger an på en pige, han holder om pigen, men sevfølgelig brækker han sig ud over hende.. Hun bliver ikke glad, men heller ikke sur på min ven, men derefter spørger vi dem om de ikke skal med til fest hjemme ved os, de tager med hjem til os..  
Vi tager tilbage på efterskolen, men det er bare at vi ret faktisk havde glemt at vi ikke må drikke på efterskolen, men pyt med det.
Da vi ankommer på efterskolen møder vi en lærer og han minder os på at vi ikke må drikke på skolen, det havde vi glemt..
Piger siger til os at de vil til fest og ikke bare ville gå hele kolding rundt for ikke at drikke..
Men så siger vi til dem, at vi bare kan tage en taxa ind til byen, det gøre vi.
Da vi kommer indtil byen,  ja så sker der det, atjeg kommer til at spørge den af af pigerne om vi ikke skulle tage hjem til hende, hun smiler til mig og siger Jo hvorfor ikke..
Jeg kan kun huske lidt af det hjemme ved hende, selvfølgelig var det, da vi var sammen..
Da jeg vågnede op næste dag Mandag, tænkte jeg hvor fandme er jeg henne..
Jeg sagde til pigen, som jeg ikke engang kan huske hvad hedder, hvad laver du her på min efterskole, hun grinede af mig og sagde at jeg altså var hjemme ved hende i en lille by tæt på kolding...

lærerne fra min efterskole havde ringet til mig ca 8 gange, men jeg havde ikke taget det..
Jeg skulle nemlig i skole..
Så de ringede til mine forældrer..
jeg fik en skideren af skolen..

Men fuck det var en fed Druke tur, eller hvad man ville kalde det, men keg stadigvæk ikke huske ret meget af den dag/nat..   Thumbs Up

Hva syntes i om min By tur, rejse eller hvad vi skal kalde den
« Seneste Redigering: 31 Maj 2008, 23:06 af kie » Logged


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bedste/værste drukhistorier
« Svar #22: 31 Maj 2008, 22:47 »

Min er sku en ren sørgehistorie ticked off.. Altså noget af den Hævet Øjenbryn

Nå men skulle til gym-fest i november sidste år.. Og havde lige glemt at høre hvor der var opvarmning så gik direkte til festen, men havde drukket 5 øl på vejen Tunge

Nå men kommer derind og var alligevel en smule fuld.. Så møder jeg en af mine venner, som havde sin kæreste med, og hendes veninde.. Og hun (veninden) så jo meget sød ud, tænkte jeg Opstemt.. Nå men så gik vi hver til sit, og jeg gik som sædvanligt ind på dansegulvet, og dansede med en masse, så godt som jeg nu kunne Smiley

Efter jeg så havde leget lidt der, gik jeg op til "baren" hvor de serverede øl.. Var lige blevet lidt tørstig Cool
Nå men så stod hun der med min ven, og hans kæreste, og jeg spurgte rent instinktivt, om hun ikke ville have en øl Rullende Øjne(Ja meget sødt Kys).. Men det ville hun da gerne, så jeg gav hende en, og købte også en til mig selv.. Så begyndte vi at snakke lidt sammen, som man nu gør, men så skulle hun lige over til sin veninde igen, og derefter tænkte jeg ikke mere over det...

Så mødte jeg hende igen, og denne gang på dansegulvet... Spurgte hende om vi skulle danse, og det sagde hun da ja til.. Så havde vi stået og danset i 5 mins tid, og pludseligt stod vi bare og kyssede hinanden Kys.. Det var super dejligt, og det varede vel en 20 mins tid Opstemt Opstemt...

Hvorefter hun så pludseligt stopper og siger: Øhhh jeg kan ikke rigtigt det her.. Jeg har desværre kæreste på..
Noget som min ven også fortalte mig om mandagen..  Skuffet

FUUUUUUUUUUUUCK EN NEDERN FØLELSE, og hun så bare hammer godt ud Græder Græder Græder... Simpelthen det værste jeg har været med til  Forlegen.. Og pigerne i min klasse havde naturligvis set hele kysseriet, og da jeg kom i skole om mandagen havde de MEGET travlt med at få at vide hvem jeg havde "Bundsnavet" Rullende Øjne Grin..

