home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 788 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Bedste/værste drukhistorier
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 19 Udprint
Forfatter Emne: Bedste/værste drukhistorier  (Læst 62242 gange)
søgaard
Gæst

Bedste/værste drukhistorier
« : 31 Maj 2008, 22:07 »

Jeg regner med de fleste har nogle sjove og gode drukhistorier, som vi andre kan få et godt grin over..

Jeg kan selv starte:

Til en afslutningsfest med fodboldholdet, havde jeg lovet mine forældre ikke og drikke, da jeg skulle cykle hjem.. Dog skulle jeg først være hjemme klokken 4.. Det hele endte dog med, at fristen var for stor, og jeg drak mig hønefuld, og tiden fløj afsted, og normalt ville det tage 30 minutter og cykle hjem fra stedet festen blev holdt.. Og selv mente jeg ikke jeg var så fuld.. Det fandt jeg så ud af jeg var, i det jeg ikke kan huske noget fra cykelturen hjem, og næste morgen vågnede jeg hen over vores køkkenbord, og efterfølgende fortalte min forældre, at de hørte jeg kom hjem klokken 6.. Hvad jeg har lavet mellem 03.30, hvor jeg cyklede afsted, og klokken 6 er der ingen der ved Tunge

Gosser
Manager

Sv: Bedste/værste drukhistorier
« Svar #1: 31 Maj 2008, 22:11 »

Jeg er kørt galt på både cykel og løbehjul Opstemt

Cyklen, som var en gammel rustbunke, fandt jeg på min gamle folkeskole, og kørte så ind i en lygtepæl Tunge Forhjulet havde det ikke for godt, efter sammenstødet. Løbehjulet fandt jeg på en vej, da jeg var på vej hjem fra fest nytårsaften, sammen med to andre. Ved ikke hvordan, men pludselig lå jeg på jorden.

KF
Landsholdsspiller

« Svar #2: 31 Maj 2008, 22:13 »

Jeg har efterhånden oplevet mange underlige ting...

Forrige år engang efter sommerferien lå en ven og jeg og så film, da vi så pludselig bliver ringet op, og bliver inviteret til fest... fint, vi tager afsted, og vi drikker pænt meget ulækkert apple og fisherman. Min hukommelse ryger ret hurtigt, og jeg kommer hjem med smadrede bukser, én sko og uden jakke... Super.

Næste dag går jeg så op i gågaden, hvor der er en del udgravninger, fordi de er ved at ligge nye fliser.... nede i en af udgravninger ligger min sko... Dernæst bliver jeg ringet op af en veninde, der åbenbart har haft besøg af mig i nat, hvor jeg bare har stået og banket på døren, og råbt på hende... herligt, herligt... Min jakke var på en eller anden måde end på politistationen.. dejlig, god druktur.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

vesperGT
Manager

« Svar #3: 31 Maj 2008, 22:14 »

Jeg regner med de fleste har nogle sjove og gode drukhistorier, som vi andre kan få et godt grin over..

Jeg kan selv starte:

Til en afslutningsfest med fodboldholdet, havde jeg lovet mine forældre ikke og drikke, da jeg skulle cykle hjem.. Dog skulle jeg først være hjemme klokken 4.. Det hele endte dog med, at fristen var for stor, og jeg drak mig hønefuld, og tiden fløj afsted, og normalt ville det tage 30 minutter og cykle hjem fra stedet festen blev holdt.. Og selv mente jeg ikke jeg var så fuld.. Det fandt jeg så ud af jeg var, i det jeg ikke kan huske noget fra cykelturen hjem, og næste morgen vågnede jeg hen over vores køkkenbord, og efterfølgende fortalte min forældre, at de hørte jeg kom hjem klokken 6.. Hvad jeg har lavet mellem 03.30, hvor jeg cyklede afsted, og klokken 6 er der ingen der ved Tunge

Havde du ondt bagi Huh funny

søgaard
Gæst

« Svar #4: 31 Maj 2008, 22:15 »

