home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 1011 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Michael Laudrup - Hvor hen!?
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 18 Udprint
Forfatter Emne: Michael Laudrup - Hvor hen!?  (Læst 43716 gange)
fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #195: 06 Aug 2008, 13:58 »

Schuster har 3 års trænererfaring mere end Laudrup...2 hvis man skal sammenligne deres præstationer med Getafe, så så stor er forskellen i erfaring altså heller ikke mellem de to.
Jeg vil sige at 3 år gør en del.
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

JKJ
Gæst
 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #196: 06 Aug 2008, 15:25 »

Laudrup havde kun en kanon sæson iflg de danske medier... Flere danske personer der er bosidende i Spanien har rapporteret om at de spanske medier faktisk har været ganske negative om Laudrups trænergerning i Getafe...

Han har jo heller ikke præstreret ret meget i mine øjne, ja han redede dem måske fra nedrykning, men var målsætningen ikke fra ham selv at de skulle i den bedre halvdel og dermed slås om de europæiske pladser??

Desuden var han jo også selv ude om at bringe dem mod nedrykningen så det går vel lige om med at han har reddet dem...

Imo har han floppet, han har været naiv og ville spille et spil som han ikke havde spillerne til... Lidt som MO, men de er jo også af samme skole  Peace
Logged

-Johnson-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #197: 08 Sep 2008, 13:08 »

http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.php/id-15270026.html?forside

Det ligner en Spartak-kontrakt. West Ham skulle angiveligt også være interesseret, men dog ikke have Laudrup som førsteprioritet (eller anden for den sags skyld).

I det tilfælde, at det skulle gå hen og blive en Spartak-kontrakt, synes jeg at det er en anelse uambitiøst. Bevares russisk fodbold er hastigt på vej frem, men alligevel. Desuden ligger Spartak pt. nr. 3, hvilket betyder, at Laudrup ikke egang er sikker på Champions League, da det kræver en andenplads.

Derudover har Laudrup udtalt, at han ikke har tænkt sig at være klubtræner i alt for mange år, og dermed kan Spartak-opholdet sagtens blive spild af dyrebar tid.

Det er muligt, at tilbuddet, er så godt, at Laudrup ikke kan sige nej. Og det kan også være, at han omsider har fået indføjet den klausul, som gør det muligt at skifte til en spansk klub, såfremt muligheden skulle byde sig. I så fald har jeg en vis forståelse, da det naturligvis også handler om at holde sit navn "varmt".
Logged


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #198: 08 Sep 2008, 17:11 »

1½ år til Laudrup i Moskva: http://www.bold.dk/nyt/?vis=88914

Et spænende hold han vil komme til og råde over ifl wikien :-)
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Jimmi.Pop
Gæst
 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #199: 08 Sep 2008, 17:31 »

1½ år til Laudrup i Moskva: http://www.bold.dk/nyt/?vis=88914

Et spænende hold han vil komme til og råde over ifl wikien :-)

Ja, men de har jo desværre lige solgt Pavlyuchenko.
Logged

TNT
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #200: 09 Sep 2008, 13:51 »

En god løsning, mener jeg, for Laudrup. Det bliver enormt spændende at se, om han kan overtage tronen i Rusland. De har et godt hold, og nu har de en god træner, som for alvor kan bevise sit værd i trænerfaget i Moskva.

God vind!

EDIT
Jeg ville dog hellere have set ham i spidsen for West Ham...
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #201: 09 Sep 2008, 14:00 »

Fordi han har overtaget et hold i Rusland, tror i så at de danske kanaler begynder at vise russisk fodbold?
Logged

CR9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #202: 09 Sep 2008, 15:18 »

Fordi han har overtaget et hold i Rusland, tror i så at de danske kanaler begynder at vise russisk fodbold?

Ved ikke lige, om du hentyder til andre brugeres snak, da jeg ikke har læst alle indlæg, men selvfølgelig ikke. Så skulle de købe rettighederne for kun at vise hans hold, og de ville de aldrig gøre.
Logged


g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #203: 09 Sep 2008, 15:23 »

Jeg afventer bare den store flok af Spartak Moskva-fans, der pludelig står frem og siger at de har været Spartak-fans hele livet.

Og Kanal 5 køber vel snarest muligt rettigehederne til den russiske liga.
Logged



Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #204: 09 Sep 2008, 15:26 »

Jeg afventer bare den store flok af Spartak Moskva-fans, der pludelig står frem og siger at de har været Spartak-fans hele livet.

Og Kanal 5 køber vel snarest muligt rettigehederne til den russiske liga.

[ironi]Har da klart været Spartak Moskva fan hele mit liv![/ironi]
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #205: 09 Sep 2008, 15:30 »

Jeg afventer bare den store flok af Spartak Moskva-fans, der pludelig står frem og siger at de har været Spartak-fans hele livet.

Og Kanal 5 køber vel snarest muligt rettigehederne til den russiske liga.

Det jeg "frygter" mest er at chancen for at de gør det er meget høj...  Huh

Jeg kender ikke en dyt til russisk bold, og jeg kan bestemt heller ikke forestille mig at jeg gider sætte mig ind i den bare fordi M skal træne et hold derovre...

Men han skal da have held og lykke derovre, jeg vil bare ikke følge gam specielt meget...  Peace
Logged

DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #206: 09 Sep 2008, 15:40 »

Mon ikke bare det er et spørgsmål om tid, før Morten Bruun i et kvælende kedeligt tonefald konstaterer det åbenlyse om de Russiske hold på Kanal 5, alt imens hans medkommentator forsøger at afbryde hans konstante talestrøm, for at fortælle at årets mål netop er blevet scoret.  Smiley

Men umiddelbart virker det som det eneste rigtige sted, for Michael Laudrup at forsøge at gøre sit navn synonymt med succes igen, efter den katastrofale sæson i Getafe (og jo, katastrofal mener jeg stadig den var). Ligaen er højt nok rangeret, til at omverdenen nok skal høre om det, hvis Michael Laudrup gør det godt (og med det hold må godt vel betyde at han vinder mindst et mesterskab på det halvandet år), og alligevel er ligaen gemt nok af vejen, til at han kan nosse op igen, uden at det for alvor bringer hans navn længere ned i sølet. Det eneste problematiske kunne være, hvis han så vælger at smutte igen efter halvandet år, uden for alvor at tage et skridt op ad karrierestigen, for hvem vil have en træner de alligevel ikke kan regne med i mere end et års tid...
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #207: 09 Sep 2008, 15:43 »

mht. det der bliver sagt omkring russisk bold på TV, kan jeg sige nej. Kender en som arbejder på kanal 5, og da jeg så denne debat om dette, spurgte jeg ham. og han sige ligeud, "Dertil er det ikke attrativt nok" og vil give ret. tvivler stærkt på at ret mantge ville sidde og se en bund kamp derfra. Og skal du have rettighederne er de vel mega dyre, da der jo er enormt mange penge hos russerne, og der jo generelt er i Rusisk fodbold Smiley
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #208: 09 Sep 2008, 15:44 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=88940

Ville dette kunne ødelægge det hele ?
Logged

mathias o
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Michael Laudrup - Hvor hen!?
« Svar #209: 09 Sep 2008, 16:23 »

Han kommer til sparta det er næsten 110 % sikkert..
Logged


Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 18 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010