Men okay.. Set fra den lyse side, havde man da lige 20 mins fornøjelse Opstemt Thumbs Up

Af andet slemt kan man nævne, brækket mig til et bryllup, og lagt an på en klam pige crazy .. Sidst men ikke mindst da jeg greb mikrofonen foran en hel forsamling på The dubliner, og sang en sang hvor jeg ikke kunne hele teksten Opstemt Grin.. Men det gik sku egentlig meget godt, og folk så da ud til at more sig kosteligt Cool,.. The dubliner var i øvrigt sidste weekend, og tak til Shaft, og Steeval for en totalt fed bytur Thumbs Up

Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

absalonsen
Gæst
 
Sv: Bedste/værste drukhistorier
« Svar #23: 31 Maj 2008, 22:49 »

Jeg synes bare vi skal overlade den her tråd til KF, for det er simpelthen for fedt at høre hans historier!  Peace

Hørt! Jeg får en alt for grineren undgom, hvis den bliver bare halvt så vild som hans. Wink
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bedste/værste drukhistorier
« Svar #24: 31 Maj 2008, 22:50 »

Jeg har efterhånden oplevet mange underlige ting...

Forrige år engang efter sommerferien lå en ven og jeg og så film, da vi så pludselig bliver ringet op, og bliver inviteret til fest... fint, vi tager afsted, og vi drikker pænt meget ulækkert apple og fisherman. Min hukommelse ryger ret hurtigt, og jeg kommer hjem med smadrede bukser, én sko og uden jakke... Super.

Næste dag går jeg så op i gågaden, hvor der er en del udgravninger, fordi de er ved at ligge nye fliser.... nede i en af udgravninger ligger min sko... Dernæst bliver jeg ringet op af en veninde, der åbenbart har haft besøg af mig i nat, hvor jeg bare har stået og banket på døren, og råbt på hende... herligt, herligt... Min jakke var på en eller anden måde end på politistationen.. dejlig, god druktur.
funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny funny

Hold kæft en god griner jeg fik på der Grin Grin Grin Grin Opstemt.. Se DET er en god bytur Thumbs Up Wink
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Bedste/værste drukhistorier
« Svar #25: 31 Maj 2008, 22:54 »

Nytårs aften i år var jeg så stiv så du tror det er løgn man!. var netop kommet hjem til en der hed signe og mhavde vel fået en 10 genstande + -, men nok om det. drikkeriet fortsatte jo selfølgelig derovre, og var du gal jeg havde en brandert på. Jeg tror jeg snavede med samtlige piger til festen inkl. en rigtig overvægtig og klam en. Det var det værste at komme i skole mandag og få af vide hvem jeg havde snavet med. Men normalt er jeg en meget rolig gut (Ihvertfald uden for banen Smiley) Men jeg var sågar så stiv at jeg var ved at komme op og slås med en gammel mand, det var sku ikke så godt, men det var fandme sjovt Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Wink Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bedste/værste drukhistorier
« Svar #26: 31 Maj 2008, 22:55 »

Min første hvor alt er væk :
Var sammen med en mate ude ved to tøser. Vi havde købt gajol og nogle øl. Vi spillede kortspil, og på omkring 3 kvarter var alt det her altså væk. Jeg kan huske jeg brækker mig i et vindue. Og alt dereftrer er væk. Jeg vågner op dagen efter smurt ind i jord på kroppen . Og mit tøj ligger sådan over det hele, smurt ind i bræk og jord. Får senere afvide jeg blev fulgt ca halvvejs. Hvor det så ca vil tage 15 min at gå hjem. Ved ikke hvad der er sket i mellemtiden.

Min anden:
Var igen ude i Kærby, vi drak godt igennem, og da jeg skulle hjem, der skulle jeg cykle. Det vil kun tage 5-8min. Men er stiv, og cykler stik modsatte vej. Ender ude ved Bilka i skalborg. Hvor jeg så i min brandert ringer efter taxi og den tur kostede mig 140,-
Er senere kommet i tanke om jeg har fulgt kantstenen. Men hvad fa'en, jeg kom hjem Smiley
« Seneste Redigering: 31 Maj 2008, 23:13 af holmo » Logged

[Min signatur er for stor]

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bedste/værste drukhistorier
« Svar #27: 31 Maj 2008, 23:07 »

Mine pinligste oplevelser har været de 3 gange jeg vågnede op i Bellahøj politis detention inden for et halvt år, husker ikke så meget af hvorfor.