Havde du ondt bagi Huh funny
Dog ikke.. men min jakke var rimelig beskidt, så regner med at jeg har væltet af cyklen et par gange.. men hvordan jeg har fået 2 ½ time til og gå med det, det er et godt spørgsmål Tunge

naitsirhc
Førsteholdsspiller

« Svar #5: 31 Maj 2008, 22:16 »

Forrige år engang efter sommerferien lå en ven og jeg og så film, da vi så pludselig bliver ringet op, og bliver inviteret til fest... fint, vi tager afsted, og vi drikker pænt meget ulækkert apple og fisherman. Min hukommelse ryger ret hurtigt, og jeg kommer hjem med smadrede bukser, én sko og uden jakke... Super.

Næste dag går jeg så op i gågaden, hvor der er en del udgravninger, fordi de er ved at ligge nye fliser.... nede i en af udgravninger ligger min sko... Dernæst bliver jeg ringet op af en veninde, der åbenbart har haft besøg af mig i nat, hvor jeg bare har stået og banket på døren, og råbt på hende... herligt, herligt... Min jakke var på en eller anden måde end på politistationen.. dejlig, god druktur.
lol  funny

Gungner
Gæst

« Svar #6: 31 Maj 2008, 22:17 »

En personale frokost i Føtex med gratis øl... Tre unge gutter = katastrofe Peace

På vej hjem var jeg så stiv at jeg faldt i søvn på cyklen... mens jeg kørte! Væltede ind i en busk, men kom dog hjem!
En anden historie involverer øl, en blondine, noget ketchup, og en guirlande... Men den må vente Opstemt

søgaard
Gæst

« Svar #7: 31 Maj 2008, 22:18 »

Ved ikke hvorfor, men jeg har den indskydelse, at det er typisk dig KF ? Wink

vesperGT
Manager

« Svar #8: 31 Maj 2008, 22:21 »

Dog ikke.. men min jakke var rimelig beskidt, så regner med at jeg har væltet af cyklen et par gange.. men hvordan jeg har fået 2 ½ time til og gå med det, det er et godt spørgsmål Tunge

Go' griner Thumbs Up

KF
Landsholdsspiller

« Svar #9: 31 Maj 2008, 22:21 »

Ved ikke hvorfor, men jeg har den indskydelse, at det er typisk dig KF ? Wink

Tjah. Noget der er typisk mig er vel nærmere følgende:

Der er 18-års fødselsdag på en diskotek, og der er gratis/billige øl.. Husker ikke, hvor billige, men min hukommelse ryger også denne gang... En kammerat vælter dog, og jeg provokerer ham pænt meget med det.. Små drillerier osv... Vi er dog begge super fulde, så han bliver sygt irriteret og skubber mig i jorden... fint fint, på et eller andet tidspunkt bliver jeg så smidt ud af det her diskotek, og det er jeg jo ikke helt tilfreds med, så jeg står og truer dørmanden med en min ene sko.. meget elegant... Politiet kommer, jeg ryger i håndjern, men da jeg er under 18 år kører de mig ikke i detention men bare hjem... Da jeg så kommer hjem og min mor kommer ud og skal tage imod mig, vil jeg ikke ind... jeg vil vide, hvad jeg har gjort, og så giver politiet mig et valg; Enten går jeg ind nu, eller også anholder de mig og tager mig med i detention... ok, så anhold mig... og det gør de, haps.

Jeg får en fin celle og sover min brandert ud der... elendige facilitetter - kan ikke anbefales.. jeg kom dog hjem helskindet Smiley.

