|
vesperGT
|
|
Jeg kan hverken få Fábregas eller Cristiano til Valencia...... AAAAAAAAARRRRRRRRGG GGGGGGGGHhhhhhhh
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fynbo
Odds-hjælper
|
|
ARGHHHHHHHHHHHHHHHH HHHHHHHHHHHHHHHHHHH HHHHHHHHHHHHHHHHHHH HHHHHHHHHHHHHHHH Hvem ikk hvem jeg vil starte med i Manager ... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vesperGT
|
|
ARGHHHHHHHHHHHHHHHH HHHHHHHHHHHHHHHHHHH HHHHHHHHHHHHHHHHHHH HHHHHHHHHHHHHHHH Hvem ikk hvem jeg vil starte med i Manager ...  A-hva-for-nojt?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Grønthandleren
Gæst
|
|
Jeg har ikke mere cornflakes 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vesperGT
|
|
Jeg har ikke mere cornflakes  Rugbrød
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Grønthandleren
Gæst
|
|
Det er der heller ikke mere af!  Jeg foretrækker normalt rugbrød som 'natmad', men da der ikke var mere af det blev det så til cornflakes 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chakana
|
|
Det er der heller ikke mere af!  Jeg foretrækker normalt rugbrød som 'natmad', men da der ikke var mere af det blev det så til cornflakes  Hvad så nu? Du skal vel have noget natmad. Grønthandleren, du må da have nogen grøntsager 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Grønthandleren
Gæst
|
|
Nja. Jeg venter lige et par timer  Og ja.. Men det er ikke det mest attraktive.. Vil have rugbrød! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don Abramovich
|
|
Nja. Jeg venter lige et par timer  Og ja.. Men det er ikke det mest attraktive.. Vil have rugbrød!  Æd noget frenchbrød... Eller find noget slik!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Grønthandleren
Gæst
|
|
Har nada slik  Og undgår helst det der stads som man kalder franskbrød  I hvert fald om natten 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Grønthandleren