1. Noget med en slåskamp, fordi en dude havde fået en veninde til at græde. Endte åbenbart med jeg slog igennem en rude for at ramme ham da han stod på den anden side, hvilket medførte en masse blod fra min hånd. Ambulance og politi dukker op. Jeg nægter at lade mig sy og opgive navn + adr. af uransaglige grunde. Jeg bliver holdt fast mens de får mig syet på stedet og derefter kørt i detention.
Efterspil: Politi & Ambulance folk modtager en officiel klage fra mig, da de ikke har tilladelse til at sy mig mod min vilje, så længe jeg er ved bevidsthed. Hørte dog ikke mere fra det, og glemte det som tiden gik.

2. Havde jeg åbenbart stået og råbt op i en 7-Eleven og opført mig "truende" Vidneforklaringer fortæller dog noget andet, og jeg slap med en bøde for forstyrrelse af ro og orden

3. Var ikke detentionen, havde jeg lige glemt. Det var en hyggelig vinternat lige efter jul, hvor jeg egentlig havde ret godt kontrol over mig selv på byturen (hvilket bevises ved flere pigers numre) Men da jeg så skulle hjem havde jeg åbenbart fundet mig en snedynge at sove i.
Vågnede op på hospitalet, hvor en sød sygeplejerske kommer over og fortæller mig at jeg havde en promille der ville have dræbt mig i den kulde hvis ikke jeg var blevet fundet og kørt til udpumpning. Kigger på hende, siger tak, og vender mig om for at sove videre i hospitals sengen. Fik lov at sove 7-8 timer mere, Tak til sygeplejersken hvis hun læser med herinde <3
Efterspil: Min ene kammerat som jeg var sammen med i byen, blev overfaldet på vej hjem og brækkede benet flere steder. Halter stadig den dag idag. Skete omkring 5 min fra hvor jeg havde lagt mig til at sove.

4. Også en tur i detentionen, dog mere sjov end pinlig. Havde tabt mine nøgler, og min søster kom ikke hjem før dagen efter så jeg besluttede mig for at sove på trappestenen. Det kunne vi dog ikke have, så politiet kom og hentede mig så jeg kunne sove rusen ud hos dem. Da jeg så blev sendt hjem fik de lige det takkekort jeg altid havde på mig just in case, pga de to foregående gange. De har det så vidt jeg ved stadig på kontoret derovre Opstemt

Åhh ja, det var sgu et vildt halvt år.

Sjoveste drukhistorie, involverer Korea, gavmilde gangstere, karaoke, strippere & ludere. Den må komme på et senere tidspunkt, sammen med historien om dengang jeg besluttede mig for at tage til bornholm i min morgenbrandert.
« Seneste Redigering: 31 Maj 2008, 23:09 af Yessir » Logged


Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bedste/værste drukhistorier
« Svar #28: 31 Maj 2008, 23:19 »

Kie - Måtte i gerne tage i byen for efterskolen, så længe i ikke drak på den? Fed efterskole!
Kan huske dem jeg gik på, der drak vi altid i smug om weekenden, og havde herrenøjer på over nattevagterne der gik rundt.


VK - Man har ikke været fuld før man har været sammen med en klam pige Wink
Åhh de minder fra IN, og deres toilet.



FC-B - Du fik aldrig læst hvad der stod i de msn vinduer?
Den kender man kun alt for godt de dage, hvor man efter en bytur bare ved at man skal slette opkald + sendte beskeder, for man bare ved at det kun kan være pinligt Opstemt
Logged


kie
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bedste/værste drukhistorier
« Svar #29: 31 Maj 2008, 23:24 »

Kie - Måtte i gerne tage i byen for efterskolen, så længe i ikke drak på den? Fed efterskole!
Kan huske dem jeg gik på, der drak vi altid i smug om weekenden, og havde herrenøjer på over nattevagterne der gik rundt.


Jo vi måtte gerne vis det var i byen, men ikke på skolen..

Ja det var en fed efterskole..

Vi drak os på skolen i smug, i hverdagene, det var fucking nice..

Lærerne opdagede ikke at jeg drak sammen med nogle fra mit værelse...  Thumbs Up

« Seneste Redigering: 31 Maj 2008, 23:31 af kie » Logged


Sider: 1 [2] 3 4 ... 19 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010