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

naitsirhc
Førsteholdsspiller

« Svar #10: 31 Maj 2008, 22:22 »

Jeg har engang prøvet..
Vi skulle gå fra en hjem til en anden godt 3 km på gå ben i minus 3 grader.. og når man er godt fuld efter noget absint (stav) bliver man ikk ligefrem mere ædru af kulden. men jeg husker intet af den 1½ times gå tur det blev.. det jeg har fået at vide var at jeg hoppede ind i adskillige buske, og kneppede en sten? xD

absalonsen
Gæst

« Svar #11: 31 Maj 2008, 22:24 »

Tjah. Noget der er typisk mig er vel nærmere følgende:

Der er 18-års fødselsdag på en diskotek, og der er gratis/billige øl.. Husker ikke, hvor billige, men min hukommelse ryger også denne gang... En kammerat vælter dog, og jeg provokerer ham pænt meget med det.. Små drillerier osv... Vi er dog begge super fulde, så han bliver sygt irriteret og skubber mig i jorden... fint fint, på et eller andet tidspunkt bliver jeg så smidt ud af det her diskotek, og det er jeg jo ikke helt tilfreds med, så jeg står og truer dørmanden med en min ene sko.. meget elegant... Politiet kommer, jeg ryger i håndjern, men da jeg er under 18 år kører de mig ikke i detention men bare hjem... Da jeg så kommer hjem og min mor kommer ud og skal tage imod mig, vil jeg ikke ind... jeg vil vide, hvad jeg har gjort, og så giver politiet mig et valg; Enten går jeg ind nu, eller også anholder de mig og tager mig med i detention... ok, så anhold mig... og det gør de, haps.

Jeg får en fin celle og sover min brandert ud der... elendige facilitetter - kan ikke anbefales.. jeg kom dog hjem helskindet Smiley.

Hahaha!! Du er satme ikke den skarpeste kniv i skuffen, KF.  funny  Kys

KF
Landsholdsspiller

« Svar #12: 31 Maj 2008, 22:27 »

Hahaha!! Du er satme ikke den skarpeste kniv i skuffen, KF.  funny  Kys

Tjah, er nu nok forholdsvis skarp... dog også forholdsvis stædig, desværre.

En anden gang var en fødselsdag på et andet diskotek, hvor vi er tre gutter, der egentlig ikke kender så sygt mange af de andre.. Anyway, den ene af mine kammerater starter. Han er håndværker, så han giver sgu en flaske... OK, vi går i gang tre mand med den flaske... Den er pludselig væk, og så tænker jeg.. hvad helvede, jeg får jo SU nu (var lige blevet 18), så jeg giver også en flaske.. Da den er væk kommer kammerat 3 så også i gang, og han giver en flaske mere... og ja, nu er vi pænt blæste, og min hukommelse er pænt væk. Det næste jeg husker er, at jeg går op på 1. sal på det her diskotek, hvorefter en dørmand render efter mig og siger "fat nu 1. sal er lukket!!!"... det næste jeg husker er, at jeg får min jakke og mit bælte af en politimand, og går hjem kl. 8 om morgen... efter endnu engang at have sovet i detention.. suk Peace

søgaard
Gæst

« Svar #13: 31 Maj 2008, 22:29 »

Haha.. flot KF Wink
Der var også en gang, hvor jeg skulle sove hjemme hos en ven efter en fest, hvor min promille hvert fald ikke var lav.. Efter noget tid kom jeg dog hjem til vennen, og bliver anbragt i sofaen.. efter lidt tid, skal jeg dog brække mig, og går derfor ned i baggården.. da jeg kommer tilbage igen har min ven låst døren og jeg ringer desperat på døren, (døren til opgangen låses, når den lukkes) men min ven er uheldigvis gået kold på toilettet.. Så jeg gik ned i baggården igen, og fandt et godt sted og sove på en trappe.. et par timer efter vågner jeg op ved der står to mænd i uniformer, og vil vide, hvad jeg laver der.. Uheldigvis kendte jeg den ene af betjentene, og han kørte mig hjem, hvorefter vi fandt ud af mine nøgler lå i vennens lejlighed, hvor vi stadig ikke kunne komme ind.. så jeg tilbragte et par timer på stationen indtil politiet fik fat i min ven Tunge

Gosser
Manager

« Svar #14: 31 Maj 2008, 22:30 »

Haha KF, de der historier er priceless! Price-fucking-less! funny

Sider: [1] 2 3 ... 19